Oud 04-07-2018, 23:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2018, 00:39
Coen00
Coen00 is offline
Hier niet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 00:43
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Hier óók niet!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 07:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Stuur hier even heen!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 09:52
Verwijderd
Het is hilarisch om in Maastricht te wonen qua weerberichten op de radio. Luister meestal radio 1 in de auto. Met droge ogen vanochtend de stelling dat het in heel Nederland nog steeds niet geregend heeft (heeft erg hard geregend vannacht, ben opgestaan om schuifdeur dicht te maken). Daarna net zo stellig dat beneden de lijn Alkmaar-Almelo er geen enkele wolk te zien is in Nederland. In een brede straal rond Maastricht was het overal bewolkt.

Ik snap dat Zuid-Limburg geografisch gezien honderd kilometer uit Nederland steekt en dan ook nog met de nodige heuvels en zelfs laaggebergte/middelgebergte (volgens wiki is de Duitse Eiffel dat) er om heen om het weerbeeld te verstoren. Maar het blijft opmerkelijk hoe vaak er gewoon geen bal van klopt omdat ze voor het gemak niet zuidelijker dan Eindhoven kijken.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 10:00
Verwijderd
Wisten jullie trouwens dat wegens de waterschaarste de gemeente Kerkrade een forse maatregel heeft genomen, en dat banen 2, 4 en 6 van het zwembad niet meer worden bijgevuld?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 10:45
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Het is hilarisch om in Maastricht te wonen qua weerberichten op de radio. Luister meestal radio 1 in de auto. Met droge ogen vanochtend de stelling dat het in heel Nederland nog steeds niet geregend heeft (heeft erg hard geregend vannacht, ben opgestaan om schuifdeur dicht te maken). Daarna net zo stellig dat beneden de lijn Alkmaar-Almelo er geen enkele wolk te zien is in Nederland. In een brede straal rond Maastricht was het overal bewolkt.

Ik snap dat Zuid-Limburg geografisch gezien honderd kilometer uit Nederland steekt en dan ook nog met de nodige heuvels en zelfs laaggebergte/middelgebergte (volgens wiki is de Duitse Eiffel dat) er om heen om het weerbeeld te verstoren. Maar het blijft opmerkelijk hoe vaak er gewoon geen bal van klopt omdat ze voor het gemak niet zuidelijker dan Eindhoven kijken.
Volgende keer voor het weerbericht maar bij de WDR, RTBF of VRT kijken/luisteren dan.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Wisten jullie trouwens dat wegens de waterschaarste de gemeente Kerkrade een forse maatregel heeft genomen, en dat banen 2, 4 en 6 van het zwembad niet meer worden bijgevuld?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Wisten jullie trouwens dat wegens de waterschaarste de gemeente Kerkrade een forse maatregel heeft genomen, en dat banen 2, 4 en 6 van het zwembad niet meer worden bijgevuld?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 11:49
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Vormt elke baan daar trouwens een apart bad of hoe moet ik me dat voorstellen?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Wisten jullie trouwens dat wegens de waterschaarste de gemeente Kerkrade een forse maatregel heeft genomen, en dat banen 2, 4 en 6 van het zwembad niet meer worden bijgevuld?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Vormt elke baan daar trouwens een apart bad of hoe moet ik me dat voorstellen?
Better be trollin'.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 13:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vormt elke baan daar trouwens een apart bad of hoe moet ik me dat voorstellen?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Volgende keer voor het weerbericht maar bij de WDR, RTBF of VRT kijken/luisteren dan.
Geografisch hoort zuid Limburg ook niet bij Vlaanderen dom ei.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 17:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Voor noord-Limburg checkte ik het weerbericht vroeger ook bij de Belgen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 18:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Geografisch hoort zuid Limburg ook niet bij Vlaanderen dom ei.
Kijk eens op de kaart. Als je vanuit Maastricht in westelijke richting gaat, kom je in Belgisch Limburg terecht.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 18:35
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
(heeft erg hard geregend vannacht, ben opgestaan om schuifdeur dicht te maken).
Haha ik vond het al raar dat je 't koud had
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Kijk eens op de kaart. Als je vanuit Maastricht in westelijke richting gaat, kom je in Belgisch Limburg terecht.
EN ALS JE VAN AMSTERDAM NAAR HET OOSTEN GAAT KOM JE IN SIBERIË
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2018, 19:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat is wel iets verder.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 19:33
Verwijderd
Volgens jouw logica maakt dat geen fuck uit.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Kijk eens op de kaart. Als je vanuit Maastricht in westelijke richting gaat, kom je in Belgisch Limburg terecht.
Maar wel precies op de taalgrens. Als ik de zuidwestelijke route kies, en dat doe ik vaak, rijd ik zo Eben-Emael in, voertaal toch echt Frans. Belgische weerberichten heb ik meer aan Liège dan aan welke Vlaamse plaats dan ook.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2018, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Maar wel precies op de taalgrens. Als ik de zuidwestelijke route kies, en dat doe ik vaak, rijd ik zo Eben-Emael in, voertaal toch echt Frans. Belgische weerberichten heb ik meer aan Liège dan aan welke Vlaamse plaats dan ook.
Zo zeg!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2018, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Zo zeg!
Ja boeiend hè! Ik begon geen discussie of ik RTBF of VRT moest luisteren voor het weer hoor, maar als men dan toch bezig is, zeg ik er wel wat over


Uiteraard sowieso een waanzinnige discussie want ik heb uiteraard een goede app voor het weer en luister echt niet naar het weerbericht op de radio om mijn meteorologische kennis op peil te houden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2018, 08:08
Verwijderd
Tevens werkt er iemand van het forum bij de NPO want gisteravond bij het terugrijden kwam wederom het weer langs op Radio 1. "Buiten het noorden is het overal helder, op het uiterste zuiden na, in Zuid-Limburg hangen wolken wegens een depressie in de Ardennen"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2018, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Ja boeiend hè! Ik begon geen discussie of ik RTBF of VRT moest luisteren voor het weer hoor, maar als men dan toch bezig is, zeg ik er wel wat over
Er is geen sprake van 'men' maar van 'Haubenmeise', let that sink in..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2018, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Er is geen sprake van 'men' maar van 'Haubenmeise', let that sink in..
ok fair enough goed punt
Met citaat reageren
Oud 06-07-2018, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Tevens werkt er iemand van het forum bij de NPO want gisteravond bij het terugrijden kwam wederom het weer langs op Radio 1. "Buiten het noorden is het overal helder, op het uiterste zuiden na, in Zuid-Limburg hangen wolken wegens een depressie in de Ardennen"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten de regen verteld mij..
eeme
5 21-10-2003 17:30
Verhalen & Gedichten Zomerse regen
Fun4ever
8 10-08-2002 14:04
De Kantine Eindelijk
Bikinie-meisje
2 01-05-2002 12:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.