Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 03-08-2004 @ 18:18 :
oeh heb je al opgerekt naar 2mm? cute
well...no
mn oor ging vies en stom doen en nu laat ik het maar weer effe helen op 1mm ofzo, maar ik wil gewoon zometeen een 2mm erin proppen, effe met rust laten, en dan m'n 3 mm tunnel. lekker lui en op de mietjes manier
Advertentie
Oud 03-08-2004, 17:25
Verwijderd
wat was er dan gebeurd? bij die 1 mm al? nouja doe maar goed rustig aan, dat is beter
Oud 03-08-2004, 17:29
Verwijderd
ik had de stretchpen al best ver maar toen ging ik snachts zonder iets erin slapen en toen was hij snachts gaan korsten enzo en weet ik het, pijnlijk doen. Dus toen heb ik er een 1mm ring ofzo in gedaan en nu die bijna weer geheeld is wil ik 1 mm er bij stretchen maar dan moet ik eerst zo'n 2mm ring hebben.
Oud 03-08-2004, 17:57
Verwijderd
succes ermee
Oud 03-08-2004, 18:05
Verwijderd
gezwommen, in de zon gelegen en ik heb gekookt
Oud 03-08-2004, 20:02
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
wat ik vandaag heb gedaan was dus niet loos,
ik heb de hele dag mn nieuwe huisje gepoetst en geverfd..
1 muur is al helemaal af en achter in de kast vond ik een kerstmannetje, een kunstnagel en een Haagsche Courant uit 1980 toen ik ging schoonmaken.
toen gingen we frietjes eten en langs de praxis.
Oud 03-08-2004, 20:05
Verwijderd
ik heb vandaag hard geshopt,tot groot ongenoegen van mijn bankrekening..
Oud 03-08-2004, 20:07
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Ik heb gewerkt
mezelf druk gemaakt om niets
boodschappen gedaan
een lijst gemaakt met allemaal dingen die ik nog moet doen, en deze vervolgens niet gedaan..
Oud 03-08-2004, 23:13
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
moe en nog steeds verkouden wakker geworden, 2 films in bed gekeken (something's gotta give & octane oid), opgestaan, ge-ontbijt, in bad geweest & aangekleed, toen boodschapjes gedaan-cadeautje gekocht-postkantoor geweest, thuis cadeautjes ingepakt, toen op de trein naar nijmegen, daar aangekomen de bus genomen naar een vriendin's bbq-feest, daar gezeten-gegeten, toen naar huis en nu zit ik moe en nog steeds strontverkouden thuis.
Oud 03-08-2004, 23:18
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
ik heb onder andere het gras gemaaid
Oud 04-08-2004, 02:07
Verwijderd
gosteren feest bij dirk, erg lam. bij dirk blijven maffen, wakker worden en meteen gaan blowen, huis traag opgeruimd, blijven eten, meer smoken, chillen met volk
Oud 04-08-2004, 08:36
Verwijderd
naar de parade geweest en met kamagurka en jules deelder op het podium gestaan hihi haha
Oud 04-08-2004, 10:10
Verwijderd


deelder en kamagurka kicken echt dikke vette zweterige aarsch
Oud 04-08-2004, 10:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ontbijt
lunch
en mijn borden van de lunch afgewassen, en per ongeluk mijn cornflakes over een bedelende hond heen gegooid, want omdat hij blafde schrok ik zo, en pof, toen zat die hond onder de cornflakes, en dat was wel weer
Oud 04-08-2004, 12:48
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
net even snel naar hilversum gegaan en daar heb ik sander foppele gespot, en zo film kijken denk ik en werken.
Oud 04-08-2004, 13:08
Verwijderd
Elektronica.
Oud 04-08-2004, 13:19
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Ontbijten
Internetten
Aankleden
Oksels epileren
Fruit eten
Yoghurt en muesli eten
Internetten
Vanavond bbquen bij een vriendinnetje

Heel nuttig allemaal dus
Oud 04-08-2004, 15:03
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Ik heb net 30 kilometer gefietst.

Phew.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 04-08-2004, 15:05
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
heb vandaag geslapen tot 11 uur, toen stond vader met deegrol naast me

foto's gaan halen en wat cd's gekocht

forummen

vanavond stappen in een coctail bar
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 04-08-2004, 15:13
Verwijderd
vriend naar z'n werk geschopt, zelf lekker blijven liggen in het grote bed maar toen gingen ze leafblowen en hameren en boren dus ben ik maar in m'n eigen bed verder gaan slapen en gedoucht en m'n huisgenoot laten schrikken door te zeggen dat het zijn beurt is om af te wassen (wat ook zo is en er staat echt veel) en dan ga ik zo maar boodschappen doen en vanavond filmpje kijken met vriend.
Oud 04-08-2004, 15:41
troep
Avatar van troep
troep is offline
stad gefietst, had geen geld op me rekening dus toen weer terug
(om even niet te hebben over opstaan...)
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 04-08-2004, 16:53
Verwijderd
Een flinke fietstocht gemaakt
Een nieuwe telefoon gekocht
Met een vriendinnetje op een terras gezeten
Naar het reisbureau geweest
Ruzie gemaakt met mn soulmate weer
Oud 04-08-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 04-08-2004 @ 17:53 :
Ruzie gemaakt met mn soulmate weer
Niet wéér!

Ik heb de hele dag op een bootje gezeten op het Gooimeer en Ijsselmeer met twee vriendinnetjes, heel cool. Tussendoor twee keer aangelegd in respectievelijk Muiden en Muiderberg om op terrasjes te zitten
Oud 04-08-2004, 17:41
Verwijderd
opgestaan en dergelijke.toen wat gemsnd,daarna een uurtje ofzo naar een vriend van me gegaan om nog wat dinegen te regelen.
daarna boodschapjes voor mn m00der gedaan. nu hard aan het meezingen met franz ferdinand en dadelijk ga ik sporten,kijken of er nog iets van mijn lijf te maken valt
Oud 04-08-2004, 17:43
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
msn
net heb ik een halve ode aan een jongen getypt
muha
wat een lol op de vroege avond
eiertjes gepeld

that's it
veryy interesting , i know
__________________
Moooore than words..
Oud 04-08-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 04-08-2004 @ 18:43 :
msn
net heb ik een halve ode aan een jongen getypt
muha
wat een lol op de vroege avond
eiertjes gepeld

that's it
veryy interesting , i know
elke keer als ik jouw naam zie krijg ik de neiging om flauwe opmerkingen te gaan maken...
Oud 04-08-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 04-08-2004 @ 18:44 :
elke keer als ik jouw naam zie krijg ik de neiging om flauwe opmerkingen te gaan maken...
I second that
Oud 04-08-2004, 18:01
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
uhm ik heb een kilometerslange snee in mn vinger omdat ik iets met een mes wou doen dat niet lukte
en ik heb mn muur groen geverfd en ruzie gemaakt met mn ohzobegripvolle ouders.
Oud 04-08-2004, 18:09
Verwijderd
Ik heb aan het zwembad gelegen en veel gebeld.
Oud 04-08-2004, 19:47
Verwijderd
Ik heb vanochtend gewerkt, vanmiddag aan het strand gelegen en noodgedwongen naar het skutsjezeilen gekeken. Vanavond ga ik stappen.
Oud 04-08-2004, 19:49
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ben even naar utrecht geweest. gewinkeld en terrasje gezeten. verder tv gekeken voor het eerst sinds dagen. kansloos achter mn computer gezeten en verder niks.
Oud 04-08-2004, 20:04
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 04-08-2004 @ 18:37 :
Niet wéér!

Ik heb de hele dag op een bootje gezeten op het Gooimeer en Ijsselmeer met twee vriendinnetjes, heel cool. Tussendoor twee keer aangelegd in respectievelijk Muiden en Muiderberg om op terrasjes te zitten
+ het weer goedgemaakt inmiddels

Je had bij me langs kunnen komen want ik woon vlakbij het Gooimeer
Oud 04-08-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 04-08-2004 @ 21:04 :
+ het weer goedgemaakt inmiddels

Je had bij me langs kunnen komen want ik woon vlakbij het Gooimeer
Mooi

Hangt de vlag uit volgende keer dan vaar ik zo bij je naar binnen En dank je voor je sms smartie
Oud 04-08-2004, 21:47
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
gerouwd om een jongen die ik ken die verdronken is in een nabij meer. Was al 3 dagen bekend dat er iemand verdronken was, maar omdat het zo diep is daar (30+ meter) moesten er speciale diepzee duikers komen om het lijk te vinden en te laten identificeren. Dat is vanochtend gebeurd en vanmiddag geidentificeert. Was de broer van 1 van mijn leerlingen van stage, hele lieve jongen, probeerde altijd iedereen tevreden en blij te houden of maken, gaf danslessen aan de kinderen en als je hulp nodig had bij no matter what, hij stond er voor je. Vreemd gevoel, heb em laatst nog naar huis gebracht omdat ie in de stortregen voor de supermakrt stond te wachten met zijn fiets totdat ie weer fijn 7 km mocht gaan fietsen naar huis. Ik was met de auto... Lift aangeboden, wou hij eerst niet maar was achteraf blij dat ie em na veel aandringen aangenomen had.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 04-08-2004, 21:47
Verwijderd
8 uur gewerkt, thuis gekomen, meteen dikke ruzie met mn pa, ruzie sloeg echt totaal nergens op, ben kapot
Oud 04-08-2004, 21:48
Verwijderd
geen zin om te editten

zo meteen tosti fixen want ik ben enorm hongerig en dan maar ff kijken wat er in de hout is ofzo en wat blowen
Oud 04-08-2004, 21:57
Verwijderd
Vannacht heb ik samen met mama in bed gehuild om alles wat er mis gaat in ons leven en om de slapeloze nachten. 's Ochtends de hond uitgelaten & met mama naar Utrecht gegaan om het huisje te bezichtigen. Daar heb ik weer gehuild omdat het bed dat ik wilde en al had besteld niet past dus ik wilde er niet meer wonen. Toen zijn we gaan lunchen met veel wijn en ging het al een stuk beter en daarna hebben we nogal impulsief een drie keer zo duur bed gekocht wat hopelijk wel past. En mama heeft 3 tassen gekocht. Verder heeft mama met alle mannen van middelbare leeftijd gesjanst en ik met alle leuke van zo ongeveer mijn leeftijd.

Oud 04-08-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 04-08-2004 @ 22:57 :
Vannacht heb ik samen met mama in bed gehuild om alles wat er mis gaat in ons leven en om de slapeloze nachten. 's Ochtends de hond uitgelaten & met mama naar Utrecht gegaan om het huisje te bezichtigen. Daar heb ik weer gehuild omdat het bed dat ik wilde en al had besteld niet past dus ik wilde er niet meer wonen. Toen zijn we gaan lunchen met veel wijn en ging het al een stuk beter en daarna hebben we nogal impulsief een drie keer zo duur bed gekocht wat hopelijk wel past. En mama heeft 3 tassen gekocht. Verder heeft mama met alle mannen van middelbare leeftijd gesjanst en ik met alle leuke van zo ongeveer mijn leeftijd.

wat lief..
Oud 04-08-2004, 22:00
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 04-08-2004 @ 22:57 :
Vannacht heb ik samen met mama in bed gehuild om alles wat er mis gaat in ons leven en om de slapeloze nachten. 's Ochtends de hond uitgelaten & met mama naar Utrecht gegaan om het huisje te bezichtigen. Daar heb ik weer gehuild omdat het bed dat ik wilde en al had besteld niet past dus ik wilde er niet meer wonen. Toen zijn we gaan lunchen met veel wijn en ging het al een stuk beter en daarna hebben we nogal impulsief een drie keer zo duur bed gekocht wat hopelijk wel past. En mama heeft 3 tassen gekocht. Verder heeft mama met alle mannen van middelbare leeftijd gesjanst en ik met alle leuke van zo ongeveer mijn leeftijd.

Hihi, da's wel coolheid. Ik heb ondervonden dat heul veel geld uitgeven en de bloemetjes flink buiten zetten helpt als men zich niet gelukkig voelt.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 04-08-2004, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 04-08-2004 @ 11:10 :


deelder en kamagurka kicken echt dikke vette zweterige aarsch
de zweterige arm en lichaam van kamagruka heb ik ook wel gevoeld (en geroken) haha bahh

Ik heb vandaag met 7 vrienden en vriendinnen gezwommen, gezond en gevaren opd e loosdrechtse plassen. Daarna bbg, waterpijp, alcohol en spelletjes, beter kan het toch niett.

Laatst gewijzigd op 05-08-2004 om 01:30.
Oud 04-08-2004, 23:31
Gunshot Glitter
Avatar van Gunshot Glitter
Gunshot Glitter is offline
Vannacht bij een vriendinnetje gelogeerd en meer dan een uur buiten rondgelopen op zoek naar een snackbar die nog open was omdat we ijs moesten hebben. Uiteindelijk toch ééntje gevonden en gelukkig hadden we net genoeg geld.
Toen heel sneaky haar huis weer binnengeglipt en de trap opgeslopen omdat we eigenlijk helemaal niet weg mochten van haar vader (= nogal streng).
Naar haar kamer gegaan, in bed gaan liggen en een vriend van ons gebeld, heel langgesprek over niets gehad, toen toch maar eens gaan slapen.
De volgende morgen ontbeten, aangekleed een beetje tv gekeken, want we vonden het te warm om naar buiten te gaan. Een vage thriller/actiefilm gezien over een vent in een telefooncel en daarna ging ik maar eens naar huis.
Net toen ik onder de douche wilde stappen belde een vriendin van me, of ik zin had om samen met haar en de vriendin waar ik net vandaan kwam op het strand te gaan eten. Dat had ik wel, dus snel even wat te eten gehaald, wat anders aangetrokken en naar haar toe gegaan.
Met z'n drieeen naar het strand gefietst, gezwommen, gegeten, en toen weer teruggegaan want een van hen moest morgen weer om zeven uur op.
Thuis samen met mijn ouders & broers en zusje Shouf Shouf Habibi gekeken, toen met mijn broer nog een stukje Schrek 2.
Toen even gemsnt met een jongen bij wie ik in de kleuterklas zat
en sindsdien nooit meer gesproken had maar die via via mijn adres had gekregen en nu ben ik erachter gekomen dat ik vroeger een ontzettend krengetje was dat iedereen kneep en krabte.
En we gaan een keer foto's kijken van toen we vijf waren en ik nog een boblijn en een beachmend dikke P0nie had.
Toen ging hij slapen en ging ik eidnelijk douchen.

En nu verveel ik me want ik heb geen zin om te slapen en er is bijna niemand online met wie ik wil praten, vandaar dit enorm boeiende verslag.

Kusjeee

Laatst gewijzigd op 05-08-2004 om 00:53.
Oud 04-08-2004, 23:32
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben naar Villa Arena geweest, op zoek naar een nieuwe bank. En daarna naar Houten op bezoek bij m'n oom en tante. En daar heb ik ook gezwommen in een meertje en gelegen aan het strandje met m'n neef, nicht en hun kids.
Oud 05-08-2004, 00:44
Verwijderd
Naar Keulen geweest met een vriend van me; Michael en zijn ouders met de auto.

Om 9 uur vertrokken en 12:00 daar aangekomen.
Ik en Michael, en zijn ouders zijn allebei een andere kant op gegaan. Ik wist al een coole straat daar met veel skatewinkels, dus daar zijn we zo snel mogelijk heen gegaan.

IK zag leuke schoenen maar ja, moet een beetje op mn geld letten dus ik liet het maar zitten.
Toen gewoon een paar uur rondgelopen en van alles bezichtigd. In een videotheek stond een bak met superveel filmposters en daar hebben we een uur in gerommeld. Ik heb een starsky & hutch poster en Michael een The Bourne Identität poster.

Aan het eind nog effe langs die winkel met de schoenen en ze gepast enzo. Ze zijn limited dus ja, ik kon ze weer eens niet laten staan
-Vans slip-ons roze met grote skull erop.

Toen om 16:00 terug gereden naar huis, onderweg nog wat gegeten in een cafetaria in Helmond. Om 21:00 thuis daarna nog bij Michael Friends afleveringen gekeken en gepraat.
Nu ontzettend moe...
Oud 05-08-2004, 01:44
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
geslapen, tegen mn mamma aan gejankt. ge Barbeued of hoe je dat schrijft met vriendinnen. een drank spel gedaan. heel hard over tieten en kutten geschreewt zodat de buren kwaad werden. naar "zomerfeest" in de stad gegaan. blij gedaan bij een spaans punkbandje in het plaatselijke alto cafe. gepraat met een onbekende sXe gast die chickies aan het ducktapen was, gepraat met heel veel vrienden en op straat gelegen en indiaase sigaretten gerookt. naar het gsus stapcafe gegaan om daar te jiggen op de dansvloer. met mijn hardsvriendin van de basisschool gepraat die ik 6 jaar niet gezien had. naar huis gegaan en zo ga ik slapen.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 05-08-2004, 02:17
Verwijderd
geshopt maar niks gekocht in aken

paar heel erg lompe acties uitgehaald :\

film gekeken: heat! super
Oud 05-08-2004, 02:49
Verwijderd
naar de hout gegaan en met een zooi mensen die ik al een tijd niet gezien had gesmookt en wat gedronken, zou eerst nog met jeroen naar lugosis gaan maar kwam vin en nog een zooi vrienden van me tegen en we zijn toen bij hem gaan smoken en hans teeuwen kijken
Oud 05-08-2004, 04:38
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
vanmiddag probeerde mn zusje me te wurgen omdat ze verwend is en dr zin wil.
maar ze gebruikte ook dr nagels dus toen moest ik dr wel op dr hoofd slaan. nu ziet mn hals er een beetje eng uit.
verder heb ik mn nintendo64 maar weer eens aangesloten omdat ik me de hele dag de tering verveel, maar dat gebeurt wel vaker. verder slaap ik overdag, want het is te warm dan om wakker te zijn. en een vriend en vriendin van me ook dus eigenlijk hang ik daar de hele tijd, beetje blowen en playstationnen.
samen vervelen is altijd beter he.
dit is gelijk een update voor de rest van de week ( tot de pleinbios )
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 05-08-2004, 06:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 05-08-2004 @ 00:30 :
de zweterige arm en lichaam van kamagruka heb ik ook wel gevoeld (en geroken) haha bahh

Ik heb vandaag met 7 vrienden en vriendinnen gezwommen, gezond en gevaren opd e loosdrechtse plassen. Daarna bbg, waterpijp, alcohol en spelletjes, beter kan het toch niett.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=372958&c=14
Oud 05-08-2004, 08:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 05-08-2004 @ 07:30 :
http://www.nu.nl/news.jsp?n=372958&c=14
ja, daar zat mn zusje naast nare shit
gisteren heb ik mn kamer ontruimd, het huis gestofzuigd, in de tuin gezeten met n boek <3 en 's avonds naar oma+strand geweest
__________________
look back and laugh
Oud 05-08-2004, 09:26
Verwijderd
Gister heb ik een zieke duif naar het asiel gebracht ...
Verder gelezen in mijn boek Kroeglopen, van S.Carmiggelt.
Naar oma geweest.
Naar het allereerste (!!!) vriendinnetje van mijn neef gezien, die 32 is....
Geroddeld over het vriendinnetje van mijn neef met mijn moeder
Kees & Co gekeken
Een fotoalbum in elkaar geflanst
En laat gaan slapen

En vandaag, ik heb nog geen idee wat te doen...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.