Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2001, 18:20
Dutchy15
Dutchy15 is offline
als ik m easy cd creator 4.0 opstart dan krijg ik de melding van: de initialisatie van de Easy cd creator engine is mislukt (kan de engine niet maken)

ik heb m al 3x opnieuw geinstalld, maar t helpt niet

kan t ook een probleem zijn dat ik op dit moment een interne en externe cd writer aangesloten heb?

maar mn vraag is dus eigenlijk, wat betekent die foutmelding en hoe krijg ik dat programma weer aan de praat??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2001, 19:03
brok
brok is offline
Jah, heppik ook gehad, na opnieuw schone installatie windows deed ie het weer. maar mij mening is ECDC zuigt.
oja, ik had er geen zin om naar te kijken maar ergens in het register moeten wat keys staan die niet correct zijn, als je een beetje zoekt en (eerst backuppen) daarna alles verwijdert van ECDC misschien doet ie het dan.

Gebruik Nero!
__________________
Tjinkies
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 19:12
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
brok schreef:
Jah, heppik ook gehad, na opnieuw schone installatie windows deed ie het weer. maar mij mening is ECDC zuigt.
oja, ik had er geen zin om naar te kijken maar ergens in het register moeten wat keys staan die niet correct zijn, als je een beetje zoekt en (eerst backuppen) daarna alles verwijdert van ECDC misschien doet ie het dan.

Gebruik Nero!
thnx, pf moet ik heel windows opnieuw erop gooien, verwijderd ie dan al je bestanden?(schoolwerk enzo vandaar) of alleen windows systeemebstanden???

kan ik Nero ergens downen???
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 20:00
Dutchy15
Dutchy15 is offline
hellup nou
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 20:11
Verwijderd
http://download.cnet.com/downloads/0...st-7-1.6782196
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem met de Easy CD Creator (ongeldige bestandextensie??? :o )
Mr.Oizo
19 14-11-2003 14:21
Software & Hardware Adaptec Easy cd creator 4 foutmelding!!!!
Dutchy15
9 07-12-2001 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.