Oud 08-01-2003, 13:13
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Hallo,

ik las dit (onderstaande) op internet en ik vond het grote onzin. het lijkt mij dat zoiets dus totaal niet werkt. Maar ik vraag me af of iemand er aan mee heeft gedaan en ook daadwerkelijk geld ermee verdiend heeft.

Mijn tweede vraag is wat anderen hiervan vinden.

Sorry als de tekst lang is, ik heb 'm een heel stuk ingekort iig.



Citaat:
Dit programma is in Nederland pas van start gegaan. U zult zich bij de top van Nederland kunnen voegen. Bovendien is dit programma overal ter wereld toe te passen. U zult rijk worden met het versturen van e-mail. Deze e-mail bestaat uit 4 verschillende rapporten. Deze rapporten geven kennis omtrent het lucratief maken van het internet verkeer. Telkens als u een order krijgt thuisgestuurd voor zo'n rapport, e-mailt u het gevraagde rapport naar de aanvrager. De betaling (5 Euro per order) die u daarvoor vraagt en per post krijgt, zit contant in de envelop met de order. Dit geld is helemaal voor u. Door de kracht van multi level marketing zult u echter ook geld verdienen aan de orders die andere mensen binnenhalen.

Zo moet u te werk gaan om zelf een fortuin te verdienen: Bestel éénmalig de 4 rapporten volgens de lijst bij het hoofdstuk Beschikbare Rapporten. Deze rapporten bevatten namelijk de informatie die u op aanvraag gaat leveren. U kunt die informatie niet verkopen als u ze zelf niet eerst heeft.

Wat moet ik doen om te kunnen starten?

Om de rapporten dus eerst zelf te bestellen, pakt u voor ieder rapport een vel papier en schrijft daarop: * het nummer en de naam van het rapport dat u bestelt * uw e-mailadres (daar ontvangt u namelijk later het rapport) * uw (post)adres, in geval van problemen met e-mailen U adresseert de 4 enveloppen aan de 4 personen op de lijst die u hieronder te zien krijgt. U stopt elk vel papier met de betaling (één briefje van 5 Euro) in een envelop. Adresseer en verstuur de enveloppen met uw orders vandaag nog naar deze 4 personen.

En wat gaat u dit kosten? Niet meer dan 20 Euro. Dit kan iedereen missen. Wat te doen als ik de rapporten heb ontvangen? Goed, wat doet u als u die rapporten via e-mail in huis heeft?

Belangrijk is dat u niets wijzigt aan de inhoud van de rapporten. Wat u wel wijzigt, is alleen de volgorde van de namen in dit concept!!!! U begint bij rapport #4 en gaat zo omhoog naar rapport #1, als volgt:

* Verwijder naam en adres onder rapport #4. Deze persoon is intussen door de cyclus gekomen en is waarschijnlijk zijn 50.000 Euro of meer aan het uitgeven !

* Verplaats naam en adres onder rapport #3 naar rapport #4

* Verplaats naam en adres onder rapport #2 naar rapport #3

* Verplaats naam en adres onder rapport #1 naar rapport #2

* Plaats nu uw eigen naam en adres onder rapport #1. Doe dit nauwkeurig, zodat de naam en adresgegevens van de anderen niet worden veranderd. Daarna kunt u deze informatie in z'n geheel gebruiken om aan geïnteresseerden door te mailen.

Rapport #1 De geheimen van gratis adverteren op internet

Rapport #2 Hoe u e-mail gebruikt als reclamemiddel

Rapport #3 Hoe u maximaal profiteert van deze werkwijze

Rapport #4 Hoe óók u miljonair wordt met e-mailen

Samen vormen deze 4 rapporten 26 pagina's waardevolle informatie, waardoor succes niet lang op zich zal laten wachten!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 13:35
Verwijderd
Klinkt eng, vooral omdat er met contant geld betaald wordt, klopt iets niet... Ik zou er in ieder geval niet aan beginnen...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 14:39
Verwijderd
Ik zou het in ieder geval niet doen... alleen de mensen die bovenaan de lijst staan worden rijk... beetje pyramide achtig idee (wat ook verboden is in Nederland geloof ik). Rijker worden alleen de mensen die bovenaan de lijst staan..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 15:56
Thomas
Thomas is offline
Idd. Ik zou er ook niet aan mee doen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 16:58
Verwijderd
ik ook niet.
helemaal niet als ik dan ook nog eerst zelf 20 euro moet gaan betalen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 17:48
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
heel vluchtig gelezen ziet dit dr uit als een pyramidespel.

Niet doen dus.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 19:22
Yoha
Yoha is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
heel vluchtig gelezen ziet dit dr uit als een pyramidespel.

Niet doen dus.
Dit is inderdaad een piramidespel. Verboden volgens de Nederlandse wet, en bijna nooit rendabel. Zolang het aantal mensen snel groeit zou je er winst mee kunnen maken als je instapt, maar hoe later je instapt hoe minder kans je hebt om er wat aan te verdienen. Het gaat er eigenlijk om dat nieuwkomers een inleg aan de bestaande groep geven, waarna ze zelf ook tot die groep behoren. De beginner verdient altijd het meeste, omdat deze geld krijgt van iedereen die onder hem/haar zit in de piramide.

Absoluut niet aan beginnen dus!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 20:04
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Als je eenmaal in die pyramide onzin beland kom je er niet meer uit. Tis gewoon gevaarlijk. En je komt bijna altijd in hoge schulden.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 21:51
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ok, heb ik ook weer even jullie meningen gepeild. Ik heb al een paar sites gezien waar dit op stond (toevalligerwijs) en ik vond het zo raar. Maar goed, gelukkig vinden meer mensen dat.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 12:58
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
NIET DOEN!!!!!
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:41
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Yoha schreef:
Dit is inderdaad een piramidespel. Verboden volgens de Nederlandse wet, en bijna nooit rendabel. Zolang het aantal mensen snel groeit zou je er winst mee kunnen maken als je instapt, maar hoe later je instapt hoe minder kans je hebt om er wat aan te verdienen. Het gaat er eigenlijk om dat nieuwkomers een inleg aan de bestaande groep geven, waarna ze zelf ook tot die groep behoren. De beginner verdient altijd het meeste, omdat deze geld krijgt van iedereen die onder hem/haar zit in de piramide.

Absoluut niet aan beginnen dus!
ik doe dit ook en ik heb er al een paar 100 euro mee verdiend,
het is GEEN piramidespel want de rapporten worden voor hetzelfde bedrag verkocht als dat ze ingekocht worden, ik heb dit voor ik eraan begon allemaal nagetrokken omdat ik me niet met illegale zaken wou betrekken, en ik heb het infodocument naar de KvK gestuurd en die vertelden mij dat er niks illegaals aan is omdat het niet onder piramidespellen valt omdat het dus voor hetzelfde geld verkocht word, mocht er iemand zijn die de prijs omhoog gooit, dan is die persoon WEL strafbaar..dus de volgende keer kun je beter zorgen dat je je beter laat informeren bij bijv de KvK...

greetzzz
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:42
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Als je eenmaal in die pyramide onzin beland kom je er niet meer uit. Tis gewoon gevaarlijk. En je komt bijna altijd in hoge schulden.
hierbij heb je alleen eenmalig die inkoop van de 4 betreffende rapporten van 5 euro per stuk en dan kost het je niks meer dus je krijgt ook geen schulden...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:45
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
marianne22 schreef:
ik ook niet.
helemaal niet als ik dan ook nog eerst zelf 20 euro moet gaan betalen.
je kunt ook eerst alleen rapport 1 bestellen en als je dan 1 persoon hebt gevonden die meedoet kun je 2 bestellen (dan kost het je nog niks) enz..zo heb ik het ook gedaan en ik heb er zeker geen spijt van omdat het gewoon zo easy is als je eenmaal een paar mensen hebt gevonden verdien je door hun "klanten" ook weer geld
maar ik respecteer ieder zijn mening ik wil alleen maar even uitleggen dat het geen piramidespel is en dat het wel degelijk werkt en heel easy is
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
heel vluchtig gelezen ziet dit dr uit als een pyramidespel.

Niet doen dus.
Idd, leek mij ook...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:36
Yoha
Yoha is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik doe dit ook en ik heb er al een paar 100 euro mee verdiend,
het is GEEN piramidespel want de rapporten worden voor hetzelfde bedrag verkocht als dat ze ingekocht worden, ik heb dit voor ik eraan begon allemaal nagetrokken omdat ik me niet met illegale zaken wou betrekken, en ik heb het infodocument naar de KvK gestuurd en die vertelden mij dat er niks illegaals aan is omdat het niet onder piramidespellen valt omdat het dus voor hetzelfde geld verkocht word, mocht er iemand zijn die de prijs omhoog gooit, dan is die persoon WEL strafbaar..dus de volgende keer kun je beter zorgen dat je je beter laat informeren bij bijv de KvK...

greetzzz
Dat het niet illegaal is betekent niet dat het systeem werkt. Als je hoog in de schakel zit zoals jij dan verdien je er wel, maar besef goed dat je in principe windeieren verkoopt. De enige reden dat mensen die rapporten van je kopen is dat ze het zelf ook weer kunnen verkopen, een eigenlijke waarde zit er niet aan. Ooit zullen er geen mensen meer zijn die een rapport willen kopen en dan zijn er altijd mensen die er geen winst mee gemaakt hebben. Nu is 20 euro niet echt een heel hoog bedrag, maar wat als het 200 euro was? of 2000?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:37
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
heel vluchtig gelezen ziet dit dr uit als een pyramidespel.

Niet doen dus.
hmz wou dit net gaan replyen
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:06
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Yoha schreef:
Dat het niet illegaal is betekent niet dat het systeem werkt. Als je hoog in de schakel zit zoals jij dan verdien je er wel, maar besef goed dat je in principe windeieren verkoopt. De enige reden dat mensen die rapporten van je kopen is dat ze het zelf ook weer kunnen verkopen, een eigenlijke waarde zit er niet aan. Ooit zullen er geen mensen meer zijn die een rapport willen kopen en dan zijn er altijd mensen die er geen winst mee gemaakt hebben. Nu is 20 euro niet echt een heel hoog bedrag, maar wat als het 200 euro was? of 2000?
dan zou ik het ook nie doen maar het maakt toch niks uit dat het geen waarde heeft?? en dat de mensen alleen kopen omdat ze zelf ook kunne verdienen??? het verdient heel lekker en is easy
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 22:05
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
dan zou ik het ook nie doen maar het maakt toch niks uit dat het geen waarde heeft?? en dat de mensen alleen kopen omdat ze zelf ook kunne verdienen??? het verdient heel lekker en is easy
Dat maakt wel degelijk uit. Als het waarde heeft dan heeft zelfs degene die er mee blijft zitten diegenen die dus niemand kan vinden om de rapporten aan te slijten er nog wat aan.

Nu is het zo dat de mensen die onderaan de pyramide staan de producten vaak niet kwijt kunnen en er dus mee blijven zitten (dus wel betaald en niks ontvangen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2003, 17:54
Verwijderd
Ik d8 als je een goed rapport liet zien aan je ouders dat je daarmee geld ging verdienen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:02
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Ik d8 als je een goed rapport liet zien aan je ouders dat je daarmee geld ging verdienen.
was dat maar zo
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pakistan: hoe verder?
hhendrikxx
78 08-11-2007 10:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoger straffen werkt wel.
Verwijderd
81 27-06-2004 21:12
Werk, Geld & Recht verdien geld door mailtjes te sturen!
bamibal
1 21-04-2004 21:04
Werk, Geld & Recht Piramidestelsel
ne onozele zot
13 18-01-2004 17:26
Werk, Geld & Recht wie wil me helpen met mailtjes te verzenden en zo veel geld te verdienen?
timdie
4 01-10-2003 20:28
Levensbeschouwing & Filosofie Je ideale samenleving
Rerisen Phoenix
35 16-02-2003 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.