Oud 16-12-2010, 21:09
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Hoi.
Mijn zus werd gehackt op haar Facebook ze kreeg een kaart en daar op staat dat iemand met haar account is ingelogd in Londen.
Ze zegt zelf dat ze niemand kent in London, en dat niemand haar wachtwoord weet.
En dan volgen er meer problemen haar msn is ook gehackt ze probeert met haar gegevens het terug te halen maar dat lukt niet.
Dus ik kijk op de Facebook en ik zie dat die persoon actief is op mijn zus acount dus ik stuur die hacker een mail.
en dan dinsdag om 22:45 heeft hij mijn account gehackt Link: http://i56.tinypic.com/2ik9i7l.jpg
Wat ik niet snap is hoe kan hij aan mijn wachtwoord komen? Ik ben bijna nooit actief op Facebook niemand weet mijn wachtwoord zelfs mijn zus niet.
En dan het ergste mijn MSN is gehackt! zondag 2 dagen daar voor heb ik voor mijn ouders tickets voor een vakantie naar Marokko moeten kopen via internet en die tickets krijg je via je E-mail gestuurd 15 dagen voor het vertrek mijn ouders stressen nu hier enorm hoe krijg ik mijn MSN terug?? ik heb die tickets nodig anders kunnen mijn ouders niet op vakantie en ben ik mijn geld kwijt.

Ik hoop op reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2010, 21:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dan heb je een te makkelijk wachtwoord waarschijnlijk of iemand die kwaad in de zin heeft en net zo lang door is gegaan tot hij je login-gegevens had. Je zou contact kunnen opnemen met de mensen van Hotmail, maar voor zover ik weet duurt dat altijd wel even of doen ze er niet zo veel mee.

En verder zou je via je geheime vraag kunnen proberen in te loggen bij je mail, misschien is dat nog niet veranderd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 19:48
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Maar mijn wachtwoord is net als dit: fdseqw98
Heel veel letters door elkaar met cijfers en hoofdletters.
Ik ga nu gelijk contact opnemen met Hotmail bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 23:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En dan het ergste mijn MSN is gehackt! zondag 2 dagen daar voor heb ik voor mijn ouders tickets voor een vakantie naar Marokko moeten kopen via internet en die tickets krijg je via je E-mail gestuurd 15 dagen voor het vertrek mijn ouders
Misschien contact opnemen met degene waarmee je die koop sloot, en de situatie uitleggen? Wellicht weten zij wel een weg er omheen.

Waarschijnlijk kunnen ze je zo op een ander e-mail adres nieuwe digitale tickets sturen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 20:12
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Heb je geen geheime vraag ingesteld?
Of een alternatief e-mailadres?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Watsapp hacken
Floris uinten
10 16-02-2017 07:06
De Kantine Ik ben gehackt!!!
sanasoufi
3 01-05-2012 01:19
Software & Hardware E-mailadres gehackt?
Schipper
4 27-08-2011 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.