Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2006, 20:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaar dat-ie de dag erna zo sterk terugkomt.
Tja het kan misschien door die middelen voor zijn heup komen, alleen hoop ik niet dat dit waar is, zo komt er toch nog een smetje op deze Tour(winnaar).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2006, 21:32
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
magoed, Stel het is echt gebeurt. Dan zou je als Landis zijnde toch ook een lul zijn dat op het moment dat je gebruikt, je het zó duidelijk laat zien door iedereen een dag nadat je kapot gereden bent, op 10 minuten te rijden.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 21:33
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 27-07-2006 @ 20:15 :
Bij Landis ook nog niet. Ja een iets te hoog testosteron gehalte, maar Ullrich en Basso zijn ook niet OPEENS uit de Tour gezet, daar hebben de ploegen ook wel even over moeten nadenken eer ze hun kopmannen op straat zetten.
Eigenlijk niet. Die hebben ten eerste een mooi dopingcharter getekend en daarnaast is de reputatie van de sponsor heilig. Een bedrijf als T-Mobile wil niks met een dopingaffaire te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 03:11
Argai
Avatar van Argai
Argai is offline
Citaat:
Estella schreef op 20-07-2006 @ 17:44 :
enneh....Landis is echt niet meer normaal!!! Wat een etappe zeg!
Doping hè, net als Armstrong afgelopen jaren.
__________________
Keallepoat voor Sortjuh | ICD-9-CM 299.8 | ICD-9-CM 301.81
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:12
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Escapism schreef op 27-07-2006 @ 17:35 :
ben wel benieuwd of we de ouders van landis wéér op tv krijgen
Ja. Wat zei ze nou precies? Dat zijn normen en waarden een lichtend vooreeld moesten zijn voor een ieder die te Tour volgt?

Het is allemaal wel een beetje jammer. Maar het maakt de tour er niet minder om, wat mij betreft.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:14
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
kalinho schreef op 27-07-2006 @ 22:32 :
magoed, Stel het is echt gebeurt. Dan zou je als Landis zijnde toch ook een lul zijn dat op het moment dat je gebruikt, je het zó duidelijk laat zien door iedereen een dag nadat je kapot gereden bent, op 10 minuten te rijden.
Als je Mart Smeets moet geloven bestaat er niet zoiets als een wondermiddel dat je van de ene op de andere dag beter maakt. Het is Popeye niet.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:47
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Spijtig dat iedereen er al vanuit gaat dat landis schuldig is, ben benieuwd of iedereen dat ook zo zeker weet als menchov of boogert ineens zoiets krijgt
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:48
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Het zou trouwens best wel eens wat met zijn verotte heup te maken kunnen hebben. Gert-Jan Theunissen is op een gegeven moment ook positief bevonden voor testosteron, maar die heeft na allemaal onderzoeken laten vaststellen dat hij aan een botziekte lijdt en dat daardoor zijn hormoonspiegels afwijkend zijn. Maar goed, het zou natuurlijk wel kunnen dat Landis heeft gebruikt, maar er zijn wat meer dingen die een verhoogde testosteron/epitestosteron verhouding kunnen veroorzaken wil ik hiermee even zeggen.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:57
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 28-07-2006 @ 12:14 :
Als je Mart Smeets moet geloven bestaat er niet zoiets als een wondermiddel dat je van de ene op de andere dag beter maakt. Het is Popeye niet.
zie link die ik op de vroige pagina poste.

en die moeder van die Landis, damn:

journalist: are you happy?
moeder: of course i am, i have a million people praying for me!


__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 12:14
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 28-07-2006 @ 12:48 :
Het zou trouwens best wel eens wat met zijn verotte heup te maken kunnen hebben. Gert-Jan Theunissen is op een gegeven moment ook positief bevonden voor testosteron, maar die heeft na allemaal onderzoeken laten vaststellen dat hij aan een botziekte lijdt en dat daardoor zijn hormoonspiegels afwijkend zijn. Maar goed, het zou natuurlijk wel kunnen dat Landis heeft gebruikt, maar er zijn wat meer dingen die een verhoogde testosteron/epitestosteron verhouding kunnen veroorzaken wil ik hiermee even zeggen.
Ja maar hoe zit dat dan, want die heup speelt al wel langer, lijkt me? Dat had dan in andere tests ook naar voren moeten komen, of kan dat zomaar 'opspelen'?
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 14:06
Sandersss
Sandersss is offline
Volgens mij kan dat maarzo optreden. Er zijn wel meerdere mensen met een schommelend hormoonspiegel (volgens mij zegt Landaluze er ook 1 te zijn).
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 15:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En dat zou ook zowel de slechte als goede rit verklaren. Op de slechte dag is hij er fysiek zo slecht aan toe geweest dat zijn lichaam meer testosteron is gaan produceren, de volgende dag is dat gehalte dus veel en veel hoger.

Zo raar vind ik die verklaring niet, hoor. Ik vraag me wel eens vaker af wat er allemaal waar is van die dopingverhalen in het wielrennen. Er zijn al zoveel hoaxes geweest.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 17:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 28-07-2006 @ 12:14 :
Als je Mart Smeets moet geloven bestaat er niet zoiets als een wondermiddel dat je van de ene op de andere dag beter maakt. Het is Popeye niet.
Inderdaad, dat zie hij gister inderdaad. Kan het niet zijn dat Landis al eerder in de Tour (bijvoorbeeld de eerste week, toen hoorde je al dat-ie last had) medicijnen had genomen voor zijn heup? Mja, dan nog is het raar dat in zo'n geval dat van de ene op de andere dag zou werken. Blijft een raar/smerig zaakje, maar goed dat zijn alle dopingaffaires...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 17:31
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 28-07-2006 @ 12:47 :
Spijtig dat iedereen er al vanuit gaat dat landis schuldig is, ben benieuwd of iedereen dat ook zo zeker weet als menchov of boogert ineens zoiets krijgt
ja, natuurlijk!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 18:33
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Landis: Altijd hoge testosteronwaarde

MADRID - Floyd Landis heeft op een persconferentie in Madrid nogmaals gezegd dat hij tijdens de Tour de France geen doping heeft genomen. De 30-jarige eindwinnaar van de Ronde van Frankrijk verklaarde vrijdagavond in de Spaanse hoofdstad dat hij altijd al een hoge testosteronwaarde heeft gehad en dat die waarde op "natuurlijke wijze" tot stand komt.

Landis werd na de zeventiende etappe in de Ronde van Frankrijk positief bevonden. De contra-expertise moet nog plaatsvinden. Mocht die ook positief uitvallen dan raakt de Phonak-renner zijn tourzege kwijt. Landis is in Madrid om zich met zijn advocaten te onderhouden over de dopingzaak.

Landis heeft gevraagd de resultaten van de b-test zo snel mogelijk openbaar te maken. "Ik zie geen reden waarom niet", zei de Amerikaan op een kamer in Hotel Miguel Angel. "Mijn eindzege in de Tour de France is een gevolg van jarenlange training en toewijding aan het wielrennen. Ik sta voor een schone sport. Ik ben nog steeds trots op mijn eindzege. Ik was de sterkste in Frankrijk."

Spaanse advocaten

De Amerikaan wordt in de dopingzaak bijgestaan door twee Spaanse advocaten, Jose Maria Buxeda en Luis Sanz. De eerste vertegenwoordigt ook de Spaanse wielrenner Roberto Heras, die dit jaar zijn eindzege in de Ronde van Spanje van 2005 definitief kwijtraakte door een positieve dopingcontrole.

In de Wall Street Journal van vrijdag verklaart Landis dat hij na zijn zwakke dag in de zestiende etappe 's avonds met vrienden en ploegmakkers twee biertjes en minimaal vier glazen whiskey heeft gedronken. Ook zou hij schildklierhormonen hebben genomen. De Amerikaanse krant schrijft dat er medische studies zijn die aangeven dat inname van alcohol kan leiden tot een verhoging van het testosterongehalte.

Landis vroeg iedereen zijn zaak nog niet te zien als een dopingzaak. "Ik ben bereid allerlei tests te ondergaan om te bewijzen dat ik niets met doping te maken heb." De mogelijkheid bestaat dat de resultaten van de contra-expertise maandag bekend zijn.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 22:18
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
ik vind dat de media nogal vlug een oordeel velt. Bij Beloki 3 jaar geleden ofzo mocht hij niet naar de tour omdat hij zogezegd doping gebruikte (terwijl het met zijn suikerziekte te maken had). ok nu is die ook wel beschuldigd van dopinggebruik, ik wil maar zeggen dat ze die dingen nogal vlug zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 22:26
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 28-07-2006 @ 12:14 :
Als je Mart Smeets moet geloven bestaat er niet zoiets als een wondermiddel dat je van de ene op de andere dag beter maakt. Het is Popeye niet.
En zijn grote vriend Berend Nikkels beweert het tegenovergestelde.

Wielrenners zijn allemaal op het randje bezig met wat mag en wat niet. Gecentrifugeerd bloed, allerhande infusen enz. en dan gaat het soms wel eens mis. Wat ik bijzonder vreemd vind is dat Landis nu beweert van nature een hoog testosteron gehalte te hebben. Maar waarom was dat dan niet eerder bekend? En twee bier + vier whiskey vind ik een niet geringe score als je in de laaste tourweek zit en je een zware bergetappe voor de boeg hebt (maar dat moet ie natuurlijk zelf weten).
Die moeder van hem is verschrikkelijk. Ze mogen dan geen tv hebben, ze is zo camerageil als wat.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 16:17
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 28-07-2006 @ 23:26 :


Wielrenners zijn allemaal op het randje bezig met wat mag en wat niet. Gecentrifugeerd bloed, allerhande infusen enz. en dan gaat het soms wel eens mis. Wat ik bijzonder vreemd vind is dat Landis nu beweert van nature een hoog testosteron gehalte te hebben.
Sinds kort wordt er in de wielersport tijdens rust en voor de etappe's volop geexperimenteerd met zg testosteron pleisters. Deze zouden bij controlles niet gauw worden opgemerkt, maar de dosis van zulke pleisters is vrij klein zodat ze maar een geringe verbetering opleveren.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 17:18
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Cornel schreef op 29-07-2006 @ 17:17 :
Sinds kort wordt er in de wielersport tijdens rust en voor de etappe's volop geexperimenteerd met zg testosteron pleisters. Deze zouden bij controlles niet gauw worden opgemerkt, maar de dosis van zulke pleisters is vrij klein zodat ze maar een geringe verbetering opleveren.
Maar vallen die pleisters dan bijvoorbeeld niet onder doping? Het is geen natuurlijke manier tot het verbeteren van je prestatie.. dat zou dan toch ook op zo'n verboden lijst moeten staan?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:50
Verwijderd
'Testosteron bij Landis deels van synthetische aard'

Uitgegeven: 1 augustus 2006 06:43
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2006 09:32

NEW YORK - De hoge testosteronwaarde die is aangetroffen bij de Amerikaanse Tour-winnaar Floyd Landis is deels afkomstig van een "externe bron" en "synthetisch" van aard. Dat bericht The New York Times dinsdag op gezag van een bron bij de internationale wielrenunie UCI, die inzage had in de resultaten van de eerste urinetest.

Volgens de Amerikaanse krant weerspreekt de bron de bewering van Landis dat hij geen verboden middelen gebruikte tijdens de Tour de France maar van nature een hoge testosteronspiegel heeft.




De krant bericht ook dat Landis maandag een contra-expertise heeft aangevraagd. Maandagavond was dat verzoek evenwel nog niet bij het Franse laboratorium dat de nieuwe test moet uitvoeren, zo berichtte het Franse persbureau AFP al maandagavond. Landis heeft formeel tot woensdag om een zogeheten B-proef aan te vragen van zijn urinemonsters.

----------

Landis kan nog meer smoesjes verzinnen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 12:01
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
als ie 100% onschuldig was geweest had ie die B-test al direct aangevraagd en had ie alle testen aangevraagd die hij maar had kunnen aanvragen...
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 21:24
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
bye bye Landis dus... sjongejonge..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 21:55
Verwijderd
Ik snap dat het niet zo werkt, maar als je alle dopinggevallen bij Phonak opsomt, krijg je de neiging gewoon die hele ploeg uit te sluiten van welke koers dan ook
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 22:21
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Maar ik snap dus gewoon niet dat die gast zo stom is geweest. Je hebt eerst een kutdag en dan opeens een goede dan roept al snel iemand dat er iets niet goed is, je finisht als eerste dus gegarandeerd naar de dopingcontrole en dan gebruik je ook nog iets wat super makkelijk aantoonbaar is en niet eens werkt op zo'n korte termijn.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 22:27
Verwijderd
Ik zal even informeren bij mijn geloofsgenoten of dit deel uitmaakt van ons complot.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 22:27
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-08-2006 @ 23:27 :
Ik zal even informeren bij mijn geloofsgenoten of dit deel uitmaakt van ons complot.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 08:15
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Wat zo'n mooie tour was ... en nu dus leek...

Ik had Landis door zijn arrogante houding al niet hoog zitten maar nu heeft hij het dus helemaal verknalt. Wat een ongeloofelijk dombo is het ook. Een dag eerder is hij hartstikke slecht en de dag erna is hij verbazend "goed". En als je een etappe wint dan weet je zeker dat je gecontroleerd wordt. Ik hoop dat hij over 2 jaar (of hoelang de schorsing ook gaat duren) nooit meer een ploeg vindt.


Ën dan durft hij ook nog glashard dit te zeggen: "Mijn eindzege in de Tour de France is een gevolg van jarenlange training en toewijding aan het wielrennen. Ik sta voor een schone sport. Ik ben nog steeds trots op mijn eindzege. Ik was de sterkste in Frankrijk."

En het allerergste is misschien nog wel wat hij Pereiro Sio heeft aangedaan die nooit alle mooie en bijzondere momenten die bij een tourwinnaar horen zal meemaken

Bedankt Floyd
misschien had je toch beter niet uit die geloofsgemeenschap kunnen stappen.



(hadden jullie trouwens laatst die moeder in een interview gezien waar ze zei dat ze zcih kampioen voelde?, hoe zal ze zich nu voelen?)
__________________
ofzoiets

Laatst gewijzigd op 06-08-2006 om 08:19.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 10:18
Fides
Fides is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 06-08-2006 @ 09:15 :
"Mijn eindzege in de Tour de France is een gevolg van jarenlange training en toewijding aan het wielrennen. Ik sta voor een schone sport. Ik ben nog steeds trots op mijn eindzege. Ik was de sterkste in Frankrijk."
Nekschotje astublieft!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 11:44
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 06-08-2006 @ 09:15 :
Wat zo'n mooie tour was ... en nu dus leek...
Het blijft een mooie tour
landis is ook zeker niet de persoon die deze tour gemaakt heeft
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 11:53
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ondanks alweer een dopingschandaal, blijft wielrennen voor mij nog steeds de mooiste en de zwaartste sport.

Vreemd bij andere sporten zoals voetbal, atletiek wordt ook op z'n tijd doping gebruikt, maar daar wordt maar weinig aandacht aan besteed in de media. Maar zodra er doping bij wielrennen gebruikt wordt, dan zit in no time de hele wereldpers er boven op!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 15:43
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 06-08-2006 @ 09:15 :
Wat zo'n mooie tour was ... en nu dus leek...

En het allerergste is misschien nog wel wat hij Pereiro Sio heeft aangedaan die nooit alle mooie en bijzondere momenten die bij een tourwinnaar horen zal meemaken

Bedankt Floyd
misschien had je toch beter niet uit die geloofsgemeenschap kunnen stappen.

(hadden jullie trouwens laatst die moeder in een interview gezien waar ze zei dat ze zcih kampioen voelde?, hoe zal ze zich nu voelen?)
Tsja, zijn moeder zal zich wel even achter haar oren krabben over haar oh zo eerlijke zoon... maargoed..

Deze tour blijft voor mij nog wel 1 van de meest spectaculaire!
Mede door de Rabo's, die nog nooit in duidelijke dopingzaken verwikkeld zijn geweest! (Lotz?)
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 06-08-2006 @ 16:43 :
Tsja, zijn moeder zal zich wel even achter haar oren krabben over haar oh zo eerlijke zoon... maargoed..

Deze tour blijft voor mij nog wel 1 van de meest spectaculaire!
Mede door de Rabo's, die nog nooit in duidelijke dopingzaken verwikkeld zijn geweest! (Lotz?)
Lotz was bij quick-step.

Erik Dekker was ten tijde van het WK in Verona ook niet geheel koosjer, en mocht daardoor niet starten.

Alhoewel ik Erik Dekker de laatste renner vind die iets zou gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 16:13
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 06-08-2006 @ 16:52 :


Alhoewel ik Erik Dekker de laatste renner vind die iets zou gebruiken.
Doping in de sport schijnt in Nederland niet gebruikelijk te zijn, ondanks het soepele drugs beleid.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 18:14
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Cornel schreef op 06-08-2006 @ 17:13 :
Doping in de sport schijnt in Nederland niet gebruikelijk te zijn, ondanks het soepele drugs beleid.
Gelukkig maar, ik hoop dat de buitenlandse aankopen van Rabo zich daar natuurlijk dan ook aan aanpassen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 19:22
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
ik wist het wel. die amerikanen zijn niet te vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 19:34
Verwijderd
Citaat:
jw1985 schreef op 06-08-2006 @ 16:52 :
Lotz was bij quick-step.

Erik Dekker was ten tijde van het WK in Verona ook niet geheel koosjer, en mocht daardoor niet starten.

Alhoewel ik Erik Dekker de laatste renner vind die iets zou gebruiken.
Kom nou toch, Dekker zat toen tot zijn nek vol met doping, dat was redelijk duidelijk. Kan gebeuren, doping hoeft niet altijd per sé prestatiebevorderende oneerlijke concurrentie te zijn, hij kan ook gewoon een griepje hebben willen onderdrukken. Maar hij had iets gebruikt, dat staat voor mij persoonlijk wel vast.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 21:28
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 06-08-2006 @ 12:44 :
Het blijft een mooie tour
landis is ook zeker niet de persoon die deze tour gemaakt heeft
Landis heeft deze tour zeker niet gemaakt maar dit schandaal verpest voor mij toch wel een deel van deze tour...
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans verbeteren
pluisje328
0 14-12-2011 11:29
Muziek Rock
EpicAlastis
57 31-08-2007 19:42
Vrije tijd Het mooiste sportmoment van 2006
Tofke_H
60 15-01-2007 10:14
Vrije tijd Wie wint de Tour de France 2006?
peaceflower
500 20-07-2006 16:28
Vrije tijd Free Live Sport!
freesoccer
1 27-04-2006 06:58
Vrije tijd Wielerseizoen 2005 II
de communiceerbeer
430 22-12-2005 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.