Oud 16-02-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Bwoaahh ik kan het plaatje niet eens meer beoordelen. Ik wist niet dat dat bestond
Kun je wel beoordelen of het 'suffocated' of 'suffocating' moet zijn? Ik zit het maar heen en weer te veranderen maar ik kom er niet uit. Het eerste zegt volgens mij meer wat ik bedoel, maar het tweede schept minder verwarring.

Citaat:
Ik vind de beer iets te schattig en te ludiek bij zo'n zielig verhaal, eigenlijk. Wel mooie vacht, trouwens!
Ja, dat is waarom ik twijfel. Ik wilde eigenlijk die staat van (bewust)zijn illustreren, niet zozeer het verhaal belichten. Maar het verhaal is wel veronderstelde kennis, en aangezien het een losstaande tekening is en geen illustratie bij een artikel wordt het mijn taak om de kijker alsnog allerlei informatie te geven. Waardoor de focus verlegd wordt, want als iemand hier niet van weet dan is de eerste reactie natuurlijk 'omg ze doen wát met beren?' en niet zozeer het filosoferen over hun bewustzijn en wat voor morele implicaties dat heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2012, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Kun je wel beoordelen of het 'suffocated' of 'suffocating' moet zijn? Ik zit het maar heen en weer te veranderen maar ik kom er niet uit. Het eerste zegt volgens mij meer wat ik bedoel, maar het tweede schept minder verwarring.

Ja, dat is waarom ik twijfel. Ik wilde eigenlijk die staat van (bewust)zijn illustreren, niet zozeer het verhaal belichten. Maar het verhaal is wel veronderstelde kennis, en aangezien het een losstaande tekening is en geen illustratie bij een artikel wordt het mijn taak om de kijker alsnog allerlei informatie te geven. Waardoor de focus verlegd wordt, want als iemand hier niet van weet dan is de eerste reactie natuurlijk 'omg ze doen wát met beren?' en niet zozeer het filosoferen over hun bewustzijn en wat voor morele implicaties dat heeft.
Als je bedoelt dat ze stikken maar niet gestikt (en dus gestorven) zijn, zou ik na enig nadenken toch suffocating gebruiken, maar ik struikelde er niet direct over.

Is het een illustratie bij een artikel over dat probleem? Dan zou ik 'm eigenlijk nog veel gruwelijker maken. Jouw beer lijdt niet, hij lijkt gewoon schattig/verward, maar je ziet nog geen extra bewustzijn oid... ik zou zo snel ook niet weten hoe je dat zou moeten weergeven; wel een boeiend probleem.
't Is wel een móóie beer. Hoewel ik telkens verwacht dat hij nog twee voorpoten moet hebben gezien de schouders

+Asian
+understand heeft een object nodig
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Als je bedoelt dat ze stikken maar niet gestikt (en dus gestorven) zijn, zou ik na enig nadenken toch suffocating gebruiken, maar ik struikelde er niet direct over.

Is het een illustratie bij een artikel over dat probleem? Dan zou ik 'm eigenlijk nog veel gruwelijker maken. Jouw beer lijdt niet, hij lijkt gewoon schattig/verward, maar je ziet nog geen extra bewustzijn oid... ik zou zo snel ook niet weten hoe je dat zou moeten weergeven; wel een boeiend probleem.
't Is wel een móóie beer. Hoewel ik telkens verwacht dat hij nog twee voorpoten moet hebben gezien de schouders

+Asian
+understand heeft een object nodig
Ja, dat is wat ik bedoelde te zeggen. Suffocating, staat genoteerd, dankjewel. Understand vind ik sterker zonder specificatie, of is dat echt grammaticaal fout? Het eerste stuk komt van Wikipedia, al is dat natuurlijk geen excuus, maar Asiatic is ook niet per se fout bij diersoorten en geografische locaties, zegt het internet. Hoewel het ook niet per se goed is. Hm.

Het is gewoon een weergave van de gedachtegang die ik bij deze kwestie heb, er zijn verder geen artikels bij gemoeid. De beer lijdt niet omdat dat ook de aandacht zou leggen op het lijden, en niet op het bewustzijn. Maar zoals 'ie nu is haal je dat er verder nauwelijks uit, inderdaad. Ik weet nog niet of ik dat erg vind (en zo ja, in welke mate). Punt is dat je wel 'galboerderijen' kunt illustreren, of 'beren zijn slim', of 'beren zijn zelfbewust', of 'beren willen soms zelfmoord plegen', of 'beren in galboerderijen lijden erg', of 'het is immoreel om dieren erg te laten lijden', maar het totaalplaatje is veel alomvattender en abstracter. Ik wil de onderdelen niet laten zien, maar dat totaalplaatje, of éigenlijk wat daar dan gevoelsmatig uit volgt. Maar dat laat zich - in ieder geval door mij - maar lastig herkenbaar/duidelijk in één beeld vangen. Zelfs met verklarende tekst.

En ja, het is raar hoe laag ze hun poten hebben! Hier is m'n referentie. Ik heb 'm iets te hoekig gemaakt, denk ik, waardoor de aandacht wat meer op z'n schouders valt. Stileren zonder de leesbaarheid in het achterhoofd te houden, tsktsk
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 10:25
Verwijderd
Ter compensatie van de treurnis:

*

*

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 17:57.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 11:55
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
paraaaaaa ;d

verdomme

1 klein puntje, je beer oogt wat plat, denk dat het komt door de schaduw
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 12:14
Verwijderd
Citaat:
paraaaaaa ;d

verdomme

1 klein puntje, je beer oogt wat plat, denk dat het komt door de schaduw
Gelijk heb je. Hij heeft geen onderliggende variatie in tonen (grote vlakken die de vorm omschrijven, zeg maar) en daarom is 'ie plat. Ik ging te enthousiast door naar de vacht, zonder dat ik eerst de vorm op orde had. Toen ik dat halverwege doorkreeg was het al te laat om er echt wat aan te doen zonder 'm helemaal om te gooien, dus het is bij een cosmetische reparatie gebleven. Helaesch pindakaesch.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 16:59
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Gelijk heb je. Hij heeft geen onderliggende variatie in tonen (grote vlakken die de vorm omschrijven, zeg maar) en daarom is 'ie plat. Ik ging te enthousiast door naar de vacht, zonder dat ik eerst de vorm op orde had. Toen ik dat halverwege doorkreeg was het al te laat om er echt wat aan te doen zonder 'm helemaal om te gooien, dus het is bij een cosmetische reparatie gebleven. Helaesch pindakaesch.
en dat prop je in je rugzakje, en pak het uit, kijk erna bij je volgende werk

Verder een prima beer.
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 10:40
Verwijderd
Is het hier duidelijk dat - spoiler ter bewaring van objectiviteit -
Spoiler

Laatst gewijzigd op 24-02-2012 om 05:04.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 11:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Misschien dacht ik in een allereerste blik dat ze gewoon op haar knieën zat, maar daarna zag ik dan wel dat haar armen ontbraken en daarna dan ook wel dat haar benen óók ontbraken (omdat ze recht zijn afgesneden, terwijl dat bij knieën niet zo is, geloof ik). En ik had ook de link met de dansende/bewegende meisjes op de tv gelegd.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 11:09
Verwijderd
Ik zag het wel ja . Ik vind niet dat ze gewoon alleen maar tv kijkt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 12:00
Verwijderd
Hmm! Mooi, danku. Ik heb ondertussen een versie gemaakt waar het er heel dik bovenop ligt.

*

Welke is beter?

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 17:57.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 12:03
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Oh ik vind de tweede eigenlijk beter! Daar voorkom je hoe dan ook die twijfel over of ze op haar knieen zit of niet en hij spreekt me meer aan Misschien is de 'beste' combinatie de benen uit de tweede versie en de armen uit de eerste?
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 12:03
Verwijderd
Ik vind de benen bij de nieuwe versie mooier. Het lijkt iets echter, minder vierkant. Voor de armen vind ik het vierkante juist wel weer iets hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 12:19
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
[afbeelding]


Is het hier duidelijk dat - spoiler ter bewaring van objectiviteit -
Spoiler
eerste oogopslag leek het inderdaad of ze op d'r knieen zat maar toen dacht ik "hey, geen armen! Awel! Geen benen! en al vrij snel viel het kwartje.
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 12:21
Verwijderd
Ik vind ook de benen bij de tweede versie mooier ja.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 13:32
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
de tweede versie is mooier idd, maar wat mss ook een idee is is de eerste versie, maar dat ze dan een broek aan heeft die half afgeknipt is ofzo, dan is het ook duidelijk, maar de tweede versie is ook goed!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 16:13
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
De tweede versie is wel een beetje extreem, vind ik Misschien kun je iets tussen de twee versies doen? Want de benen in de eerste versie zijn wel erg lang en het lijkt alsof ze bij de knieën zijn afgeknipt. Daardoor lijkt het alsof ze op haar knieën zit.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 22:46
Verwijderd
Tweede versie oogt ook iets levendiger en pijnlijker bij mij
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 05:03
Verwijderd
Citaat:
"hey, geen armen! Awel! Geen benen!"


Maar zo'n beetje eenstemmig de tweede versie dus. Dan ga ik ze ook even omdraaien, voor 't overzicht. Dank.

Ik moet serieuze dingen doen maar in plaats daarvan doe ik dit.

Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 05:07
Verwijderd
Hoewel ik deze week al aardig wat serieuze dingen gedaan heb, vandaag incluis, dus op zich heb ik best een magische worstendans verdiend.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 18:09
Verwijderd
Omnomnom.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 18:18
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
http://27.media.tumblr.com/tumblr_m0...acg1o1_500.jpg


Para, kom aub op de AKI!

THIS IS NO REQUEST
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 18:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:
http://27.media.tumblr.com/tumblr_m0...acg1o1_500.jpg


Para, kom aub op de AKI!

THIS IS NO REQUEST
Met plezier. Zodra iemand zich geroepen voelt om mijn tweede studie te betalen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 18:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dat bordje zou van nut zijn voor een ieder die wel diëten.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Met plezier. Zodra iemand zich geroepen voelt om mijn tweede studie te betalen.
Gezien een voorstel dat ik onlangs gekregen heb moet ik dat trouwens misschien verduidelijken met het volgende: zónder daar seksuele diensten tegenover te stellen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 09:08
Verwijderd
Ja laat dan maar zitten
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 01:39
Verwijderd
Citaat:


Maar zo'n beetje eenstemmig de tweede versie dus. Dan ga ik ze ook even omdraaien, voor 't overzicht. Dank.

Ik moet serieuze dingen doen maar in plaats daarvan doe ik dit.

[afbeelding]
Waarom het streepje tussen 'worsten' en 'dans'? Weet je hoe lelijk.

Verder vind ik hem gaaf. En dat bord ook. Die vooral. De amputee klopt geloof ik de schaduw niet van, alleen. Maar ik weet niet veel van schaduwen. En die tekening vind ik ook een beetje, ik weet niet, raar ofzo? Vooral omdat ze in aerobicspakje zit. Waarom ooit als ze niet mee kan doen en niet eens zichzelf buigt in een halve poging?

Maar dat bord. Okee, dat had ik al gezegd, maar ik wou het nog eens zeggen, dat ik die heel gaaf vind.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 16:59
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Met plezier. Zodra iemand zich geroepen voelt om mijn tweede studie te betalen.
*in mijn knip loert*

nope, mijn economieknobbel is niet lekker
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 06:42
Verwijderd
@Freyja: Precies!

@McKauw: Helaas!

@Aldan: Het is één woord, dus het is een afbreekstreepje. Waarom vind je het bord zo leuk?

@topic:

x

Vlinders zijn vies.

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 08:44
Verwijderd
Citaat:
@Aldan: Het is één woord, dus het is een afbreekstreepje. Waarom vind je het bord zo leuk?
Dan nog staat het raar. Nu lijkt het net of er staat 'm a gische worsten-dan s'. Dat staat er ook, zeg maar. Dan had je beter 'm a gische worstend ans' kunnen doen, voor de duidelijkheid en consequentheid.

En dat bord omdat hij zo mooi is. Het plaatje in het midden vind ik nogal rrrrrr ik weet niet, het ziet er pijnlijk uit en daar houd ik niet van. Maar hij is zo mooi gemaakt - de vingers, vooral, maar ook de motieven op de randen. En dat de structuur en alles van die man zo goed klopt, en dat het er toch nog echt uitziet als een bord.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 17:46
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:

@topic:

[afbeelding]


Vlinders zijn vies.
Ik ben het met je eens dat vlinders vies zijn Maar, dat eerste plaatje ziet er niet echt veel vrolijker uit dan het tweede plaatje , vind ik. Vooral hoe dat kind kijkt vind ik niet echt vrolijk. En misschien had je vlinders uit kunnen kiezen met fellere kleuren in de vleugels?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 10:05
Verwijderd
Hmm. Zijn er meer mensen die de linker niet bijzonder vrolijk vinden? Ik vind dat letterlijk alles op dat plaatje vrolijker is, namelijk. Al hadden de vlinders wel wat minder sober gekund, dat is waar.

Maar goed:

x

Beetje studeren.

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 10:36
Verwijderd
De vogel was naar aanleiding van deze reeks, trouwens, van deze jongedame. Het zag er nogal leuk uit maar ik ben duidelijk minder bekwaam, waardoor ik veel minder vrijheden neem. Misschien als ik er nog vijf doe, dat het dan dezelfde losheid krijgt, maar zoveel geef ik nou ook weer niet om vogels.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 11:05
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Je renderskillz worden echt steeds beter De oren zijn mooi.

De vlinders vind ik grappig, maar het linkerplaatje zou idd wel wat meer saturatie en vividness mogen krijgen om het contrast met rechts te vergroten. Met name de gezichtshuid mag minder grauwig.

En die vogels van die blog zijn ook vet mooi Evenals het andere artwork van die dame.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 18:50
Verwijderd
M'n rendertechnieken zijn grotendeels hetzelfde gebleven hoor, ik snap alleen (veel) meer van vorm, toon en kleur, waardoor m'n dingen ruimtelijker lijken.

De grauwige gezichtshuid. Mm, daar zit wel wat in, eigenlijk. Sowieso - ik vind het verschil tussen de twee plaatjes wel erg duidelijk, maar het klopt wel dat ik vooral de rechter grimmig heb gemaakt om dat contrast te bereiken. De linker is vrolijk maar meer.. normaal. Misschien nog 'ns overheen gaan als ik tijd over heb.

De tweede vogelpoging ging een stuk voortvarender:

x

Spoiler


Qua techniek wel schaamteloos gejat natuurlijk. Misschien maak ik zo nog wel een vogel, het is een leuke manier om te schilderen.

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 18:57
Verwijderd
oehh ik wil dat bord wel maken!!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 18:59
Verwijderd
Vogels <3
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 14:48
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Jeetje Para, die laatste vogel. Respect.

WB het vlinderplaatje: het enige wat me 'stoorde' bij het vrolijke plaatje is inderdaad de grauwige huid, de rest kwam vrij vrolijk op me over.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 15:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
M'n rendertechnieken zijn grotendeels hetzelfde gebleven hoor, ik snap alleen (veel) meer van vorm, toon en kleur, waardoor m'n dingen ruimtelijker lijken.

De grauwige gezichtshuid. Mm, daar zit wel wat in, eigenlijk. Sowieso - ik vind het verschil tussen de twee plaatjes wel erg duidelijk, maar het klopt wel dat ik vooral de rechter grimmig heb gemaakt om dat contrast te bereiken. De linker is vrolijk maar meer.. normaal. Misschien nog 'ns overheen gaan als ik tijd over heb.

De tweede vogelpoging ging een stuk voortvarender:

[afbeelding]


Spoiler


Qua techniek wel schaamteloos gejat natuurlijk. Misschien maak ik zo nog wel een vogel, het is een leuke manier om te schilderen.
Gaaf, de eerste is qua kleur wel mooier en levendiger. Heb je de kleuren zelf gekozen of gecolorpicked?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 20:39
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh my god ik ben al heel lang naar dat bord aan het staren want ik word er zo naar van, en nu viel me ineens op dat ik geen balzak zie. Ben ik niet gevorderd genoeg in de mannelijke anatomie, of ben je die, eh, vergeten?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 05:50
Verwijderd
Citaat:
Gaaf, de eerste is qua kleur wel mooier en levendiger. Heb je de kleuren zelf gekozen of gecolorpicked?
Zelf gekozen natuurlijk, anders leer je niks. Wel regelmatig gecontroleerd of ik in de juiste hoek zat, en zo niet, geanalyseerd waarom niet.

@Roosje: Je ziet voornamelijk de balzak. De penis zit erachter.

Ontopic;

x

Samen met Uice.

Ook hier weer een wat te grauwe huid, eigenlijk. Binnenkort maar wat huidstudies doen.

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2012, 12:49
Verwijderd
Vandaag doe ik dit.

x

Die in het midden is de enige die een fatsoenlijke tonale basis had voor ik begon met textuur. Bij de andere raakte ik te ongeduldig, zie je meteen. Die laatste vooral

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2012, 16:05
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Gekke photoshop, ik zou wel eens willen zien wat eruit komt als er olie-verf tot te pas komt.
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 11-03-2012, 18:34
Verwijderd
Ik ook! Maar dit is ook tof
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 05:03
Verwijderd
x

Ik ben heel tevreden met hoe de interactie tussen die twee gelukt is. Vooral als ze gaan duwen.

En ja, ik ben ook wel benieuwd naar wat ik ondertussen met olieverf kan, eigenlijk. Niet zoveel als met een tablet, maar ook zeker niet niets, denk ik. Jammer dat het zo duur is.

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 02:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Schilderen is een dure hobby. Overigens raad ik je aan om niet alleen olieverf te kopen, maar ook acrylverf. Met acrylverf kun je namelijk een mooie basis voor het schilderij neerzetten. Als alles dan een beetje klopt qua verhoudingen, vlakken en perspectief, kun je de olieverf gebruiken voor de details. Oja, en werk van donker naar licht.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 02:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Vandaag doe ik dit.

[afbeelding]


Die in het midden is de enige die een fatsoenlijke tonale basis had voor ik begon met textuur. Bij de andere raakte ik te ongeduldig, zie je meteen. Die laatste vooral
Bij schetsen is het mooier om enkele lijnen te gebruiken en niet heen en weer krassen waarmee je lussen krijgt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 03:03
Verwijderd
Ik vind dat soms leuk. Maar 't is wel een kwalijke gewoonte, ja, zou ik eigenlijk moeten afleren. Of er in elk geval wat bewuster mee omspringen.

Wat verf betreft, ik heb wel (beperkte) ervaring met zowel olieverf als acryl. De fundamentele principes blijven ook hetzelfde, ongeacht het medium, dus als je zo'n uitstapje maakt hoef je alleen de techniek onder de knie te krijgen. Het is alleen duur, ja, en 't kost allemaal ruimte die ik niet heb.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 11:55
Verwijderd
Ik heb een beetje te lang aan een lugubere, serieuze, realistisch getekende strip in zwart-wit gewerkt, en nu wil ik alleen nog maar kleurrijke grappige designdingen maken.

x

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Ben bezig met een verhaaltje
MilieuGaatVoor
0 26-11-2001 15:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.