Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2008, 00:03
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Hmm, ik loop ook al anderhalve maand met deels alleen outlines rond en ik vind t er eerlijk gezegd niet uitzien Maarja, volgende week weer een afspraak
Welke bedoel je?
Advertentie
Oud 25-03-2008, 06:35
Verwijderd
mijn ontwerp is klaar, maandag tattoo
Oud 25-03-2008, 15:39
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
T hangt van t ontwerp af denk ik .
Hehe, ow, dus niet bij iedereen ziet het er dan uit als een half ingekleurde klaarplaat Nee maar, ik snap wel wat je bedoelt
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 25-03-2008, 23:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
mijn ontwerp is klaar, maandag tattoo
Wat ga je laten zetten? Met zo een pennetje en dan erin slaan? Of doen ze dat niet in China?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 25-03-2008, 23:46
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Wat ga je laten zetten? Met zo een pennetje en dan erin slaan? Of doen ze dat niet in China?
Dat doen/deden ze zo'n beetje overal in de wereld.

Schijnt minder pijn te doen op bot, meer pijn op fleisch.
Oud 26-03-2008, 00:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hmmm, ja misschien ook wel logisch (dat ze dat doen/ deden overal), maar het lijkt mij wel behoorlijk pijnlijk.
edit: en ik lees net dat Thomas Edison het apparaatje heeft uitgevonden waarmee je tattoeerd, maar iemand anders heeft er dan inkt bij gedaan, maar wel grappig.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 26-03-2008, 00:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Naja, dat was iig wat mijn tattooeerder vertelde. Ik heb geen ervaring met huis-tuin-en-keuken preparaten, laat staan met een Japanner die inkt in mijn huid prikt.
Oud 26-03-2008, 10:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik wil hem sowieso in 1 keer laten zetten.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 13:37.
Oud 26-03-2008, 11:45
Verwijderd
Citaat:
mijn ontwerp is klaar, maandag tattoo
Vet! Ben benieuwd wat je gaat laten zetten. Je sterrenbeeld in het Chinees.
Oud 28-03-2008, 21:59
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
bluh -_-'
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-03-2008, 09:20
llell
Avatar van llell
llell is offline
ooit was dit een levendiger topic...
Oud 29-03-2008, 18:44
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline

Mijn nieuwe aanwinst.
Hij zit een heeeeeel klein beetje scheef. Of mijn gezicht/mond is scheef, maar verder ben ik er blij mee
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 31-03-2008, 06:10
Verwijderd
Citaat:
Wat ga je laten zetten? Met zo een pennetje en dan erin slaan? Of doen ze dat niet in China?
oh god nee ik kijk wel uit de zaak waar ik heenga is van drie Engelse mensen. het worden een aantal bloemen op m'n rug. vanavond dus
Oud 31-03-2008, 06:23
Verwijderd
Citaat:
oh god nee ik kijk wel uit de zaak waar ik heenga is van drie Engelse mensen. het worden een aantal bloemen op m'n rug. vanavond dus
Succes!
Oud 31-03-2008, 06:23
Verwijderd
dankje
Oud 01-04-2008, 23:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
oh god nee ik kijk wel uit de zaak waar ik heenga is van drie Engelse mensen. het worden een aantal bloemen op m'n rug. vanavond dus
klinkt vet Ga je hier ook een foto posten?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 02-04-2008, 12:04
Verwijderd
wat voor bloemen eigenlijk? en in kleur? en hoe groot wordt het?

(...)


post maar gewoon een foto
Oud 02-04-2008, 12:53
Verwijderd
hehe ik post liever geen foto, ik laat je wel een keer irl zien oma! hij zit dus inmiddels, het gedeelte op m'n ruggengraat (het grootste gedeelte weh )deed best zeer, meer dan ik had verwacht. hij is zo'n 10 cm groot denk ik? het zijn twee grote bloemen en twee kleine, met wat krulletjes enzo. en nog niet in kleur, maar ik denk wel dat ik dat nog wel wil. iig, ik ben er heel blij mee
Oud 02-04-2008, 16:56
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
cooliejoolie! Klinkt vet. (H)
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 03-04-2008, 07:40
Verwijderd
klinkt gaaf idd! maar wat voor bloemen zijn het nou?
Oud 04-04-2008, 15:54
Verwijderd
nou ik weet het eigenlijk niet precies het ontwerp is gemaakt adhv tekeningen van een vriendin en wat random plaatjes die ik had verzameld. ik zal binnenkort wel eens gaan zoeken want ik moet toch wel weten wat het is eigenlijk. nu jeukt het trouwens als de gekte, ik wil krabben
Oud 04-04-2008, 18:13
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Upload anders, indien mogelijk, een foto van het ontwerp?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 07-04-2008, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Upload anders, indien mogelijk, een foto van het ontwerp?
als ze geen foto van de tattoo wil showen ga ik ervanuit dat ze gewoon niet wil dat mensen het ontwerp van het internet kunnen plukken, zodat 'haar' tattoo ook effectier "hààr" tattoo is/kan blijven.



Oud 07-04-2008, 17:44
Verwijderd
Inderdaad!
Ik post ook geen foto's meer omdat ik het zat ben dat ik dan later van die comments lees (niet (alleen) hier):
Oh ik ga net zo'n tattoo nemen als die en die, of, oh ik vind dat zo gaaf ik zal eens met mn tattoeerder overleggen of hij ook zoiets kan.
Gosh, hoe irritant. Verzin gewoon zelf iets, of ga met een echte bloem naar je tattoeerder en zeg dat hij er iets van moet maken...
Ik wist dat van te voren natuurlijk wel maar je denkt van leuk dan kunnen mensen er wat over zeggen maar vaak krijg je amper comments.
Nu heb ik alleen fotos op mijn friends only myspace en dat bevalt me prima.
Oud 07-04-2008, 18:51
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ging er van uit dat ze niet halfnaakt op het internet wilde staan en daarom geen foto wilde posten. Maar dit kan natuurlijk ook.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 07-04-2008, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad!
Ik post ook geen foto's meer omdat ik het zat ben dat ik dan later van die comments lees (niet (alleen) hier):
Oh ik ga net zo'n tattoo nemen als die en die, of, oh ik vind dat zo gaaf ik zal eens met mn tattoeerder overleggen of hij ook zoiets kan.
Gosh, hoe irritant. Verzin gewoon zelf iets, of ga met een echte bloem naar je tattoeerder en zeg dat hij er iets van moet maken...
Ik wist dat van te voren natuurlijk wel maar je denkt van leuk dan kunnen mensen er wat over zeggen maar vaak krijg je amper comments.
Nu heb ik alleen fotos op mijn friends only myspace en dat bevalt me prima.
Dat vind ik echt een hele domme reden, het mooie is met tattoo's dat je je kan laten inspireren door anderen, maar ook anderen kan inspireren. Zolang het maar bij inspireren blijft en geen kopiëren wordt. Daarnaast, als je hem op straat showt dan zullen mensen hetzelfde denken of zeggen en misschien ook wel je idee over nemen. Shit als mensen een voorbeeld aan mijn tattoo namen dan zouden er veel minder crap tatts zijn.
Oud 07-04-2008, 20:39
Verwijderd
pic!
Oud 07-04-2008, 21:20
Verwijderd
Toen ie net gezet was:



Later:



Het enige jammere is dat moedervlekje daar en de plek is eigenlijk niet handig voor een langwerpige afbeelding ivm de manier waarop de spieren lopen en de schouder, daardoor LIJKT hij soms geknakt, maar ik wilde een dolk en die zou niet gelijk op mijn onderarm komen + mijn benen vind ik niet vet voor een tatt.
Oud 07-04-2008, 21:51
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wat betekent dat laatste woord?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 07-04-2008, 22:18
Verwijderd
firmitās, ātis f (firmus) [voeg toe aan favorieten]
1. stevigheid, sterkte, kracht [corporis; materiae; vocis; imperii];
2. standvastigheid, volharding, betrouwbaarheid [exercitūs]; » ea amicitia non satis habet firmitatis.
Oud 07-04-2008, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik echt een hele domme reden, het mooie is met tattoo's dat je je kan laten inspireren door anderen, maar ook anderen kan inspireren. Zolang het maar bij inspireren blijft en geen kopiëren wordt. Daarnaast, als je hem op straat showt dan zullen mensen hetzelfde denken of zeggen en misschien ook wel je idee over nemen. Shit als mensen een voorbeeld aan mijn tattoo namen dan zouden er veel minder crap tatts zijn.
Ik vind het best als mensen mijn tattoos zien maar het liefst alleen bekenden van mij zoals op myspace en in het echt kijken ze er ook naar maar meestal nemen ze dan geen foto zodat ze een bijna exacte kopie kunnen maken. Tuurlijk, ik kijk zelf ook naar tattoos op internet en mocht ik ooit een kopie of iets nemen dat wel heel erg lijkt op iemands anders tattoo dan zou ik ten eerste een saai persoon zijn en ten tweede is het dan die persoon's "eigen schuld" omdat hij hem nou eenmaal zo openbaar heeft geplaatst op het www. Ik wil dat alleen voorkomen, niet dat ik zo arrogant ben om te denken dat iemand mijn tattoos wil maar gewoon omdat ik een aantal mensen ken waarvan de unieke, door de tattoeerder ontworpen, tattoo's zo zijn overgenomen en dat is gewoon echt niet leuk om mee te maken. Ik betaal namelijk ook voor het laten tekenen van een tattoo en iemand anders loopt er dan ook gewoon zo mee de deur uit, niet chill. Whatever, het is niet zoooo'n big deal maar ik doe het liever niet meer. Is al een aantal keer voorgekomen dat ik ineens mijn foto ergens tegenkwam met de tekst erbij dat die persoon met dat plaatje naar de tattooeerder gaat.
Oud 07-04-2008, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Toen ie net gezet was:

[afbeelding]

Later:

[afbeelding]
Het zal vast niet aardig van me zijn, maar ik vind het lijnenwerk echt om te huilen.
Bij de banner kan ik het me nog voorstellen dat het de bedoeling is om het oud te laten lijken maar die dolk heeft ook lijnen die echt veel mooier kunnen. Eigenlijk alle lijnen wel.
Maar goed, jij blij.
Oud 07-04-2008, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Het zal vast niet aardig van me zijn, maar ik vind het lijnenwerk echt om te huilen.
Bij de banner kan ik het me nog voorstellen dat het de bedoeling is om het oud te laten lijken maar die dolk heeft ook lijnen die echt veel mooier kunnen. Eigenlijk alle lijnen wel.
Maar goed, jij blij.
Ik heel blij, niet alleen omdat het een bijzondere tatt voor me is, ook omdat het een Schiffmacher is. Het lijnwerk erger ik me niet aan, ik vind het mooi in het geheel passen, daarbij is het zo dat de orginele Sailor Jerry tatts ook helemaal niet strak gezet waren en Sailor Jerry was waar ik om vroeg. Slecht tatt werk is slecht tatt werk, mijn tatt is dat niet en dat zeg ik niet omdat het mijn tatt is, maar omdat het gewoon zo is.
Oud 08-04-2008, 00:06
EvilConduct
EvilConduct is offline
Helemaal mee eens. IRL is er niets aan op te merken.
Oud 08-04-2008, 02:04
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik snap ook echt niet dat mensen zich druk kunnen maken over anderen die hun idee stelen of om per se orgineel te zijn of what not.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 08-04-2008, 16:28
Verwijderd
nouja ik post geen foto simpelweg omdat er iemand meeleest die het niks aangaat.
Oud 08-04-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik snap ook echt niet dat mensen zich druk kunnen maken over anderen die hun idee stelen of om per se orgineel te zijn of what not.
Daar hoef jij ook helemaal niet bang voor te zijn met je zelda tattoo maar als je een eigen idee hebt, je laat hem custom ontwerpen, en iemand "steelt" gewoon jouw idee en plaatje en laat hem door 1 of andere n00b tattoo artiest zetten.. Ik zal er ook niet weken van wakker liggen, vooral niet als ik het niet weet dat het gebeurd is. Maar zoals ik al zei, een vriendin van mij had een eigen idee, samen met tattoo artiest een ontwerp gemaakt en een foto van de tattoo gepost op internet. Nog geen paar weken later post iemand op datzelfde forum een foto van zijn tattoo, met de zin erbij: "geinspireerd op tattoo van ...", en ziet er ten eerste fokking lelijk uit, en ten tweede compositie en onderwerp en omgeving van het onderwerp en alles gewoon zowat hetzelfde maar dan dus 10x lelijker. Ik weet niet, het moet je overkomen denk ik om te weten wat je dan voelt. Het is gewoon van: gvd, als je ook zo nodig een, ik noem maar wat, fietslamp, op je arm wil, neem dan niet de foto mee van iemands fietslamp tattoo want vaak gaat het er precies op lijken. Naja, jullie vinden het niet erg, ik wel. Verder valt er niet veel over te zeggen of wel?
Oud 08-04-2008, 16:43
Verwijderd
who fucking cares.
Oud 08-04-2008, 17:15
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Daar hoef jij ook helemaal niet bang voor te zijn met je zelda tattoo maar als je een eigen idee hebt, je laat hem custom ontwerpen, en iemand "steelt" gewoon jouw idee en plaatje en laat hem door 1 of andere n00b tattoo artiest zetten.. Ik zal er ook niet weken van wakker liggen, vooral niet als ik het niet weet dat het gebeurd is. Maar zoals ik al zei, een vriendin van mij had een eigen idee, samen met tattoo artiest een ontwerp gemaakt en een foto van de tattoo gepost op internet. Nog geen paar weken later post iemand op datzelfde forum een foto van zijn tattoo, met de zin erbij: "geinspireerd op tattoo van ...", en ziet er ten eerste fokking lelijk uit, en ten tweede compositie en onderwerp en omgeving van het onderwerp en alles gewoon zowat hetzelfde maar dan dus 10x lelijker. Ik weet niet, het moet je overkomen denk ik om te weten wat je dan voelt. Het is gewoon van: gvd, als je ook zo nodig een, ik noem maar wat, fietslamp, op je arm wil, neem dan niet de foto mee van iemands fietslamp tattoo want vaak gaat het er precies op lijken. Naja, jullie vinden het niet erg, ik wel. Verder valt er niet veel over te zeggen of wel?
Het idee om de transformers logo op mn kuiten te doen was wel een eigen idee, ongeacht of de logo's zelf van buiten zijn gehaald. En ik heb dus 1x iemand gezien die precies hetzelfde idee had gehad en t ook had gedaan. Dat doet toch verder niets af aan waarom ik ze heb?

Bovendien, als iemand iets nadoen van mij omdat ze het zo gaaf vinden zou ik het alleen maar tof vinden dat anderen hetzelfde kunnen waarderen als ik. En als mijne dan nog beter gelukt was zou ik daar stiekem ook nog om kunnen gniffelen.

Originaliteit is overrated.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 08-04-2008, 17:41
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik zou er niet om kunnen lachen als iemand mijn sleeve (deels) na zou doen. Maar ik kan me er niet druk om maken... Ik zou het alleen maar triest vinden voor degene met zo'n gebrek aan inspiratie dat ze niet zelf iets kan verzinnen en het zou alleen maar lachen zijn als hij er dan ook nog verneukt opstaat. Maar dan gaat het echt om een eigen idee dat ik heb laten ontwerpen.
Ik heb zelf ook dingen (zoals een keltisch teken, een ster en de teksten "no regrets" en "outlaw") waarvan ik vantevoren al wist dat het standaard dingen waren, al had ik ze zelf nog niet bij iemand gezien. Maar in dat geval ging het gewoon om de waarde die het voor mij had en boeiend of iemand anders het ook al had.

Maarja, aan de andere kant is het ook wel heel tof om iets te hebben dat niemand anders heeft. Zeker weten. Ik ga vrijdag weer. De laatste roos laten inkleuren en daarna beginnen we weer aan een nieuw stukje arm
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 09-04-2008, 09:31
Verwijderd
Mijn eerste tattoo was een ontwerp van het meisje die hem heeft gezet. En aangezien ik het een vreselijk mooi ontwerp vond, en zij het nog bij niemand had gezet, is hij met enige persoonlijke aanpassingen gezet. De 2e tattoo heeft ze voor mij ontworpen, maar dan met een ander beest. In dezelfde stijl.

Ze beloofde me dat niemand anders die tattoo's zou krijgen. Maar eerlijk gezegd: het zal me ook aan mijn anus oxyderen. Als iemand daar gelukkig om is, soit. Hij/zij zal nooit dezelfde tattoo om dezelfde reden nemen.
Oud 09-04-2008, 22:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Net alsof de dingen die je kiest om een sleeve uit op te bouwen niet afgeleid zijn van andere dingen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 10-04-2008, 07:12
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Net alsof de dingen die je kiest om een sleeve uit op te bouwen niet afgeleid zijn van andere dingen.
Natuurlijk is dat zo, het zou stom zijn om te denken dat dat niet zo is. Maar ik zou het wat minder tof vinden omdat het wat meer vanmezelf is, laat ik het zo stellen. Maar daarvoor geldt ook wel; je moet echt je best doen/ heel triest zijn om een hele sleeve na te bootsen en ik ga er echt niet vanuit dat dat gebeurt. Als je elementen gebruikt van een andere sleeve om daar je eigen betekenis aan te geven, dat gebeurt gewoon en is niet meer dan logisch. Je moet ergens beginnen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-04-2008, 14:39
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha mensen die denken dat tatoeages origineel kunnen zijn...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-04-2008, 14:50
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
hahaha mensen die denken dat tatoeages origineel kunnen zijn...
Die om mijn nek heb ik anders nog nooit ergens anders gezien. Geen origineel ontwerp, maar wel originele plaatsing.

Verder vraag ik mij af hoeveel mensen bijvoorbeeld zoiets hebben: http://www.ratemyink.com/images/ul/2...too-28050.jpeg (vernieuwen is misschien nodig)
Oud 11-04-2008, 14:55
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
afbeelding doet 't niet, ook niet na vernieuwen.

ik doelde overigens meer op het feit dat een tatoeage nemen al niet eens origineel is. ik had het nog niet eens zo specifiek over plaatsing, ontwerp of onderwerp. mensen die gaan huilen omdat ze het rot vinden dat hun tattoo gekopieert wordt hebben zelf niet door dat er uberhaupt niks origineels aan een tattoo is.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-04-2008, 14:57
EvilConduct
EvilConduct is offline
Daar heb je een punt.

Deze link dan? http://www.ratemyink.com/?action=ssp&pid=28050&cat=5
Oud 11-04-2008, 15:05
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
die doet 't wel.

ja als op zichzelf staand ontwerp is het origineel, maar in het 'genre' niet natuurlijk. Ach het is natuurlijk ook zo dat er een hele hoop tattoo's zijn waar er geen tweede van is, maar er zullen bijna altijd ontwerpen van soortgelijke aard zijn.
Maar zolang je iets hebt wat je gaaf vindt en wat je mooi vindt, zie ik niet in waarom alles maar origineel moet zijn. originaliteit is geen heiligdom.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-04-2008, 20:56
Psycholord
Psycholord is offline
hallo, ik had een vraagje, werkt een lippiercing hetzelfde als een oorbel?ik begreep tuurlijk dat proces inzetten en verzorging anders is, maar kan ik ze zelf verwisselen en uithalen wanneer ik maar wil? en hoelang duurt het voordat het gaatje dichtgaat?
Oud 12-04-2008, 12:20
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ja en bij mij ging het gaatje aan de binnenkant van mijn lip vrij snel dicht, na 2/3 dagen ofzo (of al eerder, heb nl niet geprobeerd), maar aan de buitenkant zie je nog wel een gaatje/ deukje.
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lichaam & Gezondheid Tatoeage pigment
sten-vvv
2 30-07-2007 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.