Oud 04-12-2004, 23:30
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
de laatste tijd voel ik me me niet echt op mijn gemak bij 2 vriendinnen terwijl ik de laatste jaren goed bevriend met hun was. ze zijn heelaardig hoor, maar ze hebben vaak kinderachtige ideeen, waarvan ik denk ; hoe kom je erop?!! bijv. een vriendin heeft net een vriend. ze vindt het al heel spannend om een handje beet te houden van haar vriendje en zoenen elkaar niet eens bij afscheid. en mijn vriend en ik hebben alles al gedaan, naar bed gaan enzo. maar ook gewoon hun ideeen. ze mogen niet eens uit en gedragen zich best kinderachtig. ik voel me dan niet helemaal op mijn gemak bij hun. ik heb andere vrienden die niet zo zijn. het lijkt wel of ik heel anders leef. zij vertellen altijd over hun kerkclub, terwijl ik altijd iets vertel van het uitgaan. ze zijn heel aardig hoor, maar soms heb ik het idee dat ze van een andere planeet komen.

heeft iemand dit ook? dat je niet echt op je gemak voelt bij je vrienden?
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2004, 23:36
*ABC*
Avatar van *ABC*
*ABC* is offline
Volgens mij heb jij je gewoon al meer ontwikkeld dan jouw vriendinnen. Dit heb ik de laatste tijd ook wel. Ik ben opzich niet veel bezig met jongens, maar als ik iemand leuk vind dan wel, terwijl de meisjes in mijn klas daar nog helemaal niet mee bezig zijn.
Maar dat heeft toch niets te maken met je niet op je gemak voelen? Jullie zitten gewoon op een ander niveau. Niets aan te doen. Als het echt goede vriendinnen van je zijn, dan praat je gewoon over andere dingen en wacht je tot ze ook de dingen doen die jij nu al doet.

De een is nu eenmaal sneller met dingen dan de ander.

Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 23:38.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 23:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Soms merk ik het wel. Niet heel vaak, maar het komt voor dat het leeftijdsverschil van gemiddeld 3 jaar zich openbaart. Maar dat duurt gelukkig nooit lang.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 11:08
Verwijderd
ik sluit op zich goed bij mijn vrienden en vriendinnen aan. Ze zijn wel op hetzelfde niveau. Misschien niet zo ver op seksueel gebied oid. Maar ik stoor me er niet aan
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 12:22
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik heb dat niet. Natuurlijk zijn er altijd verschillen, soms ook aardig grote, maar vrienden zijn juist mensen bij wie ik me erg op m'n gemak voel.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 12:23
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Nee, maar als dat wel zo zou zijn zou ik me denk ik wel afvragen of dat dan nog wel echte vrienden waren.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 12:51
Fjäril
Avatar van Fjäril
Fjäril is offline
Soms voel ik me wel 'anders' omdat ik vaak een andere denkwijze en ingesteldheid heb door vroegere gebeurtenissen. Maar daarom voel ik me nog niet 'niet op mijn gemak' bij mijn vrienden...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 12:54
waves
Avatar van waves
waves is offline
ik vole me op mijn gemak bij mijn vrienden, ook al zijn ze soms heel anders dan ik... Dat is een ding dat al mijn vrienden gemeen hebben; ik voel me op mijn gemak bij hen.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:00
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Fjäril schreef op 05-12-2004 @ 13:51 :
Soms voel ik me wel 'anders' omdat ik vaak een andere denkwijze en ingesteldheid heb door vroegere gebeurtenissen. Maar daarom voel ik me nog niet 'niet op mijn gemak' bij mijn vrienden...
+ zo erg is het toch niet als zij nog niet zo ver zijn op seksueel vlak?
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:19
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Tinekeuh schreef op 05-12-2004 @ 14:00 :
+ zo erg is het toch niet als zij nog niet zo ver zijn op seksueel vlak?
nee, dat niet, dat was ook maar een voorbeeldje. ik bedoel eigenlijk dat ze gewoon 'kinderachtigere' ideeen hebben over bepaalde dingen waarvan ik denk;
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:34
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 05-12-2004 @ 14:19 :
nee, dat niet, dat was ook maar een voorbeeldje. ik bedoel eigenlijk dat ze gewoon 'kinderachtigere' ideeen hebben over bepaalde dingen waarvan ik denk;
Kan je een vb geven? Want ik heb soms ook het gevoel bij mijn vriendinnen dat ik compleeeeeet anders denk dan hun
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:39
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Tinekeuh schreef op 05-12-2004 @ 14:34 :
Kan je een vb geven? Want ik heb soms ook het gevoel bij mijn vriendinnen dat ik compleeeeeet anders denk dan hun
nou, de een hield een feestje, wilt ze een verkleedpartijtje houden! nou dat doe je op de basisschool, maar niet als je 16bent
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:41
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 05-12-2004 @ 14:39 :
nou, de een hield een feestje, wilt ze een verkleedpartijtje houden! nou dat doe je op de basisschool, maar niet als je 16bent
Mwah.. ik weet niet; zou het wel leuk vinden 'une balle de maskerade' of hoe jet ook zegt .. Als hun gedrag je stoort zou ik ofwel ze een tijdje laten en niet reageren op hun 'kinderachtige' voorstellen ofwel mee kinderachtig doen
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:47
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 05-12-2004 @ 14:39 :
nou, de een hield een feestje, wilt ze een verkleedpartijtje houden! nou dat doe je op de basisschool, maar niet als je 16bent
Ik heb het idee dat je je voor hun schaamt, terwijl zij lekker zichzelf zijn. Waarom zou je dat niet doen als je 16 bent.. Ik zou het dan eerder doen dan op de basisschool, maar goed.. Misschien moest je je eens gaan afvragen waarom ze zo doen. Ik geef ze groot gelijk, je hebt nog je hele leven om 'volwassen' te doen..
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:54
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Multilot schreef op 05-12-2004 @ 14:47 :
Ik heb het idee dat je je voor hun schaamt, terwijl zij lekker zichzelf zijn. Waarom zou je dat niet doen als je 16 bent.. Ik zou het dan eerder doen dan op de basisschool, maar goed.. Misschien moest je je eens gaan afvragen waarom ze zo doen. Ik geef ze groot gelijk, je hebt nog je hele leven om 'volwassen' te doen..
ik schaam me helemaal niet om hun. maar ik kan niet meer echt lekker alles tegen hun vertellen omdat ik veel anders leef dan hun. ik hou van uitgaan enzo, terwijl zij vaak over de kerk hebben. daar ga ik helemaal niet heen, voel me dan niet echt op me gemak, vooral toen een vriendin zei dat ik in de duivel geloofde , dat ging me iets te ver. ik geloof gewoon niet, that's it
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 14:04
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
ook leuk
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 14:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 05-12-2004 @ 13:39 :
nou, de een hield een feestje, wilt ze een verkleedpartijtje houden! nou dat doe je op de basisschool, maar niet als je 16bent
verkleden is best cool
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 14:47
.Pure
.Pure is offline
Oh, dat herken ik ook wel. Ik denk ook vaak van: 'Doe is normaaaaal' maar dat zijn dan ook niet m'n echte goede vriendinnen..
en missch heeft het er ook wel mee te maken dat ik vwo doe en hun mavo + 1 á 2 jaar jonger zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2004, 14:54
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Een voorwaarde om iemand een vriend van me te noemen, is toch wel dat ik me op me gemak voel bij hem/haar.

Maar dat terzijde, ik herken het wel. Ik heb vrienden die nog op de middelbare school zitten, terwijl ik dit jaar begonnen ben met studeren. Ik ben ook lid geworden bij een studentenvereniging, kortom mijn leven is in heel veel opzichten veranderd. Het is veel veelzijdiger geworden. Bovendien ga ik nu op een hele andere manier met mensen op, dan op de middelbare school. Kortom: er zijn heel veel dingen veranderd.
En ik denk ook weleens van grow up, maar het belemmert me niet. Je krijgt natuurlijk wel andere gesprekken, en sommige dingen kan ik niet bij hun kwijt maar het zij zo. Ik ben ervan overtuigd dat dingen pas een probleem worden, als je je er aan gaat irriteren (en ik ben ook van overtuigd dat je ergens aan gaan irriteren ook een keuze is).
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 14:58
Experiment
Experiment is offline
Ik herken dit wel, van meisjes uit mijn klas, we wilden aanstaande zomer op vakantie gaan (we zijn dan allemaal 17) en ik stelde voor om naar Italie te gaan , maar dan vonden ze zichzelf dan te jong voor... dat soort dingen.
Ze gaan inderdaad nauwelijks uit, hebben geen vriendje gehad e.d. en hebben ook een beetje kinderachtige naieve ideeen over liefde (heb je verkering? wie vroeg wie? )
Maarja, ze zijn wle ontzettend lief en daar gaat het mij om! Zolang ik daarnaast ook nog andere vriendinnen heb met wie ik wel over die andere dingen kan praten
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 15:07
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik herken 't ook wel... de vriendinnen met wie ik de afgelopen 3 jaar omging vind ik nu soms kinderachtig , en zij zeggen idd zelf ook dat ik mss al wat verder ben... Soms vind ik het wel lastig en vervelend, je kunt nl gewoon minder bij ze kwijt en hebt mss minder lol. Maja je kunt er weinig aan veranderen, behalve niet meer met ze omgaan...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 15:13
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Waarom is uitgaan het zelfde als verder zijn in je ontwikkeling?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 15:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik prbeer juist om nog niet te volwassen te doen, ik ben het helaas, dus sommige verplichtingen heb je wel, werken enzo. En dan is het handig om een auto te hebben en ik heb nu ruim een jaar een heel lieve vrienden er zijn samenwoonplannen. Allemaal erg volwassen.
Maar ik mag nog graag in bomen klimmen, gekke kleren aan doen en 'spelletjes' doen.
Ik heb mijn hele leven nog de tijd om volwassen te doen ik wil het gewoon graag zo lang mogelijk uitstellen. Ik was ook met dingen als uitgaan en vriendjes heel laat, ik ging pas af en toe uit op mijn 18e en mijn eerste vriendje had ik op mijn 19e.
[edit] ik ben ook gek op tekenfilms [/edit]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 21:49
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Jezus, wat een problemen zeg. Ik heb ook van die vriendinnen waar ik me aan erger, maar dan is het precies andersom. Zij vinden mij, en andere van mijn vriendinnen te "kinderachtig". Dit meisje voelt zich vet goed en volwassen omdat ze uitgaat. Ze vind het ook heel leuk om te vertellen hoeveel bier ze wel niet heeft gedronken en hoe dronken ze wel niet was blah blah en wat ze allemaal wel niet doet met haar vriendje. Ze keurt de ideeen van bv mij af. Mijn vriendinnen en ik houden gewoon van lol, van het leven en van barbapappa. En van koekjes bakken en tekenfilms kijken. We zijn 16/17, uitgaan is veel minder een prioriteit. Wat betreft seksueel vlak ben ik best ver voor mn leeftijd, maar dat staat niet in de weg dat ik Finding Nemo een topfilm vind. Ik ga samen met mijn vriend een week naar praag maar toch vind ik schommelen leuk. Uitgaan en seks hebben is schijn volwassen zijn, je bent pas echt volwassen als je voor jezelf kan zorgen en dingen kan relativeren. Niet als je elke vrijdag dronken in de kroeg aan het rondsletten bent. Je vriendinnen zijn religieus en jij niet Ze zijn braver en terughoudender dat betekent niet dat ze kinderachtig zijn. Mensen die van het leven kunnen genieten zijn echt geen kinderlijke personen, mensen die zichzelf zoveel verstandiger en beter vinden dan de rest zijn gewoon chagarijnig. (en dat dronken meisje hebben we lekker niet uitgenodigd op ons koekjesbakfeest! lkkr puh is toch te kinderlijk )
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 21:53
O'malley
Avatar van O'malley
O'malley is offline
Wat ben jij lelijk!
__________________
No escape from the mass mind rape
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2004, 21:56
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
[edit] ik ben ook gek op tekenfilms [/edit] [/B][/QUOTE]

ik vind tekenfilmpjes ook leuk hoor! ik sta niet hoge verhalen te vertellen hoeveel ik zuip in het weekend en wat ik met mijn vriend doe. dat is mijn eigen zaak. maar ik merk gewoon dat we zo een beetje verder van elkaar groeien. het zijn verder schatten van meiden, maar ik denk niet meer dat het zo klikt als vroeger. ik heb een vriendin die dit ook heeft met hun, we zijn dan ook hele goede vriendinnen ik vroeg me alleen af of hier meer mensen iets in herkenden. ik wil helemaal niet als 'volwassen' overkomen, het heeft met úit elkaar groeien' te maken.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 22:08
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 05-12-2004 @ 22:56 :
ik wil helemaal niet als 'volwassen' overkomen, het heeft met úit elkaar groeien' te maken. [/B]
Tsja, zeg dat dan meteen, in je begin post liet je toch nadrukkelijk weten dat je jouw vriendinnen te kinderachtig vond vinden voor jou oh zo hoge niveau. Je bent echt wel volwassen als je uitgaat
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162
darkfairy
478 12-04-2011 00:47
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Liefde & Relatie "de ware" .. "voor eeuwig bijelkaar"
Boas
47 03-10-2004 23:42
Psychologie ben je tevreden met jezelf en je leven?
Verwijderd
73 24-03-2004 20:45
Psychologie Anorexia
Juliah
17 27-07-2003 00:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.