Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 12:42
juultje_moi
juultje_moi is offline
Hallo lieve allemaal!!


Ik heb op zich best wel een probleem. Ik ben een meisje van net 17 en heb onveilig gevreeën met mijn vriend...
Inmiddels ben ik al 6 dagen overtijd... Ja,heel erg dom!!

Ik vrees het ergste... Maar das natuurlijk nog niet zeker!! Toch ben ik een beetje gaan surfen en zoeken naar informatie over ongewenst zwanger zijn en abortus. Ik moet er namelijk niet aan denken dat ik op mijn 17e al een kindje heb, maar dat is waarschijnlijk wel begrijpelijk!!

Ik hoop dat er mensen zijn die mijn verhaal herkennen of misschien wel andere meiden die misschien ook abortus hebben gedaan of iemand kennen die dat heeft gedaan en dan op zo'n jonge leeftijd!!!!

En ja, ik weet dat ik dom ben geweest... bla bla bla... dus pleeeez wrijf dat er niet nog eens in!!!!!

Dikke zoen Julia...

__________________
LEVEN is het meervoud van LEF
Oud 04-03-2002, 12:46
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Gelukkig is het bij mij uiteindelijk wel goedgekomen (m'n vriendin was 2 weken overtijd dus wij waren ook ontzettend bang voor het ergste). Net als jij hebben wij ook op internet alle informatie erover opgezocht. Ik hoop voor jou dat het net zo goed uitpakt zoals bij ons. In ieder geval veel succes/sterkte...
Oud 04-03-2002, 12:53
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Tot 16 dagen overtijd kun je een overtijdsbehandeling ondergaan - die is een stuk minder ingrijpend als een abortus.

Doe dus vandaag nog een zwangerschapstest (waarom heb je die niet allang gedaan?!) en als hij positief is, neem dan contact op met je arts voor zo'n behandeling.

Kom op zeg, actie - dit gaat dus echt niet weg als je het negeert.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 04-03-2002, 12:59
juultje_moi
juultje_moi is offline
Ja, I know... Die test ga ik vrijdag doen... Dat heb ik allang bepaald voor mezelf... Eigenlijk durf ik dat helemaal niet!! Maar ik weet het, het moet!! Enne, een overtijdsbehandeling, das toch ook met zo'n zuigdinkie??!!

Kus Juul
__________________
LEVEN is het meervoud van LEF
Oud 04-03-2002, 13:02
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
juultje_moi schreef:
Ja, I know... Die test ga ik vrijdag doen... Dat heb ik allang bepaald voor mezelf... Eigenlijk durf ik dat helemaal niet!! Maar ik weet het, het moet!! Enne, een overtijdsbehandeling, das toch ook met zo'n zuigdinkie??!!
Yeesh, jij blijft liever in bezorgde onzekerheid? Ik heb 1 keer gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn, en ben nog nooit zo snel naar de drogist gelopen.
't is toch veel beter om het *zeker* te weten? Misschien maak je je wel hartstikke zorgen om niets! En als het wel positief is kan je gewoon gelijk actie ondernemen.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 04-03-2002, 13:09
juultje_moi
juultje_moi is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Yeesh, jij blijft liever in bezorgde onzekerheid? Ik heb 1 keer gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn, en ben nog nooit zo snel naar de drogist gelopen.
't is toch veel beter om het *zeker* te weten? Misschien maak je je wel hartstikke zorgen om niets! En als het wel positief is kan je gewoon gelijk actie ondernemen.

Tsja, maar weet je wat het is??? Misschien is dit wel heel erg raar hoor... Ik heb gewoon ontzettend het gevoel dat het toch niet zo is... "Dat overkomt mij niet"!! Ten tweede wil ik het graag met mijn vriend doen, die test dus... En dat kan pas vrijdag!!
__________________
LEVEN is het meervoud van LEF
Oud 04-03-2002, 14:09
@pie
@pie is offline
Citaat:
juultje_moi schreef:
Tsja, maar weet je wat het is??? Misschien is dit wel heel erg raar hoor... Ik heb gewoon ontzettend het gevoel dat het toch niet zo is... "Dat overkomt mij niet"!! Ten tweede wil ik het graag met mijn vriend doen, die test dus... En dat kan pas vrijdag!!
die 14 dagen zijn dus al lang en breed voorbij (vanaf eisprong tot nu 6 dagen overtijd), vrijdag sowiezo... ik zou ook zo snel mogelijk actie ondernemen..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 04-03-2002, 14:09
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Als eerste gaat deze snel naar L&G, omdat abortus vragen daar horen. Succes iig.

Verplaatst: Sexualiteit -> L&G.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken abortus vragen
fiederelsje
19 25-05-2005 19:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abortus op tv
Saycheese
41 07-04-2004 14:26
De Kantine abortus
esperanza
93 12-03-2004 12:27
Huiswerkvragen: Exacte vakken Onderzoek Abortus!
Stout meisje
23 24-02-2003 07:18
Liefde & Relatie Mijn vriend belt niet meer na mijn abortus
Latinangel
24 09-08-2002 15:11
Lichaam & Gezondheid abortus in geval van...
X-je
7 22-01-2002 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.