Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2009, 14:29
Anna17J
Anna17J is offline
Zijn er hier mensen die in de zorg werken/gewerkt hebben en mij kunnen vertellen of dat leuk is/wat het verdient/of je er iets aan hebt gehad later.
Ik ga namelijk vanaf september HBO Psychologie studeren en ik moet in de vakantie echt geld verdienen, en het liefste wil ik een baantje dat leuk is en waar mogelijk ook de mogelijkheid biedt om het te verlengen na de zomervakantie. In de omgeving van Utrecht. Nu lijkt mij werken in de zorg heel leuk, maar ik heb er geen ervaring mee.
Heeft er iemand misschien ervaring of ideeën of zo iets? Ik weet namelijk ook niet goed waar ik moet beginnen met zoeken en zo.
Dankjewel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2009, 15:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb twee jaar vakantiewerk gedaan bij de thuiszorg (schoonmaken en boodschappen doen voor voornamelijk oudere (en soms gehandicapte) mensen. Ik vond het niet vervelend om te doen. Ik houd wel van aanpakken en vind het wel leuk om iets te betekenen voor anderen.
Ik zag toevallig in een huis-aan-huis-krantje de website van de thuiszorg staan, zag op die site bij de vacatures een oproep voor vakantiekrachten en heb toen een mailtje gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik doe als bijbaantje gedaan bij de thuiszorg (schoonmaken en boodschappen doen voor voornamelijk oudere (en soms gehandicapte) mensen. Ik vond het niet vervelend om te doen. Ik houd wel van aanpakken en vind het wel leuk om iets te betekenen voor anderen.
Ik zag toevallig in een huis-aan-huis-krantje de website van de thuiszorg staan, zag op die site bij de vacatures een oproep voor oproepkrachten en heb toen een mailtje gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 09:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh dat heb ik ook gedaan ja, best leuk en het verdient ook wel lekker, zeker voor het werk dat je moet doen. De meeste mensen vinden het ook leuk om veel van de tijd te spenderen aan koffie drinken en hun levensverhaal spuien. Eigenlijk is het vanaf 18 jaar, maar ik ken ook wel 17jarigen die ook gewoon aan de bak kwamen, dus gewoon een mail sturen!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 20:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Als je echt in contact wil komen met mensen en ervoor betaald wil worden is thuiszorg een van de weinige opties. Genoeg andere baantjes in de zorg, maar je zult daar niet structureel mee in contact met patiënten komen zonder dat je een diploma oid hebt.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 18:22
Verwijderd
Ik was 19 toen ik begon bij een thuiszorginstelling. Als vakantiehulp kreeg ik toen €5,77 per uur. Toen ik vast in dienst ging (6 uur per week) kreeg ik €7,21. Het verdient dus niet heel bijster goed als vakantiehulp, maar als je het een paar weken fulltime doet hou je er een leuk zakcentje aan over. Tevens kom je meestal bij hele aardige, oude mensen die graag met je willen kletsen en koffiedrinken ik ervaar het nog steeds als heel relaxed...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.