Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 23:20
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
er ziy wel een voordeel aan onze degradatie, we hoeven dan niet meer naar Sterfrade toe, of we moeten ze in de amstelcup treffen maar dan maken we ze toch in
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2002, 15:38
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:
er ziy wel een voordeel aan onze degradatie, we hoeven dan niet meer naar Sterfrade toe, of we moeten ze in de amstelcup treffen maar dan maken we ze toch in
Wees jij nou maar fit voor zondag. Effe kijken of jullie ook een grote bek hebben als het er opaan komt. En niet zoals bij Roda JC - Fortuna Sittard dat jullie wegblijven.

Wij zullen er zijn in die mislukte container van jullie. Shittard 100% Gouden Gids Divisie whaha. Wankers!
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 16:15
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
fortunagirl schreef:
ZITTERD 4 EVER SJENG EN MOF NEVER.

NOOIT FC LIMBURG IK BEN EEN 16 JARIGE MEID GA NAAR ELKE WEDSTRIJD VAN FORTUNA. BEN AL 5 JAAR TROUW AAN MIJN CLUB EN DAN FC LIMBURG???? NEE NOOIT.

JODA GAAT ER ZONDAG AAN.
HAMMING IS THE BEST!!JOOS VAN BARNEVELD KOMT TERUG EN LET MAAR EENS OP WAT ER GAAT GEBEUREN. FORTUNA ZET ZITTERD OP ZIJN KOP.

FORTUNA NOA VEURE

Sow hey, moet je dit onder dwang van je vader typen, of heeft onze super grijze muis V€ÑØM een nieuw profiel aangemaakt?!?!
Kan me namelijk niet voorstellen dat er meer dan één grijze muis op dit forum komt!!(zijn al zo'n bedreigde diersoort)
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:31
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Gonzo schreef:


Wees jij nou maar fit voor zondag. Effe kijken of jullie ook een grote bek hebben als het er opaan komt. En niet zoals bij Roda JC - Fortuna Sittard dat jullie wegblijven.


ja geen wonder als we meer dan een half uur in die UFO van jullie moeten wachten eer we naar buiten mogen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:34
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Finntroll schreef:



Sow hey, moet je dit onder dwang van je vader typen, of heeft onze super grijze muis V€ÑØM een nieuw profiel aangemaakt?!?!
Kan me namelijk niet voorstellen dat er meer dan één grijze muis op dit forum komt!!(zijn al zo'n bedreigde diersoort)
ja en zijn hier inderdaad meerde FortunaFans
het klink voor jullie miscchien raar (oke nu klinmkt voor duitsers alles raar) maar er zijn echt meer fortunezen hier


ZITTERD TILL I DIE!!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd op 01-05-2002 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 21:40
fortunagirl
fortunagirl is offline
Ik ben een echte fortunees


il nostro cuore batte giallo verde

en alle joda supporters zijn vieze gore duitsers.

geel-groen forever

wie het met me eens is graag reacties
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 22:00
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
fortunagirl schreef:
Ik ben een echte fortunees


il nostro cuore batte giallo verde

en alle joda supporters zijn vieze gore duitsers.

geel-groen forever

wie het met me eens is graag reacties
FORZA ZITTERD

Fortuna 4-ever FC Limburg never
Nog liever failliet dan samen met een joda-miet

Laatst gewijzigd op 01-05-2002 om 22:12.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 11:59
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
een fusie is voorlopig van de baan omdat mvv nog niet was een handtekening te zetten, en pickee nu heel pissed is op mvv

VOORLOPIG GEEN FC LIMBURG
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 00:47
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:


ja geen wonder als we meer dan een half uur in die UFO van jullie moeten wachten eer we naar buiten mogen
Ik had het over de afspraken voor de wedstrijd wanker. Tot zometeen grijze muis!
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:55
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline

Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:17
obi-wan-kenobi
Avatar van obi-wan-kenobi
obi-wan-kenobi is offline
Citaat:
Gonzo schreef:


Ik had het over de afspraken voor de wedstrijd wanker. Tot zometeen grijze muis!
En wat waren die joda fans weer stil.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:46
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
obi-wan-kenobi schreef:


En wat waren die joda fans weer stil.
'PROEST' Hoor hem nou, ik zat op Noord(omdat men zei dat het Roda vak uitverkocht was). Daar zat blijkbaar een deel van de Shittard 'die-hards' (kuch...). Alleen maar ventjes van 13 t/m 16 jaar, TJEZUS ZIJN JULLIE TRIEST ZEG!!! Ik had me toch iets meer voorgesteld van Shittard, maar dat wat ik zag was toch echt DIEP TRIEST!!! Leek wel of groep 7 van de plaatselijke basisschool gratis naar binnen mocht!! De hele wedstrijd nauwelijks enig geluid gemaak!!

EN dan heb ik het nog niet eens over dat 'stadion'van jullie!! (WAHAHAHA!!!) Ach, opvallen zal die keet van jullie niet in de Gouden Gids divisie!!!!

Conclusie: slopen die bouwkeet, en bouw er n paar huizen!!
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:18
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Finntroll schreef:


'PROEST' Hoor hem nou, ik zat op Noord(omdat men zei dat het Roda vak uitverkocht was). Daar zat blijkbaar een deel van de Shittard 'die-hards' (kuch...). Alleen maar ventjes van 13 t/m 16 jaar, TJEZUS ZIJN JULLIE TRIEST ZEG!!! Ik had me toch iets meer voorgesteld van Shittard, maar dat wat ik zag was toch echt DIEP TRIEST!!! Leek wel of groep 7 van de plaatselijke basisschool gratis naar binnen mocht!! De hele wedstrijd nauwelijks enig geluid gemaak!!

EN dan heb ik het nog niet eens over dat 'stadion'van jullie!! (WAHAHAHA!!!) Ach, opvallen zal die keet van jullie niet in de Gouden Gids divisie!!!!

Conclusie: slopen die bouwkeet, en bouw er n paar huizen!!
ik zou als ik jpouw was maar eens nar de dokter gaan want je begint goed doof te worden
ik heb voldoende geluid gehoord uit het fortunavak
de enige die stil waren waren die kleuters van Joda

Maar ja binnenkort zijn we van alle jodafans af als die UFO in sterfrade terugvliegt naar zijn thuisplaneet
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:32
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
FC Limburg definitief van de baan


Gisteren hielden Pickee (Roda) en Mommers (Fortuna Sittard) nog de mogelijkheid open dat na het wegvallen van MVV er toch nog een FC Limburg zou kunnen komen, maar dan met slechts twee clubs.
Die optie lijkt nu ook van de baan. Mommers heeft de supportersvereniging gemeld dat er wel nog gesprekken tussen Roda en Fortuna gevoerd zullen worden over mogelijke vormen van samenwerking, maar een fusie hoort daar niet meer bij. Het (financiële) draagvlak voor een fusie tussen Roda en Fortuna Sittard is simpelweg te klein.
FC Limburg is dus van de baan.

Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 17:43.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:41
obi-wan-kenobi
Avatar van obi-wan-kenobi
obi-wan-kenobi is offline
Citaat:
Finntroll schreef:


'PROEST' Hoor hem nou, ik zat op Noord(omdat men zei dat het Roda vak uitverkocht was). Daar zat blijkbaar een deel van de Shittard 'die-hards' (kuch...). Alleen maar ventjes van 13 t/m 16 jaar, TJEZUS ZIJN JULLIE TRIEST ZEG!!! Ik had me toch iets meer voorgesteld van Shittard, maar dat wat ik zag was toch echt DIEP TRIEST!!! Leek wel of groep 7 van de plaatselijke basisschool gratis naar binnen mocht!! De hele wedstrijd nauwelijks enig geluid gemaak!!

EN dan heb ik het nog niet eens over dat 'stadion'van jullie!! (WAHAHAHA!!!) Ach, opvallen zal die keet van jullie niet in de Gouden Gids divisie!!!!

Conclusie: slopen die bouwkeet, en bouw er n paar huizen!!
nee die ufo van jullie dan
btw ik zat ook op noord en er was dus echt wel voldoende te horen aan FORTUNA SITTARD supporters.
en de echt die-hards zitten op zuid.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:46
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
obi-wan-kenobi schreef:

nee die ufo van jullie dan
btw ik zat ook op noord en er was dus echt wel voldoende te horen aan FORTUNA SITTARD supporters.
en de echt die-hards zitten op zuid.
right on brother
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:52
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Finntroll schreef:




EN dan heb ik het nog niet eens over dat 'stadion'van jullie!! (WAHAHAHA!!!) Ach, opvallen zal die keet van jullie niet in de Gouden Gids divisie!!!!

Conclusie: slopen die bouwkeet, en bouw er n paar huizen!!
ach het stadion van fortuna kan alleen maar mooier worden
die ufo van jullie kan alleen maar als bijeenkomst worden gebruikt voor alliens
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:55
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:


ik zou als ik jpouw was maar eens nar de dokter gaan want je begint goed doof te worden
ik heb voldoende geluid gehoord uit het fortunavak
de enige die stil waren waren die kleuters van Joda

Maar ja binnenkort zijn we van alle jodafans af als die UFO in sterfrade terugvliegt naar zijn thuisplaneet
Blijkbaar is dat geluidsniveau normaal voor Shittard, jij stond zeker ook bij die 10,5 16 jarige ventjes die om het half uur even gingen staan om 10 sec lang een beetje mee te zingen met het Roda vak. Voldoende geluid, tjemig zijn jullie triest zeg!!

Maar, zag net op L1 dat jullie hoogstwaarschijnlijk de laatste keer jullie kut club hebben kunnen toefluisteren!!

En welke UFO?! Heb al van meerdere mensen van verschillende clubs vernomen dat we een prachtig stadion hebben!!
Zullen ze van die mislukte bouwkeet van jullie niet zeggen!!

Ach ja, als ik fan was van zo'n KUT club die het volgende seizoen niet haalt, zou ik ook van alles gaan roepen om het toch nog iets te laten lijken!

En 5500 toeschouwers, is dat ook normaal?!
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:00
obi-wan-kenobi
Avatar van obi-wan-kenobi
obi-wan-kenobi is offline
Citaat:
Finntroll schreef:


Hoop dom geblaat

Ach ja, als ik fan was van zo'n KUT club....
Dat is het probleem nu juist roda is een kut club.

Conclusie: RODA DE KOTS VAN HET ZUIDEN.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:33
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Finntroll schreef:


Blijkbaar is dat geluidsniveau normaal voor Shittard, jij stond zeker ook bij die 10,5 16 jarige ventjes die om het half uur even gingen staan om 10 sec lang een beetje mee te zingen met het Roda vak. Voldoende geluid, tjemig zijn jullie triest zeg!!

niet alleen doof maar hij eilt ook nog
roda was het die de hele wedstrijd amper zong
fortuna was het juist die het merendeel van de wedstrijd wel zong
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:37
fortunagirl
fortunagirl is offline
Hey vuile joda supporters

jullie moeten niet zo zeiken.
de noord tribune is the best en we waren zeker te horen

gelukkig fc limburg van de baan.

nooit fc limburg nooit fc limburg nol hendriks gaat eraan fortuna blijft bestaan nooit met die moffe samen gaan!!!!!!!!!!!!!!!!


het zijn de homo's jaja het zijn de homo's jaja het zijn de homo's jaja de homo's van joda
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:47
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Originally posted by bartje519 (leerlingen punt com)
Vanmiddag had ik weer eens de twijfelachtige eer om naar de voorlopig laatste wedstrijd in Sittard-Geleen te mogen kijken. Slechts 5.500 mensen (waaronder 2000 fans uit het kerkraadse) dachten hier net zo over. Ik de stromende regen (uiteraard stond de wind ongunstig voor mij) trok ik in de meest oude en vieze bussen richting een klein dorpje. Na eerst een tocht door een vies industrieterrein riep iemand naast me 'kijk, daar ligt het stadion!'. Aangezien je met de trein van de andere kant komt dacht ik dat hij zich vergiste, maar het bleek daadwerkelijk dan toch al het stadion te zijn. Ik had het (natuurlijk) al vaker gezien, maar eens te meer viel me weer op wat voor een gedrocht het wel niet is. Aan het eind van de middag, nadat we Fortuna 'Succes tegen Heracles' hadden gewenst bereikte mij het nieuws dat Fortuna een koper had gevonden voor deze koeiendrinkbak. Het stadion is nog steeds niet af, en ik vraag me dan ook werkelijk af wat voor een imbiciel dit stadion wil hebben?! Assurancetourix misschien??!:?
Stadion is dus waarschijnlijk verkocht. Ik heb er wel nog niets over gelezen gehoord. Stadion verkocht = veel geld, veel geld = licentie, Licentie is geen FC Limburg.
Fortuna blijft bestaan

Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 20:50.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:52
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
fortunagirl schreef:
Hey vuile joda supporters

jullie moeten niet zo zeiken.
de noord tribune is the best en we waren zeker te horen

gelukkig fc limburg van de baan.

nooit fc limburg nooit fc limburg nol hendriks gaat eraan fortuna blijft bestaan nooit met die moffe samen gaan!!!!!!!!!!!!!!!!


het zijn de homo's jaja het zijn de homo's jaja het zijn de homo's jaja de homo's van joda
right on sister
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:56
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:


Stadion is dus waarschijnlijk verkocht. Ik heb er wel nog niets over gelezen gehoord. Stadion verkocht = veel geld, veel geld = licentie, Licentie is geen FC Limburg.
Fortuna blijft bestaan
Geen stadion = stadion huren, stadion huren kost veel geld, voorlopig licentie + gehuurd stadion = voorlopig Fortuna Sittard.

Simpel
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het gaat nie door! YEAEAH! Nu nog een licensie krijgen en ik kan ook volgend seizoen weer naar Us MVV ke gaan kijken. En nu (eindelijk ) ook tegen Fortuna! Wij gaan naar Zitterd toe...... en winnuhuhuhuhuh!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:05
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Firebolt schreef:


Geen stadion = stadion huren, stadion huren kost veel geld, voorlopig licentie + gehuurd stadion = voorlopig Fortuna Sittard.

Simpel
uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh
bijna alle clubs huren het stadion
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:13
V€ÑØM
Avatar van V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Het gaat nie door! YEAEAH! Nu nog een licensie krijgen en ik kan ook volgend seizoen weer naar Us MVV ke gaan kijken. En nu (eindelijk ) ook tegen Fortuna! Wij gaan naar Zitterd toe...... en winnuhuhuhuhuh!

hahahahahhhahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahaha hahhhahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhha hahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahaha hahahahahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahaha hahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahahahahaha hahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahahahahahahahaha hhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahahahahahahahahahhahha hahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahahahahahahahahahhahhahahaha hahhahahahah

ik lach me echt dood
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:06
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:


uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh
bijna alle clubs huren het stadion
Dat is gedeeltelijk waar, maar de meeste huren 'm van een speciale stichting die zelfs nog onder de club valt, dus hebben ze zelf nog de grootste inspraak.
Als het stadion dan bv in de hens vliegt, gaat die stichting failliet, en komt er gewoon weer een nieuwe, zodat de club blijft bestaan.
Fortuna moet het stadion gaan huren van een organisatie, die WEL winst wil maken.
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 14:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:
hahahahahhhahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahaha hahhhahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhha hahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahaha hahahahahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahaha hahahahahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahahahahaha hahahahhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahahahahahahahaha hhahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahahahahahahahahahhahha hahahahahhahahahahahhahahahahahhhahahahahahahahahahahahahahhahhahahaha hahhahahahah

ik lach me echt dood
Dood? Kee dan ... nee = geen leuk geintje.

Ehehehm maar je huilt je dood als MVV volgend seizoen van Fortuna gaat winne
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Immers in Oranje en algemeen voetbaltopic #114
De Veroorzaker
500 12-08-2015 13:45
De Kantine Limburg: een appendix?
de abt van sion
261 26-09-2002 15:09
Vrije tijd Koop een Staatslot en doneer het aan Fortuna!
V€ÑØM
37 25-07-2002 22:59
Vrije tijd wat is je favoriete ploeg uit de gouden gids-divisie?
Eric
50 02-06-2002 19:45
Vrije tijd Fc Vlaaien
Forza_vitess!
15 12-01-2002 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.