Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2007, 20:58
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Hoi!
Ik ben op zoek naar MBO-studenten van de verpleegkundige opleiding niveau 4. Ik ben op zoek naar studenten die hun opleiding volgen op het Zadkine in Rotterdam, Da Vinci College in Dordrecht of op het ID-College in Gouda. Ik zit namelijk zelf op het Albeda College in Rotterdam en wil misschien naar een andere school volgend jaar, vandaar!
Ik hoop dat één van jullie op een die scholen zit, en dezelfde opleiding volgt, zodat jullie mij informatie kunnen geven over:

- wat moet je halen om het jaar over te gaan?
- zijn er leuke mensen in je klas?
- is het een grote klas of juist een kleine?
- zijn de leraren een btje leuk?
- kan je veel verzuimen of moet je altijd aanwezig zijn?
- moet je iedere toets halen, en welk cijfer moet je dan precies halen om een voldoende te staan?
- ben je vaak pas na 16:00 uur uit?

Ik hoor het graag van jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2007, 22:04
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik ken alleen iemand die eerst mbo4 deed in Almere, maar na veel en veel gezeik en gedoe door de school 2 jaar is verloren en nu leren werken doet in amstelveen. Het leren werken bevalt veel beter, en is ook beter geregeld.
Als je school je niet bevalt kan je beter leren werken doen ipv aanmodderen met die roc's. Want ik neem aan dat de school niet bevalt als je wilt switchen?
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 07:58
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 08-03-2007 @ 23:04 :
Ik ken alleen iemand die eerst mbo4 deed in Almere, maar na veel en veel gezeik en gedoe door de school 2 jaar is verloren en nu leren werken doet in amstelveen. Het leren werken bevalt veel beter, en is ook beter geregeld.