Oud 18-08-2018, 22:33
lisa1210
lisa1210 is offline
Hoi ik heb een vraagje.
Ik ben verliefd op een jongen en ik denk dat hij mij ook leuk vind. We lachen de hele tijd naar elkaar en we worden ook de hele tijd rood, maar hij heeft een hele goede vriend en weet niet echt wat ik ervan moet denken.

Het ene moment probeert zijn vriend ons te koppelen en het andere moment lijkt het net of ze zelf een relatie hebben met elkaar.

Ze lopen namelijk hand in hand en trekken altijd met elkaar op. Kan dit nog bij vriendschap horen of bem ik gedoemd en ben ik verliefd op iemand die al bezet is?

Ik weet namelijk wel dat hij al eens een relatie heeft gehad met een meisje dus hij kan ook hetero zijn. Ik weet het echt niet meer met hem? Ik weet niet eens of hij me wel echt leuk vind. We zijn allebei vet verlegen en blozen en lachen dus meer naar elkaar dan dat we praten. Ideeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2018, 23:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Praat eens met hem, dan kom je er vast snel genoeg achter of hij een relatie heeft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-08-2018, 21:25
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Misschien is-ie bi en een beetje polyamoreus?

Gewoon hoi zeggen, of bij hem komen zitten in de pauze. Als je niet met hem praat kom je er ook nooit achter.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 18:00
lisa1210
lisa1210 is offline
Ik heb gisteren een heel gesprek met hem en die jongen gehad ben alleen niet vele wijzer geworden
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 08:54
Verwijderd
De twee forumers boven je bedoelen met "praten" dan ook niet dat je alleen maar een gesprek over willekeurige onderwerpen hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 16:21
lisa1210
lisa1210 is offline
Ja dat snap ik maar je kan het toch moeilijk vragen aan hem. Ik heb van de week weer met hem gesproken. Ik denk wel dat ze iets hebben want we werken een soort van samen maar hij zei dat hij 1 keer in de maand iets leuks ging doen met die jongen maar dat kan aan de andere kant ook weer alle kantwn op gaan maar ja
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 16:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe meer je met hem praat, hoe makkelijker je over iets persoonlijkers kunt praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 19:58
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ja dat snap ik maar je kan het toch moeilijk vragen aan hem.
Tuurlijk wel joh. Het hoeft niet meteen een liefdesverklaring te zijn, maar je kan best zeggen dat je hem leuk begint te vinden en dat je graag wil weten wat hij voelt/wil.

Het kan alleen zijn dat hij het zelf ook niet weet. Voor sommige mensen duurt het jaren voordat ze erachterkomen wat voor soort relaties ze fijn vinden. Daar kunnen dan allerlei redenen voor zijn, van hechtingsproblematiek tot niet hetero-en-monogaam zijn, maar dat doet er voor nu niet toe. Die mensen blijven soms jarenlang aanmodderen en flirten en uitproberen. En het kan een superleuk avontuur zijn om dat samen met ze te ontdekken, maar ze kunnen ook je hart breken.

Daarom is praten ook zo belangrijk. Dan kun je inschatten hoe hij is, waar jij staat, en of de connectie kan uitgroeien tot iets goeds. Zo niet, dan wordt het tijd voor zelfbescherming.

Laatst gewijzigd op 23-08-2018 om 20:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hulp nodig?
Jade_Angel
1 21-01-2005 22:47
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Muziek dringend hulp nodig
gekkedoozzz
56 14-01-2004 17:05
Software & Hardware Hulp nodig bij 'n MS Excel formule
Slither
0 11-03-2003 19:41
Algemene schoolzaken heel dringend hulp nodig
rubidoll
9 03-05-2002 18:06
Software & Hardware DRINGEND hulp nodig voor KAZAA
miep
16 28-01-2002 11:37
Games Heb hulp nodig
mik-mak
13 24-12-2001 15:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.