Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2006, 08:57
Poesket
Poesket is offline
Hallo allemaal,

IK ben hard op zoek naar een baantje en reageer op vrijwel alles dat me leuk lijkt.
Nu had ik een brief gekregen om op gesprek te komen. Ik ging op de site kijken welke vacature het ook al weer was en toen ging het om een fulltime functie. Ik ben op zoek naar een parttime. En naar mijn weten reageer ik daar ook alleen op. Dus of het is gewijzigd, of ze zoeken ook iemand fulltime en hebben de parttime verwijderd of ik heb een foutje gemaakt en per ongeluk op een fulltime functie gereageerd.

Wat moet ik nu doen? Gewoon naar het gesprek gaan met het idee dat het om een parttime funtie gaat? Of even bellen/mailen om te vragen of het dan overbodig is of iets dergelijks?
__________________
einde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2006, 09:08
Go
Avatar van Go
Go is offline
Gewoon er naartoe gaan, als het een positief gesprek is en als dan de vraag naar voren komt of je wel werkelijk fulltime kunt werken, weten ze vast wel een oplossing te bedenken. Misschien ook niet, maar als je nu al belt heb je de kans dat ze zeggen 'laat dan maar' en heb je ook nooit de kans gehad jezelf te presenteren.

Of zeg anders maar dat het op langere termijn misschien wel mogelijk is om fulltime te gaan werken (als het werk je bevalt), maar vooralsnog parttime.

Laatst gewijzigd op 03-03-2006 om 18:35.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 17:35
ThunderW
ThunderW is offline
Inderdaad, ik zou gewoon gaan want je hebt toch niks te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 19:45
Verwijderd
Als ze je goed genoeg vinden, kan het altijd zo zijn dat je wat beters aangeboden krijgt (of iets meer naar je smaak).
Een goede vriend van mij reageerde op een vacature voor orderpicker maar hij kreeg een leidinggevende functie. Daar was hij zelfs nog op uit ook.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 22:51
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Ik zou van te voren nogmaals informeren of het om een parttime functie of om een fulltime functie gaat, anders heb je een (goed) sollicitatie gesprekt gevoerd en blijkt dat ze een fulltimer zoeken of ze kappen het sollicitatiegesprek meteen in het begin al af.

Ik zat ooit in een soortgelijke situatie. Ze zochten een vast iemand, terwijl ik op zoek was naar tijdelijk werk. Hier was ook onduidelijkheid over tussen mij en het bedrijf. Ik wist dit niet van te voren, maar het sollicitatiegesprek had toen weinig zin. Om zoiets te voorkomen, kun je het beter van te voren melden.
__________________
Alles maximaal!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Tips Sollicitatie Mediamarkt nodig!
Fearion
7 26-06-2013 21:57
Werk, Geld & Recht gezondheidsverleden bij sollicitatie
misser
4 21-11-2006 14:08
Werk, Geld & Recht sollicitatie gesprek, welke vragen stel jij?
Dionysus
12 03-05-2006 12:02
Werk, Geld & Recht Een paar sollicitatie vraagjes
Verwijderd
7 29-04-2006 19:35
Verhalen & Gedichten Sollicitatie
Shitonya
10 11-05-2004 21:35
Werk, Geld & Recht Rare sollicitaties?
Verwijderd
27 10-07-2003 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.