Oud 23-07-2005, 00:16
Verwijderd
ragnaros is gekilled door onze guild, 2e van server
Advertentie
Oud 23-07-2005, 09:15
Verwijderd
Toppie gedaan.
Was is dat eigelijk voor beest?
Oud 23-07-2005, 10:27
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 23-07-2005 @ 09:15 :
Toppie gedaan.
Was is dat eigelijk voor beest?
lvl500 boss van Molten Core
Zo eentje die als je een dingetje verkeerd doet meteen door 40 (lvl60) man heen walst alsof hij zich verveelt
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-07-2005, 10:45
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
is er een manier om van een US account een EU account te maken of een EU game card om te zetten in een US Gamecard?

Of heeft iemand een EU Accountje voor je me over? (a)
Oud 23-07-2005, 11:17
Verwijderd
Hmm, er was wel iemand in het vorige topic die 2 keycodes had. Probeer die eens te contacteren.
Oud 23-07-2005, 12:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 23-07-2005 @ 00:16 :
ragnaros is gekilled door onze guild, 2e van server
Leuke drops?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-07-2005, 12:16
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Morridin schreef op 23-07-2005 @ 11:17 :
Hmm, er was wel iemand in het vorige topic die 2 keycodes had. Probeer die eens te contacteren.
weet je wie dat was? ik heb het topic doorgelopen maar zie het niet staan?
Oud 23-07-2005, 12:56
Verwijderd
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=36927

En nog een ding waarvan ik de naam ben vergeten, en verder wat set items
Oud 23-07-2005, 16:07
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Reverend schreef op 23-07-2005 @ 12:56 :
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=36927

En nog een ding waarvan ik de naam ben vergeten, en verder wat set items
Das een nette drop -_-
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 23-07-2005, 20:56
Verwijderd
Ik zal er wel weer overheen kijken hoor, maar iemand enig idee hoe je je account kan freezen?
ik speel met prepaid kaarten.. en ik ga nu 4 weken op vakantie, heb eigenlijk niet zoveel zin om mn tijd dan fijn door te laten tikken. Ik had gelezen dat je dan gewoon de account kan pauzeren/freezen ofzo.. maar ik kan het bij manage account nergens vinden..
Oud 24-07-2005, 11:24
waaromniet?
waaromniet? is offline
Voor zover ik weet kan dat alleen aan het einde van de periode waar je voor betaald hebt
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 24-07-2005, 12:23
Verwijderd
Als je je prepaid nr eenmaal hebt ingevoerd wordt je account automatisch gefreezed aan het eind van de prepay periode.

Dus helaas kan je niet tussendoor 'freezen'.
Oud 24-07-2005, 17:53
Verwijderd
Een vierde deel alweer.
Oud 25-07-2005, 01:58
Verwijderd
ik speel nu ook.......een lvl 6 dwarf paladin en een lvl 10 undead warlock. Best wel grappig =)
Oud 25-07-2005, 16:55
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
Citaat:
Morridin schreef op 23-07-2005 @ 11:17 :
Hmm, er was wel iemand in het vorige topic die 2 keycodes had. Probeer die eens te contacteren.
dat was ik!
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Oud 25-07-2005, 17:27
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
maximeus schreef op 25-07-2005 @ 16:55 :
dat was ik!
je hebt pm
Oud 25-07-2005, 17:35
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Zit nu op level 35 met mijn Dwarf Priest


Te questen in SV
Oud 26-07-2005, 01:35
Verwijderd
Wil ook wel MC gaan doen met m'n lvl 60 warrior. Alleen heb ik daar nog geen fatsoenlijke gear voor (Dark Iron-outfit zou wel fijn zijn als MT daaro) -- wat Valor betreft zit ik op 4/8. Maar ja. MC is altijd een guild-thing, en onze guild is daar toch wat te.. Amateuristisch voor, vrees ik. Kleine guild is heel leuk en gezelli, maar voor dat soort stuff totaal niet geschikt. Misschien dat ik wel eens ga solliciteren naar een plekje bij 24/7 of GoF ooit.

Overigens erger ik me doodziek aan oost-Europeanen in het spel, bijvoorbeeld Polen. Laatst Scholo met 5 man gedaan, waarvan 3 Polen. Nah, sorry, speltechnisch waren ze best OK, maar ze spraken alle 3 praktisch 0 Engels. Op zich nog niet zo'n ramp, maar ze begrepen niet zo dat ik -en een andere brit- me knap ergerde aan het Pools in partychat en bleven vrolijk verder keuvelen in het Pools.

Verder stoor ik me steeds vaker aan mensen die lootregels veel te streng hanteren. Zit je lekker in UBRS, 15 man, gezelli, allemaal keuvelen, niets aan de hand. Boss dropt een Devout-item, prachtig spul voor Priest dus. Volgens mij was het BoE, dus 't kind zegt "need" -- als enige, overigens. So far so good, we speelden volgens "common" rules, 1n blue, 1n set, green BoP pass, green BoE roll. Priest helemaal blij. Een paar bosses later dropt er WEER een Devout-item, BoP dit keer. Let even op: zij was de ènige priest in tha house, maar toch waren er mensen die van mening waren dat het een FFA'tje moest zijn. For fuck's sake, ben je dan een kutkind of niet?! Sommige mensen hebben echt geen common sense. Gelukkig overstemde de mensen die vonden dat die priest 't ding gewoon krijgen moest die stumperds die voor een FFA zaten te pleiten.

En ik hoop dat Blizz snel de level-cap omhoog gaat schoppen -- er zijn veel te veel 60's.
Ads door Google
Oud 26-07-2005, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 25-07-2005 @ 17:35 :
Zit nu op level 35 met mijn Dwarf Priest


Te questen in SV
SV met lvl 35.. Wat een ellende was dat zeg, het is dat je bijna niet om SV heen kunt, maar anders.. Wat een gank-festijn, pf.
Oud 26-07-2005, 01:57
Verwijderd
Oh, ook een beetje simpel word ik van die damagemeterwhores. Helemaal als 't warriors zijn, en ze willen zo hoog mogelijk staan in 't rijtje "damage dealt". Dan snap je je class niet zo, me dunkt. In instances hoort een warrior pas happy te zijn als-ie fier op #1 staat in 't "damage taken"-lijstje. Pf.
Oud 26-07-2005, 08:49
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 26-07-2005 @ 01:36 :
SV met lvl 35.. Wat een ellende was dat zeg, het is dat je bijna niet om SV heen kunt, maar anders.. Wat een gank-festijn, pf.
Desolace, Hillsbrad, Alterac
Je kunt er prima omheen... SV is alleen kwa exp vele malen beter dan de overige regionen (tenminste, als je rustig de kans krijgt om quests te doen en/of te grinden)
Het hangt op bladefist een beetje af van welke tijd je gaat maar 99% van de tijd is SV in handen van Alliance. (Gelukkig wel zeg, kan ik tenminste rustig questen)

Citaat:
Dobermann schreef op 26-07-2005 @ 01:57 :
Oh, ook een beetje simpel word ik van die damagemeterwhores. Helemaal als 't warriors zijn, en ze willen zo hoog mogelijk staan in 't rijtje "damage dealt". Dan snap je je class niet zo, me dunkt. In instances hoort een warrior pas happy te zijn als-ie fier op #1 staat in 't "damage taken"-lijstje. Pf.
DPS warrior's kunnen leuke damage doen maar hebben niks te zoeken in Instances (in PvP daarentegen zijn ze koning van de melee)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 26-07-2005, 12:18
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
is wow trouwens nog verkrijgbaar in de winkels??
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Oud 26-07-2005, 12:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 25-07-2005 @ 17:35 :
Zit nu op level 35 met mijn Dwarf Priest


Te questen in SV
Lang leve de PvE servers Ik heb heerlijk gequest daar van level 34 tot level 40 oid.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-07-2005, 12:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 26-07-2005 @ 01:35 :
Wil ook wel MC gaan doen met m'n lvl 60 warrior. Alleen heb ik daar nog geen fatsoenlijke gear voor (Dark Iron-outfit zou wel fijn zijn als MT daaro) -- wat Valor betreft zit ik op 4/8. Maar ja.
Gewoon +defense gear zoeken in diverse instances... de fire resist is leuk... maar tot ragnaros niet echt nodig... als MT in MC heb je een paar dingen nodig, hoge armor, hoge health, hoge defense, goed schild (general drop UBRS) en goeie healers. En je hoeft totaal geen damage te doen... zolang je maar aggro houdt

(paperz)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-07-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 26-07-2005 @ 08:49 :
Desolace, Hillsbrad, Alterac
Je kunt er prima omheen... SV is alleen kwa exp vele malen beter dan de overige regionen (tenminste, als je rustig de kans krijgt om quests te doen en/of te grinden)
Het hangt op bladefist een beetje af van welke tijd je gaat maar 99% van de tijd is SV in handen van Alliance. (Gelukkig wel zeg, kan ik tenminste rustig questen)


DPS warrior's kunnen leuke damage doen maar hebben niks te zoeken in Instances (in PvP daarentegen zijn ze koning van de melee)
Je kunt helemaal niet prima om STV heen; STV heeft zóveel XP/quests/mobs dat wanneer je STV over zou slaan het vèèl langzamer zou gaan. En volgens mij is Hillsbrad maar interessant tot level 30 of zo, plus, je hebt daar ook nog eens Tarren Mill in de buurt zitten, wat ook een grote doffe ellende is soms. En Alterac? De hoeveelheid quests die daar zitten zijn op èèn hand te tellen en elites ga je niet grinden, me dunkt.

En ik zeg ook; een DPS-warrior heeft niets te zoeken in instances. Hoef je niet te herhalen, hoor.
Advertentie
Oud 26-07-2005, 13:06
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-07-2005 @ 12:53 :
Gewoon +defense gear zoeken in diverse instances... de fire resist is leuk... maar tot ragnaros niet echt nodig... als MT in MC heb je een paar dingen nodig, hoge armor, hoge health, hoge defense, goed schild (general drop UBRS) en goeie healers. En je hoeft totaal geen damage te doen... zolang je maar aggro houdt

(paperz)
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18696 heb ik nou, en volgens Allakhazam kan 't niet, maar ik zou zweren dat ik 'm een keer van Drakki heb zien vallen..

Nah, een Dark Iron-outfit is toch nonsense. Daar moet je Armorsmith 300 voor zijn, en in ieder componentje gaan ongeveer minstens 10 Dark Iron Bars (èèn Dark Iron Bar is àcht Dark Iron Ores) plùs dat je alles moet smeden op 't anvil bij Incendius, of hoe heet dat baasje daar in BRD. Oh, en nog voor je überhaupt die dingen kunt maken moet je exalted zijn bij die Dark Iron-grappenmaker in BRD door middel van doneren van o.a. Dark Iron Ores, for fuck's sake. Geef mijn portie maar aan fikkie. Dat is me ècht veel te veel werk hoor.
Oud 26-07-2005, 14:45
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 26-07-2005 @ 13:02 :
Je kunt helemaal niet prima om STV heen; STV heeft zóveel XP/quests/mobs dat wanneer je STV over zou slaan het vèèl langzamer zou gaan. En volgens mij is Hillsbrad maar interessant tot level 30 of zo, plus, je hebt daar ook nog eens Tarren Mill in de buurt zitten, wat ook een grote doffe ellende is soms. En Alterac? De hoeveelheid quests die daar zitten zijn op èèn hand te tellen en elites ga je niet grinden, me dunkt.

En ik zeg ook; een DPS-warrior heeft niets te zoeken in instances. Hoef je niet te herhalen, hoor.
Hillsbrad is inderdaad kut vanwege Tarren Mill maar buiten piekuren best prima questen (turtle meat quest)
Alterac quests samen met Arathi HIghlands liggen allemaal lekker dicht bij elkaar dus zijn sneller dan het gank-festijn dat STV 90% van de tijd is.
En Desolace heeft een paar leuke grind quests en de Kolkar daar zijn best goed te doen kwa drops bij het grinden. En het is daar vele malen rustiger dan in STV dus is het relaxter grinden.

STV heeft inderdaad bergen quests (gezien mijn questlog) alleen is het daar altijd zo druk met gankers dat ik er niet meer naartoe ga tenzij ik een guild-party heb zodat we iig terug kunnen knokken.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 26-07-2005, 16:05
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 26-07-2005 @ 14:45 :
Hillsbrad is inderdaad kut vanwege Tarren Mill maar buiten piekuren best prima questen (turtle meat quest)
Alterac quests samen met Arathi HIghlands liggen allemaal lekker dicht bij elkaar dus zijn sneller dan het gank-festijn dat STV 90% van de tijd is.
En Desolace heeft een paar leuke grind quests en de Kolkar daar zijn best goed te doen kwa drops bij het grinden. En het is daar vele malen rustiger dan in STV dus is het relaxter grinden.

STV heeft inderdaad bergen quests (gezien mijn questlog) alleen is het daar altijd zo druk met gankers dat ik er niet meer naartoe ga tenzij ik een guild-party heb zodat we iig terug kunnen knokken.
Nah, maar Hillsbrad is inderdaad na level 32 niet erg interessant meer. Keertje door Dun Garok rennen en je hebt het wel gezien. Arathi is wel aardig maar ook niet echt interessant. En Altarac is helemaal niets.
Desolace is wel okay. Ik ben er niet lang gebleven want ik zat voornamelijk in stv, maar met desolace is niet zoveel mis.

En tja, PvP betekent gewoon dat je meer vijanden hebt, zeker nu met het honor system. Dat is een keuze die je gemaakt hebt
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-07-2005, 16:24
Verwijderd


Plaatje van een tijdje terug. We waren onderweg naar thunder bluff maar kwamen een gevreesde undead tegen.
Oud 26-07-2005, 16:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 26-07-2005 @ 16:24 :
[afbeelding]

Plaatje van een tijdje terug. We waren onderweg naar thunder bluff maar kwamen een gevreesde undead tegen.
Haha, zeg alsjeblieft dat jullie m gewoon hebben laten gaan
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-07-2005, 16:45
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
reverend welke UI mod heb jij?
Oud 26-07-2005, 21:06
Verwijderd
Hmm, mazemouse&Ijs, jullir online nu?

(was laat thuis van werk)

Edit: ben nu online met m'n tauren op ED

Laatst gewijzigd op 26-07-2005 om 21:31.
Oud 26-07-2005, 22:18
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Sorry, was hospiteren voor kamer
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 26-07-2005, 22:18
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 26-07-2005 @ 16:05 :
Nah, maar Hillsbrad is inderdaad na level 32 niet erg interessant meer. Keertje door Dun Garok rennen en je hebt het wel gezien. Arathi is wel aardig maar ook niet echt interessant. En Altarac is helemaal niets.
Desolace is wel okay. Ik ben er niet lang gebleven want ik zat voornamelijk in stv, maar met desolace is niet zoveel mis.

En tja, PvP betekent gewoon dat je meer vijanden hebt, zeker nu met het honor system. Dat is een keuze die je gemaakt hebt
Ja, PvE servers maakt het niet uit waar je zit
(maar mijn oude clan zat op PvP dus dan is de keuze snel gemaakt )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 26-07-2005, 22:19
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 26-07-2005 @ 01:36 :
SV met lvl 35.. Wat een ellende was dat zeg, het is dat je bijna niet om SV heen kunt, maar anders.. Wat een gank-festijn, pf.
Ja ik loop dan wel constant met een mage van hetzelfde level maar idd wat een enorm gegank daar

Toen ik er aan het questen was met mn lvl 35 pally was het een stuk makkelijker

Overal kom je nu die verdomde horde tegen

soms lachwekkend maar soms erg frustrerend
Oud 26-07-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 26-07-2005 @ 22:18 :
Sorry, was hospiteren voor kamer
Maakt niet uit, kon ik ff PvE-en
Ads door Google
Oud 26-07-2005, 22:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 26-07-2005 @ 22:18 :
Ja, PvE servers maakt het niet uit waar je zit
(maar mijn oude clan zat op PvP dus dan is de keuze snel gemaakt )
Hehe, ik heb gewoon de eerste PvE server uitgekozen die ik zag en toevallig zat <*>< vis-dinges van dit forum daar ook. Ik wist wel dat-ie speelde en zo.. maar het was echt puur toeval dat we elkaar tegen kwamen op die server en allebei horde. En als hij er niet had gezeten had ik wel iemand anders gevonden met wie ik goed kon samen werken. Ik zit liever niet vast aan wat anderen doen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-07-2005, 22:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 26-07-2005 @ 01:35 :
Wil ook wel MC gaan doen met m'n lvl 60 warrior. Alleen heb ik daar nog geen fatsoenlijke gear voor (Dark Iron-outfit zou wel fijn zijn als MT daaro) -- wat Valor betreft zit ik op 4/8. Maar ja. MC is altijd een guild-thing, en onze guild is daar toch wat te.. Amateuristisch voor, vrees ik. Kleine guild is heel leuk en gezelli, maar voor dat soort stuff totaal niet geschikt. Misschien dat ik wel eens ga solliciteren naar een plekje bij 24/7 of GoF ooit.

Overigens erger ik me doodziek aan oost-Europeanen in het spel, bijvoorbeeld Polen. Laatst Scholo met 5 man gedaan, waarvan 3 Polen. Nah, sorry, speltechnisch waren ze best OK, maar ze spraken alle 3 praktisch 0 Engels. Op zich nog niet zo'n ramp, maar ze begrepen niet zo dat ik -en een andere brit- me knap ergerde aan het Pools in partychat en bleven vrolijk verder keuvelen in het Pools.

Verder stoor ik me steeds vaker aan mensen die lootregels veel te streng hanteren. Zit je lekker in UBRS, 15 man, gezelli, allemaal keuvelen, niets aan de hand. Boss dropt een Devout-item, prachtig spul voor Priest dus. Volgens mij was het BoE, dus 't kind zegt "need" -- als enige, overigens. So far so good, we speelden volgens "common" rules, 1n blue, 1n set, green BoP pass, green BoE roll. Priest helemaal blij. Een paar bosses later dropt er WEER een Devout-item, BoP dit keer. Let even op: zij was de ènige priest in tha house, maar toch waren er mensen die van mening waren dat het een FFA'tje moest zijn. For fuck's sake, ben je dan een kutkind of niet?! Sommige mensen hebben echt geen common sense. Gelukkig overstemde de mensen die vonden dat die priest 't ding gewoon krijgen moest die stumperds die voor een FFA zaten te pleiten.

En ik hoop dat Blizz snel de level-cap omhoog gaat schoppen -- er zijn veel te veel 60's.
Zit jij niet toevallig op de server genaamd Dunemaul. Daar zit ik ook en ik heb mensen met die guildnamen die je noemt zien rondlopen. Ik speel onder de naam Azira.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-07-2005, 23:17
Verwijderd
Haha, zonder dat ik aan jou naam dacht heb ik me troll shaman een week geleden nog Dabooman genoemd XD
Oud 27-07-2005, 01:44
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Daboman schreef op 26-07-2005 @ 22:54 :
Zit jij niet toevallig op de server genaamd Dunemaul. Daar zit ik ook en ik heb mensen met die guildnamen die je noemt zien rondlopen. Ik speel onder de naam Azira.
Hey wat leuk je bent toch een druid? Je heb wel is met me samen gespeeld. Ik ben mage 60 Lanturion.
Oud 27-07-2005, 01:45
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Morridin schreef op 26-07-2005 @ 23:17 :
Haha, zonder dat ik aan jou naam dacht heb ik me troll shaman een week geleden nog Dabooman genoemd XD
Morgen maar weer is verder gaan?
Oud 27-07-2005, 01:58
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-07-2005 @ 16:35 :
Haha, zeg alsjeblieft dat jullie m gewoon hebben laten gaan
Iemand sloeg hem per ongeluk een crit


Citaat:
reverend welke UI mod heb jij?
Zelf samengesteld. Degene die je hier ziet zijn Discord Action bars. Discord unit frames heb ik nu ook eropstaan en dat is erg prettig voor het oog.
Oud 27-07-2005, 09:12
Verwijderd
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 27-07-2005 @ 01:45 :
Morgen maar weer is verder gaan?
Wat mij betreft goed, ik ben na etenstijd beschikbaar
Oud 27-07-2005, 10:45
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
iemand anders misschien een accountje of 10day trial over die ik kan overnemen? Hier in zuid holland istie overal uitverkocht :/
Oud 27-07-2005, 11:13
Verwijderd
Kunnen die shops het dan niet bijbestellen?
Of anders kun je altijd proberen online te bestellen bij www.nedgame.com De verzendkosten zijn slechts 2,50 als je het via bank doet.
Ik heb nog nooit wat bij hun online bestelt, maar dat komt omdat hier in Apeldoorn (en groningen waar ik studeer) een Nedgame winkel is.
Oud 27-07-2005, 11:39
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Bij NedGame is ie ook al uitverkocht..
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Oud 27-07-2005, 11:51
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
overal uitverkocht :/ niemand weet wanneer ze hem binnen krijgen etc. goed geregeld bij blizzard
Oud 27-07-2005, 12:07
Verwijderd
Mja, de verkoop was dan ook onverwacht groot. Dat vertelde de kerel achter de toonbank bij Nedgame me al toen ik het spel een maand geleden haalde.
Wees blij dat het gekut met de paycards voorbij is
Oud 27-07-2005, 13:18
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
welke gekut met gamecards?
Oud 27-07-2005, 13:50
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 27-07-2005 @ 01:44 :
Hey wat leuk je bent toch een druid? Je heb wel is met me samen gespeeld. Ik ben mage 60 Lanturion.
klopt. Ik herinner me je nog wel. Ik zit alleen op t moment een beetje te kloten op lvl 58. Ik ga overmorgen op vakantie, daarna ga ik wel weer serieus questen/grinden voor lvl 60
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Wat is jouw top 5 van beste spellen die je ooit hebt gespeeld?
Ghidorah
122 15-09-2009 23:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.