Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2016, 19:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend en ik overwegen een airfryer te kopen. Nou zijn er verschillende van die apparaten van verschillende merken. Ik heb gehoord dat er wel verschil zit in de kwaliteit van de dingen die je erin klaar maakt dus ik ben benieuwd naar ervaringen. Welk apparaat heb je, ben je tevreden? Is de patat echt vergelijkbaar met die uit een frituurpan? Is zo'n ding makkelijk schoon te maken? Kunnen er ook normale frituursnacks in of moet je dan weer speciale kopen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2016, 22:06
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik heb sinds een tijdje een Philips en die bevalt op zich wel goed. Patat en aardappelschijfjes zijn goed te eten en doen niet onder voor frituurfriet/patat. Ervaring met snacks als kroketten en frikandellen heb ik nog niet. Dat zal ik eens gaan proberen. Wel een paar keer stukken kip klaar gemaakt en dat was ook lekker. Ik vind ze alleen wel redelijk duur. Kostte zo rond de € 160. En nu er steeds meer kroketten en bitterballen etc. voor in de oven worden gemaakt zou ik er maar eens over nadenken of je dat er voor over hebt. Er zit een antiaanbaklaag in dus schoonmaken is goed te doen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-04-2016, 01:24
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je zou verwachten dat die apparaten goedkoper worden als ze al een tijd op de markt zijn maar nee hoor. Ik zag deze week bij de MediaMarkt de nieuwe van Tefal en Philips en die waren allebei bijna € 200!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-04-2016, 20:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Inmiddels heb ik goede reseach gepleegd. De consumentenbond test de Philips als beste. De Tefal (actifry) scoort daar slecht omdat ie heel heet wordt. Op dit moment is ie bij Blokker het goedkoopste. Ik hoor van meerdere mensen dat patat goed gaat en je voor snacks soms beter de ovenvariant kan kiezen.

Ik ga zo'n ding voor mijn verjaardag vragen, het lijkt me wel wat. Heb het vet al uit de frituurpan gehaald.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2016, 12:19
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Het schijnt wel dat de XL veel beter is dan de gewone versie. Geen idee waarom trouwens.
Wij hebben iig een XL (Philips Airfryer dus), en ik gebruik hem heel vaak. Voor zelfgesneden friet, diepvriesfriet (ik gebruik gewone minifrites, geen ovenfriet) maar ook voor kippenpoten en gehaktballetjes. Gewone snacks komen er ook prima uit, kroketten blijven wel bleek maar smaken prima. Vissticks ook.
Dus ja, aanrader
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 21:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben verwend en heb er één gekregen voor mijn verjaardag

Ik heb intussen patat geprobeerd, kipnuggets, loempia's en kaassoufle's. Gewone patat en kreukelfriet was lekker. De Fridéale van Aviko was niet lekker, slap en smaakloos. Kipnuggets waren heel lekker en kaassouflés ook (en geen verschil tussen huismerk AH en speciale voor de airfryer). Loempia's waren bleek en een beetje aparte korst maar verder goed van smaak.

Ik vind het mandje wel lastig schoon te maken, daar komt nu al zo'n vettig laagje op maar de bak gaat prima
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 22:08
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Super handig ding, wij hebben er ook eentje
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 22:33
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik had er deze week bijna één gekocht, maar twijfelde teveel of die het geld wel waard is :-/
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 22:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik vind ze wel stinkend duur ja.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 22:36
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ja daarom en toen bedacht ik me dat ik eigenlijk helemaal niet zo vaak frituur
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.