Oud 24-07-2011, 21:40
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Hallo,

Soms als ik online zit te kijken naar kleding zie ik wel eens wat leuk staan, staat er een euro teken voor dan is het allemaal prima want dan kan ik het allemaal wel met IDEAL betalen. Maar zodra er een dollar teken achterstaat moet ik betalen met VISA of Mastercard. Dat kan ik dus niet aangezien ik niet zo'n kaart heb. Nu vroeg ik me dus af, waar haal je zo'n kaart? Gewoon bij je bank? Of moet je zoiets online bestellen? Want een paar gave shirts die ik wil zijn gewoon niet te krijgen in Nederland.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2011, 22:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij de primera verkopen ze prepaid Visa kaarten. Daar kan je dan in de winkel een bedrag op laten zetten en dan kan je er op internet mee betalen.

Ook kan je kijken of de website betalingen met Paypal accepteert. Een paypal account aanmaken gaat niet in 1 dag, want je moet wachten op post van je bank, maar het is wel erg veilig én supermakkelijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 22:19
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Heel erg bedankt Trimm. Dan ga ik komende week maar eens langs de Primera voor een Prepaid kaart.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 22:31
django023
Avatar van django023
django023 is offline
ohh, dat is inderdaad wel heel handig. helemaal top.
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 17:42
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Een paypal account aanmaken gaat niet in 1 dag, want je moet wachten op post van je bank, maar het is wel erg veilig én supermakkelijk.
Ik gebruik al jaren paypal, maar om een account aan te maken hoef je geen contact met je bank op te nemen en krijg je ook geen post van je bank. Gewoon een account aanamken, bankrekening toevoegen, ter controlle maak paypal een klein bedrag (meestal iets van 0,05 cent) over, indien dit gelukt is kun je geld toevoegen aan je paypal account en meteen via paypal betalen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 18:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik gebruik al jaren paypal, maar om een account aan te maken hoef je geen contact met je bank op te nemen en krijg je ook geen post van je bank. Gewoon een account aanamken, bankrekening toevoegen, ter controlle maak paypal een klein bedrag (meestal iets van 0,05 cent) over, indien dit gelukt is kun je geld toevoegen aan je paypal account en meteen via paypal betalen.
Oh, ik moest wachten op m'n bankafschrift, want daar stond dan een code op die ik moest invoeren. Ik weet ook niet waarom, maar als dat dus niet hoeft is dat des te makkelijker.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 21:43
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Goed topic!
Kan je als minderjarige Paypal aanmaken?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 23:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik dacht dat het gewoon kon zodra je je eigen bankrekening hebt, maar na wat googelen zie ik dat het eigenlijk pas mag als je 18 bent.
Het zijn wel allemaal oude berichtjes waar dat in staat, maar ik denk dat 't dan nog steeds wel zo is.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 25-07-2011 om 23:20.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 10:19
FreddieB
FreddieB is offline
Citaat:
Bij de primera verkopen ze prepaid Visa kaarten. Daar kan je dan in de winkel een bedrag op laten zetten en dan kan je er op internet mee betalen.

Ook kan je kijken of de website betalingen met Paypal accepteert. Een paypal account aanmaken gaat niet in 1 dag, want je moet wachten op post van je bank, maar het is wel erg veilig én supermakkelijk.
Zo'n prepaid kaart is handig maar wel een beetje jammer dat je tenzij je precies het geld wat er op staat weet op te maken het geld kost om het restant op een andere kaart over te schrijven. Zou veel beter zijn als je zo'n kaart op zou kunnen waarden en zelf bepalen hoeveel er op staat. Inmiddels komen er ook meer en meer buitenlandse kledingwinkels zoals superdry met Nederlandse webwinkels zodat je voor de trendy designer tassen, sneakers, truien en wat nog meer lekker wel met iDeal kunt betalen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Goed topic!
Kan je als minderjarige Paypal aanmaken?
Je ouders kunnen het wel voor je doen.

Als je 18 of ouder bent kun je een creditcard inderdaad gewoon bij je bank krijgen, op bepaalde voorwaarden. Als je stufi krijgt of elke maand loon, is het geen probleem. Vaak kun je instellen dat wat je met je creditcard betaalt, aan het eind van de maand automatisch van je betaalrekening wordt afgeschreven. Dat is wel aan te raden, want dan betaal je geen rente en bouw je geen schuld op. Soms is het ook verplicht.

Laatst gewijzigd op 13-11-2011 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 18:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb mijn Mastercard gewoon via de bank.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 18:01
mobilemeneer
mobilemeneer is offline
Tegenwoordig is het gewoon mogelijk om prepaid creditcard te krijgen, hier stort je zeg maar geld op en kan je niet meer uitgeven dan wat erop staat. Erg handig en ook nog een leuk

.... is het ook mogelijk om kleding gewoon onder rembours opgestuurd te krijgen.
__________________
Goedkope G-Star Jeans http://www.gstars.nl

Laatst gewijzigd op 21-11-2011 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2011, 22:40
mapimapi
Avatar van mapimapi
mapimapi is offline
Volgens mij is paypal ook altijd een handig alternatief. Ik schrik me trouwens altijd rot van de douane en invoer kosten die er nog bij komen bij een een bestelling uit het buitenland!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 13:28
Verwijderd
Er zijn op internet ook al diverse manieren om wat geld via ideal over te maken en dat je dan een tijdelijke credit card toegewezen krijgt waar je meteen shit mee online kan kopen. Nog een stuk makkelijker dan zo'n kaart in de winkel halen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 15:11
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
ik heb een tijd terug een prepaid creditcard van 3vcash gehaald. dit is dezelfde als die bij de primera te krijgen is. je kan hem gewoon online bestellen en hij is 3 maanden geldig daarna is er een bepaalde waarschuwingsperiode van volgens mij een halfjaar en daarna wordt er elke mand een paar euro afgeschreven totdat hij op is. deze kan je eigenlijk overal voor gebruiken als ik me niet vergis. enigste nadeel is wel dat je er geen specifiek bedrag op kunt zetten maar een bepaald bedrag uit moet kiezen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 21:52
peetje2
peetje2 is offline
Te koop zwarte ripped jeans via the app United Wardrobe. Dit is een app begonnen door 3 nederlandse jongeren om je kleding te verkopen die je niet meer aan doet en er nog te goed uitziet om weg te gooien. Deze app werkt als volgt, je verkoopt een product, de koper betaald en het geld word vast gezet door United Wardrobe. Jij krijgt 5 dagen de tijd op het product op te sturen naar de koper. Wanneer de koper zijn product aankrijgt en er content van is en het past stort United Wardrobe het geld op je rekening. Andersom net het zelfde. Door dat United Wardrobe het geld vastzet tot het langs beide kanten in orde is, verstuurd en aangekomen voorkomt dit ook oplichterij. Heb zelf al een artikel verkocht op deze manier en alles is prima verlopen, ben zelf zeer content van deze app.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2018, 15:58
Nienke24
Nienke24 is offline
Tegenwoordig kan je bijna overal met paypal betalen. Je hoeft alleen maar een account aan te maken en mits je deze hebt je rekening er aan te koppelen. Mastercard kan je gewoon bij de bank aanvragen. Voor beide moet je wel 18+ zijn of een akkoord van je ouders hebben. Maar kijk a.u.b. uit met dit soort sites en betaalmiddelen want als je geen limit hebt en je houd erg van shoppen kan je je flink in de schulden werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoeveel geld geven jullie gemiddeld uit aan shoppen?
Hockeygirl$
30 16-01-2018 22:03
Algemene schoolzaken Webshops (paar vraagjes)
Cheenna
14 20-11-2006 21:09
Lifestyle Online kleren kopen..
DaFrostyOne
4 23-05-2004 19:11
Lifestyle Waar kan je online......
Fabolous*
2 25-01-2003 13:44
Lifestyle Online Kleding Shops
Souljah
9 16-01-2003 18:31
Lifestyle Online winkelen
HoñeY
26 04-06-2002 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.