Oud 25-03-2003, 12:05
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Misschien is het een beetje een vage titel, dus nog even uitleggen wat ik bedoel:
Dat je, als je klaar bent met je examen en tijd over hebt, je eigen antwoorden (gedeeltelijk) overschrijft. Deze neem je dan mee naar huis en s'avonds ga je op internet checken hoeveel punten je hebt gehaald en zo kun je alvast ongeveeeeer je cijfer bepalen.

Dus. Gaan jullie dat doen, of niet?

Ik wel (als ik tijd heb). Ik wil gewoon voor mezelf alvast weten hoe ik er ongeveer voor sta. Ik kan er absoluut niet tegen om in zon onwijze spanning te zitten van "Haal ik het of haal ik het niet" (Het is bij mij ook niet heelveel% zeker dat ik slaag, vandaar ).
Als ik het al ongeveer weet, kan ik me er beter op instellen..STEL DAT ze me bellen om te zeggen dat ik een her moet of gezakt ben
Advertentie
Oud 25-03-2003, 12:59
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
Nee ga ik niet doen. En ook nooit gedaan. Ik heb de neiging om alles fout te rekenen wat enigzins niet klopt met het antwoorden model, waardoor ik een te laag cijfer denk te hebben gehaald. Dus ja...met alle gevolgen van doen. Dus laat ik het nu maar lekker zitten en zie het vanzelf wel weer.
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Oud 25-03-2003, 13:06
m@rie
m@rie is offline
Ik ga dat ook zeker weten doen. Ik wil gewoon weten of mijn antwoord een beetje overeen komt met het correctiemodel. Als ik een examen wat minder doe raak ik (denk ik) ook niet in paniek ofzo dus waarom zou ik het dan niet checken
Oud 25-03-2003, 13:48
maaike0
maaike0 is offline
Hi

ik heb vorig jaar VWO-examen gedaan en zei in eerste instantie dat ik na de examens niet zou gaan nakijken, maar uiteindelijk heb ik dit wel gedaan, gevolg dat ik elke keer net op t randje zat, of eigenlijk net eronder! En voor de examens die ik daarna nog moest maken werd ik veel zenuwachtiger......zal wel aan mij liggen Maar goed ik ben uiteindelijk dus ook op 1-tiende gezakt...dus dit jaar wer opnieuw examen en nu houd ik me eraan niet naar de antwoorden te kijken!
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Oud 25-03-2003, 14:43
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Zakken op één tiende? Dat is echt erg!

Maar ik ga waarschijnlijk mijn antwoorden van de tekstverklaring van duits, engels en nederlands wel controleren, van die andere vakken ga ik echt niet al mijn antwoorden over pennen en ik weet gelukkig al dat het bijna niet meer mis kan gaan
Oud 25-03-2003, 15:04
maaike0
maaike0 is offline
Citaat:
smartie85 schreef op 25-03-2003 @ 14:43:
Zakken op één tiende? Dat is echt erg!

Maar ik ga waarschijnlijk mijn antwoorden van de tekstverklaring van duits, engels en nederlands wel controleren, van die andere vakken ga ik echt niet al mijn antwoorden over pennen en ik weet gelukkig al dat het bijna niet meer mis kan gaan
Tja....moet zeggen dat ik ook flink heb lopen tieren door de foon (aan de andere kant van de foon hing mn mentor) Ik had voor wiskunde een 4,5 gehaald en moest een 5,3 halen, dus ja dat was niet te redden! En voor natuurkunde had ik een 5,1 gehaald en ik moest en 5,3 en toen ging ik hem herren en toen had ik een 5,2

Maar goed, eenderde van onze school was gezakt, errug slecht dus!

Nederlands kijk ik heel misschien ook wel na, maar daar heb ik altijd wel een voldoende voor (niet opschepperig)
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Oud 25-03-2003, 15:13
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 25-03-2003 @ 12:05:
Misschien is het een beetje een vage titel, dus nog even uitleggen wat ik bedoel:
Dat je, als je klaar bent met je examen en tijd over hebt, je eigen antwoorden (gedeeltelijk) overschrijft. Deze neem je dan mee naar huis en s'avonds ga je op internet checken hoeveel punten je hebt gehaald en zo kun je alvast ongeveeeeer je cijfer bepalen.

Dus. Gaan jullie dat doen, of niet?

Ik wel (als ik tijd heb). Ik wil gewoon voor mezelf alvast weten hoe ik er ongeveer voor sta. Ik kan er absoluut niet tegen om in zon onwijze spanning te zitten van "Haal ik het of haal ik het niet" (Het is bij mij ook niet heelveel% zeker dat ik slaag, vandaar ).
Als ik het al ongeveer weet, kan ik me er beter op instellen..STEL DAT ze me bellen om te zeggen dat ik een her moet of gezakt ben
Ik denk dat ik mijzelf niet in kan houden om er toch even te kijken, ook al zal het misschien wel demotiverend werken voor de rest van de examens, ik denk trouwens niet dat er heel veel tijd is om de antwoorden over te gaan schrijven, alleen bij engels of een ander vak waar je meerkeuzevragen krijgt.
Het is echt mn grootste nachtmerrie dat mn mentor opbelt en zegt : JE BENT NIET GESLAAGD
Oud 25-03-2003, 15:19
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Niet doen, niet doen!

Ik deed dat vorig jaar, heb 2 weken amper geslapen omdat ik zeker wist dat ik gezakt was op geschiedenis en duits. Bleek voor allebei de vakken een voldoende te hebben, terwijl ik voor wiskunde een onvoldoende had (en dat zou volgens die site een 9 zijn ).
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 25-03-2003, 15:41
Verwijderd
Als ik deze verhalen zo lees denk ik dat ik beter niet kan gaan kijken, want ik ben wel zo'n type dat het heel erg streng gaat beoordelen, en vervolgens 3 weken niet meer slaapt . Maar zeer waarschijnlijk kan ik mezelf toch niet inhouden... Nou ja, ik zie wel.
Oud 25-03-2003, 15:59
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Anneee schreef op 25-03-2003 @ 15:19:
Niet doen, niet doen!

Ik deed dat vorig jaar, heb 2 weken amper geslapen omdat ik zeker wist dat ik gezakt was op geschiedenis en duits. Bleek voor allebei de vakken een voldoende te hebben, terwijl ik voor wiskunde een onvoldoende had (en dat zou volgens die site een 9 zijn ).
Maar als ik niet kijk, zal ik twee weken niet kunnen slapen omdat ik zo zenuwachtig ben over wat ik wel en niet goed heb...
Oud 25-03-2003, 17:16
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Hmm, kweetniet hoor
Ik ben van mezelf al heel erg nieuwsgierig aangelegd en het zal nu wel helemaal erg zijn. Ik kan best zeggen dat ik het niet ga doen, maar doe het toch wel. Ik MOET het gewoon weten

En trouwens, is wel mooi lullig dat die site iets heel anders aangeeft/berekent dan er uiteindelijk uitkomt. Mag dat wel zo op i-net staan dan? Sleep ze voor de rechter! Onjuiste info verschaffen
Oud 25-03-2003, 18:35
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 25-03-2003 @ 17:16:
En trouwens, is wel mooi lullig dat die site iets heel anders aangeeft/berekent dan er uiteindelijk uitkomt. Mag dat wel zo op i-net staan dan? Sleep ze voor de rechter! Onjuiste info verschaffen
Ik weet niet of die informatie fout is. Ik denk dat ik gewoon, zeker bij geschiedenis, veel te streng gerekend heb. Wiskunde had ik mijn antwoorden niet bij de hand, dus dat ging soepel. En Duits... ik heb geen idee hoe dat kan... zelfs bij de soepelste berekening kwam ik niet uit op een 7, maar op een 5.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 25-03-2003, 18:39
hi
hi is offline
geen zin om mn antwoorden over te schrijven. Alleen als het meerkeuze is. Bv Engels en Nederlands zijn voor een groot deel multiple choice dus die misschien wel
Oud 25-03-2003, 19:32
Verwijderd
ik ga wel kijken, soms onthoud ik wel een antwoord dat ik gegeven heb
Oud 25-03-2003, 20:04
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Zeker wel..!
Oud 25-03-2003, 20:59
Verwijderd
Ik denk dat ik pas na mijn laatste examen ga kijken om te weten of er een herkansing dreigt. Als ik tijdens de examens zou kijken denk ik veel te veel met antwoorden en Niet met de examens van de volgende dag bezig ben.
Oud 25-03-2003, 20:59
Verwijderd
Ik heb het toentertijd niet gedaan. Ik heb ook lekker rustig geslapen, ik stond er dan ook goed voor, maar ik zou ook pas gaan stressen als ik antwoorden zou zien.
Oud 25-03-2003, 21:02
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Bij bijna allemaal gecheckt, behalve bij Latijn, nog steeds niet gecheckt, durf ik niet.
Ads door Google
Oud 25-03-2003, 23:02
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
neeh, geen zin om die antwoorden allemaal over te gaan schrijven
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 26-03-2003, 11:13
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 25-03-2003 @ 23:02:
neeh, geen zin om die antwoorden allemaal over te gaan schrijven
Dat ben ik ook niet echt van plan. Ik kan meestal, vooral als ik de vraag ook zie, nog wel nagaan wat voor antwoord ik heb gegeven Alleen meerkeuze vragen schrijf ik over...denk ik
Oud 26-03-2003, 23:18
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Tuurlijk ga ik kijken!! Waarom niet? Als je zelf dingen fout rekent en ze worden goedgerekend ben je alleen maar beter af en andersom... Tja de uitslag ligt toch al vast niks aan te doen. Ik wil wel een beetje weten waar ik aan toe ben hoor!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 26-03-2003, 23:42
Avalanche
Avatar van Avalanche
Avalanche is offline
Ik zou het niet doen als ik jullie was.... je schiet er tog niks mee op... je weet het nooit zeker.. ik heb het vorig jaar ook gedaan. en had de moed op gegeven na het nakijken van me engels.. ik leerde me AK niet, gelukkig had ik een voldoende maar anders was ik gezakt.. het is zelf bescherming

Succes trouwens met jullie Examens..<< Blij dat ik er vanaf ben>>
__________________
I love her.. still do..
Oud 27-03-2003, 09:15
Sjaan
Sjaan is offline
Ik ga dat denk ik wél doen... Vooral bij teksten weet je een beetje wat je kunt verwachten qua cijfer, dus dat vind ik wel handig... Aleen als ik een hééél slecht gevoel heb over een gemaakt examen, ga ik denk ik nie kijken...

Majah, ik wil eigenlijk wel een klein beetje weten of ik ga zakken of slagen... Dus misschien ga ik wel gewoon bij alles fftjes kieken...

Ik vind(hoop) toch dat ik gewoon ga slagen!!
Oud 27-03-2003, 12:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik nam altijd mijn kladpapier mee naar huis, daar stond intussen qua berekeningen enzo toch al vrij veel op, en als ik tijd had schreef ik er de opgaven die ik niet in het klad had ook nog even over. En dan zodra ik thuis was moest ik meteen kijken op internet of de antwoorden er stonden... Ik was er zelf nog niet zo zeker van dat ik zou slagen namelijk. Ik keek alles erg streng na, waardoor al mijn punten uiteindelijk hoger uit zijn gevallen.
Van veel mensen kreeg ik te horen dat het beter is om niet na te kijken, maar voor mijn gevoel was het alleen maar goed...
Stressen deed ik toch al wel...
Oud 27-03-2003, 12:30
Verwijderd
Ik heb het vorig jaar (Havo) wel gedaan, gaf me iig een goed gevoel, of beter gevoel zeg maar... Dit jaar (VWO) doe ik het wel weer, dan kan je je al wat voorbereiden op of het slechte of het goede nieuws... Maar ja, voor GS had ik vorig jaar een 6 uitgerekend, bleek een 4,8 (gelukkig boven wat ik móest halen, dus stond ik gemiddeld alsnog een 6).. dus ja, toch niet echt vanuit gaan
Advertentie
Oud 03-04-2003, 11:16
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Jah ik zeker wel, toen ik mavo examen deed heb ik dat gedaan en nu doe ik havo en ga het zeker weer doen. Krijg je toch een btje een beeld (zeker van meerkeuzevragen) wat je goed en fout heb gedaan en waar je cijfer ongeveer zal liggen.
Oud 04-04-2003, 14:53
kittyme
kittyme is offline
Ik heb het vorig jaar wel gedaan (vwo), en uit mijn internetanalyse kon ik opmaken dat ik hartstikke geslaagd was Mijn uiteindelijke cijfers waren nog hoger dan de cijfers die ik uitgerekend had, dus ik was erg gelukkig met de uitslag!
__________________
Walking on sunshine :)
Oud 04-04-2003, 18:12
Pla
Pla is offline
Zeker wel.. Waarom zou ik een week in de stress zitten als ik zelf al een indruk kan krijgen, of ik hem een beetje goed heb gemaakt?
__________________
duss..
Oud 04-04-2003, 19:44
probleemkind
probleemkind is offline
k zou dat zeker bij mijn probleemvakken doen - ebgels & nederlands,
voor de rest doe ik geen moeite
Oud 04-04-2003, 19:46
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik heb vorig jaar examen gedaan en toen heb ik wel gekeken maar ik was al behoorlijk zeker dat ik zou slagen.
ik zou het niet doen als ik er niet zeker van was.
Oud 04-04-2003, 20:52
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
heb het toen ook niet gedaan. Je rekent altijd anders dan degene die het nakijkt. Je gaat er alleen maar meer door stressen
Oud 04-04-2003, 21:20
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Misschien, als ik tijd (en zin ) over heb en het niet al te veel werk is.
Oud 04-04-2003, 21:22
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Nee, ik denk het niet. Daar heb ik helemaal geen zin in, gehad is gehad.
Oud 17-04-2003, 20:23
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
anders = et dag 2 weken relaxen
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 17-04-2003, 21:32
Verwijderd
'k denk het nie hoor
Oud 18-04-2003, 13:32
danielle01
danielle01 is offline
misschien wel maar ik hoop niet dat ik dan verder wordt beinvloed met de andere examens..of ik doe het als ik mijn laatste examen heb gehad
__________________
arrrrrrnieee!!! .: Jim RuLeZz!:.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.