Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 12:55
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ben je dr tevreden mee?

Wat vind je nou bijvoorbeeld mooi aan jezelf en wat niet?


Ik ben bijvoorbeeld trots op dat ik een (sorry dat ik t zeg) lekker kontje heb... en me buikje is nogla gespierd en plat...

Vind dat k beetje te kleine cup heb maar das nog aant groeie (was laat met me puberteit )

Verder ben k erg blij met mezelf geworden toen ik edele delen ging kijken...

Me borste mogen dan wel aan de kleine kant zijn maar ik heb gelukkig geen theezakjes of tepels die zo groot as me handpalm zijn ofzow....

Klein maar fijn dus

Vind me figuur best wel mooi... heb de juiste rondingen op de juiste plaats volgens vele vrienden van me... toch wel leuk om te horen...

Maar ik voel me toch nog steeds erg onzeker en das wel minder
__________________
*reptielenmeisje* 2 baardagames, 1 egyptische doornstaart, en een witkuif kaketoe!*is niet meer vrijgezellig* Bartj de lievste :o
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 12:58
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben totaal niet blij met mijn lichaam.

Ik heb echt een superdikke kont en beetje dikke buik, en wil wel trainen maar kom er niet aan toe.

Ik was ook liever ietsje kleiner geweest (ben 1.78 m) en mijn borsten zijn ook veel te groot naar mijn zin (cup 75c).

Verder vind ik mijn gezicht niet leuk, heeft geen uitstraling ofzo dus als t had gekund had ik een ander lichaam genomen
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:01
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Konde we dat maar doen he?! gewoon ene winkel waar je een nieuw hoofd kan kope ofzow

Ik ben ook lang... ook 1.78.. vinnut neit echt zo lelijk maar t is niet handig...

Heb wel t mazzel dat bij ons in de familie zit dat ik zoveel kan vreten wat ik wil zonder aan te komen... over een paarjaar hoef ik pas een beetje op de lijn te gaan letten
__________________
*reptielenmeisje* 2 baardagames, 1 egyptische doornstaart, en een witkuif kaketoe!*is niet meer vrijgezellig* Bartj de lievste :o
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:02
Verwijderd
Neu ik vind het niet echt mooi, maar het kan er mee door.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:04
poesiefox
poesiefox is offline
Och, het kon erger, denk ik dan maar. Op detailpunten ben je nooit helemaal tevreden. Maar het geheel is niet onaardig.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 12-05-2003 @ 13:55:
Ben je dr tevreden mee? Wat vind je nou bijvoorbeeld mooi aan jezelf en wat niet?
Mwah... Ik heb van die buien, dan baal ik overal van, dus ook van mezelf en hoe ik eruit zie, maar in een andere bui vind ik mezelf 'best meevallen' --> het is niet dat ik mezelf geweldig vind!
Ik baal van mijn brede heupen (zit in de familie, *zucht*), mijn niet-slank-maar-ook-weer-niet-heel-dikke buik, mijn te dikke bovenbenen, en ga zo maar door. Ik ben op zich wel blij dat ik geen gigantische borst-partij heb (ik ga voor de 'klein maar fijn' )
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:12
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Whehehehe.. jah.. ik heb idd me buien.. als ik uitga dan wil ik mezlef nog wel es erg mooi vinden, lang leve makup!!
__________________
*reptielenmeisje* 2 baardagames, 1 egyptische doornstaart, en een witkuif kaketoe!*is niet meer vrijgezellig* Bartj de lievste :o
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:17
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
hmmhmm.. ik weet het niet. de ene keer vind ik mezelf gewoon niet mooi, maar soms denk ik ook wel eens dat ik juist weer wel mooi ben. zegmaar dat het er dus wel mee door kan. alleen een ander hoofd aub.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:22
Verwijderd
nee, ik vind mezelf veeeeeeeel te mager

En m'n huid is niet mooi, m'n gezicht is scheef, m'n borsten zijn veel te klein, m'n heupen zijn niet breed genoeg..

Hmm moet ik nog doorgaan..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:53
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-05-2003 @ 14:22:
m'n borsten zijn veel te klein, m'n heupen zijn niet breed genoeg..
Ruilen?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:55
Gimmeshelter
Avatar van Gimmeshelter
Gimmeshelter is offline
k ben er best tevreden mee
al had k iets breder mogen zijn, en misschien iets gespierder
__________________
Steek de draak met haat, dood de tijd met liefde
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:02
Fringe
Avatar van Fringe
Fringe is offline
Neeee... ik vind mezelf meestal vrij walgelijk. Laat ik het er maar op houden dat ik nooit tevreden zal zijn met m'n lichaam, al schijnt het mee te vallen. Ik vind vooral m'n bovenbenen lelijk. M'n borsten zijn vrij klein, maar dat is eigenlijk niet zo erg, want ik vind grote borsten niet zo mooi. Ze zouden ook niet bij m'n figuur passen, denk ik, want ik ben ook best klein (1.63 m.) maar daar zit ik zelf ook niet zo mee. En verder: blurgh.

Daarnaast heeft mijn mooie vriendinnetje zo ongeveer een perfect figuur; best moeilijk om dan nog tevreden te zijn met jezelf.
__________________
Razors pain you; rivers are damp; acids stain you; and drugs cause cramp. Guns aren't lawfull; nooses give; gas smells awfull; you might as well live.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:05
Ogthala
Avatar van Ogthala
Ogthala is offline
Nee ..
Ik vind m'n buik, kont en kuiten echt vreselijk (te dik of gewoon niet mooi).
Over m'n geslachtsdeel ben ik wel redelijk tevreden, niet te groot, niet te klein.
Maar goed, tevreden ben ik nooit geweest, dus ik probeer er maar mee te leven.

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:08
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
nee, maar ik heb er vrede mee
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:18
Verwijderd
Het wisselt af. Ik heb laatst met mezelf besloten dat ik vanaf nu tevreden ben met mijn lichaam, want het zal heus niet beter worden dan nu. Dat gaat over het algemeen goed, en in kleren kan ik er ook wel tevreden mee zijn, maar zet me alsjeblieft niet in bikini voor de spiegel want dan wil ik er een eind maken.
Ik vind de vormen ook niet lelijk, alleen dat je huid er minder mooi uitziet als er meer vet zit op zo'n plek. Als ik even dik (dun, whatever ) was met een strakkere huid was ik al een heel stuk blijer.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
italianboy schreef op 12-05-2003 @ 14:08:
nee, maar ik heb er vrede mee
idd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:23
Des
Des is offline
Ik heb op zich niet een figuur waar ik niet blij mee ben. Ben niet lang, niet kort. Heb geen grote en geen kleine borsten. Ik heb geen dikke en geen dunne buik. En daar zit het probleem, want ik heb wel een heel klein beetje een buikje. Een kleintje maar, maar toch. Vrienden zeggen dan dat dat buije van mij vrouwelijk is en ik heb op zich ook wel buikspieren enzo, maar toch, ik zal weer eens moeten gaan trainen en zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:32
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik ben er wel tevreden mee, iets meer spier mag wel, vooral m'n armen. Ook m'n huid mag wel is meewerken, de zon werkt niet echt, en wit is ook niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:59
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 12-05-2003 @ 13:58:
Ik ben totaal niet blij met mijn lichaam.

Ik heb echt een superdikke kont en beetje dikke buik, en wil wel trainen maar kom er niet aan toe.

Ik was ook liever ietsje kleiner geweest (ben 1.78 m) en mijn borsten zijn ook veel te groot naar mijn zin (cup 75c).

Verder vind ik mijn gezicht niet leuk, heeft geen uitstraling ofzo dus als t had gekund had ik een ander lichaam genomen
overdrijf niet mutsje van me, je ziet er prima uit
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:06
xxdeesjuhxx
Avatar van xxdeesjuhxx
xxdeesjuhxx is offline
Ik vind mezelf wel goed zo. Al was ik liever wat bruiner geweest, een mooiere huid, normale tenen, mooie nagels, langer (1.75 ofso), grotere borsten en een kleinere neus gehad, toch hoor ik de hele tijd dat mensen me echt knap vinden..
__________________
You say I'm not sexy?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:30
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Een strakkere buik zou wel fijn zijn
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:44
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
ik ben dik tevreden!
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ach, het gaat. Ik ben heel slank en kan alles eten wat ik wil, maar toch zou ik graag nog 6 kilootjes erbij willen.
Ik heb best lange benen (maar wel enigszins x-knieën), mijn buik is plat, mijn kont is vrij voluptueus (alleen nogal kwabbig) en mijn borsten hangen totaal niet. Ik vind ze alleen veel te klein, wil graag cup C. Maar goed, al met al kan het ermee door.

Ik zou natuurlijk graag striae- en cellulitisloos zijn, maar dat is vrouwelijk, dus ach... Oh, en ik wil een bruinere, egale huid, glanzender haar en ik wil kleiner zijn. Ben 1,75m en wil 1,65, maar dat zal nooit gebeuren.

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:57
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
neuh.
het kan beter.
niet dat ik een afzichtelijk lichaam heb ofzo, alleen ik ben zo smal en klein.
Nouja datkleine maakt niet zoveel uit maar ikwou dat ik wat meer heup had.
voorderest is alles wel goed.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:58
3Doentje
3Doentje is offline
Ik ben er eigenlijk wel tevredenmee, en ook wel ontvreden.

Ik ben redelijk breed voor mijn leeftijd waar ik wel tevreden mee ben, want as ik sommige lange jongens bij mij op school zie van mijn leeftijd, die kunnen niet echt met eensmal lang lichaam overweg. En ik met mijn redelijk lang en redelijk breed lichaam wel.

Maar daar staat tegenover dat ik ook een behoorlijke buik heb, die me behoorlijk onzeker maakt, e vorral op het zwembad oid.

Mijn kont is ook te dik.

Al met al, ik moet gewoon afvallen. Dat wordt dus met idols mee odne, dan val ik als eerste af

Mijn geslachtsdeel vind ik ook te klein.

Eigenlijk best wel ontevreden dus
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:39
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
neh
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:45
Verwijderd
*denkt*

Ja, ik vind mijn lichaam mooi
M'n kont is niet het mooiste, maar mag er gerust zijn.. Ben zelf erg tevreden met m'n heupen en borsten, heupen zijn gewoon precies goed en borsten ook..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:48
pitje
Avatar van pitje
pitje is offline
soms heb ik echt van die dagen dat ik zeg: hoe kan iemand ooit op dit lichaam vallen? Dan walg ik dus gewoon van mezelf.


Maar andere dagen heb ik ook weer zoiets van: hé, zo heel slecht zie je er toch echt niet uit!

maar een paar kilotjes mogen er wel vanaf natuurlijk. Maar das bij (bijna) iedereen zo, toch?

En voor de rest: ach, ik leer er wel mee leven
__________________
You call me a bitch. Like that is a bad thing?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:50
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
3Doentje schreef op 12-05-2003 @ 16:58:
Ik ben er eigenlijk wel tevredenmee, en ook wel ontvreden.

Ik ben redelijk breed voor mijn leeftijd waar ik wel tevreden mee ben, want as ik sommige lange jongens bij mij op school zie van mijn leeftijd, die kunnen niet echt met eensmal lang lichaam overweg. En ik met mijn redelijk lang en redelijk breed lichaam wel.

Maar daar staat tegenover dat ik ook een behoorlijke buik heb, die me behoorlijk onzeker maakt, e vorral op het zwembad oid.

Mijn kont is ook te dik.

Al met al, ik moet gewoon afvallen. Dat wordt dus met idols mee odne, dan val ik als eerste af

Mijn geslachtsdeel vind ik ook te klein.

Eigenlijk best wel ontevreden dus

Nog niet eens zo'n slechte score. Een dikke buik kun je door sporten en gezonder eten zelf wegwerken, wat je met een rotkop bijvoorbeeld niet makkelijk kunt.

En een te kleine piemel: wat jij te klein vindt, vinden meisjes vaak prima. Jongens onder elkaar lopen er altijd zo over op te scheppen. en je bent pas zestien, dan is-ie ook nog in de groei.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:51
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Hmzz .. ja ik vind mijn lichaam mooi.
Ik ben 1.78m lang, maar zou soms op zich wel ietsje kleiner willen zijn. Ik weeg 56 kg en ben slank. Ik kan eten wat ik wel en ik kom niet aan, dus dat is wel fijn.
Mijn bovenarmen zouden wel iets dikker mogen zijn en mijn borsten iets groter. Ik heb B75. Maar ze zijn wel precies even groot en mooi van vorm, dus dat is weer een voordeel!
Maar over het algemeen ben ik best wel tevreden ja

Soms wil ik wel een ander hoofd
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:03
Skinless
Avatar van Skinless
Skinless is offline
mja op zich ben ik best tevreden maar ik zou best wel wat groter willen zijn (1.75 m)

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 17:26.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:22
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Mja.. ik heb zo m'n ups en downs...

Vriendje die blij met me zou zijn zou wel fijn zijn....
__________________
*reptielenmeisje* 2 baardagames, 1 egyptische doornstaart, en een witkuif kaketoe!*is niet meer vrijgezellig* Bartj de lievste :o
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:25
Marshall84
Avatar van Marshall84
Marshall84 is offline
vind het prima zo opzich
had wel iets breder willen zijn aangezien ik vrij lang ben (1.95 m) maar goed dat komt wel naar mate je ouder word en traint ( ) haha
en me vriendin is blij met me dussssss en ik met me vriendin offcourse
__________________
Single and Sweet ;)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:42
Verwijderd
nee,
ben wel meer tevreden ermee maar wil er toch nog 10 kilo af.. dan is het goed.

ben wel heel trots op mijn borsten..
ik heb een borstverkleining gehad en ik ben nog nooit zo blij geweest....

al staan er wel littekens op...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:00
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Jah ik ben best tevreden over hoe ik eruit zie ..
hoewel als ik dingen mocht veranderen zou ik wat minder gespierde bovenbenen willen hebben , iets langer zijn en mijn buik is wel plat opzich maar het mag van mij nog platter zijn !
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:05
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
neuh
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:12
pure_evil
pure_evil is offline
Nee, ben niet tevreden. Mijn buik is te plat, mijn borsten in verhouding te groot, mijn benen te lang etc. etc. ik zou wel wat dikker willen zijn, maar da gaat niet gelukkig schijnt mijn vriendje het niet zo heel erg te vinden
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:32
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
pff.. ik ben wel blij met m'n benen en m'n lengte (1.70)
ik heb een heel klein buikje die wel weg mag maar zo super mager vind ik ook niet mooi en ik mag nog wel wat bruiner maar dat komt van de zomer wel.
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:33
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ik ben wel tevreden over:

- mijn ogen (meerdere meisjes hebben al tegen me gezegd dat ik mooie ogen heb. Dus ik heb geen reden daar ontevreden over te zijn. )
- mijn haar (donkerblond, en ik schijn (volgens de vrouwen dus) mooi haar te hebben. (zo ging het elke keer bij de kapper: "O! Wat heb jij mooi haar!" "Annie? Kom 's voelen wat een mooi haar!" ...En ik maar denken: "Rot op! Het is niet te koop!"
- mijn lengte (1.82, ik was eerst altijd een klein opdondertje, nu heb ik een gemiddelde lengte, dus...)
- mijn buik (spieren zijn net wel/net niet te zien, als ik ze aanspan iig wel. Wel tevreden over dus.)


Ik ben niet tevreden over:

- mijn bouw (ik had graag iets breder geweest, een iets sterkere bouw gehad, iets ontwikkelder spieren. En een paar kilootjes vet zouden ook niet misstaan. Ik ben gewoon te mager: 62kg)
- mijn neus (te groot naar mijn zin)
- mijn gebit vind ik het ergst. (goed verzorgd, dat wel. Maar ik heb na het wisselen mijn hoektanden niet teruggekregen.
- en de rest... (ik weet niet, ik vind mezelf gewoon niet mooi...)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:46
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-05-2003 @ 19:05:
neuh
Ik wel

Maar ontopic... ik vind mijn lichaam niet mooi, maar het is ook niet dat ik ervan walg ofzo. Ik heb een tijdje geleden besloten tevreden te zijn met hoe ik eruit zie en daar hou ik me aan.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:48
Studentje
Studentje is offline
Als die vetribbel bij mijn buik weg zou zijn en mijn spieren iets meer ontwikkeld zouden zijn (maar niet als in: blokjes enz) dan zou ik nog wel wat tevredener zijn. Maar zoals t er nu uitziet, vind ik het ook wel best.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:57
Soof18
Soof18 is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 12-05-2003 @ 19:33:

- mijn gebit vind ik het ergst. (goed verzorgd, dat wel. Maar ik heb na het wisselen mijn hoektanden niet teruggekregen.
Je hoektanden niet teruggekregen? Hoe bedoel je dat? Helemaal geen tanden daar of kleine?
x
__________________
*Burdy, Burdy in the sky, dropped a Poopy in my eye, I wasn't mad, I didn't cry, I just thank god that cows can't fly..*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:05
Verwijderd
Es ist mir egal. Het interesseerd me eigenlijk niet zo. Ik vind mijn bovenbenen iets te dik en mijn buik is ook niet dun, maar ik hoef ook niet per se af te vallen, daarvoor houdt ik teveel van chocolade.
En oh ja, ik zou graag een wat schattigere neus willen, niet dat haak-ding wat ik nu heb. (Okay, een beetje overdreven, maar toch.)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:19
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
nou ja, ik vind eigenlijk wel dat ik er mag zijn...

heb natuurlijk wel eens een boehoe-ik-ben-zo-lelijk-bui maar over het algemeen ben ik zeer tevreden met wat ik an Moeder Natuur heb meegekregen
krijg ook best vaak complimentjes over mn uiterlijk dus
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-05-2003 @ 20:05:
Es ist mir egal. Het interesseerd me eigenlijk niet zo. Ik vind mijn bovenbenen iets te dik en mijn buik is ook niet dun, maar ik hoef ook niet per se af te vallen, daarvoor houdt ik teveel van chocolade.
En oh ja, ik zou graag een wat schattigere neus willen, niet dat haak-ding wat ik nu heb. (Okay, een beetje overdreven, maar toch.)
Ik vind een goed zichtbare neus veel leuker dan die mopshonddingetjes, hoor Niet dat je er veel aan hebt dat ik dat leuk vind, maar er zijn vast wel meer mensen als mij
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:01
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Eh mensen, vinden jullie niet dat Master-K echt zwaar veel rotzooi post.

ROT EEN END OP MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GA HET FORUM VAN DE BOBO MAAR VERKLOTEN!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Een oorlog is nooit zonder doel, doelloos zijn slechts zijn gevolgen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:11
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ik vind m'n borsten wel mooi, maar alleen als de tepels stijf zijn, anders niet
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:17
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 12-05-2003 @ 20:48:
ja vet wel kben da ab-man, kheb het geilste lichaam van al muh homiez en daarom digge de chickiez ook dat ik ze dig hahahaha
Ik krijg met die onnozele postjes van jou ontzettend veel zin om je gebruinde gespierde gebronsde lichaam zo te verbouwen, dat je lijkt op dat beeld van Michelangelo ( Kom niet op de naam )
__________________
/* Vanwege de economische crisis zijn wij genoodzaakt om Uw fiets van de zaak bij deze te vorderen *\
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:20
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 12-05-2003 @ 16:57:
neuh.
het kan beter.
niet dat ik een afzichtelijk lichaam heb ofzo, alleen ik ben zo smal en klein.
Nouja datkleine maakt niet zoveel uit maar ikwou dat ik wat meer heup had.
voorderest is alles wel goed.
ruilen

ik ben klein, maar mijn heupen en kont niet echt
daar mag wel wat vanaf, en van mijn buikje ook.
maarja, laten we het positief zien:
het is wel lekker zacht
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:48
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
mja, ben wel tevreden met me lichaam. Enne foto's zal ik niet meer neerzetten... staat ook zo patserig..

Mark (die wel tevreden is met zijn lichaam)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ben jij wel zo tevreden met je lichaam?
DreamQueen
54 16-01-2005 22:37
Seksualiteit Jij en jouw seksualiteit
Verwijderd
27 28-10-2004 13:43
Seksualiteit lichamen...? mooi/lelijk...belangrijk of niet!
sherine
45 30-03-2003 22:43
Verhalen & Gedichten mijn bleke lichaam [verhaal]
The one who I am
6 29-08-2002 23:16
Psychologie Aandacht besteden aan je lichaam?
DarkCat
46 28-07-2002 10:29
ARTistiek Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen.
elsbizkit
17 09-11-2001 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.