Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2012, 10:34
stefgo
stefgo is offline
Hallo allemaal!
Voor school doe ik een onderwerp over Apocalyps, Armageddon, Ragnarok, het einde van de wereld, hoe je het maar wilt noemen.

Nu wil ik aan jullie vragen, hoe waarschijnlijk denken jullie dat een apocalyps is?
wil je er ook je geslacht en leeftijd bij zetten, zodat ik bij kan houden welke bevolkingsgroep wat denkt. het zou ook fijn zijn als er bij zet wat je denkt dat er gebeurt. dit kan mij enorm helpen!

Alvast bedankt!!

gr stefgo

Laatst gewijzigd op 19-01-2012 om 21:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2012, 10:36
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
dit hoort hier niet
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 10:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik ben er zeker van dat de wereld ooit ten onder gaat en de mensheid ook, want niets is oneindig. Ik geloof echter niet in onzin die door mensen voorspeld is, zoals Maya's en het einde dat we volgens de bijbel tegemoet gaan. Ik denk trouwens dat de mensen al uitgestorven zijn tegen de tijd dat de aarde ten onder gaat, en anders zal het wel met elkaar samenhangen. Oh, en ik ben 17 en vrouwelijk, maar dat kun je onder mijn naam ook zien staan.

Verder ben ik er ook heel zeker van dat dit topic hier niet hoort. Hier mag je zoeken/vragen naar materiële dingen, niet naar antwoorden op vragen.

Edit:
V&A -> huiswerkvragen
dit lijkt me beter passen, al weet ik niet precies voor welk vak je het moest maken, maar goed.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 10:50
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
Ik denk dat de wereld wel ooit vergaat maar ik zou niet weten hoe of wanneer maar ik denk niet dat deze in 2012 vergaat.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 12:12
the economist
the economist is offline
Om te beginnen moet je de topictitel even veranderen. Dat je hulp vraagt is wel duidelijk, iedere vraag van een topicstarter is een vraag naar reacties van anderen. Maak het leesbaar en zeg wat je wilt vragen.
Natuurlijk vergaat de wereld. De ijskappen smelten, het klimaat wordt extremer, extremere droogtes en natte perioden, zwaardere stormen, omkering van de warme golfstroom. De effecten zijn nu al zichtbaar. Maar het gaat sluipend, een beetje van kwaad tot erger, en niet in één grote knal.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 13:14
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Natuurlijk vergaat de wereld. De ijskappen smelten, het klimaat wordt extremer, extremere droogtes en natte perioden, zwaardere stormen, omkering van de warme golfstroom. De effecten zijn nu al zichtbaar. Maar het gaat sluipend, een beetje van kwaad tot erger, en niet in één grote knal.
De wereld is wel vaker een zooitje geweest qua weer. Ook wel wat erger dan dit. Daar kunnen de dinosauriërs geloof ik ook nog wel wat over vertellen. Of eigenlijk kunnen ze dat juist niet meer. Maar daarvan gaat de wereld niet ten onder hoor, van een beetje ijstijd en een beetje zware stormen enzovoort.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 11:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
De wereld vergaat doordat de mens alles wat erop leeft stukmaakt. De mens roeit zichzelf uit. Dat gaat dit jaar zeker niet gebeuren, maar over vele jaren als voedsel en water steeds schaarser worden etc.

In 2012 vergaat de wereld niet. 23 V
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 14:13
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik denk dat de mensheid een hele hoop diersoorten en zichzelf uiteindelijk kapotmaakt door onze hebzucht, vervuilzucht, oorlogen en alle ongelofelijk domme dingen die we doen. Hoe snel dat gebeurd is moeilijk te voorspellen. 2012 lijkt mij in elk geval veel te vroeg. Denk wel sneller dan veel andere mensen verwachten. Het verval gaat sneller en sneller. Wilde gok is 2032.

21 jaar oud, man.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] Huiswerk eiwitten: dringend hulp gevraagd aub
14587541254
1 10-04-2014 17:19
Verhalen & Gedichten Hulp gevraagd - Wat doe ik fout?
Kitten
8 18-07-2012 15:10
Werk, Geld & Recht [hulp gevraagd] Oprichten Vereniging
Jantinexx
11 01-12-2007 11:59
Levensbeschouwing & Filosofie hulp
Susan17
6 17-04-2003 16:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hulp gevraagd bij werk over jeugdliteratuur
Ellen82
0 22-10-2002 08:18
Software & Hardware Webcam bevriest de hele tijd! Hulp gevraagd
Chanel no. 5
2 17-10-2001 00:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.