Oud 11-02-2003, 11:57
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
iamre18 schreef:
Dat is ook het vervelende he, je weet het eigenlijk hartstikke goed; hoe je eigenlijk met het eten zou moeten omgaan, maar dat gevoel........
Blijf proberen meisje....

ps: enig idee van hoe je dat zou kunnen aanpakken; het gestructureerder eten?> misschien is een diëtiste een idee?

Liefs,
Ja echt naar is dat! Je weet hoe het hoort, wat je binnen moet krijgen op een dag, hoe je met eten om moet gaan... Maar ondertussen.... Zucht!

Ik probeer het wel, maar vaak "glipt" het er weer door heen.
Heb nu alweer 2 dagen niet ontbeten, geluncht etc. Ja niet goed.
Maar het voelt wel goed.. Het is echt heel dubbel, en ik wil
er echt vanaf. Ik wil me goed voelen in mijn lichaam.

Een balans vinden tussen lichaam en geest...
Maar hoe??
Ik heb besloten iig op yoga te gaan. Daar die balans te zoeken
en mijn lichaam leren kennen.
Verder is die dietiste ook geen slecht idee!
Heb binnenkort weer een afspraak met mijn huisarts, zal het
aankaarten! Thanx!

Hou je haaks!
Liefs,
Dashja


__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Oud 11-02-2003, 12:13
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
Dashja schreef:
Ja echt naar is dat! Je weet hoe het hoort, wat je binnen moet krijgen op een dag, hoe je met eten om moet gaan... Maar ondertussen.... Zucht!

Ik probeer het wel, maar vaak "glipt" het er weer door heen.
Heb nu alweer 2 dagen niet ontbeten, geluncht etc. Ja niet goed.
Maar het voelt wel goed.. Het is echt heel dubbel, en ik wil
er echt vanaf. Ik wil me goed voelen in mijn lichaam.

Een balans vinden tussen lichaam en geest...
Maar hoe??
Ik heb besloten iig op yoga te gaan. Daar die balans te zoeken
en mijn lichaam leren kennen.
Verder is die dietiste ook geen slecht idee!
Heb binnenkort weer een afspraak met mijn huisarts, zal het
aankaarten! Thanx!

Hou je haaks!
Liefs,
Dashja



Nou een hartstikke goede stap wat betreft die yoga!
En knap dat je het over de dietiste bij je huisarts wil gaan hebben!
Zet 'm op!

Liefs
Mariamne


ps: Probeer jezelf 's te verwennen, bijvoorbeeld door een lekker warm bad te nemen of onder de douche te gaan etcetc, dat je leert "aardig te zijn voor je lichaam".
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Oud 11-02-2003, 12:39
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Dat is echt doodeng...
*Wel dat ik onder de douche ga etc, maar nooit met die intensie..*
Ik heb het wel vaker gehoord, misschien moet ik het maar
gewoon eens proberen en zie wel wat er uit komt..
Ik kan zo walgen van mijn lichaam.. Ben zelfs 2 x echt over mijn
nek gegaan toen ik voor de spiegel stond...

Bedankt voor je compliment wat betreft de huisarts en yoga.
Lief van je!
Liefs,
Dashja
__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Oud 11-02-2003, 14:26
Morphia
Avatar van Morphia
Morphia is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Meer, natuurlijk.
Ik vind je lief.

x
__________________
I hide my soiled hands behind my back.
Oud 11-02-2003, 20:45
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
Morphia schreef:
Ik vind je lief.

x
Ik jou. Kus.
Oud 11-02-2003, 20:50
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Echt veel snoepen doe ik niet meer...maar ik eet wel achterlijk veel...en das echt heel erg irritant...ik heb de hele dag zo'n honger, ik kan de hele dag door eten...en ga dan niet zeggen dat dat wel kan en mag, als het maar gezond is, want dat vind ik onzin. Ik word er wel dik van nl, kom er iig van aan, en dat wil ik niet! Maar honger lijden is vast ook niet goed ed...plus dat ik me dan verschrikkelijk verrot ga voelen ed...schiet niet op dus. Iemand tips oid? gzd hebben we hier geen weegschaal ('k wil hem wel hebben )
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Oud 11-02-2003, 21:13
Black Bird
Black Bird is offline
Mijn moeder is vandaag jarig en ik heb gebak gegeten. Goed ben ik, he? Voor de rest heb ik wel redelijk gezond gegeten en ongeveer 2,5 liter water gedronken.
Oud 11-02-2003, 21:29
olympia
olympia is offline
hey
ik had me zo voorgenomen vandaag geen snoep te eten, weer niet gelukt Ik begon heel goed, 's ochtends 1 boterham, s middags 3, maar om 5 uur ging ik nog meer brood eten en toen kon ik niet meer stoppen. Nadat ik toen 4 boterhammen had gegeten dacht ik dat ik het toch al verpest had en heb ik 3 gevulde koeken gegeten Daarna heb ik me wel goed ingehouden met het avondeten en ik wilde proberen (voor het eerst sinds een paar weken) met avondeten niet weer uit te kotsen. Maar t voelde zo vreselijk al dat eten in me buik, na een tijdje hield ik het niet meer uit. K heb alleen niet zo veel uitgekotst. En nu zit ik weer laxeerthee te drinken om alles kwijt te raken. Helemaal fout
kus
Oud 12-02-2003, 09:51
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Mijn moeder is vandaag jarig en ik heb gebak gegeten. Goed ben ik, he? Voor de rest heb ik wel redelijk gezond gegeten en ongeveer 2,5 liter water gedronken.

Meis, geen reden om jezelf naar beneden te halen, echt niet!. Dat soort lekkere dingen mogen best eens, tenminste als het in mate blijft!.
Goed dat je wel redelijk hebt gegeten en veel water hebt gedronken!!
(tenminste als het i.g. niet met de rede is, de voedingstoffen "te niet te doen").

Volhouden zo!
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Oud 12-02-2003, 11:34
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
je moet jezelf inderdaad niet onthouden van af en toe een gebakje of snoep, dus niet meer dagelijks enorme hoeveelheden, maar dus ook niet helemaal afschaffen
je hebt soms momenten dat je lichaam gewoon veel suikers nodig heeft

en olympia, je moet jezelf niet straffen omdat je brood hebt gegeten, brood is goed en je komt er nie zomaar van aan, ookal eet je 20 sneetjes per dag

succes allemaal
Oud 12-02-2003, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef:
en olympia, je moet jezelf niet straffen omdat je brood hebt gegeten, brood is goed en je komt er nie zomaar van aan, ookal eet je 20 sneetjes per dag
*zucht* dat verschilt dus per persoon...is dat nou nog niet duidelijk? Als ik 20 sneetjes brood eet kom ik wel aan. Maar je moet jezelf er idd niet voor straffen, zeker niet als je (maar) 8 boterhammen hebt gegeten, das nl de hoeveelheid die een jongere ongeveer nodig heeft.
Oud 12-02-2003, 13:23
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
hellup! hoe krijg ik mijn motivatie weer terug??? ik was echt heel goed op weg, maar de laatste 2, 3 weken gaat het weer slechter. heb zoiets van 'ach het kan wel even, morgen begin ik weer goed'... nu ben ik dus weer aangekomen... ik moet nog iig 9 kilo er af, het liefst 11, maar ik moet weer even 'goed op weg'..

iemand tips om een dip als deze te 'overwinnen'??
Oud 12-02-2003, 16:18
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Echt veel snoepen doe ik niet meer...maar ik eet wel achterlijk veel...en das echt heel erg irritant...ik heb de hele dag zo'n honger, ik kan de hele dag door eten...en ga dan niet zeggen dat dat wel kan en mag, als het maar gezond is, want dat vind ik onzin. Ik word er wel dik van nl, kom er iig van aan, en dat wil ik niet! Maar honger lijden is vast ook niet goed ed...plus dat ik me dan verschrikkelijk verrot ga voelen ed...schiet niet op dus. Iemand tips oid? gzd hebben we hier geen weegschaal ('k wil hem wel hebben )
Hi Julia, als ik jou was zou ik geen weegschaal aanschaffen. Laat daar niet van afhangen hoe je je voelt, maar
kijk hoe je je lichaam ervaart, hoe het nu is, als je minder weegt, als je meer weegt etc.

Misschien kan je voor jezelf een eetschema opstellen, wat je
op een dag mag / moet eten.
Het beste kan je 3 maaltijden en 3 tussendoortjes eten.
Of als je snel honger hebt, zoals je schrijft,
6 kleine maaltijden op een dag.

Verder als je perse iets wilt eten, eet dan dingen met weinig calorieen. Fruit bijv. is nog gezond ook.

Sterkte!
Dashja



__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Oud 12-02-2003, 16:20
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
sublime schreef:
hellup! hoe krijg ik mijn motivatie weer terug??? ik was echt heel goed op weg, maar de laatste 2, 3 weken gaat het weer slechter. heb zoiets van 'ach het kan wel even, morgen begin ik weer goed'... nu ben ik dus weer aangekomen... ik moet nog iig 9 kilo er af, het liefst 11, maar ik moet weer even 'goed op weg'..

iemand tips om een dip als deze te 'overwinnen'??
Dit heb ik ook helemaal. Ik ben nu ook weer aangekomen. Ben steeds iets meer gaan eten en nu lukt t niet meer goed.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 13-02-2003, 03:52
Memnoch
Avatar van Memnoch
Memnoch is offline
Als je maar door de deur kan...
__________________
Mass genocide is the most exhausting thing one can engage in, next to soccer
Oud 13-02-2003, 08:27
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Memnoch schreef:
Als je maar door de deur kan...
Bedankt voor je zinnige bijdrage.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 13-02-2003, 20:39
Black Bird
Black Bird is offline
Ik heb echt heel, heel, HEEL ongezond gegeten vandaag. Morgen een nieuwe dag?
Hoe gaat het met jullie?
Oud 13-02-2003, 20:48
olympia
olympia is offline
Hey
Ik heb vandaag ook heeel ongezond gegeten. Kitkat chunky, m&m's, chips Morgen stop ik er ècht mee!!
kusj
Oud 14-02-2003, 10:21
Verwijderd
Als je heel erg op je eten gaat letten, ga je juist onwijs veel snoepen.
Ga wat doen, zodat je niet uit verveling gaat eten. Leid jezelf af zodat je niet steeds aan eten denkt. Anders ga je alleen maar meer eten.

Zo gaat het bij mij iig wel..als ik probeer af te vallen lukt het niet...als ik het niet probeer, val ik wel af.
Oud 14-02-2003, 13:02
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
de motivatie om niet te eten is echt makkelijk op te brengen
zorg gewoon dat als je enorme zin krijgt je iets écht leuks gaat doen (een favoriet tv programma of een hobby)
drink ook gewoon 2 glazen water telkens als je lichte trek krijgt, om eet gewoon een lekkere boterham
na 2/3 dagen heb je al een stuk minder van die aanvallen
Oud 14-02-2003, 16:34
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Big Brother schreef:
de motivatie om niet te eten is echt makkelijk op te brengen
zorg gewoon dat als je enorme zin krijgt je iets écht leuks gaat doen (een favoriet tv programma of een hobby)
drink ook gewoon 2 glazen water telkens als je lichte trek krijgt, om eet gewoon een lekkere boterham
na 2/3 dagen heb je al een stuk minder van die aanvallen
dat is nogal makkelijk gezegd; bovendien kun je moeilijk de hele dag boterhammen eten > uiteindelijk kom je daar ook wel van aan...

en als je een 'emotionele' eter bent, helpt het ook weinig om wat anders te gaan doen, volgens mij...

in theorie is het makkelijk, maar in de praktijk valt het toch tegen. en misschien gaat het in het begin wel heel goed, maar op een gegeven moment kom je toch in een dip en dan wordt het (imo) veel moeilijker dan in het begin...
Oud 14-02-2003, 19:52
Lott
Lott is offline
Hoi, het wordt weer zomer binnenkort (!) En bij zomer hoort strand en bij strand horen bikini's. Nou heb ik geen overgewicht ofzo maar wel zo'n buikje en die wil ik niet, maar hoe krijg ik dat weg? Ik eet al heel gezond en drink veel water enzo. Heeft iemand de ultieme tip?
Oud 15-02-2003, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Lott schreef:
Hoi, het wordt weer zomer binnenkort (!) En bij zomer hoort strand en bij strand horen bikini's. Nou heb ik geen overgewicht ofzo maar wel zo'n buikje en die wil ik niet, maar hoe krijg ik dat weg? Ik eet al heel gezond en drink veel water enzo. Heeft iemand de ultieme tip?
Sporten?
Oud 15-02-2003, 10:35
Lott
Lott is offline
Oud 15-02-2003, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Lott schreef:
Waarom nou weer zo'n rare reactie? De mijne was serieus, kan je iig de moeite nemen er normaal op te reageren, lijkt me.
Oud 15-02-2003, 12:32
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
En d'r is weer 7 ons af
Hopen dat het er ook afblijft...
Maar mijn dag kan iig niet meer stuk!
Knuf

__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Oud 15-02-2003, 12:34
Lott
Lott is offline
Ik vond je reactie een beetje lullig klinken, sorry als ik het verkeerd opgevat heb. Ik weet zelf natuurlijk ook wel dat ik moet sporten en dat doe ik ook regelmatig maar dat stomme buikje blijft er wel mooi zitten. Nogmaal sorry.
Oud 15-02-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Lott schreef:
Ik vond je reactie een beetje lullig klinken, sorry als ik het verkeerd opgevat heb. Ik weet zelf natuurlijk ook wel dat ik moet sporten en dat doe ik ook regelmatig maar dat stomme buikje blijft er wel mooi zitten. Nogmaal sorry.
Het was alles behalve lullig bedoeld, sorry, als het zo overkwam. Ik kon ook niet weten dat je al regelmatig sportte, want je zei alleen maar dat je gezond at en veel water dronk, niet dat je ook al regelmatig sportte. Maar als je dat alles al regelmatig doet...denk ik dat je al genoeg doet...misschien kun je bij een fitnesscentrum vragen wat voor oefeningen je tegen een buikje kunt doen...? Dat je speciaal daar op traint, zeg maar?
Oud 15-02-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Dashja schreef:
En d'r is weer 7 ons af
Hopen dat het er ook afblijft...
Maar mijn dag kan iig niet meer stuk!
Knuf

Volgens mij kan het er bij jou beter bij dan af...maar goed.

Ik denk dat ik jouw 7 ons dan heb gekregen...
Oud 15-02-2003, 14:29
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Woei!!! Ik kon vandaag 4 (best wel grote) trappen achter elkaar lopen, en ik was helemaal niet buiten adem!!! En het enige dat ik heb gedaan is wat minder drop eten en bruin brood i.p.v. wit brood gegeten. Mijn lievelings broek begint helaas wel erg los te zitten (moest gelukkig toch een nieuwe...)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 15-02-2003, 17:10
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Woei!!! Ik kon vandaag 4 (best wel grote) trappen achter elkaar lopen, en ik was helemaal niet buiten adem!!! En het enige dat ik heb gedaan is wat minder drop eten en bruin brood i.p.v. wit brood gegeten. Mijn lievelings broek begint helaas wel erg los te zitten (moest gelukkig toch een nieuwe...)
T gaat al een paar daagjes lekker, zit in zoet en andere slechte dingen begint al af te nemen. Ik heb gisteren alleen wel gedronken (ongeveer 3 witte wijn, 1 martini en een smirnoff). T gekke is dat je dikker schijnt te worden van alcohol maar ik heb juist t idee dat ik er van afval?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-02-2003, 12:17
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
't gaat sehr gut hier...gewoon ietsje minderen met het snoepgebruik...geen chips meer, geen chocola, alleen koekjes en dan nog steeds niet zo veel als voorheen. Minder junkfood, meer groente...'t werkt. Ik eet nog steeds 3 maaltijden per dag. Maar er is sinds januari 2002 al 16 kilo af
Oud 16-02-2003, 13:52
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
't gaat sehr gut hier...gewoon ietsje minderen met het snoepgebruik...geen chips meer, geen chocola, alleen koekjes en dan nog steeds niet zo veel als voorheen. Minder junkfood, meer groente...'t werkt. Ik eet nog steeds 3 maaltijden per dag. Maar er is sinds januari 2002 al 16 kilo af
wat knap ook dat je het zo lang zo goed volhoudt! Hoeveel woog/weeg je precies?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-02-2003, 14:27
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
't gaat sehr gut hier...gewoon ietsje minderen met het snoepgebruik...geen chips meer, geen chocola, alleen koekjes en dan nog steeds niet zo veel als voorheen. Minder junkfood, meer groente...'t werkt. Ik eet nog steeds 3 maaltijden per dag. Maar er is sinds januari 2002 al 16 kilo af
woh wat een zelfdiscipline!!! echt goed van je... was ik maar vast zo ver
Oud 16-02-2003, 23:12
Black Bird
Black Bird is offline
Ik heb gisteren en vandaag redelijk gezond gegeten. Gezonder dan normaal..
Bijna weer een nieuwe dag..here we go again.
Oud 17-02-2003, 07:46
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
Ik woog eerst 95 kilo (dat was 14 maanden geleden) nu zo rond de 80...misschien nu iets meer maar er zijn wel veel spieren bijgekomen, al met al denk ik dat ik zo'n 16-17 kilo vet ben kwijtgeraakt in 14 maanden

Geleidelijk aan afvallen werkt het beste..en ik heb nu ook geen zin meer in de dingen die ik vroeger at. Hou je hoofd er niet zo bij, na een bepaalde tijd wordt het een gewoonte om het niet te doen, en dat moet je zo houden
Oud 17-02-2003, 07:47
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
Oh, maar gisteren heb ik absoluut niet goed gegeten
Ehh....2 kleine sneetjes brood en een hamburger en 3 glazen drinken ofzo maar goed, dat kwam door redenen die buiten mijn invloedssfeer waren

...soms is het niet handig, een nymphomane als partner
Oud 17-02-2003, 07:58
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
...soms is het niet handig, een nymphomane als partner
...volgens mij vind jij dat heeelemaal niet erg
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-02-2003, 14:50
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Woei!!! Ik kon vandaag 4 (best wel grote) trappen achter elkaar lopen, en ik was helemaal niet buiten adem!!! En het enige dat ik heb gedaan is wat minder drop eten en bruin brood i.p.v. wit brood gegeten. Mijn lievelings broek begint helaas wel erg los te zitten (moest gelukkig toch een nieuwe...)
ok leg mij nou eens uit wat daar helaas aan is, volgens mij is dat een goed teken

ik weeg nu ondertussen 80.5 en merk wel dat ik op die ene beruchte grenswaarde zit, door alleen gepast eten kom ik er nu niet meer
ik moet nu echt goed gaan sporten om de rest kwijt te raken, en dat ga ik dus ook doen!
ben nu in 2 maanden ruim 7 kilo kwijt en wil in de komende 2 maanden nog 3 kwijt, dat moet wel lukken

@stout!
dat is inderdaad wel zo, alcohol bevat erg veel calorieen en is een dikmaker, maar ik denk niet bij iedereen
ikzelf val dus ook af als ik een avond goed doorzak, ik moet dan ook erg vaak naar de wc van alcohol dus waarschijnlijk komt het daardoor
ik gebruik het in ieder geval om af te vallen
Oud 17-02-2003, 16:25
druiveke
druiveke is offline
hey!!

en klein vraagje,
os het waar dat je sterk vermagerd wanneer je elke dag 1 citroen uitperst in water en deze dan drinkt?
Oud 17-02-2003, 16:29
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
Citaat:
stout! schreef:
...volgens mij vind jij dat heeelemaal niet erg
Neuh niet echt hoewel ik gisteravond wel duidelijk merkte dat het avondeten er niet bij in had moeten schieten (hoofdpijn/buikpijn )
Oud 17-02-2003, 16:59
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
Neuh niet echt hoewel ik gisteravond wel duidelijk merkte dat het avondeten er niet bij in had moeten schieten (hoofdpijn/buikpijn )
"Nee sorry schatje, ik heb hoofdpijn...."
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-02-2003, 22:36
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Ik begin m'n lijf weer steeds meer te haten...

@Dashja: Een weegschaal aanschaffen doe ik niet zo snel...want dan ga ik weer terug naar 'af', dat weet ik wel zeker...minstens 10 keer wegen op een dag (met en zonder kleren) enz...help je jezelf niks mee... Kijken naar hoe ik m'n lichaam ervaar schiet niet zo op...want dat hangt voor een groot deel toch echt af van wat de weegschaal zegt...dan kan ik mezelf nog af en toe een beetje voor de gek houden met dat het best mee valt ed... Een eetschema heb ik al ongeveer opgesteld, ik weet ook wat ik het beste kan eten, maar ik heb gewoon altijd (heel veel) honger...en ik voel me altijd verschrikkelijk vet en vies...maakt niet heel veel uit wat en hoeveel ik eet... En als ik er veel bij nadenk, ga ik alleen nog maar meer eten en me rotter voelen (ook als ik niet meer eet). tnx voor je reactie iig

@druiveke: Nee, dat is een fabeltje.
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Oud 18-02-2003, 19:38
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Volgens mij kan het er bij jou beter bij dan af...maar goed.

Ik denk dat ik jouw 7 ons dan heb gekregen...
Er kan bij mij nooit teveel af...maar das ook mijn probleem..rot anorexia...Het was uit mijn lichaam, (omdat het
moest)maar nooit uit mijn hoofd en gedachten
maar nu het niet meer hoeft...val ik terug, en aan de ene
kant wil ik zo graag weer dun zijn, en aan de andere kant weet
ik dat het niet goed is, maar het lukt me niet.
Ga aan de huisarts vragen of ze me door wil verwijzen naar
de dietist... misschien dat dat goed is...

Die 7 ons heb ik niet bewust aan jou gegeven hoor
Maar ik wil ze liever ook niet terug
liefs,
Dashja

__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Oud 18-02-2003, 19:51
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Ik begin m'n lijf weer steeds meer te haten...

@Dashja: Een weegschaal aanschaffen doe ik niet zo snel...want dan ga ik weer terug naar 'af', dat weet ik wel zeker...minstens 10 keer wegen op een dag (met en zonder kleren) enz...help je jezelf niks mee... Kijken naar hoe ik m'n lichaam ervaar schiet niet zo op...want dat hangt voor een groot deel toch echt af van wat de weegschaal zegt...dan kan ik mezelf nog af en toe een beetje voor de gek houden met dat het best mee valt ed... Een eetschema heb ik al ongeveer opgesteld, ik weet ook wat ik het beste kan eten, maar ik heb gewoon altijd (heel veel) honger...en ik voel me altijd verschrikkelijk vet en vies...maakt niet heel veel uit wat en hoeveel ik eet... En als ik er veel bij nadenk, ga ik alleen nog maar meer eten en me rotter voelen (ook als ik niet meer eet). tnx voor je reactie iig

Ik vind het echt naar voor je dat je lichaam steeds meer gaat haten..Waarschijnlijk ook, omdat ik het zo
herken, en weet wat je voelt...
Wel heel goed dat je geen weegschaal koopt!
Ik ben wel verslaafd aan de weegschaal.. Het is echt idd een
dagtaak. Met kleren, zonder, na het eten, voor het eten enz.
Helpt dat eetschema je ook een beetje? Ik hoop het meis..
Ze hebben bij een aantal supermarkten tegenwoordig zo'n
schap/rek met homeopatische pillen. Daar staan ook pillen
tegen het hongergevoel, tegen het willen snoepen gevoel en
meer.. Misschien dat dat je kan helpen...
Sterkte meis!!
Knuf,
Dashja




__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Oud 18-02-2003, 20:45
Black Bird
Black Bird is offline
Ik heb de afgelopen dagen niet heel gezond gegeten maar i.i.g geen vreetbuien. Dat is al heel wat.
Oud 18-02-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Dashja schreef:
Ga aan de huisarts vragen of ze me door wil verwijzen naar
de dietist... misschien dat dat goed is...
'k vind het knap van je dat je door zet.

Citaat:
Die 7 ons heb ik niet bewust aan jou gegeven hoor
Maar ik wil ze liever ook niet terug
Nou ja, zeg! Ach, 'k doe m'n best ze d'r weer af te krijgen, maar is lastig als je continu honger hebt. Maar 'k heb me vandaag redelijk netjes gedragen.
Oud 18-02-2003, 21:28
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
Citaat:
stout! schreef:
"Nee sorry schatje, ik heb hoofdpijn...."
Toen was het kwaad al geschied...
Oud 18-02-2003, 21:29
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Dashja schreef:
Ik vind het echt naar voor je dat je lichaam steeds meer gaat haten..Waarschijnlijk ook, omdat ik het zo
herken, en weet wat je voelt...
Wel heel goed dat je geen weegschaal koopt!
Ik ben wel verslaafd aan de weegschaal.. Het is echt idd een
dagtaak. Met kleren, zonder, na het eten, voor het eten enz.
Helpt dat eetschema je ook een beetje? Ik hoop het meis..
Ze hebben bij een aantal supermarkten tegenwoordig zo'n
schap/rek met homeopatische pillen. Daar staan ook pillen
tegen het hongergevoel, tegen het willen snoepen gevoel en
meer.. Misschien dat dat je kan helpen...
Al die pillen helpen voor geen meter, tis alleen maar geldklopperij...en tis nog slecht voor je lichaam ook...'k heb d'r al zat geslikt...helpt niks, 'k moet gewoon streng zijn voor mezelf.

Als ik ergens een weegschaal zie, weeg ik me...maar als ik er zelf één heb loopt het uit de hand...weegschalen hebben een erg grote aantrekkingskracht op me...en ik weet dat het niet goed is...maar tis zo moeilijk ed...

Eetpatroon helpt niet...vooral niet als ik er van af wijk...vandaag aardig aangehouden (tis teveel in m'n gedachten (tis niet super weinig), maar 'k weet dat ik normaal veel meer eet en ik weet ook dat ik dit toch ook wel nodig heb). Ik eet omdat ik m'n vriend geen pijn wil doen door niet te eten...

tnx voor je reactie en het mee denken. Jij ook heel veel sterkte en hopelijk helpt een dietiste je verder (goed idee van je btw, en nu ook doen, hè!).
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Oud 18-02-2003, 21:43
shut*up
shut*up is offline
ik wil ook zo graag slank zijn, niet dat ik echt dik ben, maar ik wil ook gewoon alles kunnen dragen zonder bang te hoeven zijn dat mn kont er wel erg dik door lijkt of dat er een giga vetrol onder mn truitje vandaan komt.... ik herken wel veel van mensen op dit topic trouwens, het telkens weer voornemen gezond te gaan eten en te gaan sporten en zelfs het allemaal opschrijven heb ik gedaan maar twerkt niet, ik ben een zwakkeling.. sniksnik...
Nouja, morgen ga ik uit eten met mn ouders maar vanaf donderdag ga ik echt weer helemaal op nieuw beginnen... en nu maar hopen dat het lukt...
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48
Mara
500 30-04-2005 17:11
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41
Verwijderd
500 01-04-2005 09:17
Lichaam & Gezondheid gezonder eten en afvallen
kliwie
13 05-02-2004 15:45
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #11!
Snufje
277 26-05-2003 13:40
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #9!
Snufje
315 07-04-2003 18:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.