Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 12:16
Verwijderd
Het is nu ongeveer 3 maanden uit met mijn ex.
Vrienden zijn lukt niet.
We zien elkaar niet meer, spreken elkaar niet meer
1 probleem, we werken samen met elkaar.
Al veel ruzie over gehad (ook tijdens werk), en het is nix.
Nu hebben we een week terug nog meer gedonder gehad met een uit de hand gelopen personeelsfeestje (moest zelfs een vergadering aan te pas komen om alles weer terug op rails te brengen).
Ik werd er strontziek van en heb er over gedacht ontslag te nemen. Zij dacht ook dat ik ontslag wilde nemen, en heeft (na die vergadering over dat personeelsfeestje) tegen mij gezegd dat zij mij tegen zou gaan houden van het ontslag nemen.
Ik ga niet weg, te goed betaald. Heb gevraagd of ik op een andere dag kon werken, maar was een hoop moeite en lukte uiteindelijk toch niet.

Een tijdje terug wilde zij ook ontslag gaan nemen en hebben ik en een andere collega ons uiterste best gedaan haar te overtuigen én de bedrijfsleidster om geen ontslag te nemen en haar niet te ontslaan. Is gelukt, en daarom gaat ze mij nu dus ook tegen houden met ontslag nemen.

Nu hoor ik even later terug dat zij gezegd heeft dat ze het klote vind om met die "vervelende ex" samen te werken

Ok, ligt dit aan mij of zegt ze nu eerst dat ze wil behouden voor ontslag nemen, en vervolgens dat ze het klote vind om met mij samen te werken.

Leg mij even uit hoe dit zit...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2004, 12:23
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
map schreef op 12-09-2004 @ 13:16 :

Ok, ligt dit aan mij of zegt ze nu eerst dat ze wil behouden voor ontslag nemen, en vervolgens dat ze het klote vind om met mij samen te werken.
Tja, dat lijkt er wel op he..
Geen idee hoe je dit moet opvatten. Maar raar is het wel.
Het komt op mij een beetje over alsof ze da tontslag van je wil tegenhouden, omdat jij dat bji haar ook hebt gedaan, niet omdat ze het zo graag wil.
En tja, ligt er maar aan hoe jij 'vervelende ex' wil interpreteren..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 12:35
Angeles
Angeles is offline
Kun je elkaar niet gewoon ontlopen of zo? Je hoeft toch niet met iedereen op je werk contact te hebben?
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef op 12-09-2004 @ 13:35 :
Kun je elkaar niet gewoon ontlopen of zo? Je hoeft toch niet met iedereen op je werk contact te hebben?
We moeten samen werken. Lopen beide als obers in een zaal.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 12:49
need4speed
need4speed is offline
Jullie zien elkaar niet meer maar werken wel samen.
Hoe doe je dat?
Je ogen houd je dicht ofzo tijdens het werk?

Ik zie niet in waar jullie problemen over maken...
Eerst vond je elkaar toch ook leuk en dan zou je nu niet meer normaal met elkaar om kunnen gaan?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 12:53
Verwijderd
een beetje professioneel samenwerken, kom op zeg.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:07
Verwijderd
Samenwerken gaat goed, zakelijke relatie. Persoonlijke relatie: not, teveel voor gebeurd. Is dus ook meer een negeren dan spreken met elkaar. Maar is niet prettig werken voor ons beide en komt ook de werkrelatie met het overige personeel niet ten goede (vandaar dat ik dus bij haar weg wilde op het werk).
Heb al enkele keren gezegd dat we alles achter ons moesten laten en gewoon normaal tegen elkaar moesten doen. Maar kennelijk denkt zij daar anders over.

Maar dat is ook niet het issue. Ze wil me weg op het werk, en toch wil ze me ook behouden. Dat is wat ik niet snap.

Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:35
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
map schreef op 12-09-2004 @ 14:07 :
Samenwerken gaat goed, zakelijke relatie. Persoonlijke relatie: not, teveel voor gebeurd. Is dus ook meer een negeren dan spreken met elkaar. Maar is niet prettig werken voor ons biede en komt ook de werkrelatie met het overige personeel niet ten goede (vandaar dat ik dus bij haar weg wilde op het werk).
Heb al enkele keren gezegd dat we alles achter ons moesten laten en gewoon normaal tegen elkaar moesten doen. Maar kennelijk denkt zij daar anders over.

Maar dat is ook niet het issue. Ze wil me weg op het werk, en toch wil ze me ook behouden. Dat is wat ik niet snap.
Dit ken ik alleen dan niet met werk gewoon altijd ruzie... eerst maakt ze het uit en gaat dan tegen iedereen zeggen dat ze me nog leuk vind.. of daar is ze nu mee bezig! kon ook wel weer normaal met de opschieten en zag er naar uit dat het weer goed zal gaan komen maar nu... gister in discotheek ze ontweek me telkens keek me boos aan enzenz! ik denk dat ze nog gek van je is! wrom zal ze anders ruzie met je maken?

Groeten
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 16:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Lekkere werksfeer daar hoor. Ook raar dat ze je tegen wil houden met dat ontslag nemen, terwijl jullie steeds ruzie hebben. Ik zou zeggen: laat je niet tegenhouden en neem ontslag, want dit is voor niemand leuk. Voor jou niet, voor haar niet, voor je overige collega's niet, voor het hele bedrijf niet. En ja, verder zien jullie elkaar toch niet meer, dus heb je daarna toch helemaal geen "last" meer van haar. Of ze moet doordraaien en je gaan stalken of zo
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Of ze moet doordraaien en je gaan stalken of zo [/B]
nah, van doordraaien gaak geen last krijgen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:27
Ambivalence
Avatar van Ambivalence
Ambivalence is offline
Citaat:
map schreef op 12-09-2004 @ 14:07 :
Heb al enkele keren gezegd dat we alles achter ons moesten laten en gewoon normaal tegen elkaar moesten doen. Maar kennelijk denkt zij daar anders over.

Maar dat is ook niet het issue. Ze wil me weg op het werk, en toch wil ze me ook behouden. Dat is wat ik niet snap.

Mark mijn welgewaardeerde collega,
Jammer dat jij het allemaal zo verdraaid.
Ik was degene die je probeerde duidelijk te maken dat we beter normaal tegen elkaar konden doen omdat ik er niet tegen kon dat je niets zei en met een chagerijnige kop rondliep.
Jij was degene die daar niet in mee kon doen.

Ik wil jóu niet weg op het werk, ik wil het gezeik tussen ons weg!
Lijkt me logisch.
Maarja nu ik noodgedwongen op de maandag moet stoppen is het wel fijner voor jou.
Komen we elkaar ook minder tegen en samen met Erik haal je vast veel meer fooi op bij die 'lovely ladies'
Tot de laatste maandag..
__________________
Accidents and Compliments...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:39
Verwijderd
lekker slim om op elkaars topics te gaan reageren
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 08:50
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
haha, tsjaa, leuk als je dit dan leest
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:55
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
wie werkt er het langst? Die heeft het meeste recht om er te blijven want deze sfeer lijkt me eg niet goed!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Tot de laatste maandag.. [/B]
En dan ben je ineens die maandag ziek
Zie trouwens dat je een reactie offensies hebt ingezet
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 15:38
Ambivalence
Avatar van Ambivalence
Ambivalence is offline
Citaat:
map schreef op 29-09-2004 @ 16:51 :
En dan ben je ineens die maandag ziek
Zie trouwens dat je een reactie offensies hebt ingezet
I know.. Vond het ook klote, had nog wel gezellig een avondje willen werken en iig mensen zeggen dat ik niet meer zou werken op de bingo
Was ziek dus...
'Reactieoffensies'?
__________________
Accidents and Compliments...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Dein Tag, Genau
Verwijderd
500 18-10-2005 01:37
Liefde & Relatie Ex en vriend van hem...
suikerprinses
13 15-09-2003 15:45
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Liefde & Relatie gekwetste exjes...
Verwijderd
61 07-03-2003 10:43
Liefde & Relatie omgaan met je ex
dominqe
52 21-07-2002 11:44
Liefde & Relatie wat moet ik hier nou weer mee? help me!
HipHopSter
23 03-07-2002 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.