Oud 11-09-2019, 00:40
xpicture
xpicture is offline
Hier is mijn verhaal van een meisje en mij die bijna 3,5 jaar samen waren en bijna nooit ruzie hadden, de breuk komt als een messteek bij mij.

Op een zaterdag hadden we afgesproken bij mij, we gingen naar de bios, we gingen wat eten, we gingen in bad en hadden erna seks, volgende dag werden we wakker en was alles ook nog goed, ik kookte een lekker ochtend ontbijtje voor ons en ze ging naar huis omdat ze met haar vriendinnen wat ging doen.

1 uur later na dat ze weg was ontving ik een bericht met, het spijt me kan echt niet meer met je verder, het ligt niet aan jou echt niet, het ligt aan mij, ik vind dat ik je verwaarloos in de relatie dat ik er nooit voor je ben, enzo door.

Nou ik dus zeggen dat dat helemaal niet waar is en heb haar in de avond gesproken in het echt, veel gehuild die avond, maar het was nog goed. Toen hebben we hele week nog geappt contact gehad en zouden we zaterdag avond naar de film gaan, eenmaal zaterdag ochtend ontving ik weer een bericht, dit maal met bijna het zelfde er in als het vorige berichtje :

"Naam anoniem, het spijt me echt enorm. Ik heb vanacht heel slecht geslapen omdat ik alleen maar na heb lopen denken over bepaalde dingen. Ik vind het gewoon oneerlijk tegenover jou dat ik nooit bij je ben en je verwaasloos als vriendin zijnde omdat ik zo druk ben. Ik merk ook aan mezelf dat ik ruimte nodig hebt en gewoon geen rust in me hoofd krijg door dit alles.
Nogmaals, het ligt niet aan jou. Niks in dit verhaal ligt aan jou. Ik heb gewoon even ruimte nodig om voor mezelf te bepalen wat ik wil en hoe ik alles ga invullen. Ik wil niet dat je op mij gaat zitten wachten en je druk maakt om mij. Met hoeveel liefde je dat ook doet. Ik heb even tijd nodig voor mezelf om te kunnen beslissen wat ik wil en wil niet dat jij daar de dupe van bent want dat verdien je niet. Je verdient zo iemand als ik niet, je verdient iemand veel en veel beter. Die je het gevoel geeft dat je er toe doet en er altijd voor je is. Ik zit gewoon teveel met mezelf in de knoop en kan je niet meer bieden nu, terwijl je zoveel meer verdiend.

Als je wilt kunnen we elkaar vanavond nog even zien, maar ik wil het wel gaan afsluiten voorlopig, omdat ik weet dat ik jou hier pijn mee doe en ik mezelf ook en me er gewoon niet goed bij voel. Ik moet aan mezelf werken en wil je daarmee niet meer tot last zijn of in onzekerheid laten leven.
Ik hou van je, heel veel, maar ik denk echt dat het beter is😔"

Natuurlijk was ik weer helemaal vanslag en snapte ik er helemaal niets meer van, ik was opeens weer me beste vriend kwijt en was echt boos dus wou niet komen praten die zelfde avond nog.

Nu app ik haar af en toe nog met fotos van hoe leuk we het hadden op vakantie en waarom ze het echt heeft uitgemaakt, maar ze zegt alleen spijt me spijt me spijt me...

Iemand advies met hoe ik hier mee om moet gaan, me leven is een beetje ingestort.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2019, 08:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dit gaat heel naar klinken: Laat haar met rust.

Ze vraagt meerdere keren om ruimte, en als je haar gaat bestoken met foto's over dingen waar ze juist afstand van wou nemen, denk ik niet dat ze nog veel zin in je heeft.

Doe wat ze vraagt, en laat haar met rust. Zorg ervoor dat ze de ruimte krijgt die ze nodig heeft
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 09:04
xpicture
xpicture is offline
Maar ik zit er nog mee, het hoort toch zo dat in een relatie allebei tevreden moeten zijn met de keuzes die een ander maakt?

Dus ik zoek nog naar vragen terwijl zij er allang de tijd voor had om er over heen te komen, dat is niet hoe het werkt in me hoofd, ik wil ook afsluiting, en wil ook weten wat haar plannen zijn voor later...

Nu heeft ze iemand die ze kan vertrouwen, en wat gaat ze later vinden ze is 25...

Misschien denk je het is niet mijn probleem, maar dat is het wel want ze was me beste maatje.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 09:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Laat haar met rust, geef haar de ruimte die zij aangeeft nodig te hebben en vooral, ga niet appen, mailen, bellen of op welke andere manier contact zoeken als zij aangeeft dat ze dat niet wil.

Is heel moeilijk, zal vast een leegte bij jou achterlaten, maar het is beter voor jullie allebei op de langere termijn. Zoek je nu contact, geef je daarmee aan dat je niet aan haar behoefte kunt voldoen en daarmee maak je alleen maar dingen kapot.

Zorg er voor dat je niet wegkwijnt in liefdesverdriet, ga dingen ondernemen met andere mensen, blijf bezig en geef het een plekje. Misschien komt het ooit nog goed, misschien niet. Ga er vooral niet op zitten wachten, want daar doe je jezelf tekort mee, wat zij ook al aangeeft.

Een relatie verbreken is vaak een keuze die van één van de twee komt, daar heeft de ander geen invloed op. Dat heb je te accepteren. Je blijft niet in een relatie omdat de ander het er niet mee eens is dat je het uit wilt maken.

Ik vind dat je overkomt in je tweede post alsof je vooral aan jezelf denkt, niet aan de behoeftes van de ander. Zo werkt het leven niet. Je lijkt te zeggen alsof jij haar laatste kans bent omdat ze 'al' 25 is. Die opmerking moet ik echt van walgen. bah.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 09:27
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maar ik zit er nog mee, het hoort toch zo dat in een relatie allebei tevreden moeten zijn met de keuzes die een ander maakt?

Dus ik zoek nog naar vragen terwijl zij er allang de tijd voor had om er over heen te komen, dat is niet hoe het werkt in me hoofd, ik wil ook afsluiting, en wil ook weten wat haar plannen zijn voor later...

Nu heeft ze iemand die ze kan vertrouwen, en wat gaat ze later vinden ze is 25...

Misschien denk je het is niet mijn probleem, maar dat is het wel want ze was me beste maatje.
nogmaals, jammer dan. De relatie is voorbij, dus jullie hoeven er niet allebei tevreden mee zijn. logisch dat je vragen hebt en zo, maar waarom? ben je bang dat je het niet goed hebt gedaan? want dat is bullshit, want ze zegt zelf dat het niet aan jou ligt. Je hoeft haar plannen voor later niet te weten, want daar heb je niks meer mee te maken. So what dat ze 25 is! mijn oom ontmoette pas zijn vrouw bij een leeftijd van 36. Boeie ruurd. Je bent niet de enige jongen in de wereld.

De wereld vergaat niet als een relatie stuk is. Laat het niet je hele leven beïnvloeden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 10:27
xpicture
xpicture is offline
Zij is ouder 2 jaar ouder als ik, ze komt uit meerdere relaties voor mij was ze de eerste.

Ze komt uit relaties waarin elke vriend van haar vreemd ging, ze had er 4 voor dat ik haar ontmoeten, elke had haar voor gelogen, en ze zei dat ik het beste was in haar leven wat haar ooit is overkomen, en dat ze samen oud zou willen worden.

Waren al die woorden dan gelogen? Omdat het nu even slecht gaat moet ik me daarbij neer leggen? Je bent in een relatie om elkaar naar boven te brengen.

Ik zeg nogmaals als zij zegt, ik vind je niet meer leuk dan zeg ik gewoon is goed, maar niet als je zegt dat ik te goed voor der ben, dan wil ik er juist voor der zijn om haar omhoog te brengen en te levelen.

Je zegt dat ze 25 jaar is dat dat niet erg is, ze wilt trouwen, ze wilt kinderen, waar gaat ze iemand vinden ervoor, ze gaat iemand vinden om haar 26e en dan trouwen kinderen, en dan uitelkaar omdat hij toch niet zo loyaal blijkt? meer kans dat het wel zo gaat dan niet...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 10:51
Verwijderd
Oke, nou dan blijft ze bij je bij gebrek aan beter. Want ja, op je 26e is een stabiele relatie op bouwen is inderdaad onmogelijk. NIEMAND die dat ooit gelukt is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 10:52
Verwijderd
Wat ben jij naar.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 11:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Zij is ouder 2 jaar ouder als ik, ze komt uit meerdere relaties voor mij was ze de eerste.

Ze komt uit relaties waarin elke vriend van haar vreemd ging, ze had er 4 voor dat ik haar ontmoeten, elke had haar voor gelogen, en ze zei dat ik het beste was in haar leven wat haar ooit is overkomen, en dat ze samen oud zou willen worden.

Waren al die woorden dan gelogen? Omdat het nu even slecht gaat moet ik me daarbij neer leggen? Je bent in een relatie om elkaar naar boven te brengen.

Ik zeg nogmaals als zij zegt, ik vind je niet meer leuk dan zeg ik gewoon is goed, maar niet als je zegt dat ik te goed voor der ben, dan wil ik er juist voor der zijn om haar omhoog te brengen en te levelen.

Je zegt dat ze 25 jaar is dat dat niet erg is, ze wilt trouwen, ze wilt kinderen, waar gaat ze iemand vinden ervoor, ze gaat iemand vinden om haar 26e en dan trouwen kinderen, en dan uitelkaar omdat hij toch niet zo loyaal blijkt? meer kans dat het wel zo gaat dan niet...
1) het is ouder DAN ik.
2) De eerste relatie is inderdaad extra pijnlijk, dat weet iedereen intussen. Nogmaals, jammer dan. dit is even kut, en later ontmoet je een veel beter persoon.
3) Je zegt er voor het gemak niet bij wanneer ze die woorden heeft gezegd, misschien was het vorige maand, misschien was het 3 jaar geleden. Ze kan best zijn teruggekomen op die woorden.
4) Dat laatste wat je zegt is bullshit. Natuurlijk heeft ze 4x pech gehad. Als je trouwt, dan vertrouw je elkaar volgens mij wel heel erg. Ik denk niet dat ze na haar vorige vriendjes heel snel zal trouwen als ze de ander niet helemaal vertrouwt. Natuurlijk is die vent waarmee ze trouwt loyaal! Anders zou het nooit zo ver komen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 11:48
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Jonge, laat haar gewoon met rust man. Anders wordt het stalken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 11:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Verder sluit ik me aan bij Wolter:
Citaat:
Ik vind dat je overkomt alsof je vooral aan jezelf denkt, niet aan de behoeftes van de ander.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 12:44
xpicture
xpicture is offline
We gaan het vanavond even uitpraten, en dan kan ik het wel een plek geven. Misschien veranderd ze nog van gedachtes als ik haar zo ver kan ompraten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 12:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
We gaan het vanavond even uitpraten, en dan kan ik het wel een plek geven. Misschien veranderd ze nog van gedachtes als ik haar zo ver kan ompraten.
Wat is dit nou weer?! We zeggen allemaal dat je het moet laten gaan. En wat doe jij? Je wilt haar ompraten. goed, ik zeg het nog 1 keer, met alle aandachtsdingen die ik kan verzinnen (vrij weinig)
ZE WILT NIET MEER EEN RELATIE MET JE. ZE HEEFT HET UITGEMAAKT. GA HAAR NIET OMPRATEN
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 12:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
hopelijk is dit duidelijk genoeg
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 12:54
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Iemand ompraten die al 80x heeft gezegd dat ze niets met je wil is triest. Je kunt je beter bij de situatie neerleggen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 12:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Gebruik vanavond gewoon puur om er duidelijk een punt achter te zetten. Ga het niet opnieuw beginnen, want dat wilt ze duidelijk niet. Beetje aparte vergelijking, maar zie dit als een begrafenis. Je bekijkt alle mooie dingen die er zijn geweest, en zorgt voor een prettig afscheid. Daarna zet je er een punt achter. Niets meer, niets minder
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 13:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Gaat dit over dezelfde vriendin als dit topic?https://forum.scholieren.com/showthr...049&highlight=

Daarnaast op zich wel grappig dat je hier zegt dat je je stoort aan hoe weinig aandacht ze je geeft, en hier zegt dat het helemaal niet erg is enzo https://forum.scholieren.com/showthr...665&highlight=

Je bent hier ook gewoon zinloos jaloers: https://forum.scholieren.com/showthr...117&highlight=

Conclusie: Je vertrouwt haar niet, omdat je constant bang bent geweest dat ze het uitmaakt/vreemdgaat, en nu is het echt gebeurd. Waar je bang voor was, is nu realiteit. Alleen ze is niet vreemdgegaan. Ik denk dat ze het zat is dat je constant jaloers doet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 11-09-2019 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 13:13
xpicture
xpicture is offline
Hey Pudding, ja dat ging over de zelfde, ze werd wel weer beter naar mate de relatie ouder werd, maar nu is het weer afgezakt.

Jullie hebben gelijk, vanavond sluit ik het af voor goed, en moet ik het verdriet maar slikken.

Bedankt allemaal !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2019, 13:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hey Pudding, ja dat ging over de zelfde, ze werd wel weer beter naar mate de relatie ouder werd, maar nu is het weer afgezakt.

Jullie hebben gelijk, vanavond sluit ik het af voor goed, en moet ik het verdriet maar slikken.

Bedankt allemaal !
gewetensvraagje: Zeg je dit nu om van ons af te zijn?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 13:18
xpicture
xpicture is offline
Nee ik denk oprecht dat ze niks meer van me wil, inderdaad als je het zo snel ook kan afsluiten dan zat ze er al een hele lange tijd mee, dus ook wel knap dat ze het durfde te zeggen, alleen niet netjes dat het via een app ging in plaats van real face to face.

Maarja dat gaan we vanavond dus uitpraten zodat het niet awkward is als ik haar weer op de voetbal zie...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 13:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Top Fijn dat we je hebben kunnen helpen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 16:44
Verwijderd
Waar is je zelfrespect man? Tering. Iemand dumpt je na 3.5 jaar zonder duidelijke aanleiding via de app en je krijgt niet eens fatsoenlijke uitleg over het door of waarom. Ik vind dat zij behoorlijk stom is en zou er enorm klaar mee zijn. Daarnaast moet je je afvragen of je een relatie wil met iemand die je hebt moeten overhalen om bij je te blijven. Iemnd is graag bij je, of niet. Maar niet omdat jij zo'n goede argumenten had. Lekkere relatie dan.

Dat ze vindt dat ze jou niet waard is, klinkt als een of ander slecht excuus van iemand die hard met zichzelf aan de slag moet. Laat haar dat dan ook zelf uitzoeken.

Haar toekomst is niet jouw probleem. Haar leven houdt niet ineens op omdat jij er geen deel meer van uit maakt en jij bent niet de enige fatsoenlijke kerel die er rondloopt. Je bent een lompe hork want je vindt haar al te oud om ooit nog een andere stabiele relatie aan te gaan. Denk eens na joh.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 17:41
Verwijderd
Ik denk dat ze vreemdgegaan is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 17:45
Verwijderd
Lol als ik het zo lees van je en je andere topics is dat GEHEEL TERECHT HEHE.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2019, 19:08
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Terecht dat ze je gedumpt hebt lol
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2019, 19:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dit is zinloos jongens...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 08:58
xpicture
xpicture is offline
Nee, we hebben gepraat, en ze zit gewoon in de knoop met zich zelf, ze is bang voor de dood en is 25 jaar, ze voelt alsof ze niks heeft bereikt en wilt alles alleen gaan doen.

Ze wilt mij niet tot last zijn met dit probleem, ze wilt een wereldreis maken of gewoon jaartje in een ander land werken, omdat ze zo erg in de knoop zit, en ze werkt zich elke dag kapot...

Ik begrijp der nu wel, na gister echt goed gepraat te hebben, en ze houdt nog steeds van me, maar ze moet dit alleen doen zei ze.

Wie weet komen we ooit weer bij elkaar, wie weet appt ze over 2 maanden dat ze uit die knoop is.

Ze ging vanaf haar 18e al van relatie na relatie zei ze, en ze heeft ook al wat meegemaakt toen, erge dingen, dat moet ze verwerken, en dat heeft ze niet gedaan voor ze mij ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 09:33
xpicture
xpicture is offline
Ik wou er gewoon altijd voor haar zijn, ik weet wat ze meegemaakt heeft, en wat ik ook met haar heb door staan allemaal, dat zijn ook veel dingen, waardoor ik haar gewoon aan niemand anders gun als me zelf.

Ze zegt dat ze klaar is met relaties komende jaar of 2 jaar, maar stel oke, ze vind weer een mooie jongen, tuurlijk zijn er genoeg, maar als dit weer zo n vreemd ganger is, of iemand die haar zonder respect behandeld, dat kan ik niet aan zien, ik gun haar daarom alleen aan me zelf, ze was voor mij ook in de tijd van 2016 een engel die uit de lucht kwam vallen, letterlijk dacht ik dat ik nooit kans bij haar maakte...

Toen ik alle verhalen hoorde wist ik dat ik er voor haar me hele leven voor wou zijn, waarom moet dit zo gecompliceerd zijn

Ik ben helemaal geen emotionele jongen, kwa huilen, maar zit nu bekant hele tijd op me werk te huilen, echt zo erg vind ik het gewoon.

Dat we gister uitelkaar zijn gegaan door overmacht, we hebben nog tot 3 uur savonds in de auto lopen kussen en praten. En het voelde echt goed
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 09:37
xpicture
xpicture is offline
We zeiden elkaar niet te gaan vergeten enzo, terwijl ik zelf ook weet dat we over 3 maanden al deze momenten denk vergeten zijn en we gewoon door gaan met ons leven.

Het is echt een hele pijnlijke periode voor mij, zij zei zelf ook, het is makkelijker als iemand vreemd op je gaat want dan ben je boos op die gene, nu zijn we nog allebei super verliefd, alleen heeft zij issues waar ze alleen aan moet werken

Zo zegt ze het gevoel te hebben dat ze 1x in haar leven op zich zelf moet wonen, en 1x in het leven alleen moet gaan reizen, maar ik kan er niet tegen dat ik haar niet kan beschermen.

En zij wou me af en toe nog appe zei ze, maar ik zei dat ik haar denk ik teveel zou stalken als dat zo was, dus wil ik ook liever geen contact meer alleen als het echt nodig is.

Ik ken me zelf, ik zou dan iets zeggen van, kom we proberen het ofzo, omdat ik nu nog gewoon te verliefd ben, maar het voelt zo leeg...

Iemand enige ervaring met dit?

Een vrouw die alleen wilt zijn, omdat ze voelt niks bereikt te hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 09:59
Verwijderd
Je komt echt heel eng en claimend over.

Citaat:
ik gun haar daarom alleen aan me zelf, ze was voor mij ook in de tijd van 2016 een engel die uit de lucht kwam vallen, letterlijk dacht ik dat ik nooit kans bij haar maakte...
omfg
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 10:10
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Wat een flapdrol ben jij zeg.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 11:26
xpicture
xpicture is offline
Citaat:
Je komt echt heel eng en claimend over.



omfg
Volgens mij ben jij iemand die nooit verliefd is geweest, dus weet je ook niet wat je zegt, als jij echt verliefd bent, dan gun je de ander toch niemand anders behalve je zelf?

Als je haar wel een ander gunt ben je gewoon niet verliefd.

Maar jou opmerkingen gaan mij niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 11:34
Verwijderd
Nee, als je echt van iemand houdt, is het belangrijk dat diegene gelukkig is. Met of zonder mij. Het liefst met mij, maar als het zonder mij beter gaat, dan is dat ook prima. Daar staat tegenover dat ik alleen een relatie wil met iemand die datzelfde voor mij wil en bij me is omdat ihij dat graag wil. Niet omdat ik hem over heb gehaald of goede argumenten heb of omdat hij bang is voor een wereld zonder mij.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 11:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ze wilt mij niet tot last zijn met dit probleem, ze wilt een wereldreis maken of gewoon jaartje in een ander land werken, omdat ze zo erg in de knoop zit, en ze werkt zich elke dag kapot...
Als ze dat wil, dan moet jij haar daar de ruimte voor geven en zoals ik kan lezen doe je dat absoluut niet. Logisch dat ze het dan uitmaakt.

Citaat:
Wie weet komen we ooit weer bij elkaar, wie weet appt ze over 2 maanden dat ze uit die knoop is.
Dat is niet iets om naar toe te leven, want voor hetzelfde geld (en die kans acht ik groter) is het echt definitief klaar.

Citaat:
Ze ging vanaf haar 18e al van relatie na relatie zei ze, en ze heeft ook al wat meegemaakt toen, erge dingen, dat moet ze verwerken, en dat heeft ze niet gedaan voor ze mij ontmoeten.
(suggestie) Misschien wil ze daar nu wel mee bezig en moet dat zonder jou. GEEF HAAR DE RUIMTE!!!

Citaat:
waardoor ik haar gewoon aan niemand anders gun als me zelf.
Meen je dit nu serieus? Dit is echt een van de meest egoïstische dingen die je kunt zeggen. Zij is jouw bezit niet en als je iemand anders geluk gunt en dat dat zonder jou is, dan moet je loslaten.

Citaat:
Ze zegt dat ze klaar is met relaties komende jaar of 2 jaar, maar stel oke, ze vind weer een mooie jongen, tuurlijk zijn er genoeg, maar als dit weer zo n vreemd ganger is, of iemand die haar zonder respect behandeld, dat kan ik niet aan zien
Suggesties, aannames, invullen voor anderen. Heb je niets aan.

Citaat:
ik gun haar daarom alleen aan me zelf
Wederom, egoïstisch, bah.

Citaat:
Toen ik alle verhalen hoorde wist ik dat ik er voor haar me hele leven voor wou zijn, waarom moet dit zo gecompliceerd zijn
Dat doe je dus niet, juist nu zij het nodig heeft.

Citaat:
Dat we gister uitelkaar zijn gegaan door overmacht, we hebben nog tot 3 uur savonds in de auto lopen kussen en praten. En het voelde echt goed
En toch moet je loslaten, want dit maakt jou alleen maar ongelukkig en helpt haar ook niet.

Citaat:
We zeiden elkaar niet te gaan vergeten enzo, terwijl ik zelf ook weet dat we over 3 maanden al deze momenten denk vergeten zijn en we gewoon door gaan met ons leven.
Wederom, suggestie en voor anderen dingen in lopen vullen.

Citaat:
Zo zegt ze het gevoel te hebben dat ze 1x in haar leven op zich zelf moet wonen, en 1x in het leven alleen moet gaan reizen, maar ik kan er niet tegen dat ik haar niet kan beschermen.
Ze geeft zelf aan dat ze het ALLEEN wil gaan doen, daar hoor jij dus ook niet bij. Kan je nog wel tegenstribbelen, maar daarmee maak je dingen alleen maar erger.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 11:39
Verwijderd
Denk nou eens na - wil je liever dat ze half gelukkig is met jou, of helemaal met iemand anders? Als het dat eerste is, moet je je eens af gaan vragen wat liefde voor jou inhoudt en of dat realistisch is.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 14:05
xpicture
xpicture is offline
Ik had het met haar uitgemaakt in Mei, en toen kwam ze huilend om 3 uur op me stoep staan, met het spijt me, we horen bij elkaar, ik zie me toekomst met jou en jou alleen.

Dus waarom toen niet gezegd van is goed het is uit.

Ook heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik wil dat ze zegt waarom het is, ben ik niet meer aantrekklijk voor je? Dan niet, vind je een ander leuk? Helemaal goed, maar ze blijft zeggen, nee dan zou ik tegen je liegen en dat heb ik nooit gedaan.

Dus ik geef haar suggesties hoe ze het makkelijker voor mij kon maken, maar zij kiest ervoor om, wat ik denk dus, de waarheid te zeggen en dat ze echt in de knoop zit...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-09-2019, 14:21
Verwijderd
Als je het om draait: Lekker ben jij. Jij maakt het eerst uit, laat je overhalen om toch weer bij elkaar te komen en nu ben je boos dat zij het uit maakt? Lul.

Het gaat er niet om dat het voor jou makkelijker is. Dit draait niet om jullie. Dit gaat om haar. En om jou. Afzonderlijk van elkaar. Zij moet dingen voor zichzelf uitzoeken en jij moet je mond houden, bij haar wegblijven en jezelf eens afvragen wat liefde en een relatie voor jou inhoudt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 18:20
xpicture
xpicture is offline
Ja allen hebben jullie gelijk, maar ik blijf er wel mee zitten, dit doet enorm veel pijn.

Voel gewoon echt een leegte, en zit te denken wanneer ik ooit weer zo'n leuk meisje zal ontmoeten, waarmee ik gewoon super gek kon doen...

Iedereen die ooit een hart heeft gebroken, enig advies op deze vraag :

Word het beter? of blijf je altijd denken aan je ex?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 19:04
Verwijderd
VRAAG GODVERDOMME NIET OM ADVIES ALS JE ER TOCH GEEN KANKER MEE GAAN DOEN VIES ENG SMERIG MANNETJE, JE ZOU EEN PERMBAN MOETEN KRIJGEN
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 19:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
VRAAG GODVERDOMME NIET OM ADVIES ALS JE ER TOCH GEEN KANKER MEE GAAN DOEN VIES ENG SMERIG MANNETJE, JE ZOU EEN PERMBAN MOETEN KRIJGEN
godverdomme idem.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 19:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
alleen wel komisch dat er een spelfoutje is gemaakt... het is namelijk gaat, niet gaan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 19:57
Verwijderd
Autocorrect.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2019, 19:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
alleen wel komisch dat er een spelfoutje is gemaakt... het is namelijk gaat, niet gaan
Maakt niet uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.