Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 01:18
Verwijderd
Dus dat schiet lekker op want in alle hondenbrokken zitten granen.
Dus zit hij nu (ook alweer bijna 3 jaar) aan het zogenaamde "BARF" dieet. (BARF= Bones And Raw Food.) Wie kent dit dieet en wie heeft er ervaring mee? Veel mensen vinden het dierenmishandeling en zeggen dat ze daar dood aan gaan, maar dat is echt complete onzin!

Nou ik hoor het wel...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 08:09
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ken et, onze hond heeft wat anders gehad, maar heeft ook een hele tijd geen brokken kunnen eten vanwege voesel allergie. Dus zat ie aan de rijst en aan de kalkoen

Maar zielig is het echt niet en dood gaan, das mega onzin
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 00:10
Verwijderd
Ja idd, maar jouw hond zit nu dus weer aan gewoon voedsel? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 10:43
Kapee
Kapee is offline
kan toch best? Als je af en toe wat vitaminen en zo erdoor doet? En wat bakkersgist voor de vacht. Lijkt me helemaal geen probleem... In de natuur eten ze ook niet veel anders toch en als hij/zij wat gras wil dan groeit dat buiten ook wel.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Kapee schreef:
kan toch best? Als je af en toe wat vitaminen en zo erdoor doet? En wat bakkersgist voor de vacht.
M'n moeder maakt altijd een groenteprutje (helemaal fijngemalen) met wat olie en dat doet ze eroverheen (vitamine en olie voor z'n vacht) en we krijgen allemaal complimenten over hoe mooi hij is en hoe mooi hij glanst sinds hij aan dat nieuwe voer zit

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:56
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:
Ja idd, maar jouw hond zit nu dus weer aan gewoon voedsel? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen?

Ja nu weer wel, maar dan wel op speciaal voer wat alleen bij de dierenarts te halen is, Leo nog wat, en het werkt heel goed
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Welk hondenvoer krijgt je hond en waarom juist die?
fractal-illusio
9 08-06-2006 11:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.