Oud 04-04-2013, 21:44
Verwijderd
Roger Ebert is dood.
Advertentie
Oud 04-04-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
jouw moeder klinkt altijd dodelijk vermoeiend miekie, en ik ken dr niet eens. Knap dat jij zo ambitieus bent/blijft en positief
Idem. En het geeft ook een mooie reflectie voor mezelf.

Citaat:
Dat hoor ik vaak, hoor. Het scheelt natuurlijk dat ik niet hele dagen met haar zit opgescheept. En bovendien is ze niet áltijd irritant. Meestal ligt ze te pitten, dus dan heb ik ook geen last van haar.

Ook zoiets geks. 'Ik weet niks te doen, dus ik ga maar slapen.' Zoek een fucking hobby, ofzo
Ja nou, dit dus. Ik had voor de depressie zoveel bezigheden en interesses en dat verdween steeds meer. Alleen larp leefde nog, maar zelfs dat kon ik niet naar behoren doen. Smeken voor je leven op dooie toon. Nou.
En dus sliep ik. Uren en dagenlang. Om 5uur kwam ik uit bed, huilde tegen mij ouders aan tot een uur of negen en dan kroop ik weer terug.
Citaat:
Een volwassen vrouw die dingen als 'ik weet niks te doen' zegt
Mjuh, maar mensen met problemen hebben daar echt veel moeite mee. Ik weet nu hoe het is geweest, ik snap het niet en het is niet te bevatten hoe, maar ik weet wel dat het er was.
Oud 04-04-2013, 21:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Roger Ebert is dood.
Ik ging googelen en zag dat gisteren pas het bericht kwam dat hij 't wat rustiger aan ging doen, omdat 'ie kanker had en een dag later issie dood. Stom.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 21:49
Verwijderd
Overigens WAAROM nemen ze voor de carglassreclame een ontzettende Limburger, ik ga met mensen om die dat dagelijks spreke e ik word er al misselijk van, hoe moet de rest van het land daar naar kijken!
Oud 04-04-2013, 21:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omdat dat leuk is en gezellig, een provinciaal accentje!
Oud 04-04-2013, 21:53
Verwijderd
Als ik sommige van mijn familieleden AN hoor spreken wil ik mijn trommelvliezen al doorboren, dan komt dat oo nog eens langs als een reclame
Oud 04-04-2013, 21:55
Verwijderd
Ik vind Limburgs wel leuk. Maar eigenlijk vind ik alle Nederlandse accenten wel leuk, beetje afwisseling Als er maar iets zinnigs uit komt, he.
Oud 04-04-2013, 21:59
Verwijderd
Mijn neus zit dicht en ik ben mijn neusspray kwijt
Oud 04-04-2013, 21:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind Limburgs eigelijk alleen maar 'vervelend' door de intonatie die ze gebruiken. Ok en eigenlijk de zachte g ook, maar dat vind ik nog enigzins te overzien.

Ik ben fan van het Gentse accent. Gents is echt vrij wijs de max, maat!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 22:00
Verwijderd
Oh Trimm! Ik was gister ook bij mumford and sons en het hipstergehalte was jnderdaad wel verbazingwekkend hoog. Dat wilde ik nog even zeggen.

Nu ga ik slapen. Voor mijn doen heel vroeg, maar gistermorgen om zeven uur begonnen met werken, 's middags trap geverfd, 's avonds concert, kwart voor drie in bed en vanmorgen weer om zeven uur begonnen met werken vind ik vrij vermoeiend. Mijn bed is echt goddelijk nu <3
Oud 04-04-2013, 22:01
Verwijderd
Mja, maar zelfs zinnige dingen klinken kut in het laaaank ^^ maar misschien is het charming als je het niet te vaak hoort. Of klinkt het normaal als je er in opgegroeid bent. Maar ja, ik val in geen van die categorieën.
Oud 04-04-2013, 22:01
Verwijderd
Ik vind bijna alle accenten lelijk. Maar achterhoeks lelijker dan haags bijvoorbeeld. Ik vind haags soms bijna grappig omdat hele erge aso's, zoals Jokertje uit oh oh cherso, nog een soort van 'bekakt' lijken te praten.
Oud 04-04-2013, 22:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh Trimm! Ik was gister ook bij mumford and sons en het hipstergehalte was jnderdaad wel verbazingwekkend hoog. Dat wilde ik nog even zeggen.
Ja maar...Mumford & Sons is helemaal niet hip, dus dan waren het wannabe hipsters.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 22:01
Verwijderd
Theodoor is net naar boven gegaan en heeft de lichten uitgedaan en ik zit nog beneden, en ineens gaan de konijnen rondscharrelen als gekjes in het donker
Oud 04-04-2013, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Limburgs eigelijk alleen maar 'vervelend' door de intonatie die ze gebruiken. Ok en eigenlijk de zachte g ook, maar dat vind ik nog enigzins te overzien.

Ik ben fan van het Gentse accent. Gents is echt vrij wijs de max, maat!
Oost en West-Vlaams klinkt wel tof. Ik hou van Flip Kowlier en 't Hof van commerce!
Oud 04-04-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ja maar...Mumford & Sons is helemaal niet hip, dus dan waren het wannabe hipsters.
Niet hip? Op Pukkelpop was het vechten voor een plaatsje in 2010¡
Oud 04-04-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ja maar...Mumford & Sons is helemaal niet hip, dus dan waren het wannabe hipsters.
Inderdaad. Sowieso zijn stadionbands nooit hipster.
Oud 04-04-2013, 22:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wilde nog even zeggen dat ik laatst in Leiden was en het percentage hipsters daar behoorlijk hoog is /random.

Mijn vriend en ik gilden regelmatig: 'when all of the sudden a wild hipster appeared!!!!11!' en dan lagen we vervolgens helemaal dubbel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 22:06
Verwijderd
Nederlands met een zachte Brabantse G.
Oud 04-04-2013, 22:06
Verwijderd
En mumford and sons <3
Oud 04-04-2013, 22:06
Verwijderd
Rotterdam is hipsterstad numero uno
Oud 04-04-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend en ik gilden regelmatig: 'when all of the sudden a wild hipster appeared!!!!11!' en dan lagen we vervolgens helemaal dubbel
Gillen? Klinkt als twee maniakken die ze niet helemaal op een rijtje hebben.
Oud 04-04-2013, 22:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gillen? Klinkt als twee maniakken die ze niet helemaal op een rijtje hebben.
Niet letterlijk gillen natuurlijk. We waren gewoon melig.

En Rotterdam hipsterstad valt me niet meer zo op, geloof ik Ach ja, dat heb je met al die studentjes.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Gillen? Klinkt als twee maniakken die ze niet helemaal op een rijtje hebben.
<3

Dat dachten ze ook van Phoebe en mij waarschijnlijk toen we zingend in de Wibra stonden. Maar toen ze Whitney Houston begon mee te brullen, deed ik alsof ik haar niet kende, maar dat faalde omdat ze haar kikkers bij mijn sullen gooide om af te rekenen
Oud 04-04-2013, 22:11
Verwijderd
spullen dus
Oud 04-04-2013, 22:12
Verwijderd
Die kikkers verontrust mij wat meer
Oud 04-04-2013, 22:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oost en West-Vlaams klinkt wel tof. Ik hou van Flip Kowlier en 't Hof van commerce!
Ja, Flip Kowlier is tof! en de heren van neveneffecten praten zo lekker Oost-Vlaams dialect. Ik hou ervan.

Citaat:
Inderdaad. Sowieso zijn stadionbands nooit hipster.
Idd. Nou ja, mss radiohead, maar ook niet echt.

Citaat:
Ik wilde nog even zeggen dat ik laatst in Leiden was en het percentage hipsters daar behoorlijk hoog is /random.
Ja? Oh, dat valt mij niet zo op. Ik zie er vooral veel tokkies en studentikoze bralbekjes. Maar mss dat mijn definitie van hipster ook wat anders is dan die van jou.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 22:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja? Oh, dat valt mij niet zo op. Ik zie er vooral veel tokkies en studentikoze bralbekjes. Maar mss dat mijn definitie van hipster ook wat anders is dan die van jou.
Dat zou kunnen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 22:15
Verwijderd
Enschede is meer spijkerrok-met-witte-legging stad
Oud 04-04-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ging googelen en zag dat gisteren pas het bericht kwam dat hij 't wat rustiger aan ging doen, omdat 'ie kanker had en een dag later issie dood. Stom.
Ja, end of an era. Hoewel hij al langere tijd kanker had, dus heel onverwacht is het niet, maar toch.
Oud 04-04-2013, 22:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja maar...Mumford & Sons is helemaal niet hip, dus dan waren het wannabe hipsters.
Het komt voorbij op 3FM, dus dan is het hip.

Walgelijke muziek overigens, bah.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 22:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dat Ian Banks doodgaat vind ik erger
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Die kikkers verontrust mij wat meer
snoep of is het dat wat je verontrust?
Oud 04-04-2013, 22:28
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Vandaag heb ik al 4320 calorieën ingenomen en ik heb nog steeds honger.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 22:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het komt voorbij op 3FM, dus dan is het hip.

Walgelijke muziek overigens, bah.
eeeeehhh...

Ik zag ze een jaar of 3 geleden op Motel Mozaique, gratuit, want ik werkte daar, en ik vond 't toen 'wel leuk'. Ik vind 'The Cave' wel een ok liedje, de rest doet me niet zoveel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Vandaag heb ik al 4320 calorieën ingenomen en ik heb nog steeds honger.
Pussy

http://www.odditycentral.com/news/wo...est-bride.html
Oud 04-04-2013, 22:36
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
30k calorieën, nah, zou onmogelijk voor me zijn met de dingen die ik eet. Ik vraag me af of ze lid is van de NAAFA:

http://www.naafaonline.com/dev2/
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 22:39
Verwijderd
Citaat:
mijn familie bestaat uit vetkleppen. Eigenlijk is alleen het gezin van mijn tante normaal. En mijn zoon, maar dat heeft ie niet van ons.
Ennnn daar kan Phoebe het weer mee doen.

Citaat:
Mijn vader is ooit 40 kilo afgevallen en eet nu heel normaal en verantwoord. Mijn moeder leeft letterlijk alleen maar van cola en crackers want ze heeft iets waardoor ze erg misselijk wordt van bijna al het eten. Dat is begonnen met een allergie voor dierlijk eiwit maar inmiddels is het uitgebreid naar bijna alles. Aantoonbaar, overigens, bij allergietests in het ziekenhuis licht zo'n beetje alles op. Maar een oorzaak kunnen ze niet vinden.

Mijn broertje eet voornamelijk brood en magnetronmaaltijden want dat vindt hij 'zelf koken'.
En het enige dat je moeder eraan kan doen is op crackers en cola leven? Wat naar.

Ik kan de laatste tijd ook steeds minder eten verdragen, want ik krijg van alles grote krampen en misselijkheden. Het idee om op crackers en cola te leven staat me niet echt aan.

Citaat:
Nederlands met een zachte Brabantse G.
<3 Brabant Brabant über allesch.
Oud 04-04-2013, 22:40
Verwijderd
Citaat:
eeeeehhh...

Ik zag ze een jaar of 3 geleden op Motel Mozaique, gratuit, want ik werkte daar, en ik vond 't toen 'wel leuk'. Ik vind 'The Cave' wel een ok liedje, de rest doet me niet zoveel.
Alle liedjes klinken exact hetzelfde. Dat is ook wel weer knap.
Oud 04-04-2013, 22:46
Verwijderd
Ffs, er niks mis met chubby maar jezelf voorhouden dat je zo gezond kunt zijn omdat je de strijd tegen gewichtstoename hebt opgegeven. Komop. Dan wil je gewoon echt niet. Kan zo iemand nog een verzekering krijgen?
Oud 04-04-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Alle liedjes klinken exact hetzelfde. Dat is ook wel weer knap.
Die eerste cd vond ik gaaf, maar als ik ze nu op de radio hoor, heb ik echt geen idee of het iets nieuws is of hetzelfde.
Oud 04-04-2013, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ffs, er niks mis met chubby maar jezelf voorhouden dat je zo gezond kunt zijn omdat je de strijd tegen gewichtstoename hebt opgegeven. Komop. Dan wil je gewoon echt niet. Kan zo iemand nog een verzekering krijgen?
In Nederland helaas wel.
Oud 04-04-2013, 22:49
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Kan ze niets aan doen, Mutant, het is genetisch... Langzame metabolisme.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 22:58
Verwijderd
Citaat:
In Nederland helaas wel.
Wees daar niet te zeker van. Ik hoor steeds meer dingen die levensnoodzakelijk zijn die niet meer vergoed worden. En ik ben er zelf tegenaan gelopen in België natuurlijk.

Citaat:
Kan ze niets aan doen, Mutant, het is genetisch... Langzame metabolisme.
Ik weet dat het sarcasme is, maar bij mij was het ook genetisch en psychisch en medicatisch en ook nog ikvreetgraagisch, maar ik heb ook de keuze voor een gbp gemaakt omdat ik wist dat het zo niet langer kon en dan ik niet lang meer zou meegaan als ik daarin bleef hangen. Ik kreeg het zelf niet voor mekaar, dan maar met ondersteuning. En het heeft me godver nog bijna mijn leven gekost ook.
Ik word hier een beetje niet helemaal goed van. Maar sowieso ben ik wat emotioneel, het is bijna een jaar geleden en het voelt toch wel raar.
Oud 04-04-2013, 22:59
Verwijderd
Ik ben vandaag ook nogal emotioneel. Het is vast iets met het weer.
Oud 04-04-2013, 23:01
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Bij mij thuis is iedereen dun, mijn broer zelfs mager en dan kom ik als vreemde eend in de bijt Maar hopelijk gaat dat nu wel veranderen. Veel mensen vragen me al of ik ben afgevallen. De weegschaal geeft het (nog) niet aan, maar het betekent in ieder geval dat ik al minder opgeblazen ben/ vocht vasthoud. Ik drink geen cola light meer, wat er volgens mij voor zorgt dat ik minder trek heb en ik haal niks lekkers meer in huis. Ik drink veel thee, eet tussendoor rijstwafels, doe geen chocoladespul meer op brood en eet veel minder kaas en ik ga nu een paar keer per week naar de sportschool en bij mijn ouders een stuk fietsen of wandelen. Hopelijk ben ik dan tegen de zomer toch wat kilootjes kwijt en aan het eind van de zomer ben ik klaar met de naarste pillen en dan hoop ik nog veel meer af te vallen tot het niveau waarop ik vroeger altijd zat.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-04-2013, 23:02
Verwijderd
Citaat:
snoep of is het dat wat je verontrust?
Haha nee dat klinkt al logischer
Oud 04-04-2013, 23:02
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Achja, live and let live. Dik, dun, gespierd, we gaan allemaal uiteindelijk dood. Geniet gewoon van wat de aarde je geeft.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 23:04
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben ook een beetje naar vandaag Ik kreeg vragen als 'gaat het wel goed?' en opmerkingen dat ik anders ben dan normaal en sloom en dat ik een achterdochtige reactie had op iets, maar daar ben ik het niet mee eens. Niet achterdochtiger dan normaal in ieder geval.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-04-2013, 23:04
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik denk ook dat het het weer is. Het moet GVD is echt lente worden. Ik ben het zat.
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.