Oud 03-03-2010, 17:48
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
Heee Allemaal,
Gisteren heb ik te horen gekregen dat mijn vriendin (L.) al een tijdje met het vriendje van mijn anderen vriendin (I.) wat heeft. Ongeveer 1 maandje. Natuurlijk is er nu dikke ruzie aan de gang tussen hen twee wat uiteraard logisch is. Alleen het probleem is L is mijn beste vriendin. We zijn al sinds de basisschool vriendinnen met elkaar (we zijn nu 16) en ze is mijn aller-aller-allerbeste vriendin. Maarja nu ze dit heeft gedaan bij haar en mijn vriendin I .. Ik loop er een beetje tussen .. Ik weet niet wat ik moet doen? Ik heb al met L zolang gepraat waarom heeft ze dit gedaan enzo. En ja wat dus ook blijkt ze vond hem al leuk sinds dat zei nog niets hadden. Maar hij zag toen niks in haar maar iets in I. Maar na zo'n lange tijd (9 maanden hebben ze nu iets) is hij toch ook iets wat voor L gaan voelen en blijken dus ook al een tijdje een relatie te hebben..

Wat zouden jullie doen?
Je aller-aller-allerbeste vriendin doet zo iets bij haar/jou vriendin (die je pas nu 3 jaar kent via de middelbare school)
I wil L niet zien en spreken echt helemaal niets.
L heeft al zovaak sorry enzo gezegt bla bla bla en gebeld enzo maar I reageert niet en wil niets meer te maken hebben met haar...

Iemand tips hoe je z'n groot probleem (wat ik vind) op te lossen?

PS: L heeft het zelf gezegt tegen I op een gegeven moment dat ze iets had met haar vriendje ze kon niet meer langer liegen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2010, 18:21
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
L is een bitch. Maar ja, als je geen kant wil kiezen moet je je er maar buiten houden.
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 18:36
WAT
WAT is offline
Vriendje dumpen door die beide meiden en L aan de kant zetten?
Want Vriendje had niet zo mogen doen, en je blijft van de spullen van je vriendinnen af.

maarja, das mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 18:59
Verwijderd
Ik zou ertussenuit blijven. Ik vind L een bitch, het vriendje een lul, maar als je je vriendschap met beiden wilt behouden, moet je je er niet mee moeien. Al zal I waarschijnlijk pissig worden dat je niet haar kant kiest wat ook niet zo verwonderlijk is.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 19:25
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 19:46
Grapig
Grapig is offline
verzin voortaan gewoon een naam en niet L en l want dat leest niet zo prettig
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 20:56
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
Okee! maar ik dacht ik houd ze liever anoniem!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 22:28
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik denk dat je je er de komende tijd niet mee moet bemoeien en totaal geen kant moet kiezen. Het is een naaistreek, blijf daarbij, maar laat ze allemaal even met rust ofzo. Het is eigenlijk jouw zaak niet dus ja.

Laat het even zijn gang gaan, dan blijkt vanzelf wel wat je moet doen. Dan worden verhoudingen duidelijker.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 06:14
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
Jaa maar mijn beste vriendin L die belde mij gisteren nog enzo met tips enzo wat ze kan doen? Enja ik kan haar wel gaan helpen want ze is mijn aller aller beste vriendin maarja.. ik weet dat natuurlijk I dat ook niet leuk vind, want I vraagt ook de heletijd aan mij wat moet ze doen enzo ... dus ik loop er echt tussen in! ..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 06:56
Verwijderd
L is een bitch.
Dat vriendje is een eikel.
De enige die echt jouw hulp en steun verdient is I.

My two cents.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 07:32
Verwijderd
Ja.. wat die L heeft gedaan is niet echt netjes.
Maar jij laat jezelf er tussenin staan.

En als ze bellen om advies, dan is jouw advies om het met elkaar te bespreken en niet met jou; je gaat geen boodschapper spelen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 09:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Eens kijken: ik zou tegen L zeggen dat wat ze gedaan heeft een ongelofelijke naaistreek is. Dat weet zij ook wel, dus wat dat betreft. Daarnaast zou ik ook melden dat je I ook een aardige meid vindt en dat je er niet tussen in wilt staan.

Tegen I zou ik zeggen dat het ongelofelijk klote is wat haar is overkomen, dat haar (ex)vriendje een rotzak is en moge zijn ballen verschrompelen tot de grote van een erwt, maar dat jij niet zou weten wat ze met L aan moet, waarschijnlijk gewoon niets. Geef het tijd, enzo. Geef ook aan dat je L. op deze affaire na een aardige meid vindt en haar niet kan haten oid.

Verder is het gewoon een kutsituatie en wens ik je veel succes en sterkte! Plus dat tijd een hoop goed kan doen

Edit: en wat Lilith zegt: ga geen boodschapper spelen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 20:41
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
Okee.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 22:09
keepdreaming
keepdreaming is offline
Citaat:
L is een bitch.
Dat vriendje is een eikel.
De enige die echt jouw hulp en steun verdient is I.

My two cents.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 20:47
Anoniem_Dude
Anoniem_Dude is offline
LOL ALS DAT JE VRIENDINNEN ZIJN WEIRD .... *Dit Was Geen Advies Meer Kritiek*
[QUOTE][QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 05:38
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
tja
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 15:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
LOL ALS DAT JE VRIENDINNEN ZIJN WEIRD .... *Dit Was Geen Advies Meer Kritiek*
Dude, je kritiek komt nogal slecht over. Geef dan liever advies.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.