Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2008, 18:30
Kryser
Avatar van Kryser
Kryser is offline
Hehe, kamper ben ik zeker niet kan ik je zeggen. Aan intelligentie zal het ook niet liggen [pronkstyle](VWO)[/pronkstyle]. Tja hooligan toch denk ik ook niet, alhoewel...
__________________
I''ll show you what I've known all this time, God Hates Us All!
Advertentie
Oud 17-06-2008, 18:34
Verwijderd
vooroordelen ftw
Oud 17-06-2008, 18:47
Kryser
Avatar van Kryser
Kryser is offline
Jups. Ik kan je vooroordelen opzich wel een beetje bevestigen. Ken wel een kamperT van 14 met wat tattoo's, en wat hooligans cq. wannabe hooligans met tattoo's. Maargoed, gaat erom of je jezelf ermee gelukkig voelt.
__________________
I''ll show you what I've known all this time, God Hates Us All!
Oud 17-06-2008, 19:03
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ONTOPIC



heel mooi
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 17-06-2008, 19:08
Verwijderd
Citaat:
ONTOPIC
whahahahaha
Oud 17-06-2008, 19:24
Arthrax
Arthrax is offline
Check deze dan !!!!
Oud 17-06-2008, 19:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ooh, I like!

Krijg de cholera, grafmongool.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-06-2008, 19:41
Verwijderd
waarom eigenlijk die tekst, evilconductdinges?
Oud 17-06-2008, 19:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Kryser: Niet doen jongen. Krijg je spijt van, ookal is feyenoord nog zo'n 'groot deel van je leven'. Je zal er zeker weten gezeik mee krijgen en het lijkt me niet dat je wilt dat mensen een slecht beeld van je hebben door alleen een tatoeage.
Je kan nu wel zeggen 'als je je er maar gelukkig bij voelt', maar na een aantal jaar gezeik ben je echt niet zo gelukkig meer hoor.

Tenzij je natuurlijk wel echt een hoolie bent en je slechts doet alsof je VWO hebt gedaan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-06-2008, 21:42
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
waarom eigenlijk die tekst, evilconductdinges?
Ik wou iets laten zetten als 'love hurts' of 'love is a burning thing' of zo. Om een of andere reden (ws door mijn Duitse ex) kwam ik op dit idee. Ik heb met haar een korte maar zeer hevige relatie gehad. Toen ik daarover en over mijn andere exen na dacht en alles wat ik mis heb gelopen, kwam ik tot de conclusie dat ik zoiets wel erg mooi zou vinden.

De Duitse taal vind ik erg mooi, het is minder cliché dan een Engelse text en in het Nederlands was het sowieso matig geweest.

Het slaat op verloren liefdes, liefde die nooit was en liefde die nooit zal zijn. Lekker emo en ik ben er erg blij mee.
Oud 17-06-2008, 21:54
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
'liefde is niet plezant' , ja nee dat doet 't 'm toch niet echt
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 17-06-2008, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik wou iets laten zetten als 'love hurts' of 'love is a burning thing' of zo. Om een of andere reden (ws door mijn Duitse ex) kwam ik op dit idee. Ik heb met haar een korte maar zeer hevige relatie gehad. Toen ik daarover en over mijn andere exen na dacht en alles wat ik mis heb gelopen, kwam ik tot de conclusie dat ik zoiets wel erg mooi zou vinden.

De Duitse taal vind ik erg mooi, het is minder cliché dan een Engelse text en in het Nederlands was het sowieso matig geweest.

Het slaat op verloren liefdes, liefde die nooit was en liefde die nooit zal zijn. Lekker emo en ik ben er erg blij mee.
emo en blij gaat niet samen joh. k vind m heel gaaf, maar ik vind het verhaal achter de tat toch wel een deel van de schoonheid (bij elke tattoeage eigenlijk). cool.

Citaat:
'liefde is niet plezant' , ja nee dat doet 't 'm toch niet echt
toch zou ik het wel heel gaaf vinden als ik iemand daar mee rond zou zien lopen :')
Oud 17-06-2008, 23:07
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
heel mooi
Citaat:
Ooh, I like!
Citaat:
k vind m heel gaaf, maar ik vind het verhaal achter de tat toch wel een deel van de schoonheid (bij elke tattoeage eigenlijk). cool.
Dankjulliewel!

Citaat:
'liefde is niet plezant' , ja nee dat doet 't 'm toch niet echt
Vlaams! Dat ik daar niet aan gedacht heb!

Oud 17-06-2008, 23:23
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Hahahaha, iets voor een volgende? 'vriendschap is plezant' oid
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 17-06-2008, 23:31
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Hahahaha, iets voor een volgende? 'vriendschap is plezant' oid
Nee, je weet al wel wat de volgende zal zijn.
Oud 17-06-2008, 23:40
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Oh die is heel plezant
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 17-06-2008, 23:51
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Oh die is heel plezant
Ik heb mijn twee tattooeerders maar verteld dat ze zelf uit moeten uitvechten wie de dubieuze eer toe komt.
Oud 18-06-2008, 00:11
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha ja als je nou een vrouw was dan hadden ze er vast om gevochten
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 19-06-2008, 10:50
llell
Avatar van llell
llell is offline
ik mag die Duitse poëzie wel
Oud 20-06-2008, 13:45
Snieze
Snieze is offline
Mijn nieuwste aanwinst (precies 3 weken oud)




12 September is de andere voet aan de beurt. Daarop komt het begin van de banner , met een zwaluw die de banner in zijn bek heeft. En in de banner komt nog een tekst.

Verder heb ik nog een tattoo , de naam van mijn overleden vader in zijn eigen handschrift op mijn pols.
Qua piercings heb ik een tongpiercing , labret , off center labret , navelpiercing , tepelpiercing en een dermal anchor.
Oud 21-06-2008, 23:14
$moky
$moky is offline
ik heb er al 1 maar ga er nog 4 bij zetten een cobra op me been,me bijnaam op me rug,op me borst een tijger klauw en nog een eigen ontwerp om de 1e heen
Oud 22-06-2008, 11:36
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Mijn nieuwste aanwinst (precies 3 weken oud)
[afbeelding]

[afbeelding]

12 September is de andere voet aan de beurt. Daarop komt het begin van de banner , met een zwaluw die de banner in zijn bek heeft. En in de banner komt nog een tekst.

Verder heb ik nog een tattoo , de naam van mijn overleden vader in zijn eigen handschrift op mijn pols.
Qua piercings heb ik een tongpiercing , labret , off center labret , navelpiercing , tepelpiercing en een dermal anchor.
De tattoo zelf is niet mijn ding, maar de plek vind ik altijd erg mooi. Maar hoe zit dat met slijtage. Heb wel eens gehoord dat tattoo's op die plek sneller achteruit gaan dan anderen...
Oud 22-06-2008, 14:17
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Volgens mij is ie van Tattoomania, klopt dat?
Ik vind het idee erg leuk , maar zou zelf een echte traditionele roos nemen. Ik ben benieuwd naar je andere voet als ie af is.

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een goede oldskool tattoo artist?

Laatst gewijzigd op 22-06-2008 om 18:15.
Oud 22-06-2008, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is ie van Tattoomaniac, klopt dat?
Ik vind het idee erg leuk , maar zou zelf een echte traditionele roos nemen. Ik ben benieuwd naar je andere voet als ie af is.

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een goede oldskool tattoo artist?
www.admiraaltattoo.com

De beste die ik ken.
Oud 22-06-2008, 20:49
Snieze
Snieze is offline
Citaat:
Volgens mij is ie van Tattoomania, klopt dat?
Ik vind het idee erg leuk , maar zou zelf een echte traditionele roos nemen. Ik ben benieuwd naar je andere voet als ie af is.

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een goede oldskool tattoo artist?
Dat zie je goed

@llell : Dat klopt wel ja, ik geloof dat het bovenop de voet wel mee valt maar de zijkanten schijnen best snel te slijten. Gelukkig zit mijn tattoo niet echt ver naar de zijkant toe dus ik hoop dat het mee gaat vallen.
Oud 22-06-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is ie van Tattoomania, klopt dat?
Ik vind het idee erg leuk , maar zou zelf een echte traditionele roos nemen. Ik ben benieuwd naar je andere voet als ie af is.

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een goede oldskool tattoo artist?
jelle, aka bij death or glory en werkt oa in tilburg. heel strak.

Citaat:
Mijn nieuwste aanwinst (precies 3 weken oud)
[afbeelding]

[afbeelding]

12 September is de andere voet aan de beurt. Daarop komt het begin van de banner , met een zwaluw die de banner in zijn bek heeft. En in de banner komt nog een tekst.

Verder heb ik nog een tattoo , de naam van mijn overleden vader in zijn eigen handschrift op mijn pols.
Qua piercings heb ik een tongpiercing , labret , off center labret , navelpiercing , tepelpiercing en een dermal anchor.
nice. mooi kleurgebruik ook! ben benieuwd naar je andere voet.
Oud 23-06-2008, 17:28
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een goede oldskool tattoo artist?

http://www.dragontattoo.nl/sascha-traditional.html
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-06-2008, 17:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een goede oldskool tattoo artist?
http://www.electrictat2.com/
http://www.kingofkingstattoo.nl/
Oud 24-06-2008, 11:07
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Bedankt allemaal . King of kings ziet er goed uit.
Jelle kende ik al, een vriendin van een vriend heeft er een paar van hem. Hij is goed maar ik vind zijn werk iets te donker qua kleur. Ik wil echt traditioneel, dus heldere kleuren. Ik ben echt kieskeurig wat dat betreft.
Iemand ervaring met clean solid in waalwijk?
Oud 24-06-2008, 13:36
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
jelle, aka bij death or glory en werkt oa in tilburg. heel strak.
Jelle is tof
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 24-06-2008, 16:55
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Bedankt allemaal . King of kings ziet er goed uit.
Jelle kende ik al, een vriendin van een vriend heeft er een paar van hem. Hij is goed maar ik vind zijn werk iets te donker qua kleur. Ik wil echt traditioneel, dus heldere kleuren. Ik ben echt kieskeurig wat dat betreft.
Iemand ervaring met clean solid in waalwijk?
Oud 24-06-2008, 17:11
Verwijderd
hoeren tyfus zooi, heb ik mn spike binnen voor op mn labret laat ik m vallen en kan ik m niet meer vinden >< gvd moet ik weer een nieuwe bestellen [/rant]
Oud 24-06-2008, 18:06
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ok niet echt duidelijk, maar ik bedoel dus het verschil tussen dit en dit.

http://www.flickr.com/photos/tattoosbypedro/2519779274/
http://smg.photobucket.com/albums/v1...t=100_8630.jpg

Dan vind ik het onderste mooier. Snap je dan wat ik bedoel?
Oud 24-06-2008, 18:10
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ja, dan zit je bij hun dus goed, haha.

Tattoos vervagen en als jij lichtere kleuren wil kunnen zij dat ook prima zetten. Ik vond het alleen een beetje een rare opmerking dat 'echt' old school alleen wat lichter zou kunnen zijn. Als je old school wil, dan is KoK een vd betere zaken van Nederland. En een eind daarbuiten.
Oud 24-06-2008, 19:15
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Ja, dan zit je bij hun dus goed, haha.

Tattoos vervagen en als jij lichtere kleuren wil kunnen zij dat ook prima zetten. Ik vond het alleen een beetje een rare opmerking dat 'echt' old school alleen wat lichter zou kunnen zijn. Als je old school wil, dan is KoK een vd betere zaken van Nederland. En een eind daarbuiten.
Nouja echt echt oldskool, dat zeg ik dan misschien verkeerd. Maar er is binnen dat american classic nog zo veel verschil!
En inderdaad, wat ik bij hen op de site zag zag er goed uit! Maar verdorie ze zitten in Limburg haha. Heb jij er wat laten zetten/ervaring?
Oud 24-06-2008, 19:33
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Nouja echt echt oldskool, dat zeg ik dan misschien verkeerd. Maar er is binnen dat american classic nog zo veel verschil!
En inderdaad, wat ik bij hen op de site zag zag er goed uit! Maar verdorie ze zitten in Limburg haha. Heb jij er wat laten zetten/ervaring?
Mmh, ja, het is 2 uur met de trein vanuit Utrecht. Enerzijds de moeite waard, anderzijds zitten er ook goede shops dichterbij.
Nee, ik heb er zelf geen ervaring. Die krulletters van me zijn door Jorrit, een (oud) leerling van hun gezet, die nu bij Electric werkt.

Ik heb verder ervaring bij een matige tattooeerder en dus bij Electric Tattoo in Arnhem, waar ik ook naar linkte. Daar gaan eigenlijk de meeste bekenden van me naar toe. Hun old school werk zou je ook wel aan moeten staan, zou ik zo denken.

Jorrit op MySpace: http://www.myspace.com/battleroyaletattoo
Eric (de eigenaar) op MySpace: http://www.myspace.com/electrictattoo
(mocht je hun werk niet zomaar kunnen bekijken, dan kan ik wel wat voorbeelden posten)

Ze zijn goed, snel, schoon en aardig, haha. Ik heb die letters vorige week dinsdag laten zetten en ze waren eigenlijk zaterdag al genezen.
Zo ging het ook met de spinnewebben en de tekst die Eric bij mij heeft gezet.
Oud 24-06-2008, 20:57
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Mmh, ja, het is 2 uur met de trein vanuit Utrecht. Enerzijds de moeite waard, anderzijds zitten er ook goede shops dichterbij.
Nee, ik heb er zelf geen ervaring. Die krulletters van me zijn door Jorrit, een (oud) leerling van hun gezet, die nu bij Electric werkt.

Ik heb verder ervaring bij een matige tattooeerder en dus bij Electric Tattoo in Arnhem, waar ik ook naar linkte. Daar gaan eigenlijk de meeste bekenden van me naar toe. Hun old school werk zou je ook wel aan moeten staan, zou ik zo denken.

Jorrit op MySpace: http://www.myspace.com/battleroyaletattoo
Eric (de eigenaar) op MySpace: http://www.myspace.com/electrictattoo
(mocht je hun werk niet zomaar kunnen bekijken, dan kan ik wel wat voorbeelden posten)

Ze zijn goed, snel, schoon en aardig, haha. Ik heb die letters vorige week dinsdag laten zetten en ze waren eigenlijk zaterdag al genezen.
Zo ging het ook met de spinnewebben en de tekst die Eric bij mij heeft gezet.
Zoals ik al zei ik ben heel kieskeurig en dat werk van King of Kings spreekt me meer aan. Al heb ik dat werk van Jorrit ook op myspace gecheckt. 2 uur is goed te doen (ik heb toch ov), en ik kan altijd de auto nemen dus dat is geen punt. Voor een tattoo wil ik best een eind reizen. Hoe staat King of Kings dan bekend? Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.
Ik ga maar eens bellen denk ik. Want opzich hik ik zolang tegen het idee aan dat ik een tattoo wil dat ik ook eens een afspraak moet maken. Het idee is er iig al, nu de rest nog haha.
Oud 24-06-2008, 21:10
EvilConduct
EvilConduct is offline
King Of Kings staat in binnen- en buitenland bekend als een van de betere studios van Nederland. Ze zijn dan ook regelmatig geïnterviewd in internationale magazines en staan elke maand wel met minstens 1 stuk in TätowierMagazine: www.taetowiermagazin.de
Ze zijn erg bekend en beroemd in de hele Rock'n'Roll (en aanverwante) scene(s). Aardige lui ook.

Ik wil je verder niets aanpraten en je moet zelf goed nadenken over waar je heen wil, maar zij behoren zeker tot de top.
Oud 24-06-2008, 21:13
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
king of kings is wat bekendheid betreft evenredig aan dikke dennis, en qua kwaliteit omgekeerd evenredig
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 24-06-2008, 21:22
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
king of kings is wat bekendheid betreft evenredig aan dikke dennis, en qua kwaliteit omgekeerd evenredig
Haha, prachtige beschrijving.
Oud 24-06-2008, 21:34
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ok ik heb dus onder een steen geleefd blijkbaar
Ik zal er wat meer over opzoeken en het wellicht overwegen.
Bedankt voor de tip nog!
Oud 25-06-2008, 21:15
WeMadeIt
Avatar van WeMadeIt
WeMadeIt is offline
Weet er iemand een goede tattooeerder in Maastricht? Ik heb nu een tattoo maar dies op bepaalde plekken echt niet goed gezet(lijnen niet netjes etc.).
Oud 25-06-2008, 21:19
WeMadeIt
Avatar van WeMadeIt
WeMadeIt is offline

Mooi zeg!!
Oud 25-06-2008, 22:34
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Mooi zeg!!
Dank je.

En er zit een hele goede daar of daar in de buurt, maar ik weet de naam niet meer.
Oud 25-06-2008, 23:26
Verwijderd
net er weer 2 bij laten zetten

linker pols

naam moeder

rechter pols

naam vader

Oud 26-06-2008, 15:32
Verwijderd
Ik ben zelf wel fan als t om oldschool gaat van sascha van dragon, errol & dave (voorheen bunker) van inkstitution en han van king of kings. Ik heb zelf alleen nog van errol en dave en pete shipwreck, maar mocht ik nog eens een echt traditional willen dan ga ik naar of sascha of han. Dave timmert ook heeeel aardig aan de weg, http://www.myspace.com/mobydicktattoo en t is een heel aardige gast.
Oud 26-06-2008, 15:33
Verwijderd
En ik heb nu 2x 16mm plugs! Na heel lang op 12mm te hebben gezeten had ik ineens zin om 16 te gaan. Tja, als ik geen tattoos meer mag dan dit maar
Oud 27-06-2008, 10:54
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Ik ben zelf wel fan als t om oldschool gaat van sascha van dragon, errol & dave (voorheen bunker) van inkstitution en han van king of kings. Ik heb zelf alleen nog van errol en dave en pete shipwreck, maar mocht ik nog eens een echt traditional willen dan ga ik naar of sascha of han. Dave timmert ook heeeel aardig aan de weg, http://www.myspace.com/mobydicktattoo en t is een heel aardige gast.
Oh bedankt . Ik ga ff kijken.

Ik heb trouwens meegedaan aan de dicovery channel Miami Ink wedstrijd, je kan een tattoo van Henk Schiffmacher winnen haha.
Oud 27-06-2008, 12:53
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hier een gallery van sascha
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 28-06-2008, 14:13
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Oh bedankt . Ik ga ff kijken.

Ik heb trouwens meegedaan aan de dicovery channel Miami Ink wedstrijd, je kan een tattoo van Henk Schiffmacher winnen haha.
je bent je ervan bewust dat het woord 'discovery' in de tattoo moet zitten neem ik aan? Zou nooit meedoen, schiffmacher is niet m'n ding en 't woord discovery al heleaal niet...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lichaam & Gezondheid Tatoeage pigment
sten-vvv
2 30-07-2007 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.