Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 21:22
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
M'n ouders zijn dus binnenkort 25 jaar getrouwd. Nu willen m'n broertje zusje en ik een kado kopen (wel zo sociaal). Budget is ongeveer 125 euro. Wat we zowiezo al doen is een foto van ons 3en (moeten ze daar ook hele tijd tegenaan kijken ..)

Maargoed, wat zou beetje origineel en het liefst blijvend zijn om te geven? Heb al heel wat gebrainstromed maar kan niet echt iets verzinnen..

Iemand ideeen?

Alvast thnx!
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 21:24
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
ik mijn zus en mijn zwager hebben mijn ouders een weekendje zandvoort gegeven... vonden ze onwijs

maar dat is helaas met een budget van 125 euro niet mogelijk...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 22:38
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Mijn ouders zijn volgend jaar 25 jaar getrouwd ze gaan naar zuid afrika. Me zus en ik geven ze een groot feest (wat ze eigenlijk niet willen geven, want ze willen alleen uit eten met een aantal) dus vet groot feest met alles erop en eraan verder ga ik een powerpoint presentatie maken van foto's van vroeger tot en met nu die ik daar ga laten zien in de zaal van het feest op 1 van de muren.

Das alleen wat duurder dan 125 euro
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 07:38
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hmm, ik heb samen met mijn broertje een 'ReisCheque' van 250 gulden gegeven. Zo konden ze zelf iets uitzoeken waar ze graag naartoe wilden, en eventueel nog wat bijbetalen!

Die ReisCheque heb ik gewoon bij het reisbureau van de bank gehaald, vond het een erg leuk idee, en ik geloof dat mijn ouders er ook blij mee waren!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat geef je je ouders als kado voor 25-jarig huwelijk???
ShiningStar
20 06-11-2002 07:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.