Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2006, 15:03
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Hey allemaal

Ik werk nu al ruim 4 jaar bij Bartsmit, leuke baan, verdient best als zaterdag en donderdag avond baantje.

Nu ben ik gestopt met m'n opleiding en begin in augustus weer met een nieuwe, dus wil ik tot die tijd extra gaan werken. Nu kan dit echter niet met zekerheid bij m'n huidige werkgever (Bartsmit) want daar kunnen ze me alleen af en toe een extra vrijdag gebruiken.

Ik heb dus nu een afspraak gemaakt voor solicitatie aankomende maandag voor callcenter agent. Dit zie ik zitten, helemaal omdat je van veel mensen hoort dat 't redelijk goed betaalt. Ik lul toch wel een end weg en zit daar niet om vriendjes te maken met de klanten Dus dat zit wel goed.

Mijn vraag was dus; Mocht ik deze twee naast elkaar houden (Do (avond) en Za bij de Bart. En door de weeks extra bij dat callcenter. ) Hoe zit dat met de belasting? Ik sta bij bart ingeschreven als oproepkracht, dus heb geen vast maandloon en geen recht op vrije dagen en ziektewet. Wel bouw ik vakantie geld op. Ik verdien daar nu 4,27 per uur schoon.

Alvast bedankt!

-Jeff.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2006, 15:06
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Houd in de gaten dat je maar bij één bedrijf loonheffingskorting mag laten toepassen. Ik zou dat doen bij het bedrijf waar ik het meest werk. (Er vanuitgaande dat je je Bart Smit bijbaan ernaast houdt)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 15:13
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
super Dankje.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 15:15
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat: