Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2009, 14:29
Anna17J
Anna17J is offline
Zijn er hier mensen die in de zorg werken/gewerkt hebben en mij kunnen vertellen of dat leuk is/wat het verdient/of je er iets aan hebt gehad later.
Ik ga namelijk vanaf september HBO Psychologie studeren en ik moet in de vakantie echt geld verdienen, en het liefste wil ik een baantje dat leuk is en waar mogelijk ook de mogelijkheid biedt om het te verlengen na de zomervakantie. In de omgeving van Utrecht. Nu lijkt mij werken in de zorg heel leuk, maar ik heb er geen ervaring mee.
Heeft er iemand misschien ervaring of ideeën of zo iets? Ik weet namelijk ook niet goed waar ik moet beginnen met zoeken en zo.
Dankjewel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2009, 15:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb twee jaar vakantiewerk gedaan bij de thuiszorg (schoonmaken en boodschappen doen voor voornamelijk oudere (en soms gehandicapte) mensen. Ik vond het niet vervelend om te doen. Ik houd wel van aanpakken en vind het wel leuk om iets te betekenen voor anderen.
Ik zag toevallig in een huis-aan-huis-krantje de website van de thuiszorg staan, zag op die site bij de vacatures een oproep voor vakantiekrachten en heb toen een mailtje gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik doe als bijbaantje gedaan bij de thuiszorg (schoonmaken en boodschappen doen voor voornamelijk oudere (en soms gehandicapte) mensen. Ik vond het niet vervelend om te doen. Ik houd wel van aanpakken en vind het wel leuk om iets te betekenen voor anderen.
Ik zag toevallig in een huis-aan-huis-krantje de website van de thuiszorg staan, zag op die site bij de vacatures een oproep voor oproepkrachten en heb toen een mailtje gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 09:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline