Oud 12-01-2003, 16:44
Verwijderd
hallo mensen..ik wil graag een oppas baantje voor ongeveer 3 avodnen in de week...hoe kun je zoiets aanpakken..(die adressen krijgen dan)?
kus suus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 17:20
Verwijderd
Gewoon van die kaartjes ophangen in supermarkten, opgeven bij de oppascentrale oid....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:27
Verwijderd
Briefjes ophangen ja.. of rondvragen bij mensen die je kent, die ook weer mensen met kleine kinderen kennen..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:41
maaike0
maaike0 is offline
vaak gaat zoiets via via het beste, die ervaring heb ik in ieder geval! dus gewoon aan mensen vragen die je kent of die mensen in de buurt kennen met kinderen! ik heb inmiddels 27 kleintjes waar ik oppas, allemaal via via! Via mijn ma's werk, uit de straat, etcetera!

Succes en veel plezier!

Liefs Maaike
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:35
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Alex schreef:
Gewoon van die kaartjes ophangen in supermarkten, opgeven bij de oppascentrale oid....
Idd ja, maar het beste is altijd door middel van bekenden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Bij ons in de gemeente heb je een soort gemeentekrantje met van allerlij wetenswaardigheden en advertenties. Je kan er ook dat soort dingen in plaatsen.
Verder kan je natuurlijk ook een kaartje bij de supermarkt ophangen of gewoon in de buurt rondvragen. Je zou misschien op de bassisschool uit de buurt een kaartje op kunnen hangen als dat mag. Of als ze een schoolkrantje hebben vragen of je daar een berichtje in mag plaatsen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:08
maaike0
maaike0 is offline
hi allemaal!

vraagje: wat vragen jullie per uur voor het oppassen en verschilt dit of de kinderen in bed liggen of niet en het aantal kinderen?

ik hoor het wel!
(nieuwschierigheidsvraagje)

liefs maaike
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
maaike0 schreef:
hi allemaal!

vraagje: wat vragen jullie per uur voor het oppassen en verschilt dit of de kinderen in bed liggen of niet en het aantal kinderen?

ik hoor het wel!
(nieuwschierigheidsvraagje)

liefs maaike
het is verschillend.
ik heb opgepast bij mensen die maar weinig geld hadden. Daar vroeg ik niet veel, net wat hen uitkwam. Meestal was het zo'n 2,50 / 3 gulden per uur ofzo.

Ik pas ook voor vast op (1 avond in de week) bij mensen en die hebben zelf het tarief fl. 2,50 per uur per kind. Maar 't zijn d'r altijd 2 waar ik op moet passen, dus dat is fl 5,- per uur (en precies omgerekend in euro's ).
Als 't rot uitkomt wordt 't bijna altijd in mijn voordeel afgerond.

En bij anderen hou ik die fl.5,- meestal aan of net wat zij in gedachte hadden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:36
heldin
heldin is offline
Citaat:
maaike0 schreef:
hi allemaal!

vraagje: wat vragen jullie per uur voor het oppassen en verschilt dit of de kinderen in bed liggen of niet en het aantal kinderen?

ik hoor het wel!
(nieuwschierigheidsvraagje)

liefs maaike
Toen ik begon met oppassen kreeg ik fl5,- per uur en dat is eigenlijk nooit verandert. Ik krijg nu €2,50 per uur. Bij nieuwe adressen vraag ik overdag, als de kinderen dus wakker zijn, €3,00.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:35
Yoha
Yoha is offline
Ik pas niet zo vaak op, maar heb pas nog een keertje bij mijn wiskundeleraar opgepast, die heeft 3 zoontjes, echt lachen! Ze zijn 9,7 en 5. Je zegt om 8 uur dat ze naar bed moeten en dan gaan ze ook lief. Om half negen komt er een naar beneden dat 'ie nog honger heeft (deden wij vroeger toch ook altijd ) Dus ik alledrie naar beneden gehaald lekker chips gegeten. Daarna weer tanden poetsen en dan een verhaaltje voorlezen aan de jongste (maar de oudste deed net zo hard mee), die kinderen kennen het complete boek al uit hun hoofd . Al met al lagen ze om 9 uur allemaal te slapen en kon ik nog ff een uurtje internetten (niks op tv, zoals altijd). Heb me prima vermaakt, kreeg er 5 euro voor, niet iets om voor je werk te doen (als ik een avond werk heb ik 20 euro) maar ik vind het hardstikke leuk om af en toe te doen, dat ik er nog wat bij verdien is bijzaak.

Probeer iig mensen te zoeken die standaard elke week een avond wegmoeten ofzo, dan heb je iig een vaste inkomstenbron.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:06
Verwijderd
Dankje allemaal!!!!!!!!!!

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:14
feline
feline is offline
In de krant lees ik vaak wel oproepen voor oppas. Zelf heb ik al mijn adresjes via via, maar daar heb je niks aan natuurlijk.

Ik verdien meestal tussen de 3,50 en 4,50 per uur, af en toe 3 euro of 5 euro.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:34
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef:
hallo mensen..ik wil graag een oppas baantje voor ongeveer 3 avodnen in de week...hoe kun je zoiets aanpakken..(die adressen krijgen dan)?
kus suus
Ik heb ook een oppas baantje 3 vaste dagen pw
Ik heb het uit de krant.. kijk daar maar eens.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:15
Verwijderd
mja, ik ben dus Belg (waarschijnlijk als 1 van de enige?)
en hier ga je gewoon in de Bond, die heeft adresjes over heel uw stad en die belt je dan op.
je werkt dan wel met verzekeringsblaadjes en veel krijg je toch niet
nl 8-19h ==) 3 euro/uur
19-24h ==) 2.5
na 24h==) 3
overnachting ==) 7.5 voorafgegaan van minimumprestatie
min.prestatie==) 7.5 (hoeveel je minstens moet krijgen, al ga je maar voor een uurtje)
feestdag ==) normaal tarief + 5 extra
kerst en nieuwjaar ==) 50

mss kan je daar niet in omdat het niet bestaat of zo in Nederland, maar nu heb je toch wel al een beeld van de officiële tarieven.

*greetz phensic*
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
maaike0 schreef:
hi allemaal!

vraagje: wat vragen jullie per uur voor het oppassen en verschilt dit of de kinderen in bed liggen of niet en het aantal kinderen?

ik hoor het wel!
(nieuwschierigheidsvraagje)

liefs maaike
mijn moeder heeft dus een oppascentrale, voor 15 jaar en ouder, maar ik mag natuurlek wel al maar ik pas vooral bij buren en bekenden op, ik krijg meestal 3 euro per uur (ma ik ben 14 he) en nog ff wat .. als je bij een bekende oppast... leuk kadootje..: bon voor gratiz oppas

en owjah, snachts is het 4,5 euro p.u.!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 12:11
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Riannuhh schreef:
mijn moeder heeft dus een oppascentrale, voor 15 jaar en ouder, maar ik mag natuurlek wel al maar ik pas vooral bij buren en bekenden op, ik krijg meestal 3 euro per uur (ma ik ben 14 he) en nog ff wat .. als je bij een bekende oppast... leuk kadootje..: bon voor gratiz oppas

en owjah, snachts is het 4,5 euro p.u.!
is echt cewl joh. kep ook een tijdje baantje als oppas geprobeert te zoeken, maar ik kon niks vinden. K denk datet ligt aan de stad wara k woon. Nogal kleind stadje, maar k kan nergens anders heen
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 15:05
Verwijderd
tja... ik kan je niet helpe...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 13:55
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
hang een briefje op bij de peuterspeelzaal of creche enzo of bij een basisschool

deed ik ook in die tijd, met als gevolg dat men mij nu nog steeds vraagt...

maar ja oppas baantjes zijn wel relaxt vooral als die moeder dan weggaat en zegt : ' nou sanne ik heb iets heel lekkers in de koektrommel gelegd' fijne avond jaja hetzelfde. En dan ren je natuurlijk gelijk naar die koektrommel om daar een vies biscuitje in te zien liggen..
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2003, 20:32
feline
feline is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef:
hang een briefje op bij de peuterspeelzaal of creche enzo of bij een basisschool

deed ik ook in die tijd, met als gevolg dat men mij nu nog steeds vraagt...
Dat is een goeie!

Citaat:

En dan ren je natuurlijk gelijk naar die koektrommel om daar een vies biscuitje in te zien liggen..
Of je rent naar de enorme voorraadkelder om daar de gebruikelijke bak te vinden die tot de nok gevuld is met mini-lions, m&m's, brossen, marsjes, snickers, twixen en kitkatten. En in de kast ligt de kingsize milka-biscuit-reep die ze alleen voor de oppas kopen
gnagna
*heeft het goed voor elkaar met al die adresjes in aerdenhout*
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
feline schreef:
Dat is een goeie!



Of je rent naar de enorme voorraadkelder om daar de gebruikelijke bak te vinden die tot de nok gevuld is met mini-lions, m&m's, brossen, marsjes, snickers, twixen en kitkatten. En in de kast ligt de kingsize milka-biscuit-reep die ze alleen voor de oppas kopen
gnagna
*heeft het goed voor elkaar met al die adresjes in aerdenhout*
wat vervelend voor je Dat is hardstikke ongezond hoor
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:07
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
www.babysit.nl
www.marktplaats.nl
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Oppassen
Heil
6 09-03-2014 20:07
Werk, Geld & Recht [PGB] Oppas
Mariposa
12 13-05-2008 08:29
Werk, Geld & Recht Baantje
Yreas
18 16-01-2007 12:59
Psychologie tips om zin te krijgen
Poesket
28 06-03-2004 17:15
Werk, Geld & Recht ideeën voor baantje (ben 13)
duifeltje
20 17-04-2003 23:53
Algemene schoolzaken Bijbaantje naast school verstandig of niet?
XoNk
33 25-10-2002 15:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.