Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2014, 18:35
Verwijderd
Ik verdenk Jennifer alvast niet, want ik heb haar zien acteren en dat valt op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2014, 18:35
Verwijderd
En wat een onmogelijke opdrachten weer!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 21:29
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Daphne reageerde wel heel echt op haar schermen, ik denk dat zij het niet is.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 20:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Leukste deelnemer eruit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 20:30
Verwijderd
Noooooo, Owen Ik was er al bang voor, als ie er niet uitging zou ik hem verdenken met z'n "tunnelvisie". Hoopte nog dat Tygo er uit zou gaan, want bij hem zeiden ze ook niet wie hij verdacht, maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Leukste deelnemer eruit
Mijn leukste deelnemer gaat er altijd snel uit
Wel balen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 22:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had liever Tygo zien gaan ja, met zijn muiterij, wat ik heel flauw vond overigens. Ook typisch dat Sofie iemand zag lopen terwijl ze niet eens op de goede verdieping zaten en dat uitgerekend zij de zwarte vrijstelling vond (ik had dat namelijk al voorspeld zodra die opdracht begon).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 23:26
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Oef, wat was Sofie irritant aan het mollen.

Ik verdenk Freek, maar ik weet nog niet waarom.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 19:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wie maakt de test dan ook op één deelnemer, tsss.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 10:23
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
JW zou wel een erg flauwe mol zijn, maar vrees een beetje dat hij het is....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 12:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, dat vrees ik ook. Aan de andere kant, het zou wel érg obvious zijn en ik kan me niet voorstellen dat de producers al in de tweede aflevering zo duidelijk de mol in beeld zouden brengen.

Kijkt hier iemand ook de moltalks voor en na de aflevering? Daar komen ook wel leuke theorieën voorbij (en allemaal oude kandidaten).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 17:52
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Owen was mijn mol, tijdens zijn praatje aan het begin van de aflevering vaarde er een boot voorbij met daarop 'mol'. Weet ik nu tenminste hoeveel zulke aanwijzingen waard zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 19:09
Verwijderd
Ik probeer aanwijzingen juist te vermijden, die vind ik stom.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 09:27
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Probeer ik ook... JW maakte met die zaklamp de letters M O L in afl. 1 maar ook dat kan zo'n nephint zijn. Ik blijf gewoon hopen dat hij het niet is... en Sophie ook niet alsjeblieft ><

Ik hou het op Freek of Jennifer, al heb ik voor beide amper aanwijzingen. Maar goed, niet alles is in beeld natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 21:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sofie roeide niet mee! Ze zat ook heel goed, helemaal achterin waar zelfs Aaf haar niet kon zien en alleen op een bankje. Het enige wat ze deed was een beetje met water spetteren, zodat het de persoon voor haar niet opviel dat ze niet mee roeide. En dan ook nog dat geld verstuurd. Omg, wat een biatch.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 22:22
Verwijderd
Grr, niemand naar huis, heb ik zo'n gruwelijke hekel aan.

Freek stijgt deze aflevering heel erg op mijn verdachtenlijstje. Zeker als je nagaat dat hij de eerste twee afleveringen nogal in de luwte bleef (of is gehouden door de makers).
Sofie ook erg verdacht ja.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 07:35
Verwijderd
Ik vond het een leuke aflevering Met name dat roeien, en de executie was ook heel spannend. Ik snap Daphne wel, maar ondertussen is dat totaal niet handig. En het gekke is: het gebeurt ieder seizoen dat ze de optie krijgen om iemand te sparen, en ze doen het altijd. Terwijl het voor het spel zoveel beter is als je een tegenkandidaat verliest! Tygo met z'n 'Dit is niet Wie is de Reisleider'
Overigens snap ik echt niet dat Susan door twee groepjes werd gekozen, ik vertrouw haar voor geen meter.

Oh en dat gedoe met die grote tas, waar vervolgens wieltjes onder zaten
Jan-Willems opmerking over het roeien ('we hebben 5 vrouwen, twee mannen en een homo') vond ik best... opvallend. Daar gaat ie nog gezeik mee krijgen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 12:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik snap Daphne wel, maar ondertussen is dat totaal niet handig. En het gekke is: het gebeurt ieder seizoen dat ze de optie krijgen om iemand te sparen, en ze doen het altijd. Terwijl het voor het spel zoveel beter is als je een tegenkandidaat verliest! Tygo met z'n 'Dit is niet Wie is de Reisleider'
Ik snap Daphne juist totaal niet. Dankzij dat soort 'het is voor de gezelligheid '-moves krijg ik juist een hekel aan haar. Dan heb je gewoon het spel niet begrepen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 16:21
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
En jawel, Jan-Willem heeft officieel zijn excuses aangeboden voor zijn opmerking. Dat Freek zelf ook expliciet de nicht uithangt is blijkbaar geen probleem voor de gevoelige medemens.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ik snap Daphne juist totaal niet. Dankzij dat soort 'het is voor de gezelligheid '-moves krijg ik juist een hekel aan haar. Dan heb je gewoon het spel niet begrepen.
Ik bedoel alleen dat ik haar overweging wel kan volgen, maar ik had het zelf nooit gedaan want het is oerstom
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 21:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het ook niet echt slim als vrouwen om alle mannen weg te willen hebben, dat lijkt me met opdrachten helemaal niet slim

Ik vond Sofie ook verdacht met dat roeien maar Suzan ook met die telefoon (volgens mij liet zij hem vallen) en daarvoor ook al met die ruis en alles dus die verdenk ik ook.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2014, 08:43
Verwijderd
Jennifer liet toch die telefoon vallen? Sofie zat met Freek en J-W in een groepje, Jennifer bij Susan (die hoogst verontwaardigd reageerde) en Tygo.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2014, 14:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik dacht dat Jennifer hem aan Suzan gaf die hem liet vallen maar ik kon het ook niet goed zien. Het was voor mij ook meer een 'zie je wel' nadat ze daarvoor ook al liep te kutten met die telefoon met die ruis.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2014, 15:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tygo gaf de telefoon aan Jennifer volgens mij Maar ik verdenk hen eigenlijk geen van twee echt.

Wat zou er verdacht zijn aan Jan-Willem? Ik vind hem het minst opvallend van iedereen. Maar misschien is hij het dan juist daardoor Ik verdenk Freek maar heb er niet echt een reden voor, behalve dat hij al het geld heeft opgestuurd en dat ze door hem niet de twee juiste Chinezen aanwezen en dat ze door hem allebei aan de overkant van Aaf en Daphne terechtkwamen. Toch al met al best wat redenen, maar die zijn ongetwijfeld voor de rest ook te verzinnen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 11:45
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Ik snap Daphne juist totaal niet. Dankzij dat soort 'het is voor de gezelligheid '-moves krijg ik juist een hekel aan haar. Dan heb je gewoon het spel niet begrepen.
Maarrr, in her defense, ze hadden daarvoor met de hele groep besproken 'wie er bij Susan zit is veilig' - dan was het idee van iedereen toch al om iemand te sparen?
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 11:50
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
-> Tygo gaf de telefoon aan Jennifer volgens mij
Dit inderdaad, dus of Tygo gaf 'm onhandig aan of Jennifer liet 'm vallen, dat kun je helaas niet zien. Ik verdenk Jennifer verder wel, vooral vanwege zo'n 'zij is het vast niet'-gedachte.

Citaat:
Wat zou er verdacht zijn aan Jan-Willem? Ik vind hem het minst opvallend van iedereen. Maar misschien is hij het dan juist daardoor
In de eerste aflevering schreef hij 'mol' in de lucht en hij bleef maar afleiden naar de lichtshows die zogenaamd iets deden. In de tweede heb ik het vermoeden dat hij extra knopen in het touw heeft gelegd en even de kamer is in gerend waar Susan en Aaf moesten zijn (daar zag Sofie 'iemand' met een lampje). Hij zat daar vlakbij op het dak en hij verdween heeeeel erg vaak uit beeld zonder Daphne. Voornamelijk vermoedens dus, hij lijkt me verder best een lame-ass mol. Dan liever iemand die we totaal niet verwachten.
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 21:04
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Lol Tygo, wat een held!

Er zat trouwens een fout bij de test volgens mij? Weet niet of het iets betekent, maar daardoor had ik al wel het idee dat Daphne eruit ging. Freek zei drie vrouwennamen als verdachten, en toen, "ik verdenk dus alle vrouwen behalve [vierde vrouw]". Daarbij noemde hij Daphne helemaal niet... dus het lijkt erop dat het een stukje tekst is dat hoort bij zijn test van de volgende aflevering?

Weet niet of dat klopt hoor moet het nog eens terugzien.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 23:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij noemde hij Susan als uitzondering.

Vreemd dat de aflevering Jennifer heette, ze had naar mijn idee niet zo'n grote rol oid. Ik verdenk Sofie nog steeds, maar Susan steeds meer. Ik weet niet wat er met haar is, maar ze lijkt onoprecht. Jan-Willem ben ik ook niet zeker van.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 23:27
Verwijderd
Erg lastig seizoen dit. Vorig jaar met Kees was het door die priesterhint vrij snel zo klaar als een klontje (met natuurlijk nog wel wat twijfels hier en daar), dus is weer even wennen dat het zowat iedereen nog kan zijn.

Vind het ook nog niet megaleuk eigenlijk. Stoor me vooral aan alle randzaken. Jokers, vrijstellingen, zwarte vrijstellingen, poeha rond executies. Waar zijn de spectaculaire opdrachten?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 08:25
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Volgens mij noemde hij Susan als uitzondering.
Klopt, ik heb het nog eens teruggekeken en hij zei "Ik blijf bij Aaf, Sophie en Jennifer, ..... alle vrouwen behalve Susan dus."

Ik vind het best vreemd, of een stukje verkeerd knip/plak-werk en dat het bij de test van volgende week hoort, of hij had voorkennis ofzo... hmmm. Maar ik was hierdoor minder verbaasd dat Daphne eruit ging.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 14:16
Verwijderd
Ik vind de kandidaten dit jaar niet zo leuk, ik merk dat ik heel erg hoop dat bepaalde mensen er uit gaan ipv echt te speuren naar de mol... Misschien kwestie van wennen.

Voor nu is Jan-Willem mijn mol, puur gevoel, geen argumentatie
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 22:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O, ik heb dat juist andersom, ik vind dit jaar iedereen leuk! Alleen Daphne en Jan-Willem iets minder boeiend, maar goed, Daphne is er nu uit. En ik vond dat ene ruilspel met die jokers juist erg leuk! Jammer dat ze er niet de tijd voor namen...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 13:41
FantasyFeniks
Avatar van FantasyFeniks
FantasyFeniks is offline
Volgens mij staat er in de intro een hint naar de mol, op 02:18 (in het intro) flitst het volgende voorbij. "De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan"

Dat zou iets met het beroep te maken kunnen hebben. Als dat zo is, dan zou Freek de mol niet kunnen zijn. Hij staat namelijk regelmatig in de schijnwerpers als musicalster. Ik sluit Freek in iedergeval uit.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 16:47
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ja in aflevering 1 stonden Tygo en Freek in de schijnwerpers toch, in die mislukte opdracht met die lichtjes? Heb zelf die hint niet gezien maar hmmm... ik hoop dat Freek het toch is want anders zou het toch JW kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 17:05
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik begin Jan Willen ook te verdenken, maar ik wil hem niet in mijn lijst. Ik vind hem saai.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 17:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
En dat geldt ook voor Sofie. Zij heeft een irritant hoofd.
__________________
I love mittens made out of kittens

Laatst gewijzigd op 25-01-2014 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 21:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Klopt, ik heb het nog eens teruggekeken en hij zei "Ik blijf bij Aaf, Sophie en Jennifer, ..... alle vrouwen behalve Susan dus."

Ik vind het best vreemd, of een stukje verkeerd knip/plak-werk en dat het bij de test van volgende week hoort, of hij had voorkennis ofzo... hmmm. Maar ik was hierdoor minder verbaasd dat Daphne eruit ging.
Of hij noemt Daphne niet omdat ze al een rood scherm gehad had en de mol dus niet kan zijn?

Ik zit op Sofie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 12:49
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Of hij noemt Daphne niet omdat ze al een rood scherm gehad had en de mol dus niet kan zijn?
Ze zonden dat uit vóórdat Daphne haar rode scherm kreeg. Dat is juist zo raar, maar kan dus ook een foutje zijn en dat ze bedoelden het volgende week pas uit te zenden.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 15:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lijkt me niet dat ze bij WIDM zo dom zijn om zo'n fout te maken.

Rode scherm in aflevering 1 wordt misschien bedoeld.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 16:00
NadeHAVO
Avatar van NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Ik vond het ook echt niet leuk dat Owen eruit moest! Ik verdenk op dit moment toch Jennifer.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ze zonden dat uit vóórdat Daphne haar rode scherm kreeg. Dat is juist zo raar, maar kan dus ook een foutje zijn en dat ze bedoelden het volgende week pas uit te zenden.
Ze had al eerder een rood scherm, na die halve test in afl. 1.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 11:39
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ah zo, ik begreep het verkeerd. Mja dan vind ik het nog raar dat hij zegt "alle vrouwen behalve Susan".
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 15:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap echt geen reet meer van dit spel. Ik zat de hele aflevering op Jennifer te letten (vond haar beeld en maakte geen foto, was extreem langzaam met de boot), in de vorige afleveringen al met bijvoorbeeld dat ABCtje enzo. Toch niet. Wtf.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 15:59
Verwijderd
Ja, het is een curieus seizoen.

Weet het ook niet meer, gisteren ging ik ineens iedereen verdenken die ik nog nooit genoemd heb in de pool. En dan Jennifer eruit, eigenlijk heb ik daar niks aan, want verdacht haar eigenlijk al nooit.
Freek, Susan, Aaf, Jan-Willem, kunnen het allemaal nog goed zijn. Sofie vind ik wat minder waarschijnlijk door haar gedoe heel de tijd met listen en bondjes, en Tygo, tja. Is denk ik gewoon een kandidaat, maar zou ook zelfs nog kunnen. Hoop het niet, though.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 20:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eindelijk weer bij met kijken

5 keer op de verkeerde mol stemmen en er niet uitvliegen. Erg merkwaardig, maar een mol kan gewoon niet zo uitgesproken zijn.


Ik zit al vanaf aflevering 1 op Susan en daar blijf ik ook bij. Ze is te veel teamplayer en doet alsof ze te graag wil terwijl ze verwarring probeert te zaaien door dat gedrag.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 06-02-2014 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 20:31
Verwijderd
Jammer, Aaf er uit. Vond haar wel een leuke kandidaat. Verder vond ik Tygo in die optocht echt hi-la-risch Hij irriteert me enerzijds, maar hij is wel echt een veel leukere kandidaat dan ik verwacht had.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 20:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Suffe aflevering, twee opdrachten die voor de mol eigenlijk niet boeiend waren, hm...

Jan-Willem stuurt kandidaten gewoon naar huis, lijkt het wel! Vreemd. Maar toch zit ik nog steeds op Freek, die de auto saboteerde. Al kon dat dus ook Jan-Willem zijn geweest...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 22:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hebben jullie allemaal dat shirt van JW gezien? Ik heb het even opgezocht en gepaint, en hier:



En ik vind het een beetje vreemd dat hij mensen naar huis stuurt. Misschien ongelukkig toeval, maar bij WIDM is er vaak geen sprake van toeval. Aan de andere kant kan hij ook niet weten wie er naar huis moet, volgens mij.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 23:21
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Freek zat ook in de tweede auto, naast Tygo, terwijl daar geen reden voor was. Mogelijk probeerde hij daar ook de jeep te slopen? Maar Jan-Willem wist precies hoe het mechanisme werkte waardoor de jeep kapot was gegaan, dat vind ik wel vreemd.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 15:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga voor Jan-Willem. Eerst dat gedoe met die Jeep en hij geeft jokers weg waar hij als mol toch niets aan heeft.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio "In a world"........The Filmtopic Strikes Back
Dinalfos
495 01-02-2010 16:22
Films, TV & Radio 24 komt a.s. zondag weer!
Lady Jane
43 20-11-2004 13:22
Films, TV & Radio Wie is de mol: herhalingen
Anne
14 26-06-2003 15:45
Films, TV & Radio Wie is de mol...
Freshh~
421 02-06-2003 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.