Oud 21-07-2014, 10:34
Verwijderd
Hoi,
Hulp plz!
Ik had ongeveer een jaar geleden een 3ds gekocht met mijn broertje. Daar hadden we ook een r4 kaart bij gekocht. Die deed het prima tot dat ik mijn 3ds had ge-update. Volgens alle sites zou mijn kaartje prima moeten werken met de nieuwste update, maar dat doet die dus niet...
Weet iemand hoe ik hem weer kan laten werken?
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2014, 21:45
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Terug ermee met de winkel? Misschien dat hun iets weten?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 01:44
Verwijderd
Maar ik heb geen bon meer ofzo, dus dat gaat lastig denk ik
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 09:29
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Nintendo is dus niet gek, die geven je gratis voor niks een update zodat hij sneller wordt en een beter beeld geeft gratis spelletjes niet meer te spelen zijn en ze zo dus meer inkomsten creëren.
Ik zie twee potentiële oplossingen; de oude firmware (als dat het was) terugzetten op de 3DS of op zoek gaan naar nieuwe software voor de R4.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 22:10
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Nintendo is dus niet gek, die geven je gratis voor niks een update zodat hij sneller wordt en een beter beeld geeft gratis spelletjes niet meer te spelen zijn en ze zo dus meer inkomsten creëren.
Ik zie twee potentiële oplossingen; de oude firmware (als dat het was) terugzetten op de 3DS of op zoek gaan naar nieuwe software voor de R4.
Ik zou met name de tweede optie doen. Nieuwe games zijn vaak ook weer op nieuwere firmware gebaseerd en dan kun je op oude R4 software niet draaien.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 21:38
Verwijderd
Bedankt voor de tips,
maar ik geloof dat ik al de nieuwste software heb. Maar ik zal nog wel een keer kijken
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 23:46
yahoogle
yahoogle is offline
Of je stopt met zielig zijn en koopt echte spellen.

R4 is dankzij de internet-update's van Nintendo volledig kapotgegaan.
Ik werk in een game-shop en er wordt erg veel gevraagd naar R4(i)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 00:13
Verwijderd
Dat gaat me Zeker 300 euro kosten... Dat is dus niet echt een optie hè....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 19:35
PiettePeter
PiettePeter is offline
Are you kiddin' me??
Ik dacht dat een R4 gebruiker wel wist dat er waarschuwingen zijn om je 3ds niet te updaten (hoe stom dat ook is), want Nintendo houd ervan om mensen te trollen die illegaal spelletjes willen spelen. Je moet updaten om bijv. de store te gebruiken, maar dan kun je je r4 niet meer gebruiken

Ik weet niet waar jij je r4 vandaan hebt, maar ik zou eens met een andere ds (als je die hebt) je r4-kaartjes firmware upgraden (dit kan alleen met de r4's van de site r4i-sdhc.com).

Hopelijk lukt het je,

Peter
Met citaat reageren
Oud 01-08-2014, 00:55
Verwijderd
Dan zal ik er wel een hebben van een andere site... Want dat upgraden heb ik al heel vaak geprobeerd maar toen lukte het niet
Ik kwam er idd te laat achter dat update heel dom was..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 16:25
PiettePeter
PiettePeter is offline
Maakt niet uit, als je goed zoekt dan vind je misschien op de zwarte markt wel een die voor de nieuwe versie werkt! Lolz
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.