Oud 14-06-2019, 20:29
Verwijderd
Ik heb dus seks gehad met mijn vriend en dat deden we voor heel eventjes zonder condoom om te kijken hoe dit voelde. Hij heeft van tevoren nog wel geplast en ik heb gelezen dat er dan geen zaadcellen in het voorvocht zitten. Daarna deden we het met condoom en is hij klaargekomen. We gingen nog voor een tweede ronde maar hebben het eerst even schoongemaakt. Hij heeft dus zijn handen gewassen en zijn penis afgeveegd met wc papier. Daarna deden we een nieuw condoom om en ging hij er weer in.

Ik ben zelf niet op de pil en heb nog niet zo vaak seks gehad. Is er kans dat er zaadcellen toch zijn doorgedrongen via het voorvocht en/of bij de 2e ronde doordat er niet goed is schoongemaakt?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 20:36
Verwijderd
Hoe kan je in hemelsnaam beslissen om seks te hebben ZONDER condoom terwijl je niet aan de pil bent?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 20:52
Verwijderd
Het was inderdaad heel dom, we gingen er vanuit dat er geen zaadcellen in het voorvocht zou zitten omdat er geen recente zaadlozing was. Verder was er een kleine/geen kans op soa omdat we het alleen met elkaar hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 21:28
Verwijderd
Assumption is the mother of all fuckups. Hoe lang is het geleden?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 21:55
Verwijderd
Gisteravond dus ben van plan morning after te halen maar misschien is het helemaal niet nodig, vandaar mijn vragen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 22:01
Verwijderd
Waarom heb je daarmee gewacht? Ik zou het nu nog gaan regelen via de HAP desnoods.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 22:12
Verwijderd
Ik heb maximaal 72 uur heb ik gelezen. Als je de morning after pil neemt en je blijkt toch niet zwanger te zijn, heeft het dan bijwerkingen?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 22:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb maximaal 72 uur heb ik gelezen. Als je de morning after pil neemt en je blijkt toch niet zwanger te zijn, heeft het dan bijwerkingen?
Maximaal 72 uur, maar hoe sneller hoe beter! Als je hem eerder neemt is het betrouwbaarder.

Het is een flinke opdonder voor je lijf, je cyclus zal er behoorlijk door van slag raken, maar met het oog op de lange termijn zou ik zeker kiezen voor de bijwerkingen i.p.v. een ongewenste zwangerschap.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 22:40
Verwijderd
Kan er door van slag raken. Kan. Niet zal. Bij mij viel het wel mee. Verder ben ik het er mee eens - liever tijdelijk ongemak dan een baby.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 22:46
Verwijderd
Oké dus zeker geen zorgen maken om je scenario. Mensen doen dommere dingen.
Het feit dat hij niet in je is klaargekomen ZONDER condoom is goed.

Dus je kans is al zeer klein dat je ''zwanger'' zou geraken door zijn voorvocht, maar de kans is er zeker en vast alhoewel die echt zo laag is dat je waarschijnlijk je geen zorgen moet maken.

Ik heb destijds een jaar lang een vriendin gehad en altijd seks zonder condoom of pil gehad en nooit in haar klaargekomen (niet zo slim als je het mij vraagt, maar we hebben het wel overleefd).
Betekent dit nu dat er geen uitzonderlijke gevallen gebeuren, tuurlijk wel. De ene heeft pech of geluk en maakt iemand zwanger met zijn voorvocht alhoewel dit zelden gebeurt.

Dus pakken die morning after pill en doe dit niet meer. Als het een langdurige relatie is raad ik uw aan de pil in te nemen en test jullie beiden op een SOA just incase. Zo kunnen jullie jaren lang genieten zonder zorgen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Oké dus zeker geen zorgen maken om je scenario. Mensen doen dommere dingen.
Het feit dat hij niet in je is klaargekomen ZONDER condoom is goed.
Ho, stop. Er is weldegelijk reden tot zorg en daarom moet er een MAP gehosseld worden. Daarnaast is onbeschermde seks gewoon al reden tot zorg.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 23:44
Verwijderd
En maak ook alsjeblieft even geen reclame voor onbeschermde seks "bij ons ging het een jaar goed", ja fijn voor je.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Ho, stop. Er is weldegelijk reden tot zorg en daarom moet er een MAP gehosseld worden. Daarnaast is onbeschermde seks gewoon al reden tot zorg.
Had jij mij niet in de ignore staan?

Zoals ik heb vermeld - onbeschermde seks zeker geen aanrader, en ik raad aan hier preventief met te zijn in de toekomst. Het gaat nu om dit voorval dat zij heeft meegemaakt, ik zou er me niet teveel zorgen om maken maar laat dit een les naar de toekomst zijn.

Alhoewel ik zeg dat ze haar geen zorgen moet maken, zeg ik wel dat ze best wat tests doet om er 100% zeker van te zijn. Klinkt ook logisch denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 00:41
Verwijderd
Citaat:
En maak ook alsjeblieft even geen reclame voor onbeschermde seks "bij ons ging het een jaar goed", ja fijn voor je.
Heb er duidelijk bij gezet ''niet zo slim als je het mij vraagt''. Je leest toch ook vaak maar 1/3de van een post
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Had jij mij niet in de ignore staan?
Als mensen zoals jij hun scheur opentrekken in een topic als deze, dan ga ik wel even om de blokkering heen aangezien adviezen van jouw soort vaak randje-gevaarlijk zijn en, hahaha, ik kreeg nog gelijk ook.

Citaat:
Zoals ik heb vermeld - onbeschermde seks zeker geen aanrader, en ik raad aan hier preventief met te zijn in de toekomst. Het gaat nu om dit voorval dat zij heeft meegemaakt, ik zou er me niet teveel zorgen om maken maar laat dit een les naar de toekomst zijn.
Er zijn pas geen zorgen meer op het moment dat je ongesteld moet worden, word je ongesteld, dan is er als het goed is niets aan de hand (maar geen garantie), en als je niet ongesteld wordt biedt een test uitkomst. Tot die tijd zou ik me er zeker wel druk over blijven maken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Heb er duidelijk bij gezet ''niet zo slim als je het mij vraagt''. Je leest toch ook vaak maar 1/3de van een post
Laat die informatie in zo'n topic als deze dan achterwege alsjeblieft. Prima om het met je vrienden te bespreken, maar op deze manier komt het gewoon over als "Ziejewel, gaat gewoon goed", disclaimer of niet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Als mensen zoals jij hun scheur opentrekken in een topic als deze, dan ga ik wel even om de blokkering heen aangezien adviezen van jouw soort vaak randje-gevaarlijk zijn en, hahaha, ik kreeg nog gelijk ook.
Dit is een forum, als ik me goed herinner post ik hier wat ik wil en is jou mening ook subjectief. Dus schijt omhoog.

Citaat:
Er zijn pas geen zorgen meer op het moment dat je ongesteld moet worden, word je ongesteld, dan is er als het goed is niets aan de hand (maar geen garantie), en als je niet ongesteld wordt biedt een test uitkomst. Tot die tijd zou ik me er zeker wel druk over blijven maken.
Niet iedereen hoeft zoals jou rond te lopen met 24/7 stress. Vervolgens aangezien jij geen verstand hebt van de biologie maar waarschijnlijk meer verstand hebt van frikandellen raad ik uw ook aan niet in discussie te gaan met mij hierover. Denk dat mijn kennis op dat vlak toch wel een niveau hoger is dan jou lagere school diploma.

Citaat:
Laat die informatie in zo'n topic als deze dan achterwege alsjeblieft. Prima om het met je vrienden te bespreken, maar op deze manier komt het gewoon over als "Ziejewel, gaat gewoon goed", disclaimer of niet.
Ik post wat ik wil. Heb ook meerdere recente topics bekeken van dit forum en grotendeels van het advies lach ik me te pletter. Maar goed, lang leve forums
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 06:22
Verwijderd
Neo waarom val je iemand persoonlijk aan als diegene het niet met je eens is? En wat is er fout aan wat deadlock zegt waardoor jij moet zeggen dat je veel verstand hebt van biologie? Laat die kennis eens zien, ik ben benieuwd wat er mis is met wat er gezegd wordt!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 09:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Neo, super fijn dat het bij jou goed is gegaan, dat jij nu geen papa bent. Maar ik denk dat de stress van TS geheel terecht is. Als je seks hebt moet je ook de bijbehorende verantwoordelijkheid nemen om te zorgen dat je niet ongewenst zwanger raakt.

Als deze tijdelijke stress ervoor zorgt dat TS in de toekomst geen onveilige seks meer heeft, dan is die stress alleen maar goed geweest.

Daarnaast is een "Het gaat nu om dit voorval dat zij heeft meegemaakt, ik zou er me niet teveel zorgen om maken" -opmerking niet terecht, zolang er niet vastgesteld is of er echt niets aan de hand is. Of is er ook niets aan de hand als ze straks wel zwanger blijkt en de gevolgen daarvan moet dragen? Wel of geen zorgen maken helpt niet tegen zwangerschap hoor

Ik hoop dat je dit zelf ook inziet, en dat we het hierbij kunnen laten. Ik vind jouw reactie namelijk gevaarlijk en onverantwoordelijk. Als er niet corrigerend op gereageerd was, had ik je reactie waarschijnlijk verwijderd, omdat we geen platform willen bieden aan dit soort slechte adviezen. Mocht jouw opmerking leiden tot nog meer reacties waar TS niets aan heeft, kan het topic alsnog opgeschoond worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Neo, super fijn dat het bij jou goed is gegaan, dat jij nu geen papa bent. Maar ik denk dat de stress van TS geheel terecht is. Als je seks hebt moet je ook de bijbehorende verantwoordelijkheid nemen om te zorgen dat je niet ongewenst zwanger raakt.

Als deze tijdelijke stress ervoor zorgt dat TS in de toekomst geen onveilige seks meer heeft, dan is die stress alleen maar goed geweest.

Daarnaast is een "Het gaat nu om dit voorval dat zij heeft meegemaakt, ik zou er me niet teveel zorgen om maken" -opmerking niet terecht, zolang er niet vastgesteld is of er echt niets aan de hand is. Of is er ook niets aan de hand als ze straks wel zwanger blijkt en de gevolgen daarvan moet dragen? Wel of geen zorgen maken helpt niet tegen zwangerschap hoor

Ik hoop dat je dit zelf ook inziet, en dat we het hierbij kunnen laten. Ik vind jouw reactie namelijk gevaarlijk en onverantwoordelijk. Als er niet corrigerend op gereageerd was, had ik je reactie waarschijnlijk verwijderd, omdat we geen platform willen bieden aan dit soort slechte adviezen. Mocht jouw opmerking leiden tot nog meer reacties waar TS niets aan heeft, kan het topic alsnog opgeschoond worden.
Belachelijk manneke, posts verwijderen. Wat was het nut nu ook weer van een forum als je niet eens mag posten lol
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 17:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Belachelijk manneke, posts verwijderen. Wat was het nut nu ook weer van een forum als je niet eens mag posten lol

punt 1. Het is een vrouw waar je tegen praat.
punt 2. Het nut van een forum is waar je mag posten, als het ONGEVAARLIJK en door de beugel kan wat je zegt. In weinig van jouw posts heb ik dat gezien
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 18:07
Verwijderd
Citaat:

punt 1. Het is een vrouw waar je tegen praat.
punt 2. Het nut van een forum is waar je mag posten, als het ONGEVAARLIJK en door de beugel kan wat je zegt. In weinig van jouw posts heb ik dat gezien
Punt 1. Kan me niet schelen
Punt 2. Mijn advies is niet ongevaarlijk, lees verder op het internet voor je uzelf moeit. Ik vertel mijn ervaring en ik stel haar gerust. Dat is een verschil met iemand op te jutten en die slechter te doen voelen waar jullie toch allemaal zo goed in zijn niet moeilijk dat hier in dit forum amper gesproken wordt
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Belachelijk manneke, posts verwijderen. Wat was het nut nu ook weer van een forum als je niet eens mag posten lol
Er zijn regels en daar heb je je aan te houden, zo niet, dan wordt er ingegrepen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Er zijn regels en daar heb je je aan te houden, zo niet, dan wordt er ingegrepen.
Voor zover ik weet staat er niets in het reglement van dit forum dat ik niet mijn eigen ervaring over een bepaalde situatie mag delen met een ander. Je bent weer aan het mekkeren.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 20:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Deadlock heeft gelijk, je bagatelliseert de kans wel heel erg hier. Dat het bij jou goed gegaan is is fijn voor jou, maar zegt niks over het risico van deze TS. Bovendien is de kans x impact nogal groot, dus is het advies voor een MAP wel de meest verstandige.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 20:48
Verwijderd
Citaat:
is het advies voor een MAP wel de meest verstandige.
Dat advies heb ik ook gegeven als je goed kan lezen
Ook heb ik er duidelijk bij gezet dat ik veel geluk had en dit niet zou doen. Ik probeer de TS gerust te stellen. De kans dat ze zwanger is van het voorvocht is 0.5%.

Hou ook maar rekening met de kwaliteit van de jongen zijn zaad. Als dat al niet top van de top is vergeet dat je zwanger wordt van het voorvocht.

Dit is een biologisch feit en ik raad u aan uw beter hierover te informeren alvorens te zeggen tegen mij wat kan en niet kan.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Dat advies heb ik ook gegeven als je goed kan lezen
Ook heb ik er duidelijk bij gezet dat ik veel geluk had en dit niet zou doen. Ik probeer de TS gerust te stellen. De kans dat ze zwanger is van het voorvocht is 0.5%.

Hou ook maar rekening met de kwaliteit van de jongen zijn zaad. Als dat al niet top van de top is vergeet dat je zwanger wordt van het voorvocht.

Dit is een biologisch feit en ik raad u aan uw beter hierover te informeren alvorens te zeggen tegen mij wat kan en niet kan.
Ieke is arts. Wat wil je nou precies dan?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 21:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Zo, en nu is het afgelopen. Ontopic of anders niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 17:50
Shermancal
Shermancal is offline
Elke dag twee kopjes thee drinken, kan de kans op een zwangerschap vergroten. Frisdrank heeft juist een averechts effect. Dit blijkt uit onderzoek van Boston University
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 18:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Elke dag twee kopjes thee drinken, kan de kans op een zwangerschap vergroten. Frisdrank heeft juist een averechts effect. Dit blijkt uit onderzoek van Boston University
Bullshit (Stuur een URL/link). Daarnaast heeft de TS haar account verwijderd.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Mogelijke kans op zwangerschap?
HolaitsAnna
4 27-11-2018 16:46
Seksualiteit Kans op zwangerschap
pietjeneinstijn
3 19-10-2015 12:19
Lichaam & Gezondheid De kans op zwangerschap?
gekmeisje18
4 14-07-2005 20:33
Lichaam & Gezondheid is er kans op zwangerschap
vals licht
12 27-01-2003 20:53
Seksualiteit hoe groot de kans op zwangerschap?
weetjijweetik?
12 04-01-2003 02:13
Seksualiteit Kans op zwangerschap???
^~NastyBabe~^
7 03-04-2002 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.