Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2009, 19:14
wildsnake
Avatar van wildsnake
wildsnake is offline
nog 1 kwartier
__________________
wildsnake,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2009, 19:15
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Froukje
Ik zag haar eerst!

Pool.
Nog een kwartier!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:26
Verwijderd
ik denk hans, maar ik wacht nog ff met stemmen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:27
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
dus dennis en rick wilden de mol niet zijn, de rest zei ja.
moeten we hen nu niet verdenken? want hierdoor doe je dat eigenlijk natuurlijk júist wel
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:28
Verwijderd
ik vind het maar een beetje wazig dat begin
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:32
Verwijderd
Oeh lastig alweer! Hans zou een beetje te obvious zijn, en ik verdacht Vera zelfs even. Ik weet het nu al niet meer!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:36
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Denken jullie niet dat er wél van te voren al een mol was gekozen? Deze zou geweten hebben dat ie op de vraag: wil je de mol zijn? 'ja' zou moeten hebben antwoorden.

Ik ga ns ff denken wie ik in de top 3 zet in de pool
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:48
Verwijderd
Ik ga er wel van uit dat de Mol al bekend was.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:48
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
haha wat een raar begin! ik heb zelfs gemist dat rick nee zei... maarre wat slim dat dennis een andere naam invulde! en ook slim dat hij die bus had gevonden. ik verdenk hem niet want hij heeft dus al meerdere keren geld in de pot gekregen. maarja, dat deed de andere dennis vorige keer ook... HMMM
ik vond het wel een leuke aflevering. ierland =

ik verdenk nu hans, hij zag er bij die foto opdracht ook echt als een molletje uit, met die bril
dat vera eruit is, vind ik niet erg.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:53
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Woah, vreemd gedoe. Vind het niet erg dat Vera nu al weg is en Dennis is wel een gevaarlijke factor denk ik.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 21:18
Verwijderd
Ik denk dat dat begin inderdaad een vaag spelletje was en dat er allang een Mol bekend was, sowieso omdat de Mol vaak al weet wat voor opdrachten er gaan komen etc.
Dennis is een gave speler Als hij de Mol is, is 'ie een held. Nu al. Maar twee keer achter elkaar een Dennis als Mol is ook weer zoiets...
Anniek vind ik gaaf, en gelukkig ging ze er niet uit (dat is voor het eerst weer sinds vier jaar dat niet meteen mijn favoriet eruit gaat). Ze had wel een voorfilmpje van deze week, dus misschien blijft ze er lang in, is ze Mol... Hans had een zonnebril op in die loods, dat zou een aanwijzing kunnen zijn... Maar verder gedroeg hij zich wel erg obvious mollerig. Sebastiaan vind ik ook iemand om in de gaten te houden. En hij is ook tof, trouwens.
En Jon is irritant. En Vera was dat ook 'Ik ben de oudste vrouw van het gezelschap'. Jammer joh, je ligt er gelijk uit. Ha!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:45
Verwijderd
Echt zo irritant .. Jon lijkt op Marc-Marie, Vera lijkt op Inge, Paula lijkt op Milouska! En ik denk nu dus de hele tijd, die kan de mol niet zijn want zo'n persoon is al een keer de mol geweest!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:59
Verwijderd
Marc-Marie was geen Mol hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 08:47
Verwijderd
Ik moet het nog eerst allemaal laten bezinken. Ik vond iedereen wel verdacht. Behalve Dennis eigenlijk. Maar in het begin zag je het paspoort van Dennis en daarna het Mol-teken. Vaak is dat een hint geweest voor de mol. Hmmmmm... moeilijk moeilijk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 10:29
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Leuke kandidaten!
Ook leuk dat de mol nog niet bekend was, op die manier heeft hij/zij niks voor kunnen bereiden en zijn er vooraf geen hints bekend. Als het inderdaad klopt dat er geen mol bekend was, maar daar ga ik maar vanuit.

Ik heb vorig jaar de pool gedaan. En nog gewonnen ook
Opzich wil ik het dit jaar wel weer doen, maar ik begreep dat er al iemand was die het wilde doen dus dan vind ik het al lang prima.

edit: heel fijn, hij is zelfs al gestart, de pool
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 12:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mooi, weer een pool

En ik weet het niet helemaal hoor, dat vooraf geen mol bekend was. Ik twijfel een beetje of dat niet nog meer warwarring zaaien was
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 13:00
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik vond het spel in de loods echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 14:15
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik hoop niet dat het hans is, dan ligt het er wel heel dik bovenop
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 14:54
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
zouden trouwens de armen van de oude mollen iets betekenen? toen iedereen achter die laptop moest, stonden zij steeds met hun armen in een andere houding.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 16:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik geloof er niks van dat de mol niet van te voren bekend is. Een mol kan pas mollen als hij weet wat hij kan verwachten.

Beetje raar dat men er niet op in ging dat een hoop mensen logen over de vraag die hen was gesteld aan het begin. Want de presentator onthulde dat iedereen de vraag had gekregen. Dan zou je toch verwachten dat mensen direct met de vingers gaan wijzen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 17:17
Verwijderd
Citaat:
ik verdenk nu hans, hij zag er bij die foto opdracht ook echt als een molletje uit, met die bril
dat vera eruit is, vind ik niet erg.
Nu je het zegt.
Vera vind ik ook niet erg, ken haar niet en heb haar niet veel gezien in de aflevering.

Citaat:
Ik denk dat dat begin inderdaad een vaag spelletje was en dat er allang een Mol bekend was, sowieso omdat de Mol vaak al weet wat voor opdrachten er gaan komen etc.
Dennis is een gave speler Als hij de Mol is, is 'ie een held. Nu al. Maar twee keer achter elkaar een Dennis als Mol is ook weer zoiets...
Anniek vind ik gaaf, en gelukkig ging ze er niet uit (dat is voor het eerst weer sinds vier jaar dat niet meteen mijn favoriet eruit gaat). Ze had wel een voorfilmpje van deze week, dus misschien blijft ze er lang in, is ze Mol... Hans had een zonnebril op in die loods, dat zou een aanwijzing kunnen zijn... Maar verder gedroeg hij zich wel erg obvious mollerig. Sebastiaan vind ik ook iemand om in de gaten te houden. En hij is ook tof, trouwens.
En Jon is irritant. En Vera was dat ook 'Ik ben de oudste vrouw van het gezelschap'. Jammer joh, je ligt er gelijk uit. Ha!
Nou ja, de naam heeft niks te maken met wie de mol wel en niet kan zijn.
Jon wasl ichtelijk vervelend ja. ;x

Citaat:
zouden trouwens de armen van de oude mollen iets betekenen? toen iedereen achter die laptop moest, stonden zij steeds met hun armen in een andere houding.
Dat heb ik gemist.

Ik negeer die hele mol-is-nog-niet-bekend-wil-jij-dat-zijn?-kwestie. Zegt verder niks, dus ik ga me er ook niet om stressen, en ik bepaal mijn verdachtes aan de hand van hun eigen gedrag.

Ik moet mn aantekeningen nog doornemen, maar volgens mij heb ik Dennis voorlopig op 1 staan.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 19:33
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline


__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 20:06
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
^ Haha, hij rende echt grappig rond
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 09:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Spannend was het meteen al Ik denk dat er allang een mol was, ik geloof er niks van dat ze het zo op het laatste moment zouden laten aankomen.

Ik las even de 'hints' op internet. Sloeg echt nergens op. Tenminste, wat er letterlijk stond niet. Het viel me op dat één keer Jons naam verkeerd stond geschreven, namelijk als 'John', en ik dacht daar gelijk achteraan 'de Mol'... Eigenlijk hoop ik maar dat het gewoon een schrijffputje was, want anders vind ik het wel erg obvious...

Ik denk dat ik het liefste alleen zou kijken, en me helemaal niet met hints bezig wil houden. Vorig jaar was er ook zoiets overduidelijks, dat Dennis een bepaalde tatoeage had ofzo. Jammer vind ik dat.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray

Laatst gewijzigd op 11-01-2009 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 09:51
Verwijderd
Ik doe de hints maar niet lezen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 11:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee doe maar niet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 12:41
Verwijderd
Wat een boutbegin.
Oude mollen laten uitmaken wie de mol wordt.
Tse tse tse.
Ze waren zeker niet genoeg op TV geweest het afgelopen jaar.
Maar wat een heldenactie van Dennis als hij echt een andere naam heeft ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 13:39
Verwijderd
Ik vind Dennis overigens echt het leukst tot nu toe, idd met het invullen van een andere naam toen, maar ook hoe hij begon te klagen over hun kamer
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 14:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De hints hoeven wat mij betreft niet in een spoiler. Sowieso is maar de vraag of de hints kloppen en daarnaast draait heel WIDM (en dus ook dit topic) om het gissen wie de mol kan zijn en dingen afleiden aan hints. Dan wordt het één groot spoilertopic.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 14:17
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Denn is de mol natuurlijk, net zoals vorig jaar
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 14:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De hints hoeven wat mij betreft niet in een spoiler. Sowieso is maar de vraag of de hints kloppen en daarnaast draait heel WIDM (en dus ook dit topic) om het gissen wie de mol kan zijn en dingen afleiden aan hints. Dan wordt het één groot spoilertopic.
Oke
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 19:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind Dennis overigens echt het leukst tot nu toe, idd met het invullen van een andere naam toen, maar ook hoe hij begon te klagen over hun kamer
Dat vond ik wel een hele vreemde actie eigenlijk. Juist van hem had ik niet verwacht dat hij zo erg ging klagen over zijn kamer, daarbij vond ik het allemaal wel meevallen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 23:37
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik vond idd Dennis die over zn kamer ging klagen nogal stom, kom op jongen je bent 22 (waar ik trouwens nogal geschokt over was, dat ie even oud is als ik, terwijl ik dacht dat ie 23 was, wel een heel jaar ouder ), je bent toch nog niet zo'n enorme ster dat je alleen maar in 5 sterren hotels verblijft
Verder vond ik die andere naam invullen actie wel cool en was ie verder wel grappig en zou ik wel doen en Sebastiaan ook
En Froukje vind ik een domme doos omdat ze zei 'ik ben een weegschaal'
En ik vind Hand stom en ik hoop dat ie de mol niet is zodat ie er snel uit kan liggen en ik niet nog al die afleveringen tegen zn hoofd aan hoef te kijken. En ik vind het ook niet erg dat Vera eruit ligt.
En ik heb natuurlijk geen flauw idee wie de mol is. Wie zaten er ook alweer allemaal in?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 10:01
Verwijderd
Hihi, Dennis zei wat die kamer betreft precies wat ik ieder seizoen weer denk En een kamertje met badkamer hoeft toch niet meteen een 5-sterren hotel te zijn? Sowieso waren er wel kamers met badkamer, dus ik vond de reactie van Dennis helemaal niet overdreven of raar.

Ik vind Froukje wel leuk, overigens, ik vind haar altijd wel ontspannen en leuk overkomen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vond idd Dennis die over zn kamer ging klagen nogal stom, kom op jongen je bent 22 (waar ik trouwens nogal geschokt over was, dat ie even oud is als ik, terwijl ik dacht dat ie 23 was, wel een heel jaar ouder )
Verhip, nu je het zegt, ik besefte de hele tijd niet dat ie even oud is als ik, onbewust interpreteer ik hem als een jaarrtje ouder. Nou ja, hij is ook wel ouder dan ik dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 11:18
Verwijderd
En ik dacht juist weer dat hij even oud was als ik ben, blijkt hij dus jónger te zijn
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 13:29
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik vind Dennis wel verdacht omdat ik niet geloof dat de mol niet van te voren al lang bekend was.

En verder Froukje en Sebastiaan omdat die goede plekken hadden in die loods om te mollen. ;x
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 13:31
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Dennis Storm is toch 23? Geen 22 wat hier beweerd wordt.
24-06-1985
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Dennis Storm is toch 23? Geen 22 wat hier beweerd wordt.
24-06-1985
Oh, ik dacht dat er in de uitzending werd gezegd dat hij 22 was. Goed, dan is hij dus 2 maandjes jonger dan ik
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Dennis Storm is toch 23? Geen 22 wat hier beweerd wordt.
24-06-1985
Ha, dat verklaart!

Ik was net vergeten dat ik zijn leeftijd ging checken op wiki, ik keek nog naaar zn geboortejaar, maar vergat zn leeftij te 'berekenen'.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 14:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind het met die pool wel irritant dat ik van ongeveer de helft de naam niet ken. Al die meisjes waar ik nog nooit van heb gehoord

Het lijkt me tof als juist iemand die zei dat hij niet de mol wilde zijn, tot mol is gekozen (en dat Dennis dan niet wist dat hij de mol is omdat hij een andere naam invulde ). Maar dat zal wel niet.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 15:40
Verwijderd
Dat hele andere naam invullen lijkt mij een grote manipulatieve mollenstunt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 18:48
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
waarom stemmen er zoveel op paula
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 20:27
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Dat andere naam invullen, lijtk me niet dat ze dat echt zouden toestaan. Vind ik een beetje gek.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 21:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind het sowieso vreemd als de mol nog niet wist dat hij de mol zou zijn, en als hij dat echt niet wist, dan is het stom.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 23:07
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
waarom stemmen er zoveel op paula
Omdat ze verdacht deed, uiteraard. Maar op zich deed iedereen met vlagen verdacht. Ik hoop wel dat ze het niet is, want ik vind haar stom en hoop dat ze er snel uit is. Net als Hans.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 11:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
waarom stemmen er zoveel op paula
De torpito-actie.
En haar enthousiaste reactie of ze de mol wilde zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 12:13
Verwijderd
Ik vind het echt lastig. Seb, Viv, Jon, Hans, Paula twijfel ik tussen. Dennis komt iig op 1.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Dat andere naam invullen, lijtk me niet dat ze dat echt zouden toestaan. Vind ik een beetje gek.
Proberen kan je 't altijd, als ze 't niet toestaan, dan zegt er vast wil iemand dat hij z'n eigen naam in moet vullen... Ik weet 't niet hoor, er zijn in vorige seizoenen ook dingen gebeurd waarvan ik dacht dat ze niet zouden mogen (zoals het stelen van jokers en topito's)...

Ik ga er zelf vanuit dat er géén mol was, anders kun je sowieso aan de hele basis van het spel gaan twijfelen en aan wat je uberhaupt zíet op tv. Dat zou ik echt heel jammer vinden, want dan kan je dus niet meer vertrouwen op wat je ziet of op welke regels er worden gegeven.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 20:56
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik vind dat maar raar, opmerkingen als 'ik denk niet dat ze dat zouden toestaan'. Ten eerste, als het gebeurt zonder dat ze het doorhebben, kunnen ze er niet echt wat aan doen. Ze kunnen moeilijk ineens gaan zeggen 'nou jongens, hè, dat was eigenlijk niet de bedoeling hoor, oeps grapje, we beginnen even opnieuw en we kiezen een andere mol lolz'. Ten tweede is het natuurlijk een geniale actie, zowel voor een mol als voor een gewone speler. Dat is alleen maar goed voor de spanning in het spel, en dus voor de kijkcijfers, want nu zijn er ineens mensen die denken dat ze zulke dingen niet zouden toestaan, en mensen die daar weer zo nodig op in moeten gaan.

En ook dat het jammer is dat je niet kan vertrouwen op wat je ziet: het hele spel is gebaseerd op mindfucken, dus dan snap ik niet waarom dit jammer zou zijn, want het zou alleen maar een goed staaltje mindfucken zijn.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Wie is de Mol, 2011!
Signy
483 07-07-2011 14:57
Films, TV & Radio "In a world"........The Filmtopic Strikes Back
Dinalfos
495 01-02-2010 16:22
Films, TV & Radio [Pool] WIDM '09
Verwijderd
444 14-03-2009 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.