Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2007, 20:46
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Het schooljaar is alweer een eind op weg. Hoog tijd dus voor een topic over je ervaringen met het eindexamenonderwerp. Dit jaar Plato. Is de Apologie goed te doen of ben je Socrates allang beu?

Post hier je ervaringen en vragen.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2007, 16:26
Morri
Morri is offline
Ik vind het op zich goed te doen en ook wel leuk. Het nadeel is dat er in de aantekeningen echt verschrikkelijk veel gegeven wordt, dat is en niet leuk omdat het zo simpel wordt, en lastig met leren. Daarnaast weet ik al vrij veel van Plato (heb filosofie en weet er ook uit interesse al vrij veel van), dus ik heb inhoudelijk nog niet echt wat nieuws geleerd en dat is wel jammer vind ik. Heb het gevoel dat we wel redelijk op schema liggen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 17:44
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Ja, die aantekeningen zijn soms eerder irritant dan nuttig. Ik weet van mijn eigen examenonderwerp nog dat je bij sommige zinnen alleen nog woordjes als 'de' en 'kai' moest vertalen. Daar is gewoon niets aan.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 19:44
de abt van sion
de abt van sion is offline
Mijn vraag is nu: gebruiken jullie "Eisma" of "Hermaion"?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:44
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Niemand die examen Grieks doet?
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 15:05
Morri
Morri is offline
Tja, ik dus, maar om hier nu met mezelf te gaan praten... Had voor m'n laatste schoolexamen een 9,9. We lopen wel op schema, heb een goede lerares, dus dat komt wel goed denk ik. Mijn docente wilde dat ik voor de 10 op m'n lijst zou gaan, maar een 9,8 halen wordt moeilijk denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.