Oud 16-08-2006, 10:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 16-08-2006 @ 11:10 :
Ik vind dat helemaal niet zo "al is het", in deze variant kan Kuyt zich veel laten terugzakken zoals hij graag doet, en kan Huntelaar zich concentreren op wat hij het beste kan: scoren. Ik denk dat dit een dodelijke combinatie kan zijn, het enige wat er aan ontbreekt is pure snelhied.
Ja, ik vraag me alleen wel af waarom je per sé voorin pure snelheid nodig zou hebben als je speelt zoals het huidige Nederlands Elftal dat doet. Daarnaast ben ik van mening dat Robben prima links- en rechtshalf kan spelen. Dan krijg je een beetje het effect dat Manchester United ook al jaren gebruikt en dat principe bevalt me eigenlijk wel

Kuyt is dan een beetje de Scholes in het Van Nistelrooij/Scholes duo voorin uit de begintijd, die zich steeds laat terugzakken en ruimte biedt voor een snelle linkshalf als Giggs om zich voorin te laten zien.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2006, 12:00
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
7 man achter de bal en 2x per wedstrijd uitvallen. Voetbal is amusement, 3-4-3 is prima
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 12:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 16-08-2006 @ 13:00 :
7 man achter de bal en 2x per wedstrijd uitvallen. Voetbal is amusement, 3-4-3 is prima
Het huidige systeem is minder amusant dan wat ik voorstel. Sterker nog, ik denk dat je aanvallender en gedurfder speelt met de voorgestelde 4-4-2 dan met de huidige manier van spelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-08-2006 @ 11:45 :
Ja, ik vraag me alleen wel af waarom je per sé voorin pure snelheid nodig zou hebben als je speelt zoals het huidige Nederlands Elftal dat doet. Daarnaast ben ik van mening dat Robben prima links- en rechtshalf kan spelen. Dan krijg je een beetje het effect dat Manchester United ook al jaren gebruikt en dat principe bevalt me eigenlijk wel

Kuyt is dan een beetje de Scholes in het Van Nistelrooij/Scholes duo voorin uit de begintijd, die zich steeds laat terugzakken en ruimte biedt voor een snelle linkshalf als Giggs om zich voorin te laten zien.
Dat van Robben bedacht ik me ook al.


Maar goed, zo gaat Van Basten nooit spelen, dus blijft bij dagdromen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 14:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van Bommel en Van Nistelrooy niet, tja, ik ben het zelf niet met Van Basten eens, want zij behoren toch wel tot de beste spelers van Nederland. Vooral Van Bommel zeker, ondanks dat-ie op een aantal cruciale momenten zijn man laat lopen. Maar ik vraag me gewoon af wat jongens als De Jong, Sneijder en Schaars hebben wat Van Bommel dan níet heeft? En wat heeft VoH wel wat RvN niet heeft. RvN heeft een grotere staat van dienst. Dat Huntelaar erbij zit kan ik begrijpen, dat moet dé spits van het EK 2008 worden. Is er misschien toch iets gebeurd tijdens het WK of in de voorbereiding daarvan tussen Van Bommel en RvN en Van Basten waar wij niet van op de hoogte zijn? In ieder geval wel misschien een interessante ontwikkeling, in mijn ogen in negatieve zin.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 16:05
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Jarabe de Palo schreef op 15-08-2006 @ 15:57 :
nee, onze bondscoach is de weg een beetje kwijt. Hij selecteert liever spelers die in onze eigen competitie bij middelmatige clubs amper aan de bak komen dan de topspits van Bayern Munchen, Real Madrid of een goede middenvelder van FC Barcelona
tja zolang jullie winnen zal het wel goed zijn zeker. Wanneer men zou verliezen dan kan men deze vraag gaan stellen waarom van Nistelrooy niet, Van Bommel en Makaay en waarschijlijk nog een hele hoop.

ken het Nederlandse team niet zo goed, Maar Van der Sar doet wel nog een belletje rinkelen. (die staat al een hele tijd in doel)
Boulahrouz (is toch goed geschreven hoop ik) is dat niet een ploegmaat van Kompany bij Hamburg?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 16:10
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-08-2006 @ 11:45 :
Ja, ik vraag me alleen wel af waarom je per sé voorin pure snelheid nodig zou hebben als je speelt zoals het huidige Nederlands Elftal dat doet. Daarnaast ben ik van mening dat Robben prima links- en rechtshalf kan spelen. Dan krijg je een beetje het effect dat Manchester United ook al jaren gebruikt en dat principe bevalt me eigenlijk wel

Kuyt is dan een beetje de Scholes in het Van Nistelrooij/Scholes duo voorin uit de begintijd, die zich steeds laat terugzakken en ruimte biedt voor een snelle linkshalf als Giggs om zich voorin te laten zien.
in mijn ogen had Man United een van de beste middenvelden

Scholes, Giggs, Beckham en Keane. Alleen is dat al 3 jaar geleden ofzo. Trouwens is Keane geen Ier? (aldan niet gestopt als international?)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 17:11
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Keane is inderdaad Iers maar hij is gestopt met voetballen
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 17:11
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 15-08-2006 @ 16:05 :
En daar ben ik Theo nog altijd dankbaar voor...
lag niet echt aan Theo, meer aan de Arnhemse cultuur. Ondanks dat Schaars al sinds de jeugd 1 vd grootste talenten is durfde men toch het vertourwne niet geven, niet heel gek gezien de namen.

Maar ontopic: we zullen zien of Marco gelijk heeft vanavond
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 17:21
Verwijderd
Ik denk dat je niet teveel conclusies moet trekken over vanavond. Wie er ook spelen, het zal wel weer een redelijk saaie 0-2 overwinning worden. Of 1-2.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 18:36
Bequiristain
Bequiristain is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-08-2006 @ 10:51 :
En dat is ook wel te verklaren. Makaay loopt qua leeftijd een beetje gelijk met van Nistelrooij, maar van Nistelrooij kreeg al iets eerder het voordeel van de twijfel en speelt in een veel prestigieuzere competitie. Jammer, want áls Oranje met 4-4-2 en van Nistelrooij wil spelen, is hij een prima schaduwspits, volgens mij.

Daarbij nog blijf ik zeggen dat van Persie gewoon achter twee spitsen hoort te spelen. Combineer dat en je hebt een levensgevaarlijke voorhoede. Al is het met Kuyt en Huntelaar voorin
Ik zie wel wat in jouw idee,Huntelaar en Kuyt in de spits en Van Persie erachter lijkt me een prima optie ,maar dan zou Robben naar het middenveld moeten en met VD Vaart en/of Sneyder erbij ben je dan aanvallend wel erg sterk maar qua verdediging kwetsbaarder
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 16-08-2006 @ 18:21 :
Ik denk dat je niet teveel conclusies moet trekken over vanavond. Wie er ook spelen, het zal wel weer een redelijk saaie 0-2 overwinning worden. Of 1-2.
Niet dat het een fantastisch sprankelende wedstrijd was, maar zeker in de eerste helft speelde het Nederlands elfatl bij vlagen erg leuk, en ik zat er gewoon naast. Ook al was het een zwaar gedevalueerd Iers elftal, een lekkere overwinning. Van Basten haalt een klein beetje zijn gelijk, al vind ik dat je wat dat betreft zeker nie tover één oefenwedstrijd mag oordelen. En dat had ik ook gezegd als Nederland als ene krant gespeeld had.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 22:34
Bequiristain
Bequiristain is offline
Geef ook eerlijk toe dat Huntelaar een prima partij speelde,die man scoort erg gemakkelijk,toch vind ik het wel te vroeg om Van Nistelrooy al af te schrijven.Ik zou Huntelaar graag aan het werk zien tegen een Portugal of Italie en dan wel een wedstrijd waar het ergens om gaat.

Nederland speelde leuk,zeker de eerste helft,maar die ieren hadden ook wel een cafe elftal erin staan,ik vond Heitinga zelfs tegen dit elftal door de mand vallen,De Cler vond ik daartegen wederom sterk voetballen en ook Theo Janssen vond ik niet verkeerd invallen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 10:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 16-08-2006 @ 19:36 :
Ik zie wel wat in jouw idee,Huntelaar en Kuyt in de spits en Van Persie erachter lijkt me een prima optie ,maar dan zou Robben naar het middenveld moeten en met VD Vaart en/of Sneyder erbij ben je dan aanvallend wel erg sterk maar qua verdediging kwetsbaarder
Oh ja, maar als ik het voor het zeggen zou hebben, zouden er ook andere mensen geselecteerd zijn. Davids moét gewoon mee als Cocu niet meer meedoet. Of je nu met drie of vier middenvelders speelt.

Robben kan op het middenveld prima uit de voeten. Er zijn veel clubs die op deze manier voetballen of gevoetbald hebben en dat is wel een goede rol voor Robben.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 10:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 16-08-2006 @ 22:28 :
Niet dat het een fantastisch sprankelende wedstrijd was, maar zeker in de eerste helft speelde het Nederlands elfatl bij vlagen erg leuk, en ik zat er gewoon naast. Ook al was het een zwaar gedevalueerd Iers elftal, een lekkere overwinning. Van Basten haalt een klein beetje zijn gelijk, al vind ik dat je wat dat betreft zeker nie tover één oefenwedstrijd mag oordelen. En dat had ik ook gezegd als Nederland als ene krant gespeeld had.
Daarnaast was het een oefenwedstrijd tegen Ierland.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 14:57
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Godverdomme, een spits die ook kan passen, dat hadden we kunnen gebruiken op het WK.
Wat was kuyt weer lachwekkend, ADHD mannetje in een mooi lopend elftal, ik werd zeer zenuwachtig van hem.

Zou Newcastle een bod op Huntelaar doen?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 15:56
Strever
Strever is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 17-08-2006 @ 15:57 :
Godverdomme, een spits die ook kan passen, dat hadden we kunnen gebruiken op het WK.
Wat was kuyt weer lachwekkend, ADHD mannetje in een mooi lopend elftal, ik werd zeer zenuwachtig van hem.

Zou Newcastle een bod op Huntelaar doen?
Jaa, Huntelaar moest ook mee na het WK, maar V Basten is ook niet altijd even slim. Ben benieuwd of Kuyt het wel gaat maken bij Liverpool. Ik denk van niet, het is een echte buffel die idd last heeft van ADHD.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 17:23
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Strever schreef op 17-08-2006 @ 16:56 :
Ik denk van niet, het is een echte buffel die idd last heeft van ADHD.
Ach rot op, als er iemand een relaxte symphatieke vent is buiten het veld is het Kuijt wel. En ook in het veld werkt hij hard maar om nou over ADHD te beginnen. Dan denk ik toch eerder aan een type als Sneijder.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 22:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goede wedstrijd van Oranje, maar ach wat zegt het nou: een tweederangs Ierland, de competitie is nog nog niet begonnen (of in sommige landen is-ie net begonnen), en het is niet om het "eggie". En het is maar één wedstrijd, dus ja... Maar ondanks dat ik het niet eens ben met het niet meenemen van Van Bommel en RvN (wiens selectie natuurlijk wel afhankelijk gaat worden van zijn presteren in Madrid) moet ik natuurlijk wel een compliment geven aan de manier waarop Klaas-Jan Huntelaar zijn kans heeft gegrepen. Los van het feit hoe het zal gaan tussen RvN en Marco, dit wordt in ieder geval een van onze spitsen in de selectie van het EK 2008.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 20:42
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 17-08-2006 @ 18:23 :
Ach rot op, als er iemand een relaxte symphatieke vent is buiten het veld is het Kuijt wel. En ook in het veld werkt hij hard maar om nou over ADHD te beginnen. Dan denk ik toch eerder aan een type als Sneijder.
hij heeft et ook over ín de wedstrijd.
Ik heb altijd het gevoel bij Kuijt dat sinds hij weet dat het publiek hem waardeert door zn werklust, hij nog net even een paar stapjes harder zet om nog meer applausen te krijgen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 13:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 18-08-2006 @ 21:42 :
hij heeft et ook over ín de wedstrijd.
Ik heb altijd het gevoel bij Kuijt dat sinds hij weet dat het publiek hem waardeert door zn werklust, hij nog net even een paar stapjes harder zet om nog meer applausen te krijgen
Hij beseft dat dát z'n kracht is. En terecht. Die jongen is nooit geblesseerd, gooit er nooit met de pet naar en weet het hele team op sleeptouw te nemen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 14:39
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 17-08-2006 @ 18:23 :
Ach rot op, als er iemand een relaxte symphatieke vent is buiten het veld is het Kuijt wel. En ook in het veld werkt hij hard maar om nou over ADHD te beginnen. Dan denk ik toch eerder aan een type als Sneijder.
Hahaha op die persconferentie met Benitez. De trainer uitleggen dat een journalist een grapje maakt, wat een ezel.

Jammer dat Gerrard nog bij Liverpool, anders was het echt langzaam niveau Feyenoord, mooi stadion, publiek en traditie maar presteren ho maar.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.