Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2016, 22:58
.:ikbenik:.
.:ikbenik:. is offline
.

Laatst gewijzigd op 27-11-2018 om 13:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2016, 23:07
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je hebt hierover al een topic vol met informatie en tips: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1903144

Lijkt me niet nodig om dat nog een keer allemaal te gaan herhalen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 23:13
.:ikbenik:.
.:ikbenik:. is offline
Citaat:
Je hebt hierover al een topic vol met informatie en tips: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1903144

Lijkt me niet nodig om dat nog een keer allemaal te gaan herhalen.
Dat was mijn hardloop probleem dit gaat om de kritiek..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 23:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je dit al eens met je gymdocent of mentor op school besproken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 23:15
.:ikbenik:.
.:ikbenik:. is offline
Citaat:
Heb je dit al eens met je gymdocent of mentor op school besproken?
Nee, ik weet niet maar dan voel ik me ook zo'n loser ofzo..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 23:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee, ik weet niet maar dan voel ik me ook zo'n loser ofzo..
Toch is het heel verstandig om je zorgen te delen. Als je ze alleen niet aankunt en geen hulp durft te vragen, blijf je er alleen mee lopen. Voor jezelf opkomen en op die manier leren omgaan met dingen die je lastig vindt is juist dapper!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 23:19
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat was mijn hardloop probleem dit gaat om de kritiek..
Nee, lezen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 23:22
.:ikbenik:.
.:ikbenik:. is offline
Citaat:
Nee, lezen.
Als je me niet wilt helpen, ga dan gewoon weg
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 23:26
.:ikbenik:.
.:ikbenik:. is offline
Citaat:
Toch is het heel verstandig om je zorgen te delen. Als je ze alleen niet aankunt en geen hulp durft te vragen, blijf je er alleen mee lopen. Voor jezelf opkomen en op die manier leren omgaan met dingen die je lastig vindt is juist dapper!
Ja ik weet het wel maar toch.. ;/
Ik heb in de winter een keer zo erg gehad dat ik moest huilen dat heb ik nu niet meer gelukkig alleen ben er wel kwetsbaarder als her ware Door geworden.

Pff moeilijk misschien toch maar eens doen. Maar met wie zou ik dat gaan doen dan.. heb niet echt een band met mijn mentor alleen naar de gym leraar vind ik ook nog niks. .
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 23:31
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Als je me niet wilt helpen, ga dan gewoon weg
Sommige mensen willen niet geholpen worden, maar alleen horen wat ze willen horen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 23:36
.:ikbenik:.
.:ikbenik:. is offline
Citaat:
Sommige mensen willen niet geholpen worden, maar alleen horen wat ze willen horen.
Waar slaat dit nou weer op?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2016, 06:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waar slaat dit nou weer op?
Axel11 bedoelt dat er in het andere topic heel veel tips gegeven zijn die ook in deze situatie relevant zijn. Wanneer je alle tips afkeurt (en dus niet open lijkt te staan voor hulp) zijn anderen ook minder geneigd je te helpen. Ze denken dan bij voorbaat al dat je ook niks met hun advies gaat doen. Natuurlijk zijn niet altijd alle adviezen even bruikbaar, maar blijft er in elk geval voor open staan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-04-2016, 17:07
Anoniem><
Anoniem>< is offline
Je moet het ook zo zien he, we kunnen niet goed zijn in alles.
Ik ben serieus wss de onsportiefste mens van de school, ik doe geen sport etc en stond de afgelopen 2 jaar een 5,9 voor gym ( ik haalde alleen maar 4en en 5en maar ik deed er wel mijn best voor waardoor ik meestal een 7 voor werkhouding terug kreeg ). Heel mijn rapport was verziekt door dat cijfer voor gym, ik heb werkelijk waar en ik kan je zelfs bewijs inleveren nooit een voldoende gehaald voor gym op werkhouding na zo slecht ben ik. ( Tho dit jaar gaat het iets beter... ik haal geen 4en meerXD en sta een 6,1 nuXD ) . Ik was in de 1e zo bang om op een nieuwe school te zitten en hoopte ook op geen kritiek en alles maar toen ik merkte dat de meeste mensen het niet deerde wat ik haalde of hoe slecht ik ben voelde ik me minder slecht bij gym. Ik snap dat je het niet leukt vind om lager dan de rest te halen voor gym maar deren cijfers nou echt als je het vak zelf leuk vind? Of krijg je werkelijk waar zoveel kritiek of lijkt het alleen zo? Een 6,5 of 7 is hartstikke hoog! Kijk niet naar anderen maar kijk naar jezelf, boeit het dat de ander een puntje hoger hebben ze zullen je heus niet uitlachen. En voor de 1 is een 6 hoofgterwijl voor een ander bijv een 8 hoog is dus het ligt ook aan het vermogen van iemand en ik denk dat je prima cijfers voor gym haalt. But tbh ik kan hier dan ook wel doodleuk staan praten but ik denk eerlijk gezegd ook aan hoe het in je klas aan toegaat bij het vak zelf. Want ik ben in een klas gekomen die me steunt ook al verpest ik het voor ze op sportdag of haal ik 2/3/4 punten lager dan zijzelf but ze peppen me altijd op waardoor ik me niet slecht voelt, maar als de omgeving niet zo is heeft het ook een ander effect ja...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Probleem met gym
Ji-Hyun
57 17-02-2013 21:25
Algemene schoolzaken Hekel aan gym
Guinie
9 04-02-2011 20:36
De Kantine Wat saai zeg #95
Verwijderd
500 13-12-2007 13:18
Algemene schoolzaken Gym
Method12
14 06-12-2007 20:57
Algemene schoolzaken niet meegymmen
miss sunshine1986
201 15-09-2003 12:34
Psychologie bang om te gymmen
evalevi
15 26-11-2002 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.