Oud 10-01-2003, 11:34
Nyrvana
Avatar van Nyrvana
Nyrvana is offline
Ik wel, ik heb paar maanden bij de AH gewerkt en toen mijn proeftijd was afgelopen kreeg ik geen contract omdat ik te langzaam werkte
__________________
de wereld draait door :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2003, 12:09
Thomas
Thomas is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 12:20
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Nee.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:41
DaLaI LAma
Avatar van DaLaI LAma
DaLaI LAma is offline
vanaf welke leeftijd mag je daar nou werke eigenlijk (AH)

maar nee ik ben nog nergens ontslagen
__________________
wie niet sterk is moet slim zijn /\ ocean of wisdom
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:44
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Nee.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:50
Nyrvana
Avatar van Nyrvana
Nyrvana is offline
Citaat:
DaLaI LAma schreef:
vanaf welke leeftijd mag je daar nou werke eigenlijk (AH)

maar nee ik ben nog nergens ontslagen
15 jaar, vroeger 14 heb ik gehoord
__________________
de wereld draait door :)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:55
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik ben niet echt ontslagen nou ja eigenlijk wel
contract is nie verlengd omdat ik aan mn knie geopereerd moet worden...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:28
Verwijderd
bij Neckermann toen ik 16 was, ze vonden me te eigenwijs (ze hadden me gewoon niet meer nodig)

Bij een camping toen ik achter de bar stond en in de frituur, omdat ik niet stressbestendig was (als er 10 staan te wachten ga ik niet superwild doen na 1 week daar werken.. was toch een hoer dus blij dak r weg was, en wel lekker gefeest)

uh.. bij Spaar Select, omdat ik hun stomme jels onwijs dom vond (wie zijn de beste??? Wat zijn vakkenvullers?? "mietjes!!"?) en hun hele systeem is kut. Gelukkig gaan ze heel slecht nu *Grin*

volgens mij was dit het wel
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:32
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Nee ben nog nooit ontslagen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:45
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik heb alleen nog maar zelf ontslag genomen, maar ben verder niet echt ontslagen.

toen ik afgelopen zomervakantie via een uitzendbureau werkte, hebben ze op een gegeven moment waar ik werkte (Canal+) wel gezegd dat ik niet meer nodig was. Maar dat gebeurt wel vaker bij een uitzendbureau.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (Š Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (Š Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ach, ik was een keer ontslagen omdat de arbeidsinspectie kwam en we eigenlijk daar nog niet mochten werken, maar een aantal weken later was ik weer gewoon aangenomen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:25
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Ja...na 2 dagen bij de fucking GAMMA..
DAT ZEG IK!...GAMMA!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:36
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik ben niet echt ontslagen nou ja eigenlijk wel
contract is nie verlengd omdat ik aan mn knie geopereerd moet worden...
Als je het nauw bekijkt dan valt dat niet onder ontslag . Ontslag is opzegging van het contract, tenminste, dat is de definitie.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:53
the tourist
the tourist is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:22
BBEM
BBEM is offline
bij me krantenwijk, omdat ze niet betaald hadden voor de tweede keer al(administratie was een rotzooi) dus heb ik alle kranten direct milieuvriendelijk als ik ben meteen bij het oud papier gegooit en toen kwam er zo'n vervelend zeikerdje rond; " wat heb jij met je kranten gedaan ???"
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:37
Verwijderd
Nope
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 22:11
Verwijderd
Nee
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 22:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Nee en dat wil ik zo houden. Ik werk nu 2,5 jaar bij de AH en bevalt me goed dus als ik weg wil NEEM ik wil ontslag kan het tenminste op je CV staan

Citaat:
DaLaI LAma schreef:
vanaf welke leeftijd mag je daar nou werke eigenlijk (AH)

maar nee ik ben nog nergens ontslagen
14 kan opzich nogsteeds maar je mag dan niet erg veel doen we hebben ze zelfs wel eens van 13 gehad maar die moesten alleen maar bodumbakken schoonmaken (maar das het op 14 jaar nu ook heel veel bij ons) maar vanaf je 15 mag je vakkenvullen en vanaf je 16de kan je ook 's avond werken (na 19:00 uur) soms word dat wel overtreden (STIL)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2003, 11:59
DaLaI LAma
Avatar van DaLaI LAma
DaLaI LAma is offline
ik heb namelijk een keer een formuliertje ingevuld maar ben nog niet terug gebeld (is heel lang gelede)
ik hoef ook niet terug gebeld te worden
maar ik wou ff weten
__________________
wie niet sterk is moet slim zijn /\ ocean of wisdom
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:46
LostProphetX
Avatar van LostProphetX
LostProphetX is offline
Ik heb nog nooit ECHT gewerkt, ik krijg wel betaald voor m'n webdesign-diensten maar nog nooit de zak gekregen
Misschien dat ik ooit nog echt ga werken
__________________
T h e F a k e S o u n d O f P r o g r e s s
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:15
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
echt ontslagen was het niet. ik zag het op kantoor bij NN al snel (hooguit 2 maanden) al niet meer zitten, hun zagen dit ook en stelden voor dat ik weg ging oid. ik weigerde omdat ik nog wel een paar maanden van dat riante salaris wilde genieten en ik toch nog bijna een jaar onder contract stond. toen ik voet bij stuk hield na een aanbod een andere functie te gaan bekleden ben ik zoals dat zo mooi heet "in goed overleg" weggegaan met een soort oprotpremie van een guldentje of 7 a 8 duizend.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:30
Verwijderd
Nope, nog nooit. Ik zal het even verduidelijken met wat uitleg.

Mijn eerste baantje was in een supermarkt, daar waren ze maar al te blij met me. Tegelijkertijd heb ik eens in de vakantie bij een kledinggroothandel gewerkt, 2 weken toen was ik weggegaan.
Om terug te komen op de supermarkt, ik was al enige tijd van plan om weg te gaan. Op een gegeven moment heb ik dus gezegd dat ik wilde stoppen, toen werd me een aanbod gedaan wat ik eigenlijk niet kon weigeren. Daar heb ik het toen nog enige tijd uitgehouden totdat ik stage liep. Ik ben toen gestopt omdat het me te veel tijd zou kosten en het geld zou ik niet meer nodig hebben omdat ik een goede stagevergoeding kreeg.
Bij mijn stageplek ben ik ook niet ontslagen. Ik hoor dat dit zo af en toe gebeurd bij andere mensen.
Hierna ga ik weer stage lopen, bij een ander bedrijf. Het lijkt me zeer onwaarschijnljik dat ik hier ontslagen zal worden omdat ze me met open armen ontvangen. Er zijn bepaalde dingen die gewoon onderzocht moeten worden en ze hebben daar het personeel niet voor.
Na mijn stageperiodes neem ik waarschijnlijk weer een bijbaantje en mja... ik zorg er wel weer voor dat ze me niet kwijt willen en dat ik er ook met plezier werk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:43
Verwijderd
Nee, mensen die ontslagen worden zijn bijna altijd de losers van het bedrijf (tenzij het door iets komt waar jij niets aan kan doen)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:47
Mariebel
Mariebel is offline
Nee, wel ontslag genomen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 08:22
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Één keer, toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging.
Ben nu trouwens weer aan het werk bij de overname/doorstart van dat bedrijf.
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
ik heb alleen nog maar zelf ontslag genomen, maar ben verder niet echt ontslagen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:03
Verwijderd
ja, ik verkocht ooit aardbeien en op een gegeven moment moest ik werken en had ik geen zin en zat ik bij wat vrienden, toen hoefde ik niet meer te komen maar dat vond ik niet zo erg
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:14
Verwijderd
Nee. M'n baas heeft 'dr wel een keer mee gedreigt ..(kwam nogal vaak te laat, zaterdagochtend he .. dus zo verstandig geweest om op zaterdagochtend maar niet meer te werken..en ik werk d'r nog steeds )
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:59
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Ja...na 2 dagen bij de fucking GAMMA..
DAT ZEG IK!...GAMMA!
Hoe krijg je dat dan voor mekaar?
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 22:01
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
nee.
wel een keer ontslag genomen, bij de ah.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:18
Alet
Alet is offline
Nee, bij mijn vorige werk heb ik na 2 jaar geen contractverlening gekregen (ik zou dan onbepaalde tijd krijgen).
Ik had een keer met iemand geruild, en dat niet via mijn chef geregeld, dit was voor hem reden daartoe
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:20
miro
Avatar van miro
miro is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
miro schreef:
nee
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:16
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Alet schreef:
Nee, bij mijn vorige werk heb ik na 2 jaar geen contractverlening gekregen (ik zou dan onbepaalde tijd krijgen).
Ik had een keer met iemand geruild, en dat niet via mijn chef geregeld, dit was voor hem reden daartoe
ten eerste er is maar een proeftijd van 2 maanden diue evt met max een jaar verlengd kan worden. Of je zou een contract voor alleen die 2 jaar getekend hebben wat me sterk lijkt dus meer specefiek maar denk dat je je er hebt laten inluizen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 17:46
Amidala
Avatar van Amidala
Amidala is offline
Ja, het restaurant waar ik in de afwas werkte werd overgenomen door een echtpaar dat vanwege kostenbesparing maar besloot zelf de afwas te gaan regelen...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:13
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Nope, never
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2003, 21:58
joop knoop
joop knoop is offline
JA !
op een hele laffe manier

eerst laten werken een week na die week s'avonds opbellen dat ze toch wel genoeg mensen hebben. met andere woorden zoek maar verder...

maar ja dan niet hor , zoek ik wel wat beters en das me gelukt appie
__________________
KOU ONWIJS veel van me moppie :D dikke kuzz voor MIEP
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:17
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Nee. Ik begrijp ook eigenlijk niet dat je het zó ver kan laten komen. Zeker bij lullige bijbaantjes is het praktisch ONMOGELIJK om iets fout te doen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:10
Verwijderd
nee , wel ontslag genomen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 20:47
wissie
wissie is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:00
Alet
Alet is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
ten eerste er is maar een proeftijd van 2 maanden diue evt met max een jaar verlengd kan worden. Of je zou een contract voor alleen die 2 jaar getekend hebben wat me sterk lijkt dus meer specefiek maar denk dat je je er hebt laten inluizen
Ik heb de contracten niet meer, maar ik geloof idd dat het niet klopte.. Echt HEMA !!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 22:14
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Alet schreef:
Ik heb de contracten niet meer, maar ik geloof idd dat het niet klopte.. Echt HEMA !!!
Tja gelukkig ben ik sinds september bij de vakbond omdat ze soms bij de AH rare sprongen maken (nog niet problemen gehad trouwens) maar toch even ingedekt v oor evt hulp
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:05
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
(drama)

2x
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 09:30
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Ik ben in de zomer een keer bij de AH begonnen en na vier weken brak ik mijn arm , volgens de leiding konden ze nu niet weten of ik wel 'goed genoeg' was voor een vast contract, dus was het afgelopen! Maar ja, na vier weken belde ze weer op of ik misschien toch weer wilde beginnen want ze waren wel tevreden geweest; ik moest wel weer een proeftijd van twee maanden hebben en dat vond ik een beetje l*llig dus heb ik maar voor de eer bedankt... Heb er trouwens wel veel aan gehad bij mijn huidige baantje!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:37
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Ja omdat ik eerder wegging
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
DaLaI LAma schreef:
vanaf welke leeftijd mag je daar nou werke eigenlijk (AH)

maar nee ik ben nog nergens ontslagen
verschild heel erg per filiaal, omdat AH veel Franshise (ik weet even niet of ik dit goed schrijf) ondernemers heeft die dat allemaal apart beoordelen, AH in Bloemendaal moet je bv 17 zijn......
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:28
Verwijderd
Nee, nog nooit. Ik heb wel eens zelf ontslag genomen terwijl ze me graag terugwilden, dat was een welhaast orgastische belevenis.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Nee, nog nooit. Ik heb wel eens zelf ontslag genomen terwijl ze me graag terugwilden, dat was een welhaast orgastische belevenis.
Ik ken dat heerlijke gevoel
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:37
?OWAN!
Avatar van ?OWAN!
?OWAN! is offline
ja , bij een tuinbedrijf toen ik 19 was omdat ik fysiek incapabel was, ach ja financieel deed het bedrijf het ook niet goed.
__________________
Watching the red sky surrounded by clouds a salute to a begin of my forgetfulness of my latest sin
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:42
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
jah,

bij bibliotheek (dee me werk nie goe) (klopt)
Bakker bart (heb baas uitgescholden)
callcenter hoogezand (fout vanuitzendbureau)
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Vreemde docent frans
Verwijderd
8 05-06-2004 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.