Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2012, 20:13
Gast1234
Gast1234 is offline
Hallo iedereen,

Ik zou graag condooms kopen, gewoon om het te voelen en hoe je het aan moet aan doen.
Ik heb geen vriendin (en zal ik het denk ik niet snel krijgen).
Ik ben 16 jaar.

Is dit normaal? (dat ik het wil proberen hoe je het aan moet)

Ik ben zenuwachtig want ik wil niet iemand tegen komen die ik ken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 20:56
Verwijderd
Ja hoor. Ik heb zelf ook wel eena lopen denken om zoiets te kopen. Alleen maar denken, want toen ik bij de winkel ben durfde ik niet meer.
Ik ben 14.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 21:12
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
zo raar is het niet om condooms te kopen voor een 16 jarige..
en zoieso denken ze dan datje sex gaat hebben, das toch stoer in de 16jarige jongenswereld? ;D
en behalve dat je het wil proberen om te doen (wat zoieso handig is voor als je echt sex gaat hebben)
heb je in ieder geval condooms voor als je toevallig wel een leuke meid tegenkomt.. ;o
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 21:45
Epicurus
Epicurus is offline
Volkomen normaal en slim, zodat je als je een vriendin hebt niet loopt te stuntelen met je condoom.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 22:06
Gast1234
Gast1234 is offline
Ik ga ze wss morgen kopen bij kruitvat. Ik ben toch vroeg uit en ik moet gel halen.

Waar kan je ze gewoon uit de schappen halen? Kruitvat?

En om te beginnen zo'n goedkoop huiswerk kopen? Of gewoon Durex Standaard (pakketje want ze doen toch sowieso 2 jaar mee) ?


Citaat:
heb je in ieder geval condooms voor als je toevallig wel een leuke meid tegenkomt.. ;o
die cassiere gelijk? (flauw)

Citaat:
en zoieso denken ze dan datje sex gaat hebben, das toch stoer in de 16jarige jongenswereld? ;D
Ja miss bij de jongens, maar de meiden wat minder lijkt me, of 'je stelt je beschikbaar'
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 22:28
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Gewoon bij Kruitvat of Xenos of zo en dan de goedkoopste nemen. Is toch maar om te oefenen!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis

Laatst gewijzigd op 16-10-2012 om 22:37.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 22:54
steffanx3
steffanx3 is offline
Ben 14 en ik moet gewoon van me ouders condooms halen voor me zelf!
Protection first!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 22:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bij de meeste Kruidvat(t)en staan ze bij de kassa en moet je erom vragen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 23:21
Verwijderd
Moet ik er een paar online bestellen voor de "liefhebbers"? Dan stuur ik ze wel in een blanco enveloppe door. Kunnen jullie fijn, goedkoop oefenen met die rubbers. Latersss
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 23:38
bjornmulder
bjornmulder is offline
mijn vader zei gister nog tegen me als je geen geld hebt voor condooms en beflapjes moet je het maar zeggen dan haal ik ze wel voor je
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 08:48
Verwijderd
Citaat:
mijn vader zei gister nog tegen me als je geen geld hebt voor condooms en beflapjes moet je het maar zeggen dan haal ik ze wel voor je
Ben jij nou 40, 12, 11 of 15? Ik heb dit serieus allemaal al voorbij zien komen.
Lijkt me toch niet als je 40 bent dat je vader dat dan gaat zeggen ^^^
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Bij de meeste Kruidvat(t)en staan ze bij de kassa en moet je erom vragen.
Dit. Hier staan ze bij de etos gewoon in de schappen. Dan hoef je er niet om te vragen. Maar net wat je zelf wilt natuurlijk. En als je toch geen seks gaat/binnenkort van plan bent seks te hebben zou ik geen Durex halen, beetje zonde van het geld dan.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 12:10
Gast1234
Gast1234 is offline
Ik ga nu eerst naar de etos. Ik wil ze 't liefst gwn uit de schappen halen en dan, met pokerface, betalen. Voor betalen ben ik niet echt bang

Hopen dat ze in de schappen zitten
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 13:03
Gast1234
Gast1234 is offline
Ik had geen enkel met betalen en ze lagen in de schappen.
Ik voelde me wel een beetje stoer toen ik ze had gekocht

Wat wel echt jammer was; Er staat een leuke meid en precies als ik ga betalen gaat de telefoon, gaat ze er naar toe en pakt hem op, en komt er een oude vrouw die het gaat afrekenen ; (


Ik heb die Etos condooms gehaald. Het zou hetzelfde moeten doen als Durex lijkt me?

Er staat op de verpakking dat het geen zaad doodende middelen bevat. Dat moet toch? Heb je dat dan wel met Durex?

Laatst gewijzigd op 17-10-2012 om 13:39. Reden: De gramatica van een zin; 'Het zou.... ...lijkt me?'
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 13:42
Verwijderd
Nee dat heeft durex ook niet. Het zijn gewoon standaard condooms, net als durex. Maak je niet druk, stel minder vragen en probeer zelf.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 14:10
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ik ga ze wss morgen kopen bij kruitvat. Ik ben toch vroeg uit en ik moet gel halen.

Waar kan je ze gewoon uit de schappen halen? Kruitvat?

En om te beginnen zo'n goedkoop huiswerk kopen? Of gewoon Durex Standaard (pakketje want ze doen toch sowieso 2 jaar mee) ?




die cassiere gelijk? (flauw)



Ja miss bij de jongens, maar de meiden wat minder lijkt me, of 'je stelt je beschikbaar'
nouja jongens schreeuwen eerder van de daken dat ze sex hebben gehad dan meiden.. het gaat meiden vaak niet zo om het stoer doen iig..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik had geen enkel met betalen en ze lagen in de schappen.
Ik voelde me wel een beetje stoer toen ik ze had gekocht

Wat wel echt jammer was; Er staat een leuke meid en precies als ik ga betalen gaat de telefoon, gaat ze er naar toe en pakt hem op, en komt er een oude vrouw die het gaat afrekenen ; (


Ik heb die Etos condooms gehaald. Het zou hetzelfde moeten doen als Durex lijkt me?

Er staat op de verpakking dat het geen zaad doodende middelen bevat. Dat moet toch? Heb je dat dan wel met Durex?
Stoer man! Nice job.

En is het gelukt met omdoen? Ik vond het een gepruts in begin. Lol.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 16:08
Gast1234
Gast1234 is offline
Citaat:
Stoer man! Nice job.

En is het gelukt met omdoen? Ik vond het een gepruts in begin. Lol.
Thanks man

Nee ik heb het nog niet geprobeerd. Ik denk dat ik het in het weekend doe en/of in de avond.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 16:34
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Het is normaal en ook erg slim van je Want dan zit je niet te klungelen als het moment daar is en het is nog eens veiliger ook
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 16:48
Verwijderd
Stoer dat je het durft!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 16:51
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Trouwens, mijn vriendin heeft waarschijnlijk een latex allergie, haar moeder heeft dit en een aantal anderen in haar familie ook dus de kans is groot dat zei dit ook heeft, we hebben nog geen seks gehad maar als het moment daar is, wat dan? Zonder condoom is sowieso geen optie.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 17:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Er staat op de verpakking dat het geen zaad doodende middelen bevat. Dat moet toch?
Nee, het maakt de kans op zwangerschap nog iets kleiner, maar is niet noodzakelijk. Gelukkig zijn veel meisjes ook aan de pil: altijd handig om te weten of dat ook zo is.

Citaat:
Trouwens, mijn vriendin heeft waarschijnlijk een latex allergie, haar moeder heeft dit en een aantal anderen in haar familie ook dus de kans is groot dat zei dit ook heeft, we hebben nog geen seks gehad maar als het moment daar is, wat dan? Zonder condoom is sowieso geen optie.
Latex-vrije condooms gebruiken.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Condooms?
Shitonya
70 07-10-2007 16:26
Seksualiteit eerste keer, met condoom
miss kittie
11 15-08-2007 11:25
Seksualiteit condoom probleem
inspirations
17 11-10-2006 11:04
Seksualiteit Condoom probleem?
Experium
45 13-08-2005 23:13
Seksualiteit Enquete over condooms! (is voor school)
Lindatje
48 10-06-2003 14:27
Seksualiteit Moet een condoom echt spannen?
Killercars
7 13-05-2003 22:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.