Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2014, 17:38
wesley1610
wesley1610 is offline
Ik had met een leuke meisje van wie ik heel veel hield en ik was echt verliefd.
na een tijdje ging ik steeds chatten met anderen op een sex manier en dat komt door mn verleden en ga er ook naar een therapeut voor.
Ze heeft het uit gemaakt en is boos om me en wilt niks meer met me te maken hebben.
we hadden 1.5 jaar en ik heb er heel erg spijt van.
ze ziet nu alles van ons negatief en zegt dat ik dr alleen heb gebruikt voor de sex en dat ik nooit gevoelens voor dr had wat ik wel had.
nu blijft mn schuld gevoel knagen aan me en kan ik er helemaal niet meer mee leven want ze was mn leven en ik kan niet zonder dr.
ik wil ook gewoon niet meer verder zonder dr en ik kan dr ook niet vergeten.
ik denk dat het beter is als ik gewoon dood ben en dat niemand meer last van me hebt want ik kan niet meer leven met de pijn.

Laatst gewijzigd op 03-03-2014 om 17:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2014, 18:19
Verwijderd
Jij hebt je fouten toegegeven, meer kun je ook niet doen, wat er in het verleden is gebeurt kun je niet meer veranderen, iedereen maakt wel eens fouten in zijn leven waar hij spijt van krijgt, maar dit is nog niet meteen een reden om er een einde aan te maken, denk bijvoorbeeld aan alle andere mensen die van jouw houden, kunnen die dan nog wel leven zonder pijn???, probeer het op een andere manier, maar zelfmoord is NOOIT de oplossing voor je problemen.
Ik denk zelf eerlijk gezegt ook wel eens aan zelfmoord door mijn eigen problem, maar dan denk ik bij mezelf, "wat dan met de mensen die van mij houden"? die wil ik dit niet aandoen, Denk er alsjeblieft goed over na, trek niet te snel je conclusies!!!!

Goodluck!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 18:22
Verwijderd
Mij helpt het heel erg als ik met iemand die ik vertrouw praat over mijn problemen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 19:36
Unknown123
Unknown123 is offline
Ik zit zelf bij een psycholoog, maar de laatste tijd niet meer omdat het al stukken beter gaat met me. Ik zat eerst ook een beetje in de shit vanwege een meisje maar dat is allang over en veel minder erg dan in jouw geval. Begrijpt je meisje wel dat je er eigenlijk niet veel aan kunt doen (lijkt me) dat je op een sex manier met andere doet chatten? Weet ze van jou verleden af waardoor jij op die sex manier met andere doet chatten. Mensen krijgen ruzie omdat ze elkaar wss niet goed begrijpen. Mij lijkt het dus dat ze duidelijkheid wil, en als ze weet waarom je precies zo doet en je zelf je fout toegeeft en laat zien dat je hulp vraagt om niet/minder op een sex manier te chatten zal het miss al beter voor je meisje voelen.

Weet natuurlijk niet of dit allemaal ook zo is, maar zou wel kunnen.

Zoals Nick Marq. als zei: Zelmoord is NOOIT de oplossing! Misschien is de oplossing dus juist om er toch met je meisje rustig over te praten. En stel dat zei boos wordt moet jij gewoon rustig tegen haar blijven en het rustig uitleggen. Dat stelt haar wss ook op d'r gemak. Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 23:12
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
gnoeg vissen in de zee voor jou!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2014, 15:44
WhiteBlossom
Avatar van WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Ik denk dat je haar even de tijd moet geven. Daarna (als ze wat afgekoeld is) wil ze echt wel naar je luisteren.
__________________
The Melody of Logic will Always play out the Truth
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijpen door man schuldig
Verwijderd
20 16-03-2013 11:54
Liefde & Relatie Ex van vriendin gelogen over zelfmoord
Sprite
35 24-10-2005 12:04
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten mamma, waarom?
Marinka
9 31-07-2003 20:54
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 19:33
Psychologie MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN
kleinedraak
13 25-08-2002 20:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.