Oud 20-10-2020, 21:21
Verwijderd
Neem aan dat zij ook getest is.
Advertentie
Oud 20-10-2020, 22:12
Verwijderd
Uiteraard.
Oud 20-10-2020, 22:12
Verwijderd
"Moeten de kinderen ook getest worden?" Nee, maar ze waren wat te klein om alleen thuis te laten.
Oud 20-10-2020, 22:13
Verwijderd
De tester was overigens niet te spreken over mensen die hun kinderen laten testen. Hij was wel gezellig en had, voor zover ik dat kon zien, een leuk hoofd. 10/10, would go back again.
Oud 21-10-2020, 16:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Iemand die ik ken in de UK postte een foto van haar en de zanger van dr favoriete band (die ze keihard had gestalkt, maar dat terzijde), arm in arm. Ik zeg alleen maar 'dat ziet er niet erg socially distanced uit' en ik krijg me toch een berg shit over me heen. Ik weet de situatie niet en ze is verpleegster dus ze laat zich regelmatig testen en bladiebla... Ja heel leuk, maar je weet niet waar hij is geweest.
En je kan niet al maanden klagen over hoe alles is afgelast en dan constant foto's posten van hoe je de hort op bent met je matties. Mensen die denken dat de regels geen betrekking hebben op hunzelf zijn de reden dat we nog steeds met deze teringbende zitten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-10-2020, 17:11
Verwijderd
Geen corona binnen 24 uur de uitslag, best netjes
Oud 21-10-2020, 17:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoezee! Hoe vond jij de test btw?
M'n pa vertelde dat bij hem op kantoor 9 mensen Corona blijken te hebben en dat ze allemaal huilen om hoe pijnlijk de test was. :')
lol, rijke mensen kunnen echt fucking niks hebben.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-10-2020, 18:14
Verwijderd
Ja eh, prettig is anders maar whatever. Twee tellen. Suck it up. Kindje krijgen is erger.
Oud 21-10-2020, 18:14
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik vraag me ineens af of alle mensen die zo makkelijk omgaan met de social distance dan ook vaker een soa hebben dan anderen die het serieuzer nemen
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 21-10-2020, 18:40
Verwijderd
Dat is een goede vraag.
Oud 21-10-2020, 19:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het doet geen pijn, het is naar maar ook weer zo gedaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-10-2020, 22:10
Verwijderd
Ik was na alle horrorverhalen overigens wel verbaasd over de snelheid- om 10.00 's ochtends een afspraak kunnen maken voor 17.00 dezelfde dag en nog geen 24 uur later een uitslag.
Oud 21-10-2020, 22:44
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De uitslag had ik ook wel snel, maar het is gewoon lastiger als je in de randstad woont en niet met de auto kan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-10-2020, 13:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hoor hier allemaal mensen die zondag een afspraak konden maken voor woensdagmiddag of dinsdag voor donderdagavond. Ik kon op werk zondagmiddag een afspraak maken voor zondagavond en dan maandagavond de uitslag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-10-2020, 13:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En het is dat ik negatief getest ben maar anders had ik gedacht dat ik best eens corona kon hebben.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-10-2020, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Iemand die ik ken in de UK postte een foto van haar en de zanger van dr favoriete band (die ze keihard had gestalkt, maar dat terzijde), arm in arm. Ik zeg alleen maar 'dat ziet er niet erg socially distanced uit' en ik krijg me toch een berg shit over me heen. Ik weet de situatie niet en ze is verpleegster dus ze laat zich regelmatig testen en bladiebla... Ja heel leuk, maar je weet niet waar hij is geweest.
En je kan niet al maanden klagen over hoe alles is afgelast en dan constant foto's posten van hoe je de hort op bent met je matties. Mensen die denken dat de regels geen betrekking hebben op hunzelf zijn de reden dat we nog steeds met deze teringbende zitten.
Ik heb ook corona-ruzies
Oud 28-10-2020, 15:28
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik snap de salarisdiscussie in de zorg niet zo goed. Ik snap dat het heftig is in deze tijden, maar daar worden ze toch ook voor betaald? Ik viel tot voor kort onder zorg Cao en werd daar prima mee betaald, zeker na de recente loonsverhoging
Oud 28-10-2020, 15:45
Verwijderd
"Ik snap niet waarom ik niet tegen supermarktmedewerkers aan mag rijden met karretjes, daar worden ze toch voor betaald?"
Oud 28-10-2020, 19:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik snap de salarisdiscussie in de zorg niet zo goed. Ik snap dat het heftig is in deze tijden, maar daar worden ze toch ook voor betaald? Ik viel tot voor kort onder zorg Cao en werd daar prima mee betaald, zeker na de recente loonsverhoging
Aight. Ik vraag me af of je dat ook van je eigen job zou vinden als die inhield dat je shiftendiensten/ploegendiensten doet, permanent onderbemand en redelijk slecht verloond voor het werk en de verantwoordelijkheid. Daar komt dan nog eens een dikke crisis bij met risico's en nog verzwaarde werkomstandigheden. (Ik spreek dan voor België)
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 28-10-2020 om 19:54. Reden: Dubbel
Oud 28-10-2020, 19:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Veel mensen in de zorg doen nu werk waar ze helemaal niet voor opgeleid zijn of voor betaald worden hè. Normaal gesproken moeten heel veel dingen via een goedkeuringsprocedure via de OR maar nu wordt heel veel zo doorgevoerd onder noodsituatie. Twee van mijn collega's zijn gaan werken op de afdeling waar ze die testen voor de GGD doen, die draaien nu ineens avonddiensten, werken standaard een dag in het weekend, werken misschien wel in een andere functiegroep dan ze normaal doen. Die uren krijgen ze wel uitbetaald maar je hebt een heel ander soort functie dan je eerst had. Zij kozen daar semi-vrijwillig voor maar er zijn ook collega's gedwongen om nu op uren te werken dat ze normaal niet werken terwijl ze thuis wel kinderen of een gezin hebben. En het is echt belachelijk druk en nog minder collega's dan we al hadden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-10-2020, 00:56
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
vriendinnetje van me werkt normaal op de OK, maar moest nu in het voorjaar allerlei (nacht)diensten draaien op de IC; die was heel blij met alle toeslagen en overuren, van haar mocht de crisis nog wel even doorgaan
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 29-10-2020, 11:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik besef nu eigenlijk dat ik een van de geluksvogels ben in de wereld. Ik heb zelf geen klachten gehad, mijn broer had 1 keer getest bij de eerste golf, en that's it. Voor de rest is er niemand in mijn vriendenkring of familie die corona heeft. Eigenlijk moet ik daar wel wat dankbaarder voor zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-10-2020, 07:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Gaat hier echt niet zo skitterend
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-10-2020, 08:40
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
het gaat wel de goede kant op met testen geloof ik. althans, ik maakte woensdag om half vier een online afspraak, was om half zes al aan de beurt en na 30 uur de uitslag. of onze regio is zo vlug, of de tijd is voorbij dat je een week lang thuiszat met een verkoudheid
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 30-10-2020, 09:25
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Gaat hier echt niet zo skitterend
In de UK kampt men met een R-waarde van 1.6 inmiddels. Gelukkig kunnen we dat eiland collectief boycotten.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-10-2020, 11:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
In de UK kampt men met een R-waarde van 1.6 inmiddels. Gelukkig kunnen we dat eiland collectief boycotten.
Hier 1,4
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-10-2020, 11:53
Verwijderd
Voorspelling: De Nederlander gaat Rutte weer niet afrekenen op het twee weken te laat komen met maatregelen omdat het in het buitenland relatief gezien nog veel slechter gaat, terwijl wat er nu hier gebeurt ook totaal niet nodig is.
Oud 30-10-2020, 13:11
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
maar welke partij zou het zoveel beter gedaan hebben?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 30-10-2020, 13:12
Verwijderd
Maakt dat uit?
Oud 30-10-2020, 13:13
Verwijderd
Ik hou het hele kabinet verantwoordelijk én de kamer trouwens, maar de rest is niet aan de macht, dus de vraag is totaal irrelevant.
Oud 30-10-2020, 13:14
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
hoe moet je anders afrekenen met rutte, behalve door op een andere partij te stemmen?

althans, ik nam maar aan dat je zoiets bedoelt
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 30-10-2020, 13:55
Verwijderd
Welke andere manier heb je ooit dan niet op de vorige partij stemmen en hooguit zelf wat proberen te veranderen middels een partijlidmaatschap? Dat lijkt me nou juist het hele punt van verkiezingen.
Oud 30-10-2020, 14:04
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
hoe moet je anders afrekenen met rutte, behalve door op een andere partij te stemmen?

althans, ik nam maar aan dat je zoiets bedoelt
Ik geloof dat Lange Frans en Janet Ossebaard hier nog wel wat aan toe te voegen hebben!
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-10-2020, 14:18
Verwijderd
Citaat:
hoe moet je anders afrekenen met rutte, behalve door op een andere partij te stemmen?

althans, ik nam maar aan dat je zoiets bedoelt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 4A66439A-67C2-4708-A294-1AC0B3327F03.jpeg (121.2 KB, 4x gelezen)
Oud 03-11-2020, 09:36
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Slovakia tested most of the country in two days

Interessant.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 04-11-2020, 00:18
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Volgend weekend gaat er weer op grote schaal worden getest.

Ik hoorde van een Slowaakse vriend dat ze een bewijsstuk van het negatieve testresultaat moeten kunnen tonen als ze bijvoorbeeld een winkel binnen willen.

De boete voor het overtreden van de coronaregels is hoger dan het gemiddelde maandsalaris daar.

Best heftig
Oud 04-11-2020, 00:47
Verwijderd
*ertur kroelt*
Oud 04-11-2020, 02:42
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik hoorde van een Slowaakse vriend dat ze een bewijsstuk van het negatieve testresultaat moeten kunnen tonen als ze bijvoorbeeld een winkel binnen willen.De boete voor het overtreden van de coronaregels is hoger dan het gemiddelde maandsalaris daar.

Best heftig
Mwa dat kun je ook omdraaien, met je negatieve testresultaat krijg je vrijstelling van de lockdownbeperkingen, best ideaal
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 04-11-2020, 11:07
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Mwa dat kun je ook omdraaien, met je negatieve testresultaat krijg je vrijstelling van de lockdownbeperkingen, best ideaal
Zo kun je het ook bekijken. Het lijkt me in elk geval vrij effectief
Oud 04-11-2020, 11:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hoe lang is zo'n negatieve test dan geldig?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-11-2020, 12:37
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Hoe lang is zo'n negatieve test dan geldig?
Als ik het goed heb begrepen, een week. Volgend weekend wordt iedereen boven de 10 opgeroepen om zich (nogmaals) te laten testen. Er wordt echter voornamelijk gebruik gemaakt van sneltesten en die zijn minder betrouwbaar Maar het land is momenteel in lockdown en ook met zo'n certificaat heb je niet veel vrijheden. Zonder certificaat moet je in thuisisolatie blijven.
Oud 06-11-2020, 02:23
Verwijderd
https://deadstate.org/christian-prea...m-coronavirus/

Hihi
Oud 06-11-2020, 02:25
Verwijderd
“Daar mag je niet om lachen”

Die man geloofde in het einde der tijden en dat doodgaan iets positiefs is voor zij die juist geleefd hebben. Die juichte zelf het overlijden van mensen aan COVID-19 toe.
Oud 06-11-2020, 10:59
Verwijderd
Daar mag je echt wel om lachen
Oud 09-11-2020, 10:02
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
de cijfers gaan de goede kant op!

lekker wintersport en kerstmis dit jaar
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 09-11-2020, 13:16
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
pfizer beweert dat hun vaccin 90% werkt en geen complicaties geeft
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 09-11-2020, 14:50
Verwijderd
Doe mij dan maar 1,11111 van dat vaccin, dan zit ik 100% goed!

Oud 09-11-2020, 16:01
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ergens wel jammer dat het Pfizer is. Het is een vervelend en agressief bedrijf.

"Ja, dat zijn ze allemaal binnen de big farma!!11" Nee, dat is niet zo. Niet in de mate van Pfizer als het aankomt op o.a. (vijandige) overnames, marchanderen met veiligheid, pricing, (illegale) marketing.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 10-11-2020, 12:57
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Doe mij dan maar 1,11111 van dat vaccin, dan zit ik 100% goed!

[afbeelding]
koppie koppie!
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 10-11-2020, 20:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
10/9
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.