Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2006, 21:08
Anooniemm
Anooniemm is offline
Hallo allemaal.

2 maanden geleden heb ik in een dronken bui onvelig gevreeen met een jongen van 25 jaar. Na ongeveer 2 weken kreeg ik jeuk daaronder. Dat is rond mijn menstruatie-periode geweest. Daarna is het weer weg gegaan. Nu heb ik daar laatst weer een of 2 dagen last van gehad. Ik heb me nu voor de zekerheid maar ingeschreven bij de ggd, en ik laat me testen in de maand september. (het kan niet eerder) Of is het verstandiger om het bij je dokter te doen? nu heb ik de laatste tijd ook erg last van mijn hoofd. Ik heb een soort druk op mijn hoofd en ogen. Ik ben constant moe en buitenadem. Ik lijk wel een oud lijk om het zo maar even te zeggen. Ik weet niet of jullie een idee hebben of dat iets heeft te betekenen, of dat het gewoon stress is.
groeten,
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 21:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 21:17
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik zou gewoon even naar de huisarts gaan (niet per se voor de soa test, maar misschien heb je iets anders), daar kun je als het goed is wel eerder terecht. Nu loop je je toch druk te maken om vanalles en nog wat.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 22:06
JFFRY-
JFFRY- is offline
lijkt een beetje op pfeifer..
zo schrijf je dat toch ..??

__________________
come to the dark side we have cookies
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 13:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Wat betreft die oog en hoofdpijn; dat heb ik vaak als ik last van stress heb. Misschien geldt voor jou hetzelfde aangezien je je nu toch wel druk maakt om een aantal zaken.

En zoals hierboven gezegd is, als je eerder uitslag wil hebben kun je 't best naar de huisarts stappen.

iig veel succes
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 13:29
Verwijderd
Huisarts inderdaad, daar kan je nu al terrecht, of morgen, en niet pas in september. Voor een soa-onderzoekje dus, en je kan er terrecht voor je hoofdpijn.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 13:53
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Als jij denkt dat je een Soa hebt dan zou ik die test eerder doen. Voor hetzelfde geld ben je straks te laat en ben je onvruchtbaar ofzo.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 15:11
Verwijderd
beetje net als mensen die één dag overtijd zijn die dan denken dat hun tepels meer gevoelig zijn dan anders en dat ze last hebben van morning sickness. lijkt me sterk dat die hoofdpijn met je mogelijke soa te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 18:40
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 23-08-2006 @ 14:12 :
Wat betreft die oog en hoofdpijn; dat heb ik vaak als ik last van stress heb. Misschien geldt voor jou hetzelfde aangezien je je nu toch wel druk maakt om een aantal zaken.

En zoals hierboven gezegd is, als je eerder uitslag wil hebben kun je 't best naar de huisarts stappen.

iig veel succes
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 19:31
Verwijderd
Een 'drukkende' hoofdpijn en vermoeidheid kan inderdaad allebei door stress komen. Maar ook door een infectie. Ervaar je zelf veel stress? Bijvoorbeeld omdat je je zorgen maakt of je een soa hebt, of om iets anders, zoals het aankomende studiejaar.

De ggd kan net zo goed een soa test doen als de huisarts, maar als het via de huisarts sneller gaat kun je misschien toch beter dat doen, want anders blijf je je maar zorgen maken.

Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 20:40
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Idd, het beste is even naar de huisarts gaan. Je hebt dan veel sneller de uitslagen van tests binnen en je kunt er veel eerder terecht.
Dan weet je tenminste eerder wat er precies aan de hand is of dat het komt omdat je je druk zit te maken om wat er aan de hand kán zijn.
Gewoon even langs de huisarts
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 20:45
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik heb nog nooit gehoord van een soa die hoofdpijn veroorzaakt, dus ik denk inderdaad ook dat dat van de stress komt .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 20:46
Anooniemm
Anooniemm is offline
straks heb ik een tumor nouja, ik ga me gelijk van die dingen inbeelden. ik ben wel net op stage geweest, en heb heel lang niet thuis gewoont. misschien dat het een ritmeverschil is ofzo. vind het best eng om naar de dokter te gaan, volgens mij onderzoeken ze soa's door met zo'n tang in je vagina te gaan:

Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 20:49
Anooniemm
Anooniemm is offline
ik ervaar trouwens niet veel stress, ja ik pieker wel vaak de laatste tijd, maar dat doe ik over het algemeen al snel
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Anooniemm schreef op 23-08-2006 @ 21:46 :
straks heb ik een tumor nouja, ik ga me gelijk van die dingen inbeelden. ik ben wel net op stage geweest, en heb heel lang niet thuis gewoont. misschien dat het een ritmeverschil is ofzo. vind het best eng om naar de dokter te gaan, volgens mij onderzoeken ze soa's door met zo'n tang in je vagina te gaan:
soa's onderzoeken ze met een bloedtest en een vagina-uitstrijkje, er wordt geen baarmoeder-uitstrijkje gemaakt dus je krijgt geen eendebek in je alleen een spateltje erlangs. Ook vervelend, maar minder vervelend.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 21:14
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-08-2006 @ 22:02 :
soa's onderzoeken ze met een bloedtest en een vagina-uitstrijkje, er wordt geen baarmoeder-uitstrijkje gemaakt dus je krijgt geen eendebek in je alleen een spateltje erlangs. Ook vervelend, maar minder vervelend.
Brr. Bloedtest. Één keer bloedafnemen is voor mij erger dan 10 eendenbekken denk ik (alhoewel ik dat nooit mee heb gemaakt lijkt het me niet heel verschrikkelijk).
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 21:20
Anooniemm
Anooniemm is offline
haha, ben ook als de dood voor bloed, nouja.. kan er niet tegen
maargoed, wanneer is zo'n eendenkop dan wel nodig????
vind het niet prettig om m'n :blootje: te laten zien aan een (mannelijke)arts, die je amper kent. (huisarts heb ik het over) Ik ga nooit naar de dokter. ik zal het toch moeten.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 22:12
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Zo'n eendenbek gebruiken ze alleen als ze dieper in de vagina of in de baarmoeder moeten zijn, dat is bij een uitstrijkje helemaal niet nodig, dus maak je er maar geen zorgen om
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 22:38
backspace
backspace is offline
pffffffffffff.. Stel je anders ff aan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 22:51
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Anooniemm schreef op 23-08-2006 @ 22:20 :
haha, ben ook als de dood voor bloed, nouja.. kan er niet tegen
maargoed, wanneer is zo'n eendenkop dan wel nodig????
vind het niet prettig om m'n :blootje: te laten zien aan een (mannelijke)arts, die je amper kent. (huisarts heb ik het over) Ik ga nooit naar de dokter. ik zal het toch moeten.
Mja ieder zijn dinges. Ik zou nooit een vrouwelijke arts willen voor zoiets. Als het dan moet, dan met een mannerlijke arts.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit onveilig gevreeen en last van blijvende hoofdpijn.
Anooniemm
1 22-08-2006 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.