Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 18:14
:) L. :)
:) L. :) is offline
Ik zit te twijfelen of ik moet gaan oppassen bij 3 kinderen van 2, 4 en 12. Ik heb alleen niet echt een idee over wta voor niveau een kindje van 2 precies heeft. En zou het te doen zijn om van 8 uur 's ochtends tot half 1 's nachts 1x per week daarbij op te passen? Of zou dat heel erg vermoeiend zijn? Iemand nog tips of een idee wat voor niveau een kindje van 2 heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
L. schreef op 16-06-2004 @ 19:14 :
Ik zit te twijfelen of ik moet gaan oppassen bij 3 kinderen van 2, 4 en 12. Ik heb alleen niet echt een idee over wta voor niveau een kindje van 2 precies heeft. En zou het te doen zijn om van 8 uur 's ochtends tot half 1 's nachts 1x per week daarbij op te passen? Of zou dat heel erg vermoeiend zijn? Iemand nog tips of een idee wat voor niveau een kindje van 2 heeft?

Dat is (natuurlijk) heel erg vermoeiend, maar wel te doen. Je moet die kinderen de hele dag (naja tot een uur of 8 's avonds max) bezig houden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
L. schreef op 16-06-2004 @ 19:14 :
Ik zit te twijfelen of ik moet gaan oppassen bij 3 kinderen van 2, 4 en 12. Ik heb alleen niet echt een idee over wta voor niveau een kindje van 2 precies heeft. En zou het te doen zijn om van 8 uur 's ochtends tot half 1 's nachts 1x per week daarbij op te passen? Of zou dat heel erg vermoeiend zijn? Iemand nog tips of een idee wat voor niveau een kindje van 2 heeft?
Joh dat is hartstikke leuk, gewoon doen. Een kind van twee houdt enorm veel van blokjes op mekaar proppen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
L. schreef op 16-06-2004 @ 19:14 :
Ik zit te twijfelen of ik moet gaan oppassen bij 3 kinderen van 2, 4 en 12. Ik heb alleen niet echt een idee over wta voor niveau een kindje van 2 precies heeft. En zou het te doen zijn om van 8 uur 's ochtends tot half 1 's nachts 1x per week daarbij op te passen? Of zou dat heel erg vermoeiend zijn? Iemand nog tips of een idee wat voor niveau een kindje van 2 heeft?
ik zou zeker even kijken hoeveel je er voor krijgt, want je moet ze wel de hele dag bezig houden he. Ben geen expert maar 6 euro per uur?? lijkjt me dan wel schappelijk :-$
en na 8ten ofzo dan iets van 3,50
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 20:14
:) L. :)
:) L. :) is offline
Ze willen er 4.50 per uur voor geven, dus het verdiend opzich wel goed vind ik. Ik heb alleen geen idee of het te doen is om die kinderen zo lang bezig te houden, zeker een kindje van 2 niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 20:30
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
kindjes van 2lopen nog niet geheel stabiel maar lopen wel,en het liefst zoveel mogelijk en zodra ze je n beetje leuk vinden zul je het weten ook en eisen ze alle aandacht op,dit is wel leuk maar betekend ook dat je wel echt bezig bent en zelf kunnen ze weinig,denk hierbij aan poepen/plassen eten drinken flessen ed.
Ik zou er dus niet mn tijd aan gaan besteden als ze je t minimum van 3e per uur willen geven,spreek anders gewoon een leuk bedrag af voor die 14u per dag , toch zeker iets van 75E lijkt mij zo.succes en veel plezier!
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 21:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ga ervan uit dat die ouders als ze thuis zijn hun kinderen ook niet de hele dag bezig houden. Dat moeten die kinderen ook zelf kunnen of met elkaar. Bovendien slaapt een kindje van 2 vaak nog wel eventjes overdag dus dan heb je er iig eentje minder. Ik zou het doen als ik jou was, ik denk wel dat het heel vermoeiend is maar ik vind kinderen hardstikke leuk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 21:34
:) L. :)
:) L. :) is offline
Ja ik vind kinderen ook heel leuk. Ik denk dat ik morgen maar ff ga bellen om te vragen of ik een keer kennis mag komen maken ofzo. Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 22:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Een kind van 2 slaapt nog tussen de middag. Dat is dus wel lekker. Maar daar tegenover staat dat het in de uren dat het wakker is super actief is. Het vereist heel veel aandacht, aangezien het veel in de mond stopt, binnen no time wegloopt en vanalles uitprobeert. Op die leeftijd zijn ze enorm leuk, maar dus ook enorm vermoeiend. Ook moet je er goed tegen kunnen dat het geregeld huilt als het de zin niet krijgt, dus je moet wel duidelijk nee kunnen zeggen en niet over te halen zijn zodra het gaat huilen.
Verder dragen ze vaak nog luiers, dus die moet je verwisselen. Eten gaat d'r niet altijd in als het niet wil, dus ook dan moet je duidelijk je grenzen aan kunnen geven.
Het ligt natuurlijk wel lekker op tijd in bed. Dat scheelt wel weer.
Ik zou het doen zolang jij denkt dat jij 1x in de week wel zo'n lange dag kan hebben. Het is iig ook heel leuk. Zeker als je een band begint te krijgen met die kinderen (zeker de jongste 2!)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.