Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 22:13
Lola
Avatar van Lola
Lola is offline
Tja hoe moet ik beginnen, ik was vanavond bij mijn vriend en we gingen op zijn kamer een dvd-tje kijken.
Na een tijdje hebben we de dvd afgezet, want we waren alleen maar aan elkaar aan het frunniken.
Eigenlijk alles behalve het neuken zelf, we waren een beetje geil bezig en hij stopt zijn penis dus naar binnen. Ik ben toen (na 1x stootte dus) gelijk weg gedraait, want ik ben niet aan de pil.

Maar kan ik nou zwanger zijn
Ok de kans is klein, maar het kan toch?? Hij is trouwens niet klaar gekomen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 22:18
Verwijderd
ja heel goed, in het voorvocht zitten ook cellen. Dus snel naar de huisarts als ik jou was
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 05:54
Verwijderd
de kans is overigens heel klein
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 07:33
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
per piacere schreef op 10-02-2004 @ 06:54:
de kans is overigens heel klein
Maar hij is er.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 10-02-2004 @ 08:33:
Maar hij is er.

alles kan, dr zijn genoeg vrouwen zwanger geworden door zulke dingen. de kans is alleen heel klein. maja hij is
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 11:49
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Voor de zekerheid een morning after pil slikken. Weet je trouwens zeker dat die gozer SOA-vrij is? Anders moet je je daar ook voor laten testen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 13:50
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tjah wat ze hiervoor mij ook zeggen de kans is klein maar is er dus wel... dus idd op safe spelen en de morning after pil halen of anders ff testen over een paar weken?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 15:50
Lola
Avatar van Lola
Lola is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 10-02-2004 @ 12:49:
Voor de zekerheid een morning after pil slikken. Weet je trouwens zeker dat die gozer SOA-vrij is? Anders moet je je daar ook voor laten testen.
ja dat weet ik zeker, ik ben nu gelukkig ongesteld
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 16:32
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je hem naar binnen liet gaan. Ik neem aan dat je zoiets toch niet geheel onverwachts doet?

Maargoed, gelukkig ben je ongesteld geworden. Misschien een reden om nu maar eens aan de pil te gaan?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 17:00
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 10-02-2004 @ 17:32:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je hem naar binnen liet gaan. Ik neem aan dat je zoiets toch niet geheel onverwachts doet?

Maargoed, gelukkig ben je ongesteld geworden. Misschien een reden om nu maar eens aan de pil te gaan?
Dan moet dat wel van je ouders mogen....
__________________
You can't stop growing old...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 10-02-2004 @ 17:32:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je hem naar binnen liet gaan. Ik neem aan dat je zoiets toch niet geheel onverwachts doet?

Maargoed, gelukkig ben je ongesteld geworden. Misschien een reden om nu maar eens aan de pil te gaan?

ik ben ook vijftien en aan de pil, mijn moeder stelde het zelf zelfs voor dus je kunt beter aan je moeder vragen of je aan de pil mag...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:21
Verwijderd
De kans is heel erg klein, maar wel aanwezig
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 19:49
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Ik mag niet eens aan de pil (tenminste nu nog niet)
Mijn moeder wil nog wennen aan het idee dat ik met mijn vriendje naar bed zou willen...
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:30
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Citaat:
per piacere schreef op 10-02-2004 @ 19:19:
ik ben ook vijftien en aan de pil, mijn moeder stelde het zelf zelfs voor dus je kunt beter aan je moeder vragen of je aan de pil mag...
Ik wil echt met niemand naar bed, maar ik wil wel aan de pil, alleen denkt mn moeder daar anders over.
__________________
You can't stop growing old...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 22:26
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 10-02-2004 @ 20:49:
Ik mag niet eens aan de pil (tenminste nu nog niet)
Mijn moeder wil nog wennen aan het idee dat ik met mijn vriendje naar bed zou willen...
Je moeder hoeft niet te weten dat je aan de pil bent. Ik ken een meisje die ook aan de pil ging zonder dat haar moeder het wist. Gewoon naar de dokter gaan. Hij of zij heeft toch beroepsgeheim dus mag niks tegen je moeder zeggen
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 07:49
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Je vriend hoeft niet klaar te komen om ervoor te zorgen dat je zwanger wordt. Ik zijn voorvocht zitten ook zaadcellen die daar voor kunnen zorgen. De kans is heel welliswaar klein maar als ik jou was zou ik gewoon een zwangerschapstest doen, dan heb je tenminste zekerheid!!

En misschien toch maar aan de pil?
__________________
*Amegi de Floko*

Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 07:52.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 10-02-2004 @ 23:26:
Je moeder hoeft niet te weten dat je aan de pil bent. Ik ken een meisje die ook aan de pil ging zonder dat haar moeder het wist. Gewoon naar de dokter gaan. Hij of zij heeft toch beroepsgeheim dus mag niks tegen je moeder zeggen
Nou, bij dit soort gevallen is het geloof ik zo dat als je jonger dan 16 bent, de arts je ouders juist in hóórt te lichten (dat zei mijn studiecoach, en zij is zelf huisarts). Maargoed, dat doet geen enkele arts hoor, of je moet echt een of ander puriteins oud mannetje als huisarts hebben .

Maargoed, je kunt natuurlijk ook tegen je ouders zeggen dat je zó zwaar en zó veel dagen achtereen ongesteld bent en dat het zó'n ontzettende pijn doet en je er zó ontzettend chagrijnig van wordt... en dat je daarom graag de pil wil gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 12:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 10-02-2004 @ 23:26:
Je moeder hoeft niet te weten dat je aan de pil bent. Ik ken een meisje die ook aan de pil ging zonder dat haar moeder het wist. Gewoon naar de dokter gaan. Hij of zij heeft toch beroepsgeheim dus mag niks tegen je moeder zeggen
Je ouders kunnen het soms wel zien via de rekeningen, ookal worden die daarna dan vergoed door de verzekering.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 13:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-02-2004 @ 13:29:
Je ouders kunnen het soms wel zien via de rekeningen, ookal worden die daarna dan vergoed door de verzekering.
als je contant betaald bij de apotheek kunnen ze het niet zien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 13:52
sita15
Avatar van sita15
sita15 is offline
gow ik ben al vanaf me 12 aan de pil en ik ga met niemand naar bed tis gewoon heel handig dat je weet wanneer je het wordt
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 14:04
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
weetje wat t klote is aan stiekem de pil nemen straks laat je die slingeren en denkt je ma meteen ow mijn god ze doet aan sex... en freakt ze helemaal misschien beter een smoesje over veel buikpijn en onregelmatig bedenken
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:23
Lola
Avatar van Lola
Lola is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 10-02-2004 @ 17:32:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je hem naar binnen liet gaan. Ik neem aan dat je zoiets toch niet geheel onverwachts doet?

Maargoed, gelukkig ben je ongesteld geworden. Misschien een reden om nu maar eens aan de pil te gaan?
tja ik weet ook niet meer wat en waarom, ben ook zeker van plan om aan de pil te gaan. Deze stress wil ik niet nog een keer mee maken.
Ik wacht nog wel zeker 5 a 6 jaar met kinderen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 11:11
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben zelf des tijds aan de pil gegaan, mede omdat ik bang as verkracht te worden en daar een zwangerschap aan over te houden. Daarnaast kan heel lang ongesteld zijn of heel veel krap hebben tijdens je periode ook een reden zijn om aan de pil te gaan. Leg dit soort dingen voor bij je moeder als je niet achter haar rug om aan de pil wilt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 12:07
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Nouja, mijn moeder is niet aanspreekbaar meer. Maar toen ze dat nog wel was, zij ze altijd als ik zij dat ik pijn had enzo (wat ook echt waar was): "hoort erbij".
__________________
You can't stop growing old...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 12:15
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
en nadat je jezelf hebt weggedraaid ben je in paniek naar de huisarts gerend om de morning after pil?? en nu ben je aan de gewone pil natuurlijk
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid kan ik nu zwanger zijn?? HELP
missx1234
23 24-01-2013 13:47
Liefde & Relatie zwanger?
sjakkie
9 12-11-2006 16:57
Seksualiteit Zwanger??
lausie
26 07-04-2003 16:01
Lichaam & Gezondheid zwanger?
n3uk
5 26-02-2003 12:10
Lichaam & Gezondheid kan ik zwanger zijn??
devilcat
3 13-05-2002 14:29
Seksualiteit zwanger?
Spike-Girl
6 11-01-2002 21:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.