Oud 15-02-2008, 14:17
Verwijderd
vreemd lijstje...
Advertentie
Oud 15-02-2008, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Hier wil ik wel even opmerken dat het twee kanten uit werkt: uitslagen en verhalen die te laat komen zorgen er natuurlijk ook voor dat deelnemers hun interesse verliezen.
Het komt op mij over dat jullie onderlinge communicatie niet erg goed is, maw jullie weten vaak niet wie het verhaal zou schrijven en waar de ander is. Het spel zal een stuk verbeteren als jullie hier een beetje aan werken. Verder zijn de verhalen top, dat mag ook best gezegd worden.
Dit is geen kritiek, alleen een suggestie, want ik ben zelf spelleider geweest dus ik weet ook wel hoe hectisch het kan zijn af en toe (ik heb met Twinkebel samengewerkt dus geloof me ik weet alles van brakke onderlinge communicatie)
Ik wil even een misverstand de wereld uit helpen; ik denk dat we een goede communicatie over alles hebben gehad, maar dat er de afgelopen drie dagen (waarover vorige week al was afgesproken dat drukknoopje dinsdag en donderdag zou schrijven en ik woensdag) dingen zijn misgelopen, doordat drukknoopje dinsdag uiteindelijk toch niet kon, dus moest ik na school en na een etentje plotsklaps een verhaal schrijven, woensdagavond wilde ik toen drukknoopje daarvoor in de plaats weer laten schrijven, want ik moest naar de kapper, maar ik hoorde niets meer van haar, dus toen mocht ik het verhaal uiteindelijk ná mijn kappersbezoek alsnóg schrijven... En gisteren zou drukknoopje dus schrijven, ik was er de hele avond niet, tot een uur of 12. En bleek drukknoopje weer spoorloos verdwenen, dus mocht DP het na zijn werk ineens weer gaan schrijven. Waarschijnlijk/misschien heeft drukknoopje problemen met haar internet oid, dat heeft ze in elk geval al eens vaker gehad (ook bij een vorig WW-spel, weet ik nog) en dat is gruwelijk irritant, maar daar kan in feite niemand echt iets aan doen.
Ik snap dat het voor jullie niet tof is, maar ik wil eigenlijk gewoon even duidelijk maken dat we echt ons uiterste best doen om iedere keer toch weer de problemen op te lossen etc. en dat de communicatie tussen DP en mij in elk geval prima is

Dus dat.
Overigens heb ik met DP afgesproken dat ik vanavond weer schrijf en hij morgen, dus dan kunnen we er in elk geval (bijna) zeker van zijn dat er niets fout gaat.

En het gedoe met te laat stemmen versturen vind ik een ander verhaal, dat zijn geen dingen die door een vervelend ongelukje fout gaan, dat wordt gewoon te veel vergeten en daar is dus makkelijk iets aan te doen...
Bovendien is het versturen van een PM wel íetsje minder werk dan het schrijven van een Nobelprijswaardig verhaal.

(en EoS, dit is ook geen aanval op jou nu ofzo hoor, dat probeer ik het niet te laten zijn in elk geval)
Oud 15-02-2008, 14:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
AllureV begint ook steeds verdachter te worden.

En daarbij heeft ze het stemlijstje niet goed gekopieerd.

zoemzoem
Eye of Sauron
Krynn
Martino87 (?)
sterrenmeisje (?)

Krynn
zoemzoem
sterrenmeisje (?)
Martino87 (?)
AllureV
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2008, 14:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik wil nog even aan Minkes verhaal toevoegen dat als ik het verhaal schrijf, ik het altijd rond half 9 en úiterlijk voor 9 uur post. Ik heb van te voren aangegeven dat ik dinsdag tot en met donderdag niet kon en Minke en Drukknoopje vonden dat verder geen probleem. Als ik na mijn werk thuis kom en er blijkt nog steeds geen uitslag te zijn moet ik dus ineens die moeite doen, wat dus inderdaad met minder motivatie gebeurt als er tóch bijna niemand stemt.

Daarbij is stemmen 1 pm sturen en het verhaal schrijven toch wel een half uur tot uurtje werk.

Edit; @EoS, als iemand vaak te laat was met de verhalen waren jij en vlinder het vorig spel wel...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-02-2008, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nog even aan Minkes verhaal toevoegen dat als ik het verhaal schrijf, ik het altijd rond half 9 en úiterlijk voor 9 uur post.
En ik over het algemeen dus ook, alleen waren er deze week gewoon problemen met de afwezigheid van drukknoopje.
Oud 15-02-2008, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Edit; @EoS, als iemand vaak te laat was met de verhalen waren jij en vlinder het vorig spel wel...
En ik vind dat dat ook gewoon best moet kunnen, want ze gaven het op tijd aan en bovendien hebben zelfs forummers een leven. Waarmee ik ook gelijk wil zeggen dat ik dus ook vind dat dat van ons in dit spel ook best gerespecteerd mag worden.
Oud 15-02-2008, 14:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
*strooit respect in topic*

Zullen we nu weer verdergaan met het spel?
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2008, 14:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En ik vind dat dat ook gewoon best moet kunnen, want ze gaven het op tijd aan en bovendien hebben zelfs forummers een leven. Waarmee ik ook gelijk wil zeggen dat ik dus ook vind dat dat van ons in dit spel ook best gerespecteerd mag worden.
Jawel, maar dan kritiek leveren dat onze snelheid minder motiverend werkt is dan beetje kansloos.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-02-2008, 14:45
Verwijderd
doe dit maar via pm
Oud 15-02-2008, 14:48
Verwijderd
Citaat:
AllureV begint ook steeds verdachter te worden.

En daarbij heeft ze het stemlijstje niet goed gekopieerd.

zoemzoem
Eye of Sauron
Krynn
Martino87 (?)

Krynn
zoemzoem
sterrenmeisje (?)
Martino87 (?)
AllureV
ik schrap zoemzoem even van mijn verdachtenlijstje (voor nu tenminste). zullen we Allure V killen?
Oud 15-02-2008, 14:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Sterrenmeisje, je probeert toch geen gelijkspel te veroorzaken?
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2008, 14:55
Verwijderd
zoals ik al zei, gelijkspel kan niet echt als iedereen netjes stemt. en ik vergat de er achter

ik vind zoemzoem eigenlijk niet zo verdacht, mensen zijn veel te happig op Krynn ophangen en dan blijft enkel Allure V over eigenlijk. of natuurlijk weer Flowtje. maar wat heb ik nou de hele tijd met Flowtje op willen hangen? dat zeg ik enkel omdat ik uit haar posts helemaal niks kan halen. argh.
Oud 15-02-2008, 14:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm, eerlijk gezegd vind ik zoemzoem het meest verdacht. Dus als je het niet erg vind ga ik niet mee op AllureV. Volgende ronde misschien.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2008, 15:00
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
en verder vind ik het een beetje raar dat Allure V zo uit het niks zegt dat ze voor Krynn gaat. wil ze zoemzoem dan zo graag in leven houden of vindt ze Krynn echt verdacht?
ik denk dat ik Allure V ook niet uit het oog moet verliezen...

[edit] ow, zoemzoem zei dat ook al, over die ziener
Ik heb de vorige hangronde al toegelicht waarom ik Krynn verdacht vind, vanwege het aantal Pippeloen- en TopDropstemmers. Daar denk ik nog steeds hetzelfde over.
@martino87: ik zag pas later het bericht van sterrenmeisje, toen ik het mijne al had verstuurd.
__________________
Nice
Oud 15-02-2008, 15:03
Verwijderd
Ik ga mee met Krynn.
Oud 15-02-2008, 15:07
Verwijderd
argh. iene miene mutte. ik ga ook maar gewoon voor krynn
Oud 15-02-2008, 16:36
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind AllureV nog steeds verdacht, maar ik heb er eigenlijk geen goede reden voor. Het heeft imo ook weinig zin om als enige op AllreV te stemmen, daarbij vergroot dat de kans op gelijkspel alleen maar. En aangezien ik Krynn toch net iets verdachter vind dan zoemzoem (eigenlijk is dit ook alleen maar gebaseerd op het feit dat zoemzoem haar stem had veranderd in de pip-ronde), stem ik op Krynn.
__________________
Wark!
Oud 15-02-2008, 16:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga ook voor Krynn
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2008, 17:20
Verwijderd
zoemzoem
Eye of Sauron
Krynn

Krynn
zoemzoem
sterrenmeisje
Martino87
AllureV
Kazet Nagorra
Katje

Ik ben het verder eens met sterrenmeisje en martino. Zoemzoem was mijn nummer één verdachte, maar als ik alleen let op haar laatste posts komt ze idd behoorlijk geloofwaardig over als wanhopige dorpeling Nou ja, als ik naar het lijstje op dit moment kijk is het sowieso handiger om mee te gaan met Krynn, dus doe ik dat maar.
En verder..tsja. Wie ik níet verdenk zijn Martino, sterrenmeisje en EoS. De rest allemaal een beetje, en dan met name coolkast, zoemzoem en AllureV.
Oud 15-02-2008, 18:20
Verwijderd
Ik ga voor krynn om zoiezo gelijkspel uit te sluiten en omdat ik haar verdachter vind dan zoemzoem
Oud 15-02-2008, 19:01
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb zoemzoem gestemd. Niet dat het nog veel uitmaakt maar goed.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 15-02-2008, 21:08
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het was vrijdagochtend. Vandaag zou voor sterrenmeisje een dag worden die haar leven zou veranderen. Ze had besloten te gaan douchen, iets dat ze al in geen twintig jaar meer had gedaan. Maar ze had het allemaal over voor haar nieuwe grote liefde Kazet Nagorra. Ze wilde net zo lekker ruiken als zijn haar, daarom had ze bij The Body Shop speciale douchegel gekocht met patchoulli-geur, een geur die haar deed denken aan de wildeman die Kazet was. Ook haar stroopwafelkut zou verleden tijd zijn na haar douchebeurt vandaag. Sterrenmeisje werd er bijna bang van, ze was haar stroopwafelkut al bijna als een goede vriendin gaan zien, en door er nu gewoon een spritsje van te maken, zou ze misschien toch enigszins haar identiteit kwijtraken. Nooit meer een stinkalto! En dat terwijl ze gisteren juist nog zo duidelijk aan zoemzoem had uitgelegd dat identiteit zo belangrijk was en dat je die door middel van je kleding aan de wereld moest uitdragen. Sterrenmeisje begon te rillen bij de gedachte, maar ze haalde diep adem, trok haar tent uit en stapte in de douchecel…


Sterrenmeisje is als de dood voor haar scheermesje.

Martino was in de wolken sinds hij Coolkast had ontmoet. Hij wilde iets speciaal voor zijn nieuwe speekselruilgenootje doen. Na de dood van Lucky Luciano had hij besloten dat híj misschien wel eens de goede opvolger zou kunnen zijn als de grote oorbeffer van het dorp. Tijdens de orgie had hij al wat verschillende technieken van wijlen Lucky Luciano geleerd. Maar hij had een goed idee om LL te kunnen overtreffen; hij zou zijn tong in tweeën laten splitsen, zodat hij beide oren tegelijkertijd zou kunnen oorbeffen. Coolkast was een puber, en werd dus al verscheurd door tegengestelde emoties, zijn leven was al verwarrend genoeg. Martino dacht dat hij om die reden een beetje evenwicht in de oorbefbeurten wel zou kunnen waarderen. Martino besloot om deze ingreep door AllureV te laten uitvoeren, zij was net een praktijk begonnen voor piercings en tatoeages. Sterrenmeisje had het eventueel ook kunnen doen, maar die vertrouwde hij voor geen meter.
Een uur of vijf later (want AllureV nam graag rustig de tijd voor alles) werd Martino op een brancard in een ambulancewagen naar het ziekenhuis vervoerd. Hij had een grote bloedrood gekleurde grijns op zijn gezicht. De tongsplitsing was dan niet helemaal gelukt, maar dit was al jaren zijn droom geweest! Hij knipoogde naar de knappe dokter die zijn ademhaling in de gaten hield en slaakte een gelukzalig zuchtje.


Martino weet niet welk oor hij als eerste moet beffen.

Coolkast wachtte al enkele uren op zijn Martino, maar die was nergens te bekennen. De orgie van een paar dagen terug en vooral nu ook Martino hadden een heel nieuwe passie in Coolkast losgeweekt. Alle vezels in zijn lichaam verlangden naar seks, seks, seks! Gek eigenlijk, want tot voor kort had hij nog nooit van dat woord gehoord. Wanhopig als hij was besprong Coolkast daarom de eerste de beste hond die hij op straat tegenkwam. De hond liet alle onhandigheid van Coolkast gewillig over zich heen komen, maar de dierenactivisten, die toevallig net voorbij kwamen lopen, maakten op brute wijze een einde aan het genot van beide zoogdieren. De hond werd al tegenstribbelend meegenomen door de dames, en Coolkast bleef eenzaam en gefrustreerd in zijn eentje achter.


Coolkast doet een hond.

EoS was juist zo onder de indruk geweest van Minkes fantastisch mooie tieten, hij had nog nooit zulke perfecte melkfabrieken gezien en gevoeld én gepwèpt. De plotselinge verdwijning van Minke, die zelf ook al zo prachtig was, deed hem dus niet erg goed. Hij keek in alle kastjes van de keuken en ook in de kelder, maar hij kon haar nergens vinden. Hij besloot dus maar op onderzoek uit te gaan. Hij belde aan bij alle mannen en vrouwen in de straat, want hij kende Minke; die kon zo weer ergens anders de liefde aan het bedrijven zijn. Niemand had haar gezien, wel ooit geneukt, maar nog niet vandaag. EoS vervolgde dus zijn zoektocht. Hij doorzocht het park, dregde in de vijver, maar vond nergens enig spoor van de mooiste en meest gewilde vrouw van het dorp.
Plots zag hij iets bewegen rechts van hem. Hij zag twee lichtjes en als gehypnotiseerd liep hij er naartoe. Terwijl hij erheen liep, zag hij dat de twee lichtjes twee ogen waren, en een gestalte werd groter en groter, hoe dichter hij bij de gestalte in de buurt kwam. Toen pas zag hij wat het was; voor hem stond een grote harige gorilla. EoS keek nog eens goed en schrok zich een ongeluk. Met overslaande stem zei hij: ‘Kazet?’


EoS is gehypnotiseerd door een vage bewegende schim.

Krynn leefde al vijf dagen op de diepvriesovenschotels met spinazie en kool die haar moeder ooit nog met zoveel liefde had gemaakt en ingevroren. Nu, na haar dood, kon Krynn ze pas waarderen. Ze voelde zich doodongelukkig. Al was Kazet nog zo’n lieve teddybeer met al dat haar, zelfs hij had haar pijn niet kunnen wegkussen. Ze huilde en huilde, urenlang. Voor de vijftiende keer vandaag bezocht ze het graf in haar tuin. Ze had weer een mooie tekening gemaakt, die ze aan de schutting ophing. Op de tekening had ze het hilarische voorval met de deur tegen het hoofd van pape Juice en vervolgens mama Pip dood op de trap, getekend. Ze leken allebei best goed, ze was er trots op.
Het begon te regenen, Krynn draaide zich om om weer naar binnen te gaan. Maar plots hoorde ze een bekende stem achter zich. ‘Krynn, liefje! Ik heb lekker voor je gekookt!’ Dat was mama! Mama Pip! Ze wist het zeker. Ze draaide zich weer om en zag op haar tekening haar moeder bewegen met een pan vol spinazie en kool. Ze glimlachte naar haar. ‘Kom je eten?’ vroeg ze. Krynn zette een stap dichterbij en zakte toen door de grond, recht het graf in. Ze was meteen even dood als haar ouders en zusjes en ze woonden nu allemaal weer gezellig samen, als een echte familie.

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme (heks)
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL (verrader)
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop (jager)
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman (tovenaar)
21) Coolkast
22) Krynn (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager


Gefeliciteerd, lieve dorpelingen, jullie hebben de tweede weerwolf eruit weten te spelen! Nog twee te gaan...
Maar morgen mogen de wolven eerst weer wraak nemen voor dit grote verlies.
Stemmen vóór 20.30 uur.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-02-2008, 21:11
Lethe
Lethe is offline
*Jeeee*
__________________
Nice
Oud 15-02-2008, 21:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Aww, arme Krynn, ze vond het spel zo leuk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-02-2008, 21:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Maar ze was wel wolf! Haha! Nog maar twee te gaan!
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2008, 21:57
Verwijderd
Wolf eruit!
Oud 15-02-2008, 22:16
Verwijderd
wat zijn we goed bezig!
Oud 15-02-2008, 22:18
Verwijderd
oja...
spelleiders het verhaal was ook leuk dat iedereen er in voorkomt.
Oud 15-02-2008, 22:18
Verwijderd
Jackpot
Oud 15-02-2008, 22:31
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Weer 1 minder!
__________________
Wark!
Oud 15-02-2008, 22:32
Verwijderd
Citaat:
oja...
spelleiders het verhaal was ook leuk dat iedereen er in voorkomt.
Ik niet
Oud 15-02-2008, 22:38
Verwijderd
oh... nou ja, het is altijd beter dan er wel in voor komen en dood gaan.

jij bent die hond dan maar
Oud 15-02-2008, 23:14
Verwijderd
:woei: goeie keuze!!
Oud 15-02-2008, 23:43
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
arme arme wolven...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-02-2008, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Ik niet
Wel waar, je zit in de dierenposse.
(maar ik ben niet heel bewust bezig geweest met 'iedereen erin schrijven' hoor. )
Oud 16-02-2008, 08:59
Krynn
Krynn is offline
Ach ja.

Laat ik me bij voorbaat maar even excuseren voor m'n slechte adem. Er zal inmiddels ongetwijfeld wat vlees tussen m'n tanden aan 't rotten zijn. Desondanks...

...kusje voor Eye of Sauron. Je was de eerste die dacht dat ik bij de goeie kant hoorde
...kusje voor Minke. Omdat je me zo'n lieve dood hebt gegeven
...kusje voor de dorpelingen. De keren dat ik om jullie in een deuk heb gelegen zijn ontelbaar geweest. Schapies

*huilt een laatste keer naar haar wolvenzusjes*
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 16-02-2008, 12:41
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
*huilt een laatste keer naar haar wolvenzusjes*
Zusjes... Dit kan betekenen dat de laatste twee wolven allebei vrouwelijk zijn. Dan is het wel een domme verspreking. Maar het kan ook zijn dat ze dit expres gezegd heeft.
Maar het lijkt me in ieder geval de moeite waard om morgen de posts van mijn nog levende medespeelsters onder de loep te nemen..
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 16-02-2008, 12:52
Verwijderd
Ja, daar had ik ook al over nagedacht. Dan zouden we wel vier vrouwelijke wolven hebben gehad, maar dat kan opzich best, gezien de verhouding m/v dit spel..
Oud 16-02-2008, 14:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik dacht dat ze op het verhaal doelde Omdat ze daar deel is van een drieling (drie zusjes)
__________________
<):o)
Oud 16-02-2008, 14:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik dacht dat ze op het verhaal doelde Omdat ze daar deel is van een drieling (drie zusjes)
Jij mag geen commentaar leveren
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-02-2008, 17:26
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Een tip voor iedereen die graag weerwolft maar de inschrijving weer, net als ik, gemist had: http://forum.scholieren.com/private....=newpm&u=58215

Daar kan je weerwolf spelen, maar ook wie is de mol. Ik hoop niet dat het gezien wordt als ongewenste reclame. Deze mensen doen het ook voor hun plezier en ik vond het erg fijn die site gevonden te hebben. De spellen beginnen dit weekend.

Laatst gewijzigd op 16-02-2008 om 19:24.
Oud 16-02-2008, 18:10
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Rops, ik heb je link even verwijderd. Het sniekt toch een beetje naar reclame. Voor interesse moeten mensen je maar een PM sturen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 16-02-2008, 19:25
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
...kusje voor Eye of Sauron. Je was de eerste die dacht dat ik bij de goeie kant hoorde

*huilt een laatste keer naar haar wolvenzusjes*
Oh, dit is dus echt waarom ook dode wolven hun mond moeten houden
Probeer je nu Eye of Sauron vrij te spreken?
Probeer je nu alle mannelijke spelers (nog vier!) vrij te spreken?

Ik vind Eye of Sauron nog steeds verdacht, maar ik kan niet echt goede redenen geven waarom.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 16-02-2008, 19:26
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Missy: OK ik snap het. Jammer... maargoed, ik post hier wel vaker en het is niet mijn site; maargoed ik snap dat iedere link uberhaupt als reclame wordt gezien en dat is 't uiteindelijk ook. Er zou alleen een onderscheid gemaakt kunnen worden tussen reclame voor commerciele doeleinden en reclame voor niet-commerciele initiatieven. Ik zie de PM's wel tegemoed
Oud 16-02-2008, 20:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Coolkast was aan het huilen. En niet op de zachte, snikkende manier, nee, hartverscheurend en hard. Hij miste Martino zó erg. Hij dacht de hele tijd aan Martino. Martino, Martino, Martino.. en toen bedacht hij het! De weg uit al zijn zorgen. Stiekem sneakte hij naar beneden. Zijn ouders lagen al te slapen. Iets wat hij ook hoorde te doen, maarja, hij was te verdrietig om te slapen. Bovendien zou zijn kussensloop-zonder-kussen dan nat worden. Hij rommelde in het kastje van zijn vader. 'Ahhh' dacht hij 'daar is het'.

Sterrenmeisje herkende zichzelf niet meer terug na de douche. Het was zwaar geweest, al dat schone water op haar stinkhuid, maar toch. Haar haar stond niet langer alle kanten op van het vuil, ze was compleet makeuploos, er kwam niet langer haar onder haar shirtje vandaan en ze had niet langer een stroopwafelkut, eerder een cakekut, zacht en glad. Ze was stiekem toch wel erg te spreken over het resultaat. Zelfs zíj vond zichzelf nu best knap, iets wat ze de afgelopen 11 jaar nooit had gevonden. En toen gebeurde het. Ze glimlachte. En nog nooit had ze zich zo goed gevoeld.

Katje werd wakker. Ze had een nachtmerrie gehad over kwade wolven die haar op wilden eten. Ze huiverde. Ze vond wolven echt vréselijke beesten. En dan die tanden... nee, gaf haar maar katten. Die kon je ten minste aaien. Ze liep naar buiten. Het was warm buiten. 'Lekker' dacht ze. Gek genoeg liep daar ineens haar klas. Ze zagen haar en ze zwaaide. Toen ze haar zagen begonnen ze meteen te lachen. Katje dacht eerst dat iemand van de groep een grapje had verteld, maar ze bleven maar doorlachen. Sommige wezen naar haar en een paar van de jongens probeerden te fluiten. Ze keek naar de grond. Pas toen kwam ze tot de ontdekking dat ze totaal geen kleding aanhad! Ze schrok zich kapot. Iedereen keek naar haar en ze wist niet wat ze moest doen. Met een schok werd ze wakker. Haar hoofd was nog rood van schaamte.

Martino was uit het ziekenhuis ontslagen. Zijn tong was redelijk genezen en uiteindelijk was het toch nog een redelijke splitstong geworden. Het eerste wat hij deed was Coolkast opzoeken. Hij had hem echt gemist, maar hij had het thuisnummer van Coolkast nooit gevraagd en voor een mobieltje was Coolkast nog te jong. Martino belde aan. Niemand deed open. Hij keek rond en zag een sleutel liggen. Het was niet netjes, maar hij vond het een noodgeval. Hij had Coolkast al zó lang niet gezien. Beneden was niemand, dus twijfelend liep hij naar boven. Daar lag Coolkast, op de grond, in alleen zijn ondergoed. Martino schrok zich rot. Het was wel duidelijk wat er gebeurd was. Naast Coolkast lagen 3 lege flessen Martini. Martino moest zelf even grinniken om de gelijkenis met zijn naam, maar besefte zich dat z'n lieve Coolkastje zo snel mogelijk naar het ziekenhuis moest. Opgewonden belde hij een ambulance. Daar ging hij weer!

EoS was zich kapot geschrokken van Kazet. Hij had het harige lichaam even herkend als zijn ex, een gorilla uit de dierentuin. Kazet had een rare blik in zijn ogen. EoS zag een lichaam achter Kazet liggen. Hij probeerde beter te kijken, maar Kazet gromde. 'Kazet.. wie is dat?' vroeg EoS. 'Doet er niet toe.' zei Kazet. EoS probeerde nogmaals te kijken en herkende de figuur toen. Het was een naakte, bewusteloze Minke. EoS wilde niet eens weten wat Kazet met haar gedaan had...

Zoemzoem was druk aan het dansen. Ze was vrolijk en blij. De ene dans volgde de andere op. Ze had zo'n zin om uit te gaan. Vanavond ging ze maar weer eens. Misschien zou ze nog wel een leuk iemand tegen komen. Snel belde ze haar hartsvriendin, Vlindertje. 'Hey, Vlinder, met mij' zei ze vrolijk. Het gesprek werd al snel een echt vrouwengesprek, vol roddels, nieuwtjes en andere zinloosheden. Toen Vlindertje haar vertelde over 'hoe lang EoS was' verslikte Zoemzoem zich. Doordat ze opeens moest hoesten verstapte ze zich, wat best vervelend was, aangezien ze net een trap afliep. Ze struikelde en viel met een hoop harde knallen van de trap af. Ze schreeuwde toen ze op haar nek landde. Als door een wonder had Zoemzoem de val overleefd.

Vlindertje had het geschreeuw gehoord en besloot toen ze geen antwoord kreeg van Zoemzoem zo snel mogelijk naar haar huis te gaan. Ze moest immers nog vertellen over wat EoS haar allemaal geflikt had en dan moest die trut wel antwoord geven, dacht ze bij zichzelf.

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme (heks)
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL (verrader)
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop (jager)
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman (tovenaar)
21) Coolkast
22) Krynn (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager

Helaas, de wolven mogen weer op een houtje bijten vanavond. De beurt is aan de dorpelingen om weer een onschuldige, of misschien nog beter, een wolf op te hangen! Stemmen kan tot morgen 20.30u. En nogmaals de herinnering om dat alsjeblieft ook echt te doen.

P.s. ik heb natuurlijk niet echt gezegd wie de wolven probeerden op te eten in het verhaal, dus je hoeft er geen rekening mee te houden.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-02-2008, 21:10
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Jeej! Wat een goede tovenaar! Zouden de weerwolven hebben geprobeerd dezelfde op te eten?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 16-02-2008, 21:20
Verwijderd
Go tovenaar!

Ik weet niet zo goed op wie ik moet stemmen... ik vind zoemzoem nog steeds verdacht, maar AllureV ook. Ik ga denk ik maar voor AllureV.
Oud 16-02-2008, 21:23
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
De tovenaar is echt goed bezig!
__________________
Wark!
Oud 16-02-2008, 21:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 16-02-2008, 22:22
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Die tovenaar kan zo in het rijtje van Gandalf, Merlijn én Harry Potter
Maar nu heb ik niet echt een idee meer wie er verdacht is. Ik ga morgen maar eens de posts van Krynn nalezen, misschien is daar nog wat uit te halen. Daar heb ik nu helaas geen tijd voor.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 23-04-2008 00:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 21:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 02:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 18:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.