Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2013, 19:51
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Heey
Ik ben lotte en heb sinds kort ruzie met mijn beste vriendin. Ik voel me belazerd door haar omdat ze zomaar met random jongens van school het wc hokje in duikt en mij niks verteld en wel aan een meisje die ze net een week kende.
Ik heb het maar via twitter en whapp moeten lezen.
Wat moet ik nu doen. Ik voel me belazerd maar vind het ook heel vies van haar.
Want een van de jongens met wie ze het heeft gedaan is een van mijn vrienden en heb dus heel zijn verhaal gehoord en weet dat hij eerlijk is tegen mij want heb een relatie met hem gehad en die is nog steeds heel sterk. En niu zegt me ex-bff dus dat hij haar heeft gedwongen enzo.
Zo stuurt ze ook naar een aantal jongens naakt fotos enzoo.
Nou verwacht ze dat ik haar ga steunen maar weet niet of ik dat doe. Ik heb toen ik het las op twitter metteen tegen haar gescholden op whapp enzoo. Maar weet niet of dat zo slim was.
Iemand tips?
Ps. Dat meisje is 13 en hij 15
Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2013, 19:54
Verwijderd
Jij hebt behoefte aan een vriendin die alles met je deelt. Dat kan best, maar blijkbaar is zij niet iemand die dat doet Of in ieder geval niet meer, wat er ook met haar aan de hand is. Als jij haar uitscheldt wanneer ze zegt aangerand te zijn, is die vriendschap al ver heen. Zoek een nieuwe vriendin.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 20:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dus ze duikt met willekeurige jongens de wc in en zet dat vervolgens op Twitter?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 21:05
Verwijderd
Minder mtv kijken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 01:32
Britse_Anoniem
Avatar van Britse_Anoniem
Britse_Anoniem is offline
Je moet gewoon zeggen dat je het niet vindt kunnen van haar en geen vriendinnen wilt zijn, en dan gwn niks van haar aantrekken. En uitschelden is nooit de oplossing en kom je echt nergens mee + het maakt dingen vaak erger.

Hopelijk heb ik je geholpen, succes ermee
-Britse_Anoniem
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 07:28
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Ik zou niet eens vriendinnen willen zijn met zo'n slettebakje!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 18:43
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Nee idd vind het echt heel vies van dr maar. Had idd niet meteen moeten schelden.
Hoef haar voorlopig niet te zien in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 20:02
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Goed dat je haar lekker even vergeet.

Ik denk dat jij wel betere vriendinnen kan krijgen/hebben. Een meisje van 13 die met random jongens neukt zou ik uberhaupt niet als vriendin willen, ik zou haar eerder keihard vernederen of het aan haar ouders vertellen .. .
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 20:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een meisje van 13 die met random jongens neukt zou ik uberhaupt niet als vriendin willen, ik zou haar eerder keihard vernederen of het aan haar ouders vertellen .. .
Dat is ook wel weer een erg lage actie. Zou ik niet doen...

Maar inderdaad; ga lekker met andere mensen om en maak je niet druk over wat zij jou wel of niet verteld. Er zijn veel leukere mensen om mee om te gaan!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Goed dat je haar lekker even vergeet.

Ik denk dat jij wel betere vriendinnen kan krijgen/hebben. Een meisje van 13 die met random jongens neukt zou ik uberhaupt niet als vriendin willen, ik zou haar eerder keihard vernederen of het aan haar ouders vertellen .. .
Weer een typische reactie van je..

Ot: je vriendin moet gewoon zelf doem wat ze wil. Daarnaast hoeft ze jou niet alles te vertellen. Misschien schaamt ze zich wel?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 21:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Goed dat je haar lekker even vergeet.

Ik denk dat jij wel betere vriendinnen kan krijgen/hebben. Een meisje van 13 die met random jongens neukt zou ik uberhaupt niet als vriendin willen, ik zou haar eerder keihard vernederen of het aan haar ouders vertellen .. .
Wat een kutpost is dit zeg.

Even los van de vraag of dat meisje te jong is: ze moet lekker zelf weten met wie ze seks heeft, waar, met hoeveel mensen en aan welke mensen ze dat vertelt. Ze hoeft namelijk geen enkele verantwoording af te leggen aan de TS. De TS moet zich niet aanstellen, dat meisje is haar bezit niet. In dit geval is er sowieso geen sprake van vriendschap.

Jezus man, het zou toch te gek zijn als ik pissig zou worden als mijn beste vriendin seks heeft en mij dat niet (meteen) vertelt? Het zijn haar zaken, niet die van iemand anders.

En dat jij de TS even aanmoedigt om haar te gaan vernederen is ontzettend triest.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 16:05
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Het is niet 'niet meteen' het is helemaal niet. Heb veertien weken gewacht en heb toen tegen haar gezegd dat ik het echt wel wist. Heb haar in ieder geval wel de kans gegeven om het te vertellen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 16:09
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Het is niet 'niet meteen' het is helemaal niet. Heb veertien weken gewacht en heb toen tegen haar gezegd dat ik het echt wel wist. Heb haar in ieder geval wel de kans gegeven om het te vertellen
Eh... Wie denk je wel niet dat je bent? Haar moeder? Waarom zou ze jou elk detail van haar leven moeten vertellen?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 16:55
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het is niet 'niet meteen' het is helemaal niet. Heb veertien weken gewacht en heb toen tegen haar gezegd dat ik het echt wel wist. Heb haar in ieder geval wel de kans gegeven om het te vertellen
Zij hoeft jou helemaal niets te vertellen als ze dat niet wil (zelfs haar moeder niet, Volk ). Ze is dat toch niet verplicht?

Misschien moet jij je verwachtingen eens bij gaan stellen, want als dit jouw idee van vriendschap is wordt het waarschijnlijk nog erg lastig voor je in de toekomst.

Als ze jou iets wil vertellen doet ze dat vanzelf. En zo niet, dan niet. Het is niet jouw recht om alles te weten.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 17:18
Iloveme123
Iloveme123 is offline
Nee dat is het inderdaad niet maar wat als zij mijn hele levensverhaal weet. Alles van me weet wat zelfs me moeder niet weet....
En als ze het niet wil vertellen dan niet maar niu weet ik het (niet via haar) en dan word ik boos ja. Misschien niet de goede reactie maar ik vind het gwn vies
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Nee dat is het inderdaad niet maar wat als zij mijn hele levensverhaal weet. Alles van me weet wat zelfs me moeder niet weet....
Wat dan? Dat is jouw keuze om dat te vertellen. Als iemand opeens allemaal dingen aan mij gaat vertellen maakt dat mij toch niet verplicht om alles terug te vertellen?
Citaat:
En als ze het niet wil vertellen dan niet maar niu weet ik het (niet via haar) en dan word ik boos ja. Misschien niet de goede reactie maar ik vind het gwn vies
Dat is inderdaad niet de goede reactie. Grow up en ga je excuses aanbieden. Jouw aanstellerij om iets wat je totaal niet aangaat is een stuk viezer.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 09:28
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ze is jou inderdaad niets verplicht te vertellen. Als je haar buiten deze acties gewoon leuk en aardig vindt als vriendin kun je toch gewoon leuke dingen met haar doen? Haar seksleven gaat je in principe niks aan. Als zij het jou verteld, nou leuk. Zo niet? Jammer dan.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Nee idd vind het echt heel vies van dr maar. Had idd niet meteen moeten schelden.
Hoef haar voorlopig niet te zien in ieder geval
Waarom niet?

Citaat:
Wat een kutpost is dit zeg.

Even los van de vraag of dat meisje te jong is: ze moet lekker zelf weten met wie ze seks heeft, waar, met hoeveel mensen en aan welke mensen ze dat vertelt. Ze hoeft namelijk geen enkele verantwoording af te leggen aan de TS. De TS moet zich niet aanstellen, dat meisje is haar bezit niet. In dit geval is er sowieso geen sprake van vriendschap.

Jezus man, het zou toch te gek zijn als ik pissig zou worden als mijn beste vriendin seks heeft en mij dat niet (meteen) vertelt? Het zijn haar zaken, niet die van iemand anders.

En dat jij de TS even aanmoedigt om haar te gaan vernederen is ontzettend triest.
Citaat:
Ze is jou inderdaad niets verplicht te vertellen. Als je haar buiten deze acties gewoon leuk en aardig vindt als vriendin kun je toch gewoon leuke dingen met haar doen? Haar seksleven gaat je in principe niks aan. Als zij het jou verteld, nou leuk. Zo niet? Jammer dan.
Eens.

En TS, heb je haar ueberhaupt wel verteld dat je je gepasseerd voelt? En stel dat ze echt gedwongen is, wat dan? Wat zegt die vriend van je? En ze stuurt dus naaktfoto's naar jan en alleman, zou je niet met haar willen praten om haar tegen zichzelf te beschermen?

Ik zou me om dat gedeelte veel meer zorgen maken dan om dat ze niet alle ins en outs van haar seksleven met jou deelt. Misschien vindt ze jou gewoon te groen op dat gebied, of gaat ze ervan uit dat je het toch niet zal begrijpen. Gezien je reactie hier lijkt dat me een gegronde angst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoevaak 'ruzie'?
groovy
34 14-06-2005 16:15
Liefde & Relatie jongens en ruzie maken
4774
39 09-11-2004 19:09
Liefde & Relatie ruzie
Verwijderd
44 24-06-2004 10:26
Liefde & Relatie ruzie met je vriend/vriendin
David
15 23-12-2002 09:19
Liefde & Relatie Vrouwen en ruzie maken !
Verwijderd
28 10-03-2002 19:18
Liefde & Relatie ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!!
Palmboompje
12 22-02-2002 15:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.