Oud 03-02-2020, 00:32
Hhhhhhhh
Hhhhhhhh is offline
Hallo Gerald hier ik zag dit bericht al staan op de site en ik herkende het maar niemand gaf goed antwoord weet iemand wat dit is? Het is trouwens rechts
Ik heb al de hele dag een drukkende 'pijn' net onder mijn ribben, vanavond is het erger geworden.
Het geeft een benauwend gevoel terwijl ik niet benauwd ben, het voelt alsof er een steen van 10 kg. op mijn buik/borst ligt.
Ademhalen gaat opzich prima, zolang het maar niet diep is want dan gaat het heel erg drukken en dat voelt erg rot.

Het voelt een beetje alsof er een spiertje verkeerd zit alleen doet dat vreselijk pijn terwijl dit alleen drukt.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 22:10
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ga naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 20-04-2021, 21:27
Lizzzax
Lizzzax is offline
Drukkend gevoel onder de ribben, ook af en toe tegen de ribben aan. Dat drukkende opgeblazen gevoel op 1 plek, ging over naar een pijnlijke plek. Ik heb lichamelijk onderzoek gehad en bloed geprikt.....het is gewoon obstipatie. Nooit geweten dat je dan op 1 plek zo’n gevoel kan hebben. Heb me ook veel zorgen gemaakt, niet meteen doen! Vooral niet als je jong bent. Na 2 weken werd de pijn minder dmv psyllium vezels (veel drinken).
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Pijnlijke steken
Tsu
7 03-04-2005 23:16
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.