Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2007, 14:14
keesa
keesa is offline
Wij doen onderzoek naar De relatie tussen het levensgeluk en de wil om te klonen. Klinkt miss. beetje suf maar is cker wel interessant! Klik op de onderstaande link en vul de enquete in:

http://www.thesistools.com/so/web/in...08&uid=&ln=ned

Alvast bendankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2007, 14:34
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik vind het nogal een korte, vage enquete om eerlijk te zijn. Er worden geen vragen gesteld die daadwerkelijk voor meningsvorming van belang zijn en bovendien is de mogelijkheid tot duidelijke onderbouwing niet aanwezig, alleen de mogelijkheid om commentaar te leveren (dit wordt normaal niet in de statistieken opgenomen!!)

Je kan best proberen een verband tussen die dingen te vinden, maar ik zou dan nog eens terug gaan naar de tekentafel voor een beter onderzoekje.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 16:02
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Eensch, de vragen zijn te vaag geformuleerd. Los daarvan zal niet iedereen doorhebben waar het over gaat als je het hebt over 'organen reproduceren', of 'zou u langer willen leven met een kloon'.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 01:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Die hele introductie over klonen, echt Je uniciteit of hoe je het wilt noemen is ook weg als je een tweelingbroer hebt.

Dieptepunt is de gedachte dat het vast door een docent gelezen is voor het daar gezet werd.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 11:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Niet echt een goed onderzoek. Ik zou je aanraden om wat meer keuzes te geven in plaats van alleen maar ja of nee, dus met mogelijkheid tot argumentatie.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 15:41
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Fuck dit. Moet ik al die persoonlijke info geven over mezelf voor een enquete van 5 vragen ofz lang? Nu wil ik wel vroeger of later de uitslag weten.
__________________
Don't laugh! Life's very serious business!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 20:54
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
dat wil ik ook wel ja.. iig alsnog succes met het onderzoek
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 23:57
Verwijderd
Ik snap die vraag over langer leven door een kloon niet.. ik leef niet langer en gezonder als er een kloon van mij wordt gemaakt
En waarom kon je wel commentaar geven bij de vraag over organen maken dmv klonen en niet bij de vraag over heel organisme maken dmv klonen?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 00:53
Verwijderd
Is inderdaad een kansloze enquete. Aan de andere kant; hebben jullie ooit wel een een kansrijke enquete hier gelezen? Ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquete genetische manipulatie
Lotte
9 22-02-2005 13:15
Huiswerkvragen: Exacte vakken Enquete over klonen
koelkastje
17 06-01-2002 11:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.