Oud 13-04-2003, 13:35
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Sorrie hoor maar ik maak me daar zo boos over! Ik heb echt weinig vertrouwen nog in de regering als iedereen maar ruzie met elkaar maakt en weigert samen te werken. Volgensmij word het werkelijke ideaal/doel achtergesteld, en gaan mensen maar ego-trippen, en wil iedere partij eigenlijk in hun eentje regeren. Ik heb begrepen dat het CDA er al aan begon met zo'n instelling van: we willen niet met de PVDA samenwerken. Nou, dan moet je niet een partij oprichten, want je zit niet in de regering in je eentje! Je zult wel moeten samenwerken met anderen, en als je dat niet kan hebben, dan richt je maar geen partij op!
Ik ben echt zo boos over het feit dat ze niet meer lijken te begrijpen waar het echt om draait. Het is commerciele rotzooi geworden, de politiek.
He verdorie, ik kan nauwelijks uit mijn woorden komen en nou heb ik nog niet echt gezegd wat ik wilde zeggen, maar je snapt t vast wel toch?!
Bah, ik kom hier later wel op terug.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2003, 13:39
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Maar beste kaasstaafje... dit is politiek ten top wat er gebeurd is! Je ziet nu dat er werkelijk iets te doen is in de politiek in Nederland.

Echter het probleem dat veel mensen hebben is dat zij denken dat het landsbelang topprioriteit is en dat iedereen maar even normaal moet gaan doen en gaan regeren. Maar je kunt pas regeren als je allebei dezelfde richting in wilt. Anders kom je niet aan regeren toe. Ik vind het prachtig dat CDA/PvdA gebroken hebben... Ze staan qua ideeën toch iets te ver van elkaar af en de chemie is er gewoon niet. Dan kun je wel zeggen het landsbelang is het belangrijkste, maar het landsbelang is er ook niet bij gediend als er een regering zit die niet weet welke richting ze uit wilt en waar geen chemie in zit...

Kortom, politiek het is meer dan de simpele burgerman denkt...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:23
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 13-04-2003 @ 14:39:
Maar beste kaasstaafje... dit is politiek ten top wat er gebeurd is! Je ziet nu dat er werkelijk iets te doen is in de politiek in Nederland.

Echter het probleem dat veel mensen hebben is dat zij denken dat het landsbelang topprioriteit is en dat iedereen maar even normaal moet gaan doen en gaan regeren. Maar je kunt pas regeren als je allebei dezelfde richting in wilt. Anders kom je niet aan regeren toe. Ik vind het prachtig dat CDA/PvdA gebroken hebben... Ze staan qua ideeën toch iets te ver van elkaar af en de chemie is er gewoon niet. Dan kun je wel zeggen het landsbelang is het belangrijkste, maar het landsbelang is er ook niet bij gediend als er een regering zit die niet weet welke richting ze uit wilt en waar geen chemie in zit...

Kortom, politiek het is meer dan de simpele burgerman denkt...
ach, balkenende zei eerst dat ze er bijna uit waren, dat ze bijna over alles overeenkomsten hadden gesloten, alleen over een paar miljard niet. Laatste dag formatie: CDA verbreekt alle afspraken en wil helemaal opnieuw beginnen, terwijl ALLES al OP PAPIER stond.
Weer 2 maanden onderhandelen dus. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig?

Chemie, chemie=dikke onzin
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:24
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Mwaaaah... CDA-PvdA had best kunnen lukken, er waren al vergaande compromissen gedaan en over vele zaken bestond al een akkoord. Maar als het CDA op de laatste dag ineens alles van tafel veegt en met onaanvaardbare voorstellen komt, en vervolgens zegt dat er toch maar geen "chemie" is heeft dat meer met arrogantie dan met politiek te maken.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:27
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
duyvel schreef op 13-04-2003 @ 15:24:
Mwaaaah... CDA-PvdA had best kunnen lukken, er waren al vergaande compromissen gedaan en over vele zaken bestond al een akkoord. Maar als het CDA op de laatste dag ineens alles van tafel veegt en met onaanvaardbare voorstellen komt, en vervolgens zegt dat er toch maar geen "chemie" is heeft dat meer met arrogantie dan met politiek te maken.
Idd, ''chemie'', wat een flauwekul zeg.

Eerst alles op papier laten zetten, afspraken maken etc etc en dan op de laatste dag zeggen: dit is ons plan. wij praten alleen nog maar hierover en anders verbreken we de formatie.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:41
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik vind het inderdaad schandalig wat het CDA de PvdA afgelopen donderdag heeft geflikt. Ze waren een heel eind naar elkaar opgeschoven (de PvdA meer naar het CDA dan omgekeerd imo), en ineens schuift het CDA weer helemaal terug naar zijn beginpositie en zegt tegen de PvdA: ook hierheen schuiven of er komt geen kabinet CDA-PvdA! Dan vind ik het logisch dat de PvdA weigert. Ze zijn flink belazerd door het CDA, zoals Bos ook al zei.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:49
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Hier nog maar weer eens een bewijs van de walgelijk arrogante opstelling van het CDA. Ga zo door jongens!

Informateurs: CDA wilde niet verder

DEN HAAG - Het CDA wilde niet verder praten over de vorming van een kabinet met de PvdA. De informateurs Donner en Leijnse stelden donderdagavond voor om vrijdag opnieuw een voorstel op tafel te leggen. De PvdA wilde daar op ingaan maar het CDA achtte dat niet zinvol. Het CDA kwam met een eigen plan en wilde alleen daarover praten, concluderen de informateurs in hun eindverslag dat zij zaterdagochtend bespraken met koningin Beatrix.

Donner en Leijnse zagen geen heil in het voorstel van het CDA. 'Gezien de aard van de maatregelen zagen wij evenwel in dit voorstel geen basis voor overleg dat uitzicht bood op een meer bevredigende uitkomst', schrijven ze in hun verslag dat zij zaterdag openbaar maakten. Over het voorstel van het CDA is donderdagavond niet verder gesproken en de kabinetsformatie werd afgekapt.
De informateurs Donner (CDA) en Leijnse (PvdA) dachten donderdag dicht bij overeenstemming te zijn met CDA en PvdA. 'Er lagen voldoende bouwstenen om binnen afzienbare tijd tot een akkoord te komen”, zei Leijnse zaterdag tijdens een persconferentie. Het zou volgens hem gegaan zijn om een pakket waarin beide partijen zich voldoende zouden kunnen herkennen en waarvan ook de economie beter zou zijn geworden.

De informateurs wilden donderdagavond knopen doorhakken in de kabinetsformatie. Ze wilden de volgende dag een uitgewerkt plan op tafel leggen, gebaseerd op het pakket dat CDA en PvdA een week eerder naar het Centraal Planbureau hadden gestuurd.

De CPB-berekeningen daarvan waren niet gunstig, maar Donner en Leijnse dachten met wat „schaven” het pakket zo te verbeteren dat het voor beide partijen aanvaardbaar zou zijn. Door hen geraadpleegde deskundigen bevestigden dat het pakket dan wel gunstig zou uitpakken voor economie en werkgelegenheid.

Maar het CDA weigerde donderdagavond opeens verder te praten over het bestaande pakket. CDA-leider Balkenende en zijn secondanten wilden met 'een frisse blik' helemaal opnieuw beginnen. Ze legden een eigen voorstel op tafel. 'Meer een overzicht van maatregelen dan een uitgewerkt plan', betitelde Leijnse dit voorstel zaterdag.

Het CDA-voorstel bevatte maatregelen die eerder door de PvdA waren afgewezen en ook elementen die niet zouden leiden tot gunstige economische effecten, constateerden de informateurs. Ze kwamen tot de conclusie dat het CDA-stuk geen basis bood om hun opdracht voor Pasen af te ronden, zoals ze zich hadden voorgenomen. Ze zagen dan ook geen andere mogelijkheid dan om hun formatiepoging te staken.

Donner en Leijnse lieten doorschemeren dat ze zich donderdagavond door het CDA-plan overvallen voelden . 'We hadden voordien geen indruk dat er een lijst kwam', aldus Donner.

Donner en Leijnse gaan niet in op de wens van met name VVD-leider Zalm om de voorstellen die CDA en PvdA de afgelopen weken hebben besproken en de CPB-doorrekeningen daarvan, naar de Tweede Kamer te sturen. Volgens hen is dat niet in het belang van een goed verloop van de rest van de kabinetsformatie.

Volgens Tweede-kamervoorzitter Weisglass heeft het vertrouwen van de kiezers in de politiek een flinke deuk opgelopen door de stukgelopen kabinetsformatie tussen PvdA en CDA. Weisglas (VVD)zei dit zaterdag na afloop van zijn bezoek aan koningin Beatrix.

'De kiezers hebben zowel bij de verkiezingen van 15 mei vorig jaar als bij de laatste verkiezingen in januari duidelijk te kennen gegeven dat er meer begrip en duidelijkheid moet komen tusen burgers en politiek”, aldus de Kamervoorzitter. 'Door de huidige situatie heeft het vertrouwen van de kiezers in die politiek een grote knauw gekregen.

Maandag debatteert de Tweede Kamer over de mislukte formatiepoging van CDA en PvdA. De koningin wacht de uitkomst van dat debat af voor ze de fractieleiders ontvangt. Zaterdag heeft ze wel haar vaste adviseurs ontvangen: voorzitter Braks van de Eerste Kamer, diens collega Weisglas van de Tweede Kamer en vice-voorzitter Tjeenk Willink van de Raad van State.


Bron: www.volkskrant.nl
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:45
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Mag ik er even op wijzen dat het geheel logisch is dat het CDA met iets nieuws kwam? Het CPB had uitgerekend dat de plannen voor werkgelegenheid en economie desastreus zouden zijn. Er heerst gewoon een anti-balkenende stemming hier. Verhagen valt meer te verwijten en Bos valt ook wel wat te verwijten. Maar echt een schuldige aanwijzen is leuk, maar het heeft geen zin meer.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:13
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-04-2003 @ 17:45:
Mag ik er even op wijzen dat het geheel logisch is dat het CDA met iets nieuws kwam? Het CPB had uitgerekend dat de plannen voor werkgelegenheid en economie desastreus zouden zijn. Er heerst gewoon een anti-balkenende stemming hier. Verhagen valt meer te verwijten en Bos valt ook wel wat te verwijten. Maar echt een schuldige aanwijzen is leuk, maar het heeft geen zin meer.
Dan wil ik jou er eens ff op wijzen dat t plan van t CDA het SLECHTST van allemaal was volgens het CPB én de informateurs!

Verhagen is idd een zwaar irritant mannetje en Bos valt verder niet veel te verwijten, aangezien hij al bijna akkoord was met veel bezuinigingen(terwijl dat niet ''pvda-stijl'' is) en hij bleef tenminste aan de onderhandelingstafel zitten, cda/balkenende liep weg!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:21
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-04-2003 @ 17:45:
Mag ik er even op wijzen dat het geheel logisch is dat het CDA met iets nieuws kwam? Het CPB had uitgerekend dat de plannen voor werkgelegenheid en economie desastreus zouden zijn. Er heerst gewoon een anti-balkenende stemming hier. Verhagen valt meer te verwijten en Bos valt ook wel wat te verwijten. Maar echt een schuldige aanwijzen is leuk, maar het heeft geen zin meer.
Mag ik jou erop wijzen dat het plan het CDA hen plan indiende met de mededeling dat ze de formatie zouden afbreken als de PvdA niet in zou stemmen. En dat terwijl ze wisten dat het plan voor de pvda onaanvaardbaar was.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:23
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
duyvel schreef op 13-04-2003 @ 18:21:
Mag ik jou erop wijzen dat het plan het CDA hen plan indiende met de mededeling dat ze de formatie zouden afbreken als de PvdA niet in zou stemmen. En dat terwijl ze wisten dat het plan voor de pvda onaanvaardbaar was.

Oftewel, het plan is gewoon expres opgesteld om de formatie te breken.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:25
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
zo lijkt het wel ja.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:27
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 13-04-2003 @ 14:39:
Maar beste kaasstaafje... dit is politiek ten top wat er gebeurd is! Je ziet nu dat er werkelijk iets te doen is in de politiek in Nederland.

Echter het probleem dat veel mensen hebben is dat zij denken dat het landsbelang topprioriteit is en dat iedereen maar even normaal moet gaan doen en gaan regeren. Maar je kunt pas regeren als je allebei dezelfde richting in wilt. Anders kom je niet aan regeren toe. Ik vind het prachtig dat CDA/PvdA gebroken hebben... Ze staan qua ideeën toch iets te ver van elkaar af en de chemie is er gewoon niet. Dan kun je wel zeggen het landsbelang is het belangrijkste, maar het landsbelang is er ook niet bij gediend als er een regering zit die niet weet welke richting ze uit wilt en waar geen chemie in zit...

Kortom, politiek het is meer dan de simpele burgerman denkt...
Als we alleen maar kunnen regeren als we dezelfde richting in willen komt er dus geen regering, en valt er nog weinig te regeren want daarom zijn er nou juist toch verschillende partijen, omdat ze allen een (iets) andere richting in willen?!
Ze zullen wat mij betreft maar wat compromieën moeten sluiten of iets dergelijks of als ze er samen niet uitkomen laten ze toch lekker de bevolking stemmen en doen ze wat zij het liefst willen, ik noem maar een voorbeeld. Om er zogenaamd niet uit te komen, en dan dus maar te breken (en zo krijgen we een vicieuze cirkel) is volgensmij echt iets van deze tijd wat te maken heeft met deze 'tijdgeest.'
Ik ben het met je eens dat er geen chemie zit in dit kabinet, of althans niet de juiste chemie, maar dan moeten ze daar gvd wat aan doen!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:34
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Je moet altijd comprimissen sluiten als je samen wilt regeren. En soms liggen de standpunten gewoon te ver uit elkaar, zoals tussen de VVD en de SP. Die zullen nooit samen kunnen regeren. Maar CDA en Pvda zijn gematigde partijen, en hadden na 2.5 maanden van onderhandelen best een accooord kunnen sluiten. Maar nu blijkt dat de CDA van te voren al niet met de PvdA wilde, maar met de VVD. Daarom heeft Balkenende onder druk van zijn fractie de formatie geforceerd.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:45
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
En als Atje en Duyvel zeggen dat het zo is dat alles aan het CDA te wijten is en dat Bos niets te verwijten valt omdat hij al akkoord ging met zoveel bezuinigingen dan is het zo.

PvdA, CDA en de informateurs hebben samen een plan opgesteld, daarvan hebben de informateurs een regeerakkoord gemaakt en dat was desastreus voor economie en werkgelegenheid. PvdA heeft daar echt wel in bijgedragen, met haar lastenverzwaringen enzo. Beide partijen hebben een slecht regeerakkoord gemaakt en dat is echt niet alleen het CDA!! Oogklepjes af mensen.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:54
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-04-2003 @ 18:45:
En als Atje en Duyvel zeggen dat het zo is dat alles aan het CDA te wijten is en dat Bos niets te verwijten valt omdat hij al akkoord ging met zoveel bezuinigingen dan is het zo.

PvdA, CDA en de informateurs hebben samen een plan opgesteld, daarvan hebben de informateurs een regeerakkoord gemaakt en dat was desastreus voor economie en werkgelegenheid. PvdA heeft daar echt wel in bijgedragen, met haar lastenverzwaringen enzo. Beide partijen hebben een slecht regeerakkoord gemaakt en dat is echt niet alleen het CDA!! Oogklepjes af mensen.


Waarom reageer je niet inhoudelijk op mn reply?


Nee, NIEMAND wist van tevoren dat die plannen desastreus zouden zijn, dus kan je moeilijk iemand wat verwijten

FEIT is dat t CDA na zoveel onderhandelingen en akkoorden gewoon met een eigen plan kwam wat t SLECHTST van allemaal was, en zei: we gaan over dit plan praten en anders doen we t niet meer.
Nou, logisch dat de PvdA daar niet over wou praten en kreeg gelijk van de informateurs. Daarop stapte t CDA op en liep weg
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:57
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-04-2003 @ 18:45:
PvdA, CDA en de informateurs hebben samen een plan opgesteld, daarvan hebben de informateurs een regeerakkoord gemaakt en dat was desastreus voor economie en werkgelegenheid. PvdA heeft daar echt wel in bijgedragen, met haar lastenverzwaringen enzo. Beide partijen hebben een slecht regeerakkoord gemaakt en dat is echt niet alleen het CDA!! Oogklepjes af mensen.
Ik ga het nog één keer uitleggen.

Inderdaad was er door de informateurs, CDA en PvdA een plan opgesteld, maar donderdagavond kwam het CDA ineens met een heel ander plan, dat voor het CDA eigenlijk weer een terugkeer was naar de beginpositie. Dit plan was veel desastreuzer voor de economie dan het plan dat op dat moment op tafel lag. De PvdA was daar woedend over, en ook de beide informateurs. De PvdA heeft terecht geweigerd om met het nieuwe plan van het CDA akkoord te gaan. En zo is de formatie stukgelopen. Zie ook het artikel.
Oogklepjes af meelman.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:01
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 13-04-2003 @ 18:54:
Waarom reageer je niet inhoudelijk op mn reply?


Nee, NIEMAND wist van tevoren dat die plannen desastreus zouden zijn, dus kan je moeilijk iemand wat verwijten

FEIT is dat t CDA na zoveel onderhandelingen en akkoorden gewoon met een eigen plan kwam wat t SLECHTST van allemaal was, en zei: we gaan over dit plan praten en anders doen we t niet meer.
Nou, logisch dat de PvdA daar niet over wou praten en kreeg gelijk van de informateurs. Daarop stapte t CDA op en liep weg
Ik weet niet hoe ik inhoudelijk op onzin in moet gaan.

Dat ze het niet wisten dat het desastreus zou zijn, ok, maar dat slaat niet op een van de dingen die ik gezegd heb hoor.

Het CDA kwam met dat nieuwe plan toen de onderhandelingen totaal vastgelopen waren. Het liep al vast, CDA deed nog één poging (punt).

Dat de PvdA niet op dat oude plan, waar ze zelf aan meegeschreven hebben en dat nieuwe plan, wat ik verder niet ken in is gegaan, dat is waar. Het CDA heeft toen de onderhandelingen verbroken, maar dat komt mede omdat de PvdA totaal geen buigkracht vertoonde, bij het eerste plan, door hen samen opgesteld al niet. Het CDA breekt niet zomaar, want dan zouden ze een enorme blamage slaan en dat doen ze nu ook, maar daar ben ik het niet mee eens.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2003, 18:03
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 13-04-2003 @ 18:57:
Ik ga het nog één keer uitleggen.

Inderdaad was er door de informateurs, CDA en PvdA een plan opgesteld, maar donderdagavond kwam het CDA ineens met een heel ander plan, dat voor het CDA eigenlijk weer een terugkeer was naar de beginpositie. Dit plan was veel desastreuzer voor de economie dan het plan dat op dat moment op tafel lag. De PvdA was daar woedend over, en ook de beide informateurs. De PvdA heeft terecht geweigerd om met het nieuwe plan van het CDA akkoord te gaan. En zo is de formatie stukgelopen. Zie ook het artikel.
Oogklepjes af meelman.
Nu lopen er twee topics door elkaar, ik heb in dat andere topic al uitgelegd dat het helemaal niet aangetoond is dat dat andere plan nog desastreuzer is. Hoe kom je daan nu weer bij...
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:54
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-04-2003 @ 19:03:
Nu lopen er twee topics door elkaar, ik heb in dat andere topic al uitgelegd dat het helemaal niet aangetoond is dat dat andere plan nog desastreuzer is. Hoe kom je daan nu weer bij...
Feit is wel dat de PvdA niet met het plan van het CDA akkoord wil gaan, en wel met hun eerdere, gezamenlijke plan. Daar moet toch een oorzaak voor zijn?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:58
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
niet met hun eerdere.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:58
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-04-2003 @ 19:58:
niet met hun eerdere.


Bron?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:35
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-04-2003 @ 19:03:
Nu lopen er twee topics door elkaar, ik heb in dat andere topic al uitgelegd dat het helemaal niet aangetoond is dat dat andere plan nog desastreuzer is. Hoe kom je daan nu weer bij...
Omdat zowel het CPB als de informateurs vonden dat het nieuwe plan van het CDA slechter was, zoals ookal eerder gezegd in deze discussie. Trouwens, om het echt "aan te tonen" zouden ze allebei de plannen hebben moeten uitvoeren en achteraf moeten bekijken wat het slechtste was. Maar volgens informateurs, CPB was het nieuwe plan dus gewoon slechter.
Zowiezo schiet het niet op als je eerst garanties geeft dat er op bepaalde dingen niet bezuinigd gaan worden, om die daarna in te trekken en dan met een nieuw plan te komen, waarin wél op die punten bezuinigd wordt.
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 20:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-04-2003 @ 19:58:
niet met hun eerdere.
WTF
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland accepteert VS transporten
Gatara
157 27-02-2003 09:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CDA + PVDA of CDA + VVD + derde partij?
Hoipiepeloi
165 29-01-2003 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.